Multi Platform Call OF Duty MWlll

  • Thread starter Thread starter ps34
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
IMG_5289.jpeg
IMG_5288.jpeg
Developer: Sledgehammer (multiplayer) & Infinity Ward (only story) & Treyrach (Zombies)
Publisher: Activision
Genre: First Person Shooter
Release Date: November 10, 2023
Platforms: Xbox Series X/S , Xbox One , Playstation 5 , Playstation 4, Microsoft Windows


 
آخرین ویرایش:
20230901_115240.png
20230901_115127.png
احتمالا چنین سیستمی برای پوتین، دستکش و جلیقه رو جای Perks داشته باشیم.

قرار هم هست برای ویس چت از Ai کمک بگیرند تا هر کسی حرف بیخود بزنه تنبیه بشه فقط اینکه خب ما تو فارسی هی بهم میگیم اونجا رو نیگا/نگاه کن، در نتیجه Instant Ban میشیم. البته از الان به صورت ازمایشی تو امریکا اجرایی شده و با لانچ مدرن ۳ دیگه کامل میشه. ربات به طور همزمان مکالمات رو میشنوه و اگه تشخیص بده که حرف ناجوری زده میشه اتوماتیک ریپورت میزنه.
 
View attachment 307269
View attachment 307270
احتمالا چنین سیستمی برای پوتین، دستکش و جلیقه رو جای Perks داشته باشیم.

قرار هم هست برای ویس چت از Ai کمک بگیرند تا هر کسی حرف بیخود بزنه تنبیه بشه فقط اینکه خب ما تو فارسی هی بهم میگیم اونجا رو نیگا/نگاه کن، در نتیجه Instant Ban میشیم. البته از الان به صورت ازمایشی تو امریکا اجرایی شده و با لانچ مدرن ۳ دیگه کامل میشه. ربات به طور همزمان مکالمات رو میشنوه و اگه تشخیص بده که حرف ناجوری زده میشه اتوماتیک ریپورت میزنه.
پس حواستون باشه بچه ها توی ویس نگید دوستان یه لحظه “ساکت” :D
 
یه مشکلی که با مولتی نسخه قبلی داشتم که البته خیلیم بازی کردم و میکنم یسری از این افکت های نورپردازی بود،مثلا این تیر آتیشی واقعا چشم آدم رو میزنه
کاش میشد آف کرد
 
  • Like
Reactions: ps34 and mqg1387


‼️ | حقایق دنیای COD

1. اگر در BO3 گان M14 را ندارید دیگر هیچوقت نمی‌توانید آن را داشته باشید زیرا این گان فقط برای مدت 30 روز از طریق Supply Drop قابل دریافت بود. (تنها گان تاریخ COD که فقط در یک مدت محدود قابل آنلاک شدن بود)

2. دنیای Infinite Warfare در واقع آینده‌ بسیار دور سری اوریجینال MW می‌باشد. (براساس اطلاعات موجود در دفترچه نسخه Collector's)

3. قرار بود بخش کمپین Ghosts شبیه به BO2 دارای انتخاب‌های مختلف در طول گیم باشد که بر روند مراحل و پایان آن تاثیر می‌گذاشتند.

4. قرار بود در MW2 شاهد مرحله کامل در ایستگاه فضایی بین‌المللی باشیم که در نهایت به یک کاتسین (Second Sun) تبدیل شد.

5. قرار بود در BO1/BO2 شاهد اره‌برقی با کد Sabertooth باشیم که در دو بخش مولتی/زامبی نیز قابل استفاده بود.

6. در مرحله Killswitch از بخش Spec-Ops عنوان MW3 پلیرها در قالب دو شخصیت Ozone و Scarecrow پیش می‌رفتند، دو نفری که در کنار Ghost در مرحله Loose ends از MW2 اوریجینال کشته شده بودند.

7. کمپین BO3 در اکثر مراحل توسعه بصورت جهان‌باز بود و پلیرها می‌توانستد همراه با 1-3 نفر از دوستان خود به گشت‌وگذار، تکمیل ماموریت‌ها و ... بپردازند.

8. براساس فایل‌های موجود، SHG در سال 2018 در حال توسعه یک حالت بتل رویال برای WWII بوده است.

9. پلات اولیه کمپین BOCW از این قرار بود ؛
«زنی که قبلا یک قاتل حرفه‌ای بوده و حالا یک زندگی عادی داشته و از خانواده خود مراقبت می‌کند اما گذشته او بدنبالش است و آژانسی که قبلا برایشان کار می‌کرده خواهان کشته شدن اوست.»

10. در طی مراحل توسعه Blackout این عنوان با نام Warzone توسط تمامی عوامل Treyrach شناخته می‌شد اما اکتیویژن و تیم بازاریابی آن‌ها برروی نام Blackout پافشاری داشتند.

11. عنوان MW2019 در مراحل اولیه توسعه دارای بخش زامبی بوده است.

12. عنوان Ghosts در مراحل اولیه توسعه این بود ؛
COD Modern Warfare: Ghosts

13. دنیای BO3 واقعی نبود. (بخش مولتی در یک شبیه‌ساز جنگی و بخش کمپین بجز یک ماموریت در مغز سربازان مرده جریان داشت)

14. اسکین Gingerbread در Advanced Warfare بدنبال برآورده کردن آرزوی یک کودک در حال مرگ به این عنوان افزوده شده بود.

15. کد اولین نسخه از فرنچایز COD این بود ؛
Medal of Honor Killer
16. کل کمپین MW2 اوریجینال پس از سلسله حوادثی که در خاورمیانه رخ داد دوباره از نو بازنویسی شد، نتیجه بجای یک عنوان واقع‌گرایانه همچون نسخه قبل با یک اکشن هالیوودی روبرو شدیم.

17. در تریلر رونمایی Infinite Warfare مرحله‌ای وجود داشت که در نسخه نهایی نبود.

18. بازه زمانی BO4 در دهه 2070 جریان داشت اما 8-9 ماه قبل از لانچ به بازه زمانی 2040 تغییر یافت.

19. بعنوان بخشی از بازاریابی BO2، شرکت Treyrach یک کانال یوتیوب برای جناح شخصیت منفی این عنوان افتتاح کرد.

20. ریمستر کمپین MW2 در روسیه منتشر نشد.

21. شرکت SHG برروی عنوانی سوم‌شخص از COD در جنگ ویتنام با نام Fog of War کار می‌کرد اما بدلیل مشکلات داخلی IW در سال 2010 مجبور شد به این شرکت در تمام کردن ساخت MW3 کمک کند.

22. قرار بود در MW2019 همچون BO4 از سیستم Loot Box ها استفاده شود اما دو ماه قبل از لانچ کنسل شد.

23. قرار بود از BO4 برای سال دوم نیز پشتیبانی شود.

24. قرار بود یک عنوان استراتژیک از COD با نام Tactics توسط استودیو Vicarious Visions سازنده Crash Bandicoot N'sane Trilogy ساخته شود.

25. اعضای تیم Metal در MW3 در اصل از پنج عضو تشکیل شده بودند، پنجمین عضو با نام Gator فقط در مرحله Iron Lady قابل مشاهده بود.

26. قرار بود یک عنوان سوم‌شخص از COD با نام Devil's Brigade ساخته شود که برروی جبهه ایتالیا در جنگ‌جهانی دوم تمرکز داشت.

27. تمامی توسعه‌دهندگان COD کالینگ‌کارد مخصوص به خود را در وارزون دارند.

28. کمپین کنسل شده BO4 قرار بود بصورت چندنفره (2v2) و در دو جناح Free People's Army و World United Nations باشد که پلیرها در قالب Specialist های هرفکشن در طول داستان به پیش می‌رفتند.

29. پس از کنسل شدن کمپین BO4، قرار بود Raven داستان این عنوان را در قالب ماموریت‌های کوتاه برای هر Specialist پیاده‌سازی کند که آن نیز کنسل شد.

30. در 7 مهر 1394 اکانت رسمی COD در توییتر به Current Event Aggregate تغییر نام داد و شروع به گزارشات دروغین در مورد حملات تروریستی کرد که بدنبال واکنش‌های منفی، اکتیویژن مجبور شد اکانت را به حالت قبل برگردانده و اعلام کند که این جزو کمپین تبلیغاتی BO3 بوده است.

31. فرنچایز COD از زمان انتشار اولین نسخه در سال 2003، در مجموع 400 میلیون نسخه فروخته و بیش از 27 میلیارد دلار بدست آورده است.

32. در مپ گانفایت Docks از MW2019، ایستراگ Pennywise the Clown وجود داشت که بدلایل نامعلوم حذف شد.

33. مود Spec Ops از MW2019 قرار بود بصورت Open-World باشد.

34. بیشتر توسعه‌دهندگان SHG، عنوان VANG را با نام WWII Vanguard در طول توسعه می‌شناختند.

35. ساخت MW2019 قبل از لانچ Infinite Warfare شروع شده بود.

36. اتچمنت‌های جدیدی چون Heartbeat Sensor، Akimbo و ... در کنار گان‌های Galil، PP2000 و Striker قرار بود برای MW Remastered منتشر شوند.

37. کمو Dark Aether از VANG یک نسخه بازسازی شده از کمو Pack-A-Punch مود EXO Zombies عنوان Advanced Warfare می‌باشد.

38. مدل نارنجک Snapshot در MW2019 از یک اسباب‌بازی گرفته شده است.

39. اولین عنوان فرنچایز COD که از Stim Shot برای بازیابی سلامتی استفاده کرد، Infinite Warfare بود.

40. قرار بود گان‌های زیادی همچون Peacekeeper برای BO2 عرضه شوند اما محدودیت‌های سخت‌افزاری نسل 7 اجازه آن را نداد.

41. چهار شخصیت اصلی VANG از روی سربازان واقعی جنگ‌جهانی دوم الهام گرفته شده‌اند.

42. کمو Polyatomic از MWII در واقع همان کمو Pack-A-Punch از بخش زامبی VANG می‌باشد.

43. عرضه مپ Shipment کاملا تصادفی بود، این مپ قرار بود فقط برای حالت Split-Screen باشد اما کارگردان مولتی COD4:MW یادش می‌رود آن را قبل از لایو شدن پلی‌لیست‌ جدید از لیستی که مختص به توسعه‌دهندگان برای تست داخلی بود حذف کند.

44. عنوان COD2 بعنوان اولین شوتر مدرن معرفی شد.

45. عنوان COD3 هرگز برروی PC منتشر نشد.

46. عنوان COD2 هرگز برروی PS منتشر نشد.

47. شرکت IW می‌خواست عبارت COD را از عنوان MW2 اوریجینال حذف و سری Modern Warfare را از Call of Duty جدا کند.

48. تمام گان‌های موجود در کمپین Infinite Warfare دارای اتچمنت مخصوص به خود هستند.

49. قرار بود در MW2019 شاهد کاستومایز تتو برای اپراتورها باشیم.

50. شرکت IW کار برروی نمونه اولیه مود DMZ را قبل از شروع ساخت مپ Verdansk آغاز کرده بود.
‼️ | حقایق دنیای COD ( پارت دوم )

51. لقب Soap به این دلیل به Johnny MacTavish داده شده که وی در تمرینات CQB بیشترین کارآیی و سریع‌ترین زمان را در پاکسازی اتاق‌ها (🧼) ثبت کرده است.

52. عنوان COD4:MW یک مود با نام Old School داشت که هدف آن در واقع جذب پلیرهای Halo 3 بود.

53. مپ Favela در واقع برای COD4:MW در نظر گرفته شده بود نه MW2.

54. دو عنوان Blackout و Warzone در یک دنیا قرار دارند.

55. عنوان WWII در چند ماه اول توسعه خود Advanced Warfare 2 بود.

56. ساخت ریمستر کمپین MW2 در سال 2018 به پایان رسید.

57. برای ساخت دو ریمستر MW از انجینی که در ساخت Advanced Warfare بکار رفته استفاده شده بود.

58. سیستم Create-a-Class ده‌تایی فرنچایز COD از بازی‌های رومیزی الهام گرفته شده است.

59. کره‌شمالی از فیلم‌ها و تصاویر MW3 در ساخت یک تبلیغ سیاسی (پروپاگاندا) برای حمله به آمریکا استفاده کرده بود.

60. شخصیت Samantha Maxis از یک تئوری قدیمی در فروم‌های اکتیویژن خلق شد.

61. بسیاری از محتویات خشن و بحث‌برانگیز MW2019 ماه‌ها قبل از لانچ حذف شدند، ورژن اولیه قرار بود بسیار دارک‌تر از ورژن نهایی باشد.

62. در ورژن اولیه WZ 2.0 بجای گاز قرار بود طوفان شن زون‌ها را احاطه کند.

63. قبل از اینکه Treyrach توسط اکتیویژن برای ساخت مجموعه COD در نظر گرفته شود این استودیو در حال ساخت بازی‌های Spider-Man از سری فیلم‌های Sam Raimi بود.

64. در MW2019 یک باندل وجود داشت که تمامی پول حاصل از آن صرف کمک به خسارات ناشی از آتش‌سوزی عظیم استرالیا در سال 2020 شد.

65. عنوان COD1 بیشتر جوایز مربوط به بهترین بازی سال را در 2003 از آن خود کرد.

66. دو شخصیت Mace و Ghost قبلا در یک واحد همرزم بودند.

67. شخصیت Ghost از وجود دپارتمان فوق‌سری CIA یعنی Requiem در بخش زامبی BOCW اطلاع دارد.

68. شخصیت Nikto توسط Viktor Zakhaev شکنجه و بدشکل شده، علت ماسک گذاشتن او این است.

69. شخصیت Griggs سری MW اورجینال از روی کارگردان بخش انیمیشن استودیو IW ساخته شده بود.

70. شخصیت Jason Hudson در هر نسخه از مجموعه BO توسط بازیگرهای مختلفی صداپیشگی شده است.

71. گان MP40 قرار بود بعنوان یک کیل‌استریک در BO1 بکار رود.

72. استودیو Treyrach مجبور بود بین سیستم قطع اعضای بدن (Gore/Dismemberment) و کمو چلنج‌ مولتی یکی را در WaW بدلیل کم بودن فضای دیسک برای هردو انتخاب کند.

73. دو گان EM1 و F2000 در VANG محتویات عنوان کنسل شده Advanced Warfare 2 بودند.

74. پدر Raul Menendez را می‌توان مرده برروی تختی در مپ Cartel از BOCW پیدا کرد.

75. عنوان MW2 اورجینال قرار بود از یک سیستم لوداوت متفاوت برپایه Gear استفاده کند؛ همچون Legging، Vests و Helmets.
مشابه آن چیزی که قرار است در MWIII شاهدش باشیم.

76. رییس جمهور آمریکا John F. Kennedy توسط Alex Mason به قتل رسید.

77. عنوان WWII قرار بود دارای یک پلی‌لیست‌ با نام Dogfight مختص به نبرد هواپیماهای جنگنده‌ داشته باشد، حتی دارای تعدادی مپ نیز بوده است.

78. تنها راه برای پلی دادن اولین نسخه COD برروی کنسول‌ها، خرید نسخه COD:Classic می‌باشد که همراه با لانچ MW2 اورجینال عرضه شد.

79. اکتیویژن برروی اینکه COD4:MW یک نسخه دیگر از جنگ‌جهانی باشد شدیداً اصرار داشت، اما استودیو IW از با ارءه بیلد ابتدایی MW توانست نظر اکتیویژن را به ساخت عنوانی مدرن جلب کند.
پس از نمایش یک دمو از کمپین به سران اکتیویژن آن‌ها بالاخره چراغ سبز نشان دادند.

80. برای ساخت نسخه دوم VANG برنامه‌ریزی شده بود اما بخاطر بازخوردهای منفی نسخه اول، MWIII جایگزین آن شد.

81. تمامی المان‌های فانتزی مرتبط با داستان Aether در بخش زامبی از جمله Agartha، فرازمینی‌ها، تلپورت و حتی خود مفهوم Aether همگی از Der Riese نشأت گرفته‌اند.

82. سرباز موجود برروی کاور دو نسخه اول سری اورجینال MW آقای Mark Rubin تهیه‌کننده سابق IW بود که هم‌اکنون در یوبیسافت مشغول کار برروی Xdefiant است.

83. اکتیویژن پس از موفقیت COD4:MW بدنبال آن بود تا نسخه 2008 را نیز به جنگ مدرن بکشاند اما Treyrach بدیل اینکه ماه ها انرژی خود را صرف توسعه WaW کرده بود در نهایت اکتیویژن را راضی به همان نسخه کرد.

84. قرار بود BO4 برای مدت 3 سال پشتیبانی شود.

85.عنوان BOCW در بیشتر مراحل توسعه با نام Black Ops CIA شناخته می‌شده است.

86. استودیو IW عدد 4 را در عنوان COD4:MW نمی‌خواست.

87. در ورژن اولیه از داستان Advanced Warfare، قرار بود Irons خود را در جلوی Mitchell بکشد.

88. با هربار لاگین به COD3 لول شما ریست می‌شد، خوشبختانه در این عنوان فقط 4 لول وجود داشت.

89. استاد Snoop Dogg در 6 عنوان از این فرنچایز حضور داشت ؛
Ghosts/VANG/WZC/CODM/MWII/WZ2.0

90. از اپراتور Thorne عنوان MW2019 در کمپین VANG با نام Pernell Lenny دوباره استفاده شد.

91. در سال 2004 یک عنوان از COD برای Nokia N-Gage منتشر شد.

92. در مراحل اولیه توسعه COD4:MW، برای فعال کردن کیل‌استریک‌ها باید به نقاطی از مپ با عنوان Hardpoint رفته و استریک‌های خود را از طریق لپ‌تاپ موجود در آن فعال کنید.

93. عنوان MW3 اورجینال تنها نسخه‌ خارج از سری BO بود که دارای ویژگی Theatre Mode است.

94. نسخه نسل هشتمی Advanced Warfare توسط استودیو High Moon توسعه یافته بود.

95. برخلاف ریمستر COD4:MW که توسط Raven توسعه یافته بود، ساخت ریمستر کمپین MW2 اورجینال برعهده Beenox گذاشته شده بود.

96.MWll توانست با گرفتن بیشترین رأی از مجموع 62528 امتیاز داده شده ، بازی مورد علاقه و مورد انتظار ترین عنوان در نزد مخاطبان فستیوال Summer Game Fest در سال 2022 شود.

97.بیش از بیست نوع ماد توسط طرفداران برای mw2 اورجینال ساخته شد که در آن گوست و روچ , شپرد را به قتل میرسانند.

98.صداگذاری های تفنگ ها در MWll و MWlll با هماهنگی ژنرال فرانک مکنزی انجام شد.مکنزی فرمانده دریایی ایالات متحده آمریکا است که به عنوان۱۴ امین فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده فعالیت میکرد.

99.سپاه ایران مکنزی را به دلیل نقش مستقیم وی در ترور فرمانده سپاه برونمرزی خود بارها تهدید به ترور کرده.

100.پلیرها در مجموع بیش از 25 میلیارد ساعت برابر با 2.85 میلیون سال را صرف فرانچایز Call Of Duty کرده اند که این عدد طولانی تر از وجودیت انسان است.


101. تمامی میدسیزن‌های MW2019 با نام Reloaded شناخته می‌شدند بجز مید سیزن 1 که Refresh نام داشت.

102. اولین ایونت هالووین در Infinite Warfare با این نام بود

Willard Wyler's Halloween Event

103. گان M1928 تنها گان VANG بود که هیچ بلوپرینتی نداشت.


104. 9 ورژن مختلف از Shipment تا الان وجود دارد ؛

•Shipment (COD4:MW)
•Showtime (Ghosts)
•Shipment (MWR)
•Shipment 1944 (WWII)
•Shipment (MW19)
•Shipment (VANG)
•Shipmas (VANG)
•Shipment (MWII)
•Holiday Shipment (MWII)

105. آقای Craig Fairbrass صداپیشه 3 شخصیت در سری اورجینال MW بود ؛

MW1: Gaz
MW2: Ghost
MW3: Wallcroft

IMG_3939.jpeg
 
آخرین ویرایش:
🇰🇷 | کمیته رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کره‌جنوبی (GRAC)، در توضیحات مربوط به MWIII اعلام کرد که زندانی مرحله Operation 627 کسی نیست جز Makarov.

«ماکاروف شخصی که از گولاگ فرار کرده تا جنگی را شروع کند، و گروه‌ ویژه 141 که برای متوقف کردن او به پا می‌خیزد.»

🔴 | جزییات جدید از داستان MWIII

با توجه به اطلاعات موجود در DMZ، در حال حاضر Makarov و ارتش خصوصی وی Konni یک دیدار با کارتل Valeria به‌منظور انتقال گازهای دزدیده شده از Shadow Company ترتیب داده است.
همچنین SC پس از شکست در ماموریت Rogue Arsenal (ایونت Shadow Siege) بدنبال بازپس‌گیری محموله‌های سرقت شده‌اش از Konni می‌باشد.


🔴 | PMC Konni vs TF141

به گفته کارگردان بخش روایت MWIII آقای Brian Bloom، این نسخه از Makarov متفاوت از آن چیزی است که ما در سه گانه اورجینال شاهدش بودیم و وی با Price و TF141 گذشته‌ای دارد که در بخش کمپین به آن پرداخته خواهد شد.
همچنین وی اعلام کرد که در بخش کمپین شما در نقش دو جناح یعنی TF141 به رهبری Price و PMC Konni به رهبری Makarov پلی خواهید داد.
در مورد اهداف Makarov و گروهش نیز آن‌ها در قالب نیروهای کشورهای دیگر بدنبال خرابکاری در دنیا و انداختن آن به گردن نیروهای آزادی‌بخش ارزیکستان به رهبری Farah و TF141 هستند.

1694269965716.png


🔴 | نگاهی به ماموریت بخش داستانی Gora Dam از وردانسک در MWlll :

در این مرحله از کمپین که یک OCM می‌باشد شما در نقش Ghost باید چندین بمب را در مجاورت این سد خنثی کنید.
•می‌توانید روند انجام این مراحل را به دلخواه خود تغییر دهید، بصورت مخفیانه شروع و در هر نقطه‌ای از مرحله که خواستید جنگ به راه اندازید.
•در طی این مراحل پلیرها می‌توانند آیتم‌های مختلفی از جمله سلاح‌ها، تجهیزات و کیل‌استریک‌های جدید پیدا و استراتژی‌های تازه‌ای را بکار بگیرند.
•این مراحل شامل موارد زیر است ؛
Killstreaks
Loadouts
Loadout Crates
Vehicles
Special Item(Revive Kits, ...)
Field Upgrades

1694269895871.png

🔴 | به گفته سازندگان، فقط برخی از نقاط خاص وردانسک برای بخش کمپین MWIII بازسازی شده‌اند.تعدادی از مناطق تایید شده وردانسک برای بخش کمپین در تصویر زیر MWIII

1694270273549.png

🇷🇺 | حضور بازیگران Barkov، Kamarov و Nikolai در MWIII

1694271122621.png

🧟‍♂️ | براساس گزارشات، بخش زامبی MWIII در زمان لانچ برروی حالت بتا خواهد بود.

🔴 | براساس گزارشات، MWIII یکی از حجیم‌ترین عناوین جدید امسال خواهد بود.

🔵 | امسال نیز شاهد باندل PS5 برای MWIII خواهیم بود.

🎶 |پس از 14 سال Lorne Balfe بعنوان آهنگساز به MWIII برمی‌گردد.
آخرین بار وی با Hans Zimmer برروی موسیقی‌های MW2 اورجینال کار کرده بود.

1694270040199.png

🇲🇽 | واکنش بازیگر Valeria به درخواست پلیرها مبنی بر حضور این شخصیت در MWIII ؛

«از من زیاد این سوال پرسیده می‌شود. بیاییم از COD و IW درخواست کنیم »

1694270206711.png

🟢 | آقای Phil Spencer در مصاحبه با IGN اعلام کرد که انتقال سریع COD به Game Pass پس از نهایی شدن قرارداد امکان‌پذیر نیست ؛

« در واقع برای انتقال بازی‌ها به Game Pass باید یک سری مراحل انجام شود.
مردم فکر می‌کنند که اگر قرارداد خرید اکتیویژن نهایی شود همه چیز در جا به Game Pass منتقل می‌شود.
این درست نیست، انتقال این عناوین زمان‌بر خواهد بود. »

🟢 | آقای Phil Spencer در واکنش به سوالی در مورد اظهارات برخی از مدیرعاملان مانند اکتیویژن یعنی Bobby Kotick نسبت به فروش سخت عناوین برروی Game Pass و این تفاوت دیدگاه بین دو شخص پس از نهایی شدن خرید ؛
« خب شخص دیگری تصمیم‌گیرنده‌ خواهد بود... »

1694270432055.png

🎥 | فیلمساز آمریکایی Harmony Korine کارگردان فیلم‌های Gummo (1997)، Spring Breakers (2012) و Aggro Dr1ft (2023) در مصاحبه با GQ اعلام کرد ؛

« شما می‌توانید همین الان بروید تریلر COD را ببینید، و این بهتر از هر چیزی است که Steven Spielberg تا الان خلق کرده است. »

1694270093661.png

🟢 | پس از رونمایی اکتیویژن از ظاهر Lara Croft در MWII/WZ2.0، سروصدای زیادی در میان کامیونیتی Tomb Raider ایجاد شد و بدنبال آن خواستار الگوبرداری استودیو Crystal Dynamics از ظاهر وی در نسخه جدید این فرنچایز شدند.
عنوان بعدی قرار است با همکاری Amazon و انجین UE5 ساخته شود و برخلاف سه‌گانه ریبوت که به منشأ این شخصیت و مسیر تبدیل شدن وی به Tomb Raider پرداخته بود، به دوران اوج و پختگی Lara Croft بپردازد و دنیای این مجموعه را یکپارچه‌تر کند.

