Call of Duty: Infinite Warfare

Infinity Warfare آخرین شماره در حال ساخت از این سری هست که توسط استدیو Infinity Ward طراحی میشه.

call-of-duty-infinite-warfare-listing-thumb-01-ps4-us-28apr16-728x409.png

بعد از عنوان نچندان موفق Ghost استدیو IW سعی داشته با تمرکز بر روی کنسول‌های فعلی (و عدم عرضه بازی برای کنسول‌های نسل قبل) و به کار گیری یک تیم مجرب و حرفه‌ای، سری CoD را از ورطه تکرار نجات داده و بار دیگر نام خود را به عنوان غول‌های FPS دنیا مطرح سازد.

CoD:IW در تاریخ 4 نوامبر سال 2016 برای PS4 و X1 و PC عرضه خواهد شد.


پ.ن: اطلاعات تکمیلی سر فرصت اضافه میشه! الان بیشتر تاپیک رو زدم تا خبرهای بازی رو مستقیم بزارم اینجا.
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
نمایش بازی بنظرم تو E3 خوب بود البته نه به عنوان یه بازی CoD بلکه به عنوان یه بازی متفرقه سای-فای
اکتی هم خوب تحت لیبل کاد نون میخوره. تریلر بعدیش که CoD4: Remastered بود رو آدم میدید تاسف خوردم که اون روزا واقعا کجان دیگه...
زوری باید اینو بخریم واسه بازی کردن CoD4! :|
 
  • Like
Reactions: mohamada

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
اگه نمایش بازی توی E3 رو دیده باشید یکی از نکات عجیب شنیدن صدا توی فضا بود، در صورتی که به دلیل نبود اکسیژن، توی خارج از اتمسفر صدا منتقل نمیشه و سکوت مطلقه. حالا سازنده ها در این زمینه توضیحات جالبی دادن:

آقای برایان هورتون، کارگردان هنری ارشد بازی تو مصاحبه با PS Blog گفته انتقال صدا به وسیله فوتون، ذرات تشکیل دهنده نور، صورت میگیره!

"ما شروع کردیم به تحقیق که ببینیم آیا راهی برای انتقال صدا توی فضا وجود داره یا نه، چون نبود صدا توی اپلیکیشن های نظامی میتونه خیلی آزار دهنده باشه. شما نیاز به فیدبک دارید، صدای انفجار و شلیک و ... و به عنوان یک گیمر هم این نقیصه وجود داره. توی بازی لباس هایی که شخصیت ها پوشیدن این قابلیت رو داره که از طریق فوتون ها صدا رو به اشخاص منتقل کنه و به این ترتیب میتونید صدای هرچیزی رو بشنوید!

ما شدت صدا رو تا حدی آوردیم پایین و بالاخره مثل روی زمین نیست اما به حدی هست که بشنون و بفهمن دارن چیکار میکنن. و این سیستم که فرض کردم لباس ها بهش مجهز هستن یه چیز من درآوردی و علمی تخیلی نیست، بلکه از نظری تئوری کاملا امکان پذیره و بر مبنی تحقیقات علمی طراحی شده!"

البته در کل تو یه بازی کامپیوتری نباید خیلی دنبال دلایل علمی و منطقی گشت. به عقیده آقای هورتون:

"اگه واقعا بخواید خیلی دقیق بشید که چی کاملا دقیق و از نظر علمی درست هست، باید عملا نصف چیزهایی که هسته مرکزی گیم پلی CoD هستن رو دور بریزید! به هر صورت گاهی وقت ها لازمه برای رسیدن به تجربه ایکه میخوای حقایق رو کش و قوس بدی و تا حدودی زیر پا بزاری، اما از طرف دیگه IW یه محصول خیلی بزرگ تجاری هست، مثل فیلم های اکشن، و ما سعی داریم تا جای ممکن خارج از محدوده علم حرکت نکنیم و حداقل تو بازی اشعه لیزری و آدم فضایی نخواهید دید!"

به هر صورت فکر نمیکنم کسی تو CoD یا کلا یه بازی خیلی دنبال منطق بگرده، اما همینکه سعی دارن تا جای ممکن به جزییات اهمیت بدن خیلی خوبه. منو یاد ND میندازن!:D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
حالا Cod چیش علمیه که کسی بخواد به این چیزا توجه کنه که چرا صدا تو فضعا میاد دیگه از جنگ اینده و بپر بپر تو ارتفاعات به فضا پیمایی هم باید برسن ...
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
نمایش بازی بنظرم تو E3 خوب بود البته نه به عنوان یه بازی CoD بلکه به عنوان یه بازی متفرقه سای-فای
اکتی هم خوب تحت لیبل کاد نون میخوره. تریلر بعدیش که CoD4: Remastered بود رو آدم میدید تاسف خوردم که اون روزا واقعا کجان دیگه...
زوری باید اینو بخریم واسه بازی کردن CoD4! :|

البته همین IW رو توی E3 کلی تحویلش گرفتن و همه از اکشن بازی تعریف میکنن. همین MW هم بنیان CoD رو ریخت بهم و از WW آورد به جنگ های مدرن. IW هم این رویه رو پیش گرفته. به نظر من که بازی خوبی میشه. حداقل سینگلش که تضمین شدس. مولتیش خوب در بیاد یه غافلگیری عظیم خواهد بود. صبر کنید خواهید دید.
 
  • Like
Reactions: only sony

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
البته همین IW رو توی E3 کلی تحویلش گرفتن و همه از اکشن بازی تعریف میکنن. همین MW هم بنیان CoD رو ریخت بهم و از WW آورد به جنگ های مدرن. IW هم این رویه رو پیش گرفته. به نظر من که بازی خوبی میشه. حداقل سینگلش که تضمین شدس. مولتیش خوب در بیاد یه غافلگیری عظیم خواهد بود. صبر کنید خواهید دید.
آره خب یه چیز منطقی و طبیعیه ولی CoD چیزی بود که معمولا همیشه یه سری کرکتر فوق العاده داشت در کنار داستان یه غنی ولی دیگه از اونا خبری نیست... فقط موندم چی میخواد بعدا IW رو بزنه کنار؟! :sweatsmile:
من که خودم بالشخصه بعد از MW3 نتونستم یه CoD ـِ خوب بازی کنم.


پ.ن: تغییر خوب است ولی نه در مورد CoD ! :D
 
  • Like
Reactions: mohamada and uriel

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
آره خب یه چیز منطقی و طبیعیه ولی CoD چیزی بود که معمولا همیشه یه سری کرکتر فوق العاده داشت در کنار داستان یه غنی ولی دیگه از اونا خبری نیست... فقط موندم چی میخواد بعدا IW رو بزنه کنار؟! :sweatsmile:
من که خودم بالشخصه بعد از MW3 نتونستم یه CoD ـِ خوب بازی کنم.


پ.ن: تغییر خوب است ولی نه در مورد CoD ! :D
واقعا حرفتون درسته، البته من خودم خیلی دوست دارم این نسخه خوب بشه و حسم بهم میگه خوب هم میشه ولی انصافا COD خیلی کمپین های خاطره انگیزی داشت، که توی این نسخه های احیر واقعا افت کرده.
حالا یه عده بهترین کمپین بازی رو MW1 میدونن یه عده هم MW2 ولی من به نظرم بهتریم کمپین و بخش سینگل رو black ops 1 داشت. کرکترهاش فوق العاده عالی و memorable طراحی شده بودن. گیم پلی هم واقعا سریع و عالی بود. کلا در حد بلک اوپس 1 نتونستن بسازن توی بخش تکنفرش، انگار تکامل این سری و اوج شکوه بخش تک نفرش بود.
چقدر این reznove رو دوست داشتم من :).
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
واقعا حرفتون درسته، البته من خودم خیلی دوست دارم این نسخه خوب بشه و حسم بهم میگه خوب هم میشه ولی انصافا COD خیلی کمپین های خاطره انگیزی داشت، که توی این نسخه های احیر واقعا افت کرده.
حالا یه عده بهترین کمپین بازی رو MW1 میدونن یه عده هم MW2 ولی من به نظرم بهتریم کمپین و بخش سینگل رو black ops 1 داشت. کرکترهاش فوق العاده عالی و memorable طراحی شده بودن. گیم پلی هم واقعا سریع و عالی بود. کلا در حد بلک اوپس 1 نتونستن بسازن توی بخش تکنفرش، انگار تکامل این سری و اوج شکوه بخش تک نفرش بود.
چقدر این reznove رو دوست داشتم من :).
Reznov که خیلی عالی بودش مخصوصا آخرای داستان که تازه دستت میاد کیه و...! اصن بعد MW2 گفتم محاله دیگه CoD ـی به این داستان قشنگی بسازن که BO خلافش رو ثابت کرد و خیلی زیبا وقایع دوران جنگ سرد رو به تصویر کشید! کارشون فوق العاده بود با BO ولی ادامش گند زدن توش داستانی منظورمه...
 
  • Like
Reactions: mohamada and uriel

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
Reznov که خیلی عالی بودش مخصوصا آخرای داستان که تازه دستت میاد کیه و...! اصن بعد MW2 گفتم محاله دیگه CoD ـی به این داستان قشنگی بسازن که BO خلافش رو ثابت کرد و خیلی زیبا وقایع دوران جنگ سرد رو به تصویر کشید! کارشون فوق العاده بود با BO ولی ادامش گند زدن توش داستانی منظورمه...
دقیقا.
MW فوق العاده بود، MW2 کولاک بود و منم دیگه بعید میدونستم مثل اون بتونن بسازن ولی BO واقعا از لحاظ داستانی و کارگزدانی در حد فیلم های هالیوودی جذاب بود برای من :D. واقعا یادش بخیر چی میساختن اون موقع COD رو.
reznov که نقطه عطف و مرکز ثقل جذابیت بازی بود چقدر هم عالی این کرکتر رو درآوردن چون از توی world at war حضور داشت و خیلی جالب موضوع داستان BO رو مرتبط کردن با اون نسخه و کرکتر reznov ( به جدیت جالب ترین کرکتر سری بوده به نظرم ). ولی حتی خود کرکتر mason و همراهاش مثال hudson و woods و bowman هم عالی بودن انصافا، حتی badman ها که اون دوتا روسی و اون دانشمند آلمانی بودن ( دراگویچ و کراوچنکو روسی و استاینر که آلمانی بود ) هم فوق العاده بودن :D.
اصلا وسوسه شدم دوباره برم بازیش کنم :D.
خلاضه که آرزو به دل موندم مثل اون بازی هارو دوباره توی سری cod ببینم....
 
  • Like
Reactions: Blood Brothers

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
اگه نمایش بازی توی E3 رو دیده باشید یکی از نکات عجیب شنیدن صدا توی فضا بود، در صورتی که به دلیل نبود اکسیژن، توی خارج از اتمسفر صدا منتقل نمیشه و سکوت مطلقه. حالا سازنده ها در این زمینه توضیحات جالبی دادن:

آقای برایان هورتون، کارگردان هنری ارشد بازی تو مصاحبه با PS Blog گفته انتقال صدا به وسیله فوتون، ذرات تشکیل دهنده نور، صورت میگیره!

"ما شروع کردیم به تحقیق که ببینیم آیا راهی برای انتقال صدا توی فضا وجود داره یا نه، چون نبود صدا توی اپلیکیشن های نظامی میتونه خیلی آزار دهنده باشه. شما نیاز به فیدبک دارید، صدای انفجار و شلیک و ... و به عنوان یک گیمر هم این نقیصه وجود داره. توی بازی لباس هایی که شخصیت ها پوشیدن این قابلیت رو داره که از طریق فوتون ها صدا رو به اشخاص منتقل کنه و به این ترتیب میتونید صدای هرچیزی رو بشنوید!

ما شدت صدا رو تا حدی آوردیم پایین و بالاخره مثل روی زمین نیست اما به حدی هست که بشنون و بفهمن دارن چیکار میکنن. و این سیستم که فرض کردم لباس ها بهش مجهز هستن یه چیز من درآوردی و علمی تخیلی نیست، بلکه از نظری تئوری کاملا امکان پذیره و بر مبنی تحقیقات علمی طراحی شده!"

البته در کل تو یه بازی کامپیوتری نباید خیلی دنبال دلایل علمی و منطقی گشت. به عقیده آقای هورتون:

"اگه واقعا بخواید خیلی دقیق بشید که چی کاملا دقیق و از نظر علمی درست هست، باید عملا نصف چیزهایی که هسته مرکزی گیم پلی CoD هستن رو دور بریزید! به هر صورت گاهی وقت ها لازمه برای رسیدن به تجربه ایکه میخوای حقایق رو کش و قوس بدی و تا حدودی زیر پا بزاری، اما از طرف دیگه IW یه محصول خیلی بزرگ تجاری هست، مثل فیلم های اکشن، و ما سعی داریم تا جای ممکن خارج از محدوده علم حرکت نکنیم و حداقل تو بازی اشعه لیزری و آدم فضایی نخواهید دید!"

به هر صورت فکر نمیکنم کسی تو CoD یا کلا یه بازی خیلی دنبال منطق بگرده، اما همینکه سعی دارن تا جای ممکن به جزییات اهمیت بدن خیلی خوبه. منو یاد ND میندازن!:D
حالا این صدا رو می شه قبول کرد یه جوری، قابل انجامه چیزی که می گه(هر چند به شدت سخته و دلیلی واسه انجامش نیست و راه های بهتری هم واسه متوجه شدن وضعیت این و اون هست در یه سناریوی واقعی)، ولی خواهشا باز مثل Ghost نیان تک تک اصول فیزیکی و Orbital Mechanics رو زیر پا بزارن، هنوز یاد اون موشکی که مستقیم به سمت زمین رفت فکر می کنم خندم می گیره! رسما 80 درصد سوخت رو حروم کردن که جاش می شد مواد منفجره بیشتر بزارن، ایستگاه رو در معرض حرارت شدید قرار دادن و ...
هرچند اگه به صورت موازی با زمین و خلاف جهت حرکت مدار می رفت یکم از شدت دراماتیک بودن کاسته می شد:-"
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
ماکان عریز هر کاری هم بکنی نمیتونی ذهنیت ملتو تغییر بدی:D

نیازی به تغییر نیست چون اصلا مهم نیست!:D همیشه یه سریا نسبت به CoD هیت میورزن و قالبشون هم فکر میکنن اینکار نشونه خفنیته. شاید حتی در خفا هم برن بازی کنن اما وانمود میکنن بدشون میاد!:D

به هر صورت IW و آقامون یعقوب جواب همه رو موقع انتشار و امتیازات میده!:D هرکی دوست نداشت بازی نکنه!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر