با اجازه رضا جان، من کمی حرفاشون را کامل کنمجدیدا تو بازیهایی که مولتی پلیر هم هستن داستان کوتاه شده
و بیشتر به آنلاینه بازی پرداخته میشه
که هر چقدر این آنلاین قویتر و ... بیشتر باشه از خط داستانی زده میشه![]()
هر شرکتی برای ساخت یه بازی، هزینه خاصی را در نظر میگیره و بعد تصمیم میگیرن که این هزینه را صرف مود داستانی یا همون آفلاینش بکنن و یا اینکه قسمت مولتی پلیر و سرور های بسیار قوی براش بسازن.(بازیهایی مثل L4D که اصلا خط داستانی ندارن و اون قسمت آفلاینش هم که فقط برای تمرین گذاشته شده)
شرکت اکتیویژن، صلاح و سود فروش خودش را در این دید که از خط داستانی بازی کاهش بده و در عوضش قسمت مولتی پلیر بازی های COD خودشو تقویت کنه، که کاملا هم موفق شده جون هنوز COD4 فروش داره و ملت هنوز دارن انلاین بازی میکنن.
مسلما با وجود فروش خوب COD4، مشخص بود که اکتیویژن نمیاد روند تازه ای را پیش بگیره و میاد از همون روش قبلیش استفاده میکنه و بیشتر سرورهاش را تقویت میکنه تا مود داستان
پ.ن:دوستانی که COِِD5 آنلاین بازی میکنن، میتونن بگن مسبت به 4 چه تغییراتی کرده؟