1694271017411.png


🟢 | پس از اعتصاب اتحادیه نویسندگان و بازیگران آمریکا، حالا هیئت مدیره SAG-AFTRA به‌اتفاق آرا رای به ارسال مجوز برای اعتصاب اعضای این اتحادیه در بخش گیمینگ (صداپیشه‌ها و بازیگران موشن‌کپچر) داده است.
حالا پس از کنسل/تعویق افتادن پروژه‌های مختلف سینمایی/تلویزیونی، حالا به‌نظر می‌رسد این اعتصابات قرار است صنعت گیم و شرکت‌های زیر را تحت تأثیر خود قرار دهد ؛
Activision
EA
Epic Games
Insomniac Games
Take Two
WB Games
& ...


💀 | GHOST MWII vs MWIII

1694270153920.png
 
حسم میگه این قسمت پرایس نمی‌میره(البته اگه بمیره هم باز تو ایونت های مولتی زنده میشه)
یا سوپ می‌میره،یا گز.
از محبوبیت گوست نمیشه غافل شد برای همین بنظرم نمی کشنش،ولی ظاهر جدیدشو دوست دارم
ولی کلا داستان داره خیلی به بیراهه میره،چرا ما باید تو نقش نیرو های ماکاروف بازی کنیم اصلا.
خدایی به جای این ریبوت های درپیت،یا باید مثل کلد وار ادامه‌ی همون داستان قبلی می‌بود،یا یه سری جدید می‌ساختن،من که خودم اگه گوستز ۲ رو بسازن بیشتر خوشحال میشم.
 
آخرین ویرایش:
حسم میگه این قسمت پرایس نمی‌میره(البته اگه بمیره هم باز تو ایونت های مولتی زنده میشه)
یا سوپ می‌میره،یا گز.
از محبوبیت گوست نمیشه غافل شد برای همین بنظرم نمی کشنش،ولی ظاهر جدیدشو دوست دارم
ولی کلا داستان داره خیلی به بیراهه میره،چرا ما باید تو نقش نیرو های ماکاروف بازی کنیم اصلا.
سوپ محبوبیتش از گوست بیشتر نباشه کمتر نیست و اسکینشم خوب فروش داره بعیده بکشنش همون گز یا حتی الکس منطقی تره. و ماموریت هایی که نقش نیرو های ماکاروف هستیم شاید در حد 2 3 تا مرحله(No russian و Gulag) باشه وبرای آشنایی بیشتر با ماکاروفه
 
سوپ محبوبیتش از گوست بیشتر نباشه کمتر نیست و اسکینشم خوب فروش داره بعیده بکشنش همون گز یا حتی الکس منطقی تره. و ماموریت هایی که نقش نیرو های ماکاروف هستیم شاید در حد 2 3 تا مرحله(No russian و Gulag) باشه وبرای آشنایی بیشتر با ماکاروفه
تو متن که نوشته :
همچنین وی اعلام کرد که در بخش کمپین شما در نقش دو جناح یعنی TF141 به رهبری Price و PMC Konni به رهبری Makarov پلی خواهید داد.
یعنی احتمالا بیشتر از ۲ ۳ مرحله باشه
در مورد سوپ هم که محبوبیتش برای کالاف باز های اصیل زیاده،اما این بچه مچه ها که اصن اسمشم نمیدونن،ولی گوست به واسطه کال آف دیوتی موبایل و mw2 خیلی خیلی بین تینیجر ها معروف شده.
 
🇲🇽 | واکنش بازیگر Valeria به درخواست پلیرها مبنی بر حضور این شخصیت در MWIII ؛

«از من زیاد این سوال پرسیده می‌شود. بیاییم از COD و IW درخواست کنیم »

1694270206711.png
یه مساله ای که هست اکتیویژن شدیدا از هرچی که واسش پول ساز باشه استقبال میکنه. در کنار اون بعضی از این عزیزان هم وقتی میبینن بوی پول میاد سعی میکنن دندون گردی کنن تا بیشتر بچاپن اما خب نمیدونن طرف مقابلشون اکتیویژن ه که خودش گرگیه تو این موضوع :D
به نظرم به احتمال خیلی زیاد پارسال هم سر همین موضوع بانو الکس زدرا (مارا) رو ازدست دادیم
 
من بعید میدونم گوست بمیره. صحبتش این بود که مدرن وارفر داستانش ادامه پیدا کنه ولی شخصیت محور باشه. بهترین شخصیت هم گوست هست. قبلا یه بازی مجزا گوست داشت ولی داستانش نیمه کاره موند. الان بهترین موقعیت هست که داستان گوست رو دوباره و بهتر داشته باشیم.
برای 2 سال بعد، احتمال میره که سیاست مدرن 3 رو اعمال کنند. یعنی CoD 2024 از Treyarch میاد ادامه داستانش میره برای 2025 و مثل ریمیک مپ های کلاسیک برای مدرن 3، مپ های ریمیک سری بلک اپس رو داریم. اینا دیدن اون چرخه 2 ساله برای پلیرها خیلی خوبه ولی برای شرکت نه.
 
من بعید میدونم گوست بمیره. صحبتش این بود که مدرن وارفر داستانش ادامه پیدا کنه ولی شخصیت محور باشه. بهترین شخصیت هم گوست هست. قبلا یه بازی مجزا گوست داشت ولی داستانش نیمه کاره موند. الان بهترین موقعیت هست که داستان گوست رو دوباره و بهتر داشته باشیم.
برای 2 سال بعد، احتمال میره که سیاست مدرن 3 رو اعمال کنند. یعنی CoD 2024 از Treyarch میاد ادامه داستانش میره برای 2025 و مثل ریمیک مپ های کلاسیک برای مدرن 3، مپ های ریمیک سری بلک اپس رو داریم. اینا دیدن اون چرخه 2 ساله برای پلیرها خیلی خوبه ولی برای شرکت نه.

دقیقا پلن 4-5 ساله اکتیویژن که میشه از شروع ریلیز نسخه 2022 تا پایان پشتیبانی نسخه 2025 همینه.MWll آغاز ماجرا بود.خبرهاش امروز عصری اومدن :

🟢 | براساس گزارشات، COD2025 همان نقشی را ایفا خواهد کرد که در حال حاضر MWIII برای MWII می‌کند اما اینبار با COD2024 (BO6)؛ یعنی ریمستر مپ‌های BO2 و... .

🟢 | مپ‌های ریمستر BO2 برای زمان لانچ COD2025:

1694450626813.png 1694450537907.png


🟢 |سیاست جدید کلی اکتیویژن این است که هر 2سال یک عنوان جدید از COD با نوآوری های جدید خلق کند و ما بین این دوسال , یک عنوان که شامل ریمستر مپ های قدیمی میباشید به بازار عرضه کند که با نسخه ی سال قبلی خود مچ شود. در حال حاظر MWlll با MWll مچ خوهد شد و در 2سال آینده دو عنوان از سری Black ops باهم مچ خواهند بود.
 
دقیقا پلن 4-5 ساله اکتیویژن که میشه از شروع ریلیز نسخه 2022 تا پایان پشتیبانی نسخه 2025 همینه.MWll آغاز ماجرا بود.خبرهاش امروز عصری اومدن :

🟢 | براساس گزارشات، COD2025 همان نقشی را ایفا خواهد کرد که در حال حاضر MWIII برای MWII می‌کند اما اینبار با COD2024 (BO6)؛ یعنی ریمستر مپ‌های BO2 و... .

🟢 | مپ‌های ریمستر BO2 برای زمان لانچ COD2025:

View attachment 308784View attachment 308782


🟢 |سیاست جدید کلی اکتیویژن این است که هر 2سال یک عنوان جدید از COD با نوآوری های جدید خلق کند و ما بین این دوسال , یک عنوان که شامل ریمستر مپ های قدیمی میباشید به بازار عرضه کند که با نسخه ی سال قبلی خود مچ شود. در حال حاظر MWlll با MWll مچ خوهد شد و در 2سال آینده دو عنوان از سری Black ops باهم مچ خواهند بود.
حالا هم که تصمیم شده نسخه کاملا جدید هر دو سال یه بار باشه بازم وسطش یه چیز دیگه میدن بالاخره پول رو باید بگیرن 😄
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or