Call of Duty: Infinite Warfare

Infinity Warfare آخرین شماره در حال ساخت از این سری هست که توسط استدیو Infinity Ward طراحی میشه.

call-of-duty-infinite-warfare-listing-thumb-01-ps4-us-28apr16-728x409.png

بعد از عنوان نچندان موفق Ghost استدیو IW سعی داشته با تمرکز بر روی کنسول‌های فعلی (و عدم عرضه بازی برای کنسول‌های نسل قبل) و به کار گیری یک تیم مجرب و حرفه‌ای، سری CoD را از ورطه تکرار نجات داده و بار دیگر نام خود را به عنوان غول‌های FPS دنیا مطرح سازد.

CoD:IW در تاریخ 4 نوامبر سال 2016 برای PS4 و X1 و PC عرضه خواهد شد.


پ.ن: اطلاعات تکمیلی سر فرصت اضافه میشه! الان بیشتر تاپیک رو زدم تا خبرهای بازی رو مستقیم بزارم اینجا.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
تکرار تکرار تکرار....معلوم نیست تا کی میخوان این تم مسخره رو ادامه بدن
والا من دیگه حالم بهم میخوره وقتی اسم اکتی کالاف میاد mw 1.2 عجب بازیایی بودن چقدر خلاق و خوش ساخت بودن الان حتی دوست ندارم بهشون فکر کنم
 
  • Like
Reactions: xxxmah and Destro

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,499
نام
Nightwing
والا من دیگه حالم بهم میخوره وقتی اسم اکتی کالاف میاد mw 1.2 عجب بازیایی بودن چقدر خلاق و خوش ساخت بودن الان حتی دوست ندارم بهشون فکر کنم
من تا همون mw3 رو تونستم تحمل کنم دیگه بدجور هم اتفاقا فن کال بودم اصلا دوس نداشتم بتل یه روز بهتر بشه اما خوب بهتره طرف بازی سازایی باشیم که علاوه بر سود به فکر گیمرا هستن و به سلیقه ها احترام میزارن
 
  • Like
Reactions: jhoobin

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
من تا همون mw3 رو تونستم تحمل کنم دیگه بدجور هم اتفاقا فن کال بودم اصلا دوس نداشتم بتل یه روز بهتر بشه اما خوب بهتره طرف بازی سازایی باشیم که علاوه بر سود به فکر گیمرا هستن و به سلیقه ها احترام میزارن
Mw3 هم بازیه بسیار خوبی بود اصلا در مقابلشاین سری های جدید هیچی نیبسیارولی از نظر من بهترین شماره بازی mw2 بود چه داستان چه مولتی
 
  • Like
Reactions: Destro and xxxmah

hry

کاربر سایت
Feb 16, 2006
256
Mw3 هم بازیه بسیار خوبی بود اصلا در مقابلشاین سری های جدید هیچی نیبسیارولی از نظر من بهترین شماره بازی mw2 بود چه داستان چه مولتی
به نظرم من سری black ops البته تا شماره 2 عالی بود مخصوصا داستان ولی blackops 3 یهچیزه کاملا دریوری بود
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,835
نام
علی متالیکا
دوستان یه کلیپ کوتاه از بازی درست کردم، فک کنم رکوردی چیزی باشه :D
زیر 1 دقیقه از 0 به بالاترین Score Streak رسیدم، آنچنان چیز خفنی نداره ولی جالبه ببینید ! :D
لینک دانلود کیفیت بالا(111mb) از Google Drive:
Infinite Warfare Highest Score Streak in less than 1 minute.mov


ویدیو تو آپارات:
aparat.com/v/F4Vip

 

ezio252

کاربر سایت
Jun 22, 2010
1,144
نام
حمید
بعد از 5 ساعت تجربه ی بتا به عنوان کسی که نزدیک 50 ساعت مولتی bo 3 بازی کردم فقط یه کلمه میتونم بگم :
disappointing
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,305
نام
مهدی
الان چند روز هست یه سری نسخه اومده توی بازار که ریجن2 هست و هر دوتا نسخه اینفینیت وارفر و ریمستر هم شامل میشه قیمتشم حدود 280 تومنه.ولی تا اونجا که من تحقیق کردم توی باکس بازی فقط کد دانلود هر دونسخه وجود داره و بازی فیزیکی نیستش ! شما کد رو میزنی و هروقت پری لودش شروع شد دانلودش میکنی و 14 ابان استارت میزنی دقیقا عین نسخه های دیجیتالی.
خواستم اطلاع بدم هرکس خواست بخره حتما مطمن شه بازی فیزیکی هست هرچند در خرید های حضوری از وزنشم که میگیرید دستتون مشخصه ولی من منظورم با اون دوستانی هست که اینترنتی از طریق سایت ها و در واقع به خصوص اینستاگرام یا تلگرام خرید میکنن هست.چون بالاخره سایت ها قید میکنن ولی این کانال های تلگرامی اعتبار کمتری دارن معمولا.
همین امروز یه کلاه بردار عزیز خواست بکنه پاچه دوستم که به دورغ فیزیکی هست بعد خودم نجاتش دادم بعدش تازه طرف از دست من شاکی شد چرا نمیزاری کاسبیمو بکنم منم گفتمش بیشتر به غارت کارت شبیه هست تا کاسبی.این نسخه ها از باندال های بازی برداشته شدن و جداگونه بفروش میرن.
خواستم گوشی دستتون باشه:Rose:
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,835
نام
علی متالیکا
خب Infinity Ward تو Reddit از آپدیت و تغییرات بازی که بر اساس feedback های بتا انجام شده نوشته. تقریبا 100% تغییرات مثبته از نظر من و چیزهایی که ملت مشکل داشتن، جواب های ملت هم زیر پست کاملا مثبته.
مهم ترین تغییراتش به نظر من:
- Nerf شدن شدید Sniper ها.
- بهبود شدید سیستم Matchmaking و Dedicated Server ها.
- سریع تر شدن Health Regeneration و تنظیم TTK هست.

لیست کامل تغییرات:
WEAPONS



We received a ton of great data from the Beta, allowing us to take a hard look at all of the guns and we will make changes as needed. Here are some of the immediate tweaks we will be implementing.



Shotguns

  • Increased the consistency of shotgun damage.
  • Shotgun damage at longer range has been increased.
  • Slightly increased the one shot kill range.
  • Both the Reaver and Banshee have received a slight bonus to their 1 trigger pull kill range.


Snipers

  • Bullet spread at the hip no longer gets smaller as the player ADS’s. Once the scope reaches the player’s eye, the bullet spread goes instantly to zero.
  • Sniper aim assist was reduced slightly for the KBS Longbow and the other bolt action snipers. Our turn rate while Aimed Down Sights is still slowed to help with precision aiming.
  • Sniper-class weapons no longer have any Aim Assist until the optic fully reaches the player’s eye.
  • For the ELO and Scout optics on snipers, the idle sway while ADS has been increased along with the player’s view bounce when moving. Because these optics are less zoomed in, the view bounce and the sway are felt less. These changes are to promote more stationary aiming and firing with these optics.
  • The Tracking Chip optic’s visuals have been improved.
  • Reduced bonus of the Quickdraw attachment on snipers.
  • Updated snipers to have more flinch when getting shot.


Launchers

  • The Howitzer Grenade launcher can now be fired from the hip instead of requiring full ADS


SMGs

  • The RPR Evo epic variant (Ripper) has had a tuning pass to increase recoil given its bonus fire rate


PERKS & RIG TRAITS

  • Marksman – We fixed a bug where, in addition to reducing flinch, it was also reducing recoil. This would then stack with Gun Perks and the Foregrip Attachment. This bonus reduction has been removed.
  • Momentum – Fixed issues with speed not being retained
  • Marked Target – The temporary red marker on the victim has been toned down


HEALTH REGEN AND SPAWNING

  • Health Regen time has been reduced.
  • Infusion bonus reduced.
  • Continuing to refine spawn system on beta maps, will assess remaining launch maps in live environment.


ECONOMY

  • Increased salvage gain in mission teams.
  • Changed currency value in supply drops.
  • Increased drop rate of keys in round-based modes.


SCORESTREAKS AND RIGS



Scorestreaks

  • AP-3X
    • Increased health, bullet damage, and weapon accuracy up close to help with target acquisition
  • RC-8
    • Increased health, increased weapon accuracy to help with target acquisition, slight increase in fire rate, and slight damage increase on splash damage
  • T.H.O.R
    • Increased speed of tracking rockets
    • Increase damage of both tracking and straight fire rockets
  • Bombardment
    • Slight decrease in both time to the initial drop and the time between each subsequent drop
    • Updated area damage to be consistent inner to outer
Rigs

  • Refining payload balance

  • Slight tweaks to gameplay balance across rigs


MODES

  • Defender: When carrying the Drone, the score-per-second bonus has been bumped from 5 score per second to 10 score per second. Scorestreak carrier bonus is unaffected.

  • Gun Game: Now features all classic weapons. In future updates, weapons with alternate functions will retain their state upon spawn.

  • Domination: When you step off a flag, the current capture bar progress starts to decay. The rate of this decay has been halved from the Beta. This allows players to hop off a flag to defend it and then get back on the flag with less progress loss


MATCHMAKING

  • Potential player evaluation was too strict. We were doing some very thorough testing of your connection to other players before placing you in a lobby with those players. This turned out to be a bit too thorough, and eventually was relaxed, leading to shorter matching times.

  • Incorrect geographic categorization. There was an issue in our geolocation system which was causing some players to be incorrectly categorized. This was also resolved during the beta, improving matchmaking times.

  • Dead lobby cleanup. The process which cleans up unused or dead lobby information from our back end was taking too long. This was causing a number of slowdowns when searching for a match.

  • The matchmaker was always quite good at generating new lobbies, but one thing we noticed was that queueing into a join in progress situation was taking much longer. This was due to some issues in the way we track information about the lobbies that are currently playing a match. These issues were also addressed during the beta, and sped up the join in progress case immensely.


TTK (TIME TO KILL / ENGAGEMENT)

  • We know a lot of you had different experiences with TTK during the Beta. With the above adjustments to dedicated servers, matchmaking, and weapon tuning, we think you’ll find that the TTK will be more balanced at launch, both on the attacking and receiving end. We’ll continue to monitor and balance throughout the year as need and would love your feedback in the process.

  • We’re always looking at TTK and will continue to balance and monitor


DEDICATED SERVERS

  • One of the major infrastructure changes we made this project was how dedicated server allocations work. We're using a new load balancing system on the servers themselves, as well as pretty heavily changed how the game chooses a datacenter to use, and requests a dedicated server from that datacenter.

  • At the start of the Beta, you may have noticed some host migrations and some poorer quality matches. We discovered some issues where the new system was dropping our dedicated server utilization numbers way below target. After some tweaks and fixes we were able dramatically improve our dedicated server utilization for the second weekend and beyond.

منبع:
What We Learned from the Call of Duty: Infinite Warfare Beta • /r/Infinitewarfare

شدیدا منتظر عرضه بازی هستم :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر