Multi Platform Call OF Duty MWlll

  • Thread starter Thread starter ps34
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
IMG_5289.jpeg
IMG_5288.jpeg
Developer: Sledgehammer (multiplayer) & Infinity Ward (only story) & Treyrach (Zombies)
Publisher: Activision
Genre: First Person Shooter
Release Date: November 10, 2023
Platforms: Xbox Series X/S , Xbox One , Playstation 5 , Playstation 4, Microsoft Windows


 
آخرین ویرایش:
تریلر رونمایی کامل ( قند شکن نیاز داره )


🔴 | تریلر رونمایی MWlll موفق شد در کمتر از ۲۴ ساعت از پخش بیش از 16 میلیون ویو را در یو.تو.ب بدست اورد.
آمار بازیکنانی که ایونت رونمایی از بازی را در وارزون ۲ خود به شخصه تجربه کرده اند و تریلر را دیده اند 1 شهریور منتشر میشود.

🔴 | اولین گیمپلی از MWIII در مراسم Gamescom به نمایش درخواهد آمد.
هنوز مشخص نشده این تریلر از کدام بخش کمپین ، مولتی و یا زامبی خواهد بود.

تاریخ برگزاری؛ 31 مرداد، ساعت 21.30

🗺️ | تعدادی از لوکیشن‌های بخش کمپین MWIII

•Verdansk, Kastovia
•Siberia, Russia
•London, UK
•Urzikstan
•Saint Petersburg, Russia

IMG_3878.jpeg
 
آخرین ویرایش:
سلام وقت بخیر می‌خوام بازی modern warfare lll روی ps5 پیش خرید کنم کسی هست بازی رو به صورت مشترک خریداری کنیم؟
ممنون میشم به شمارم پیام بدید یا زنگ بزنید 09337475220
 
  • Like
Reactions: mqg1387
🔴 | با توجه به جزییات ارسال شده به خرده‌فروشی‌ها، اطلاعات لیک شده از تاریخ آغاز بتا MWIII همان هایی هستند که ماه های گذشته لیک شده بودند ؛

•14-18 مهر: هفته اول بتا (بصورت انحصاری برای کنسول های PS)
•20-24 مهر: هفته دوم بتا (All)

1692471892113.png

🎧 | تعدادی لوازم جانبی با تم MWIII

1692472090156.png 1692472134439.png

⏰ | پرک‌های MWIII برخلاف MWII از همان ابتدای مچ فعال خواهند بود.


🔴 | محتویات پیش‌خرید MWIII و نسخه Vault در زمان بتای این عنوان در دسترس خواهند بود.


🔴 | عنوان MWIII فاقد موارد زیر است ؛

Theatre Mode
Spec-Ops
RAID

1692472279150.png

🟢 | مرد افسانه‌ای Treyrach آقای David Vonderhaar پس از 18 سال و کار برروی 8 عنوان، این استودیو را ترک کرد.
دیوید ووندرهار، یکی از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین اعضای اکتیویژن و تری‌آرک که از Call of Duty 2 تاثیر به‌سزایی در توسعه عناوین مجموعه داشته، اعلام کرد قصد دارد پس از حدود ۲۰ سال استودیو را ترک کند. ووندرهار علاوه بر طراحی و رهبری بخش آنلاین کال آو دیوتی ۳ و World at War، نقشی کلیدی در توسعه سه قسمت اول Black Ops ایفا کرده است.با آرزوی موفقیت برای کسی که لحظات تاریخی بسیار زیبایی را از فرانچایز COD برای ما خلق کرد:
COD2: Big Red One
COD3
World at War
BO1
BO2
BO3
BO4
BOCW

1692472548679.png

🗺️ | جزییات و روندبرخی از مراحل کمپین MWlll ( دقت کتید اسپویل جزیی داره.فقط بهتون میگه در نقش چه شخصیتی چه کاری را باید انجام بدید.اگر براتون مهم نیست یا نمیخواید بازی رو تجربه کنید متن مخفی را باز کنید )
Meal Service
بازی در نقش یکی از نیروهای Makarov یعنی PMC Konni و ربودن هواپیمای مسافربری روسی

Crash Site
بازی در نقش یکی از نیروهای TF141 و جلوگیری از بین بردن مدارک/شواهد سقوط هواپیما در Urzikstan توسط PMC Konni


1692472314210.png
 
آخرین ویرایش:
🔴 | مصاحبه Washington Post با کارگردانان بخش روایت IW و خلاقیت SHG، آقایان Brian Bloom و David Swenson در مورد MWIII :

« بخش کمپین فرنچایز COD همیشه با مراحل خطی و سینمایی خود شناخته می‌شده است.

اینکه پلیر از یک در وارد می‌شد، کارهای از پیش تعیین شده همچون نجات گروگان‌ها را با همان روش و گان همیشگی انجام می‌داد اما ما می‌خواهیم این تابو را بشکنیم.

ما به این ویژگی جدید مأموریت‌های Open Combat Mission (OCM) می‌گوییم که یک فضای باز با اهداف مختلف و اختیاری تقدیم پلیرها می‌کند.

پلیرها اگر بدنبال سکوت هستند می‌توانند از صداخفه‌کن‌ها استفاده و یا اگر خواستار نفوذ/پاکسازی مکانی هستند می‌توانند نحوه ورود و ابزارشان را به میل خود انتخاب کنند. ... »

« این حس آزادی عمل که برای اولین بار قرار است در این فرنچایز شاهدش باشیم نه‌تنها ارزش تکرار مراحل را به‌شدت افزایش می‌دهد بلکه باعث می‌شود نحوه روایت و پیشبرد داستان نیز برای هر پلیر متفاوت از دیگری باشد.

برای مثال؛ این عنوان شامل دیالوگ‌های درختی متفاوتی است که به انتخاب و حتی عدم انتخاب پلیر واکنش نشان می‌دهد یا ورود به یک ناحیه خاص باعث فعال شدن دیالوگی خاص می‌شود، همچنین دیالوگ‌ها به موقعیتی که پلیر در آن قرار دارد بستگی دارد در وسط جنگ با در میدانی آرام.

حتی نحوه ادای دیالوگ‌های یکسان توسط صداپیشه‌ها در موقعیت‌های مختلف متفاوت است، در واقع آن‌ها دیالوگ‌ها را چندین بار در حالت‌های مختلف ضبط کرده‌اند. ... »

« در مورد شهرهای آشنا و خیالی این فرنچایز همچون وردانسک، ارزیکستان و...، پلیرها به مکان‌های درون این شهرها وابسته شده‌اند و این به ما فرصتی می‌دهد تا با آن‌ها همچون یک شخصیت رفتار کنیم.

پلیرها می‌توانند یک ناحیه آشنا را پیدا و تشخیص دهند که آنجا دارای پیشینه‌ای است، اینکه در گذشته چگونه بوده و چه تجربه‌ای در آن داشتند.

گرچه سه گانه اورجینال با قسمت سوم به پایان رسید اما داستان سه گانه جدید فراتر از قسمت سوم خواهد بود، در واقع آرک هر شخصیت برای طولانی‌مدت برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند در عناوین آینده روایت شود و مجموعه‌های جدیدی پدید آورند.

یا حتی می‌توانند به گذشته بروند و نحوه تکامل آن‌ها را نشان دهند، همه این‌ها زمینه‌ساز داستان‌های غنی هستند و ما تازه شروع کرده‌ایم. »

پایان مصاحبه

—————————————————————

💀 | با توجه به صحبت و مصاحبه آقای Brian که اشاره میکنید بعد از ریلیز MWlll سری مدرن وارفر پایان نمیابد و احتمال رفتن به گذشته و تکامل شخصیت ها وجود دارد ، خبری که حدود ۸ ماه قبل لیک شده بود بر سر زبان ها افتاده.

خبر و شایعه :

ساخت اسپین آفی از شخصیت Ghost در دستور کار IW قرار گرفته است.
این نسخه قرار است به گذشته شخصیت و داستانی که در پشت نقاب وی است بپردازد.

IMG_3892.jpeg
 
آخرین ویرایش:
🔴 | اکتیویژن بصورت رسمی خلاصه از بخش داستانی MWIII را منتشر کرد:

در مبارزه با تهدید نهایی سازگار شوید یا بمیرید؛

«بعنوان دنباله مستقیم MWII، کاپیتان Price و TF141 در برابر یک تهدید نهایی قرار می‌گیرند.
ملی‌گرای افراطی Vladimir Makarov در حال گسترش قدرت خود در سراسر جهان است و باعث می‌شود که TF141 وارد نبردی شوند که تا حالا نظیر آن را ندیده‌اند.»

▶️ | در حال حاضر، تریلر رونمایی از MWIII با بیش از 35 میلیون ویو در رتبه ششم پربیننده‌ترین تریلرهای رونمایی تاریخ COD قرار گرفته است

IMG_3900.jpeg IMG_3901.jpeg

🔫 | با انتقال گان‌های MWII، عنوان MWIII بیشترین گان در زمان لانچ را در بین عناوین COD خواهد داشت.

🗺️ | 16 مپ‌ ریمستر زمان لانچ MWIII از لحاظ ابعاد و چیدمان دقیقا همان نسخه اورجینال MW2 اورجینال خواهند بود و فقط از لحاظ ظاهر و گرافیک ارتقا یافته‌اند.

🐬 | موومنت Dolphin Dive به MWIII بازخواهد گشت.

🗡️ | براساس گزارشات، با افزایش مقدار HP به 150 در بخش مولتی MWIII دیگر شاهد وان هیت کیل بودن Throwing Knife ها نخواهیم بود.
علاوه بر افزایش مقدار سلامتی ، استودیو SHG میزان دمیج وارده به Head را نیز کاهش داده است.

🧟‍♂️ | به نظر می‌رسد بخش زامبی MWIII برخلاف عناوین قبلی، فقط بصورت آنلاین قابل پلی دادن باشد.

🔴 | بازیگر ژنرال Barkov بصورت غیرمستقیم بازگشتش را به MWIII تایید کرد.بنظر میرسد حضور این شخصیت در بازی بصورت فلش بک باشد

IMG_3903.jpeg IMG_3902.jpeg

🪦 | 1 ماه تا خاموشی همیشگی سرورهای Warzone Caldera

🇬🇧| مایکروسافت به منظور راضی کردن CMA به خرید اکتیویژن، قراردادی 15 ساله با Ubisoft به‌منظور واگذار کردن حقوق کامل بخش Cloud اکتیویژن فقط در UK امضا کرده است.
یعنی اگر خرید به تایید سازمان رقابت و بازار انگلیس برسد، به مدت 15 سال حق Cloud Gaming و Stream Service عناوین حاضر/آینده اکتیویژن (از جمله COD) برروی کنسول‌ها/PC مستقیم به یوبیسافت خواهد رسید.این قرارداد فقط برای کلود و استریم سرویس خواهد بود.
26 مهر نظر نهایی CMA در مورد قرارداد اکتیویژن-مایکروسافت اعلام خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
فقط اون تیکه که از طناب داشت میومد پایین صدتا تیر زد یه بار ریلود نکرد خیلی مسخره بود
محیطم‌ که انقدر تاریک بود هیچی معلوم نبود ولی به نظر میاد گرافیک تغییری نکرده
 
🔴 | همایش بعدی MWIII در 13 مهر ماه همراه با اولین رونمایی از بخش‌های مولتی، وارزون و وارزون موبایل خواهد بود.

🔴 | بتا MWIII بطور رسمی اعلام شد ؛

•14-18 مهر: هفته اول بتا (PS)
•20-24 مهر: هفته دوم بتا (All)

برای پلی دادن برروی PS نیازی به اشتراک پلاس نیست اما برروی Xbox نیاز است.

1692733163623.png

🖥️ | ورژن PC عنوان MWIII از تکنولوژی‌های NVIDIA DLSS 3 و NVIDIA Reflex در زمان لانچ پشتیبانی می‌کند.

1692733824512.png
 
تریلر گیمپلی نمایش داده شده بازی در گیمزکام.لینک یو.ت.یو.ب. لینک بازی سنتر هم قرار داده میشه

یه لقبی که پرایس تو سه گانه اوریجینال داشت “ زندانی 627” بود.
اسم ماموریت نمایش داده شده امشبم Operation 627 بود.

احتمالا تو سکانسی که در تریلر رونمایی چند روز پیش دیدیم پرایس زخمی میشه و از حال میره تسک فورس مجبور میشه ولش کنه و پرایس میفته دست ماکاروف.
این ماموریت ، عملیات نجات پرایس بود در واقع !
 
یه لقبی که پرایس تو سه گانه اوریجینال داشت “ زندانی 627” بود.
اسم ماموریت نمایش داده شده امشبم Operation 627 بود.

احتمالا تو سکانسی که در تریلر رونمایی چند روز پیش دیدیم پرایس زخمی میشه و از حال میره تسک فورس مجبور میشه ولش کنه و پرایس میفته دست ماکاروف.
این ماموریت ، عملیات نجات پرایس بود در واقع !
قشنگ زدم وسط خال :

🔴 | بازیگر Price تایید کرد که وی زندانی مرحله Operation 627 است

IMG_3907.jpeg
 
چیزی که مشخص نبود کسایی بودن که تو نقششون بازی میکردیم. فقط با اسامی آلفا تیم و براوو تیم هم دیگرو خطاب میکردن و صدا ها هم آشنا نبود. معمولا تو این تیپ مراحل که تو نقش یسری سرباز رندوم هستیم افراد کشته میشن و اینکه بعیده بخوان مثل مرحله Gulag مدرن 2 از نظر داستانی پیش برن و بنظر میاد یه توییستی این وسط داره#-o
----------------------------------------------

اینم چند روز پیش تو یوتیوب دیدم. تو این لایو اکشن پرایس اسیر میشه احتمالا تو بازی هم همینه

View attachment OG Modern Warfare Fans might have seen this identical scene before, Price may not die in MWIII...mp4
 
چیزی که مشخص نبود کسایی بودن که تو نقششون بازی میکردیم. فقط با اسامی آلفا تیم و براوو تیم هم دیگرو خطاب میکردن و صدا ها هم آشنا نبود. معمولا تو این تیپ مراحل که تو نقش یسری سرباز رندوم هستیم افراد کشته میشن و اینکه بعیده بخوان مثل مرحله Gulag مدرن 2 از نظر داستانی پیش برن و بنظر میاد یه توییستی این وسط داره#-o
این مساله بخاطر این هست که فلش بک ها به طرز وحشتناکی گیج کننده هستند و آدم رو به اشتباه میندازن. همچنین فلش بک ها به داستان دو تا ریبوت قبل خلاصه نمیشن و خودشونو به داستان تمام ۶ تا سیزن وارزون MW2019 هم رسوندن !
با توجه به تاریخ ماموریت مرحله Operation 627، مراحل وردانسک در MWIII مربوط به زمان حال هست.
با این تفاسیر، گزینه فلش‌بک به قبل از نابودی وردانسک رد و گزینه دوم یعنی فقط کانن بودن سیزن‌های 1-6 عنوان MW2019 به احتمال زیاد تایید میشه.
 
🔴 | بازیگر Price تایید کرد که وی زندانی مرحله Operation 627 است

View attachment 305360

از اینور دیشب آقای barry slone بازیگر و گوینده پرایس برامون تایتال میزنه بله زندانی 627 من هستم ولی حالا اکتیویژن توضیحات رسمی از تریلر دیشب میده بیرون مجدد گمراه کننده.

🔴 | خلاصه رسمی توسط اکتیویژن مرحله :
Operation 627
این اولین مرحله از بخش کمپین MWIII است و در آن سه تیم نخبه از سربازان خصوصی PMC به یک قلعه سنگی در منطقه‌ای که پلیرها آن را به خوبی می‌شناسند حمله می‌کنند:

Verdansk

این زندان که با نام Zordaya شناخته می‌شود شامل کسی است که می‌تواند امواج جنگ پیش‌رو را تغییر دهد.

هویت فرد زندانی تا زمان لانچ مشخص نخواهد شد.

پ.ن : کلمه PMC مخفف Private Military Company هست یعنی سربازان خصوصی.در تریلر ۳ تیم از این گروه در قالب آلفا ، براوو ، چارلی حضور داشتند.

🔴 | تئوری‌های مربوط به زندانی 627 در MWIII

1. Price

مأموریت Kingfish نام عملیاتی بود که قبل از MW2 اورجینال، برای دستگیری Makarov و با همکاری TF141/Delta Force انجام شد اما کل عملیات تله‌ای بیش نبود در نتیجه Price که گمان می‌رفت کشته شده سر از گولاگ در می‌آورد.
حالا به نظر می‌رسد قرار است شاهد تکرار این سناریو در MWIII باشیم، همچنین بازیگر Price به پروفایل خود اعداد 627 را نیز اضافه کرده است.

2. Makarov

با توجه به آنکه این مجموعه یک ریبوت است پس احتمال دارد وقایع نسخه اورجینال به گونه‌ای دیگر رقم بخورند.
اولا در نخستین تریلر ما شاهد حضور Makarov در زندان بودیم، دوما افراد Konni برای انجام ماموریت‌ها خود را در قالب نیروهای دیگر جا می‌زنند، سوما در توضیحات رسمی مربوط به این مرحله از افراد حمله‌کننده به زندان بعنوان نظامیان خصوصی (PMC) یاد شده در حالی که TF141 دارای این مشخصه نیست، چهارما در تریلر دوم لباس افراد حمله‌کننده به زندان دارای عبارات/لوگوهای روسی می‌باشد در نتیجه احتمال اینکه دیالوگ‌ها برای جلوگیری از اسپویل به انگلیسی درآمده‌ باشند وجود دارد.
 
راستش هر چیزی که از بازی دیدم حتی تریلر کمپین بازم از مدرن 2 بهتر بود مخصوصا visual recoil که تو مدرن 2 افتضاحه. طرفدار open combat نیستم و ترجیح میدم همون حالت خطی و سینمایی بازی برای کمپین حفظ بشه.
تقریبا نگرانی درباره مدرن 3 ندارم. فقط میمونه وضعیت وارزون و مخصوصا DMZ. اگه قرار هست مود جدیدی جایگزین DMZ بشه بهتر که F2P باشه وگرنه که هیچی :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or