ربطی نداره. توی Metal Gear، Gears of War و خیلی بازیهای دیگه هم این قابلیت هست. حالا اگه میذاشتن COD میشد مثلا Metal Gear؟
بازیهای که باید توشون Covering and Shooting کنی به این قابلیت نیاز دارن که قبلنا نبود. اما الان تو خیلی از بازیها به کار رفته که کارو به نظر من طبیعیتر، حرفهایتر، و جذابتر کرده. توی Brother in Arms جدید هم این قابلیت هست!
شاید سازندههای COD4 روشون نشده استفاده کنن، چون ایدهی بکری نبوده و تقریبا دیگه تو همهی بازیها کپی زده میشه!
اقا سامان تو گیرز و اسنک رو با این بازی مقایسه میکنی
هدف سازندگان منتقل کردن محیط قدیم به این زمان و حفظ سبک cod بود که واقعا موفقیت امیز بوده
این پرژه نباید به تاکتیکال شوتر تبدیل بشه که تو تریلر های بازی اگه هم رو دیده باشی متوجه میشی سازندگان رو این قضیه تاکید زیادی داشتند
تازه اصلا بحث تقلید نیست که مگه هر بازی این سبک رو داره از یکی دیگه تقلید کرده...هدف اونا هرچه بهتر شدن بازی بوده که هر عنصری که باعث این عمر بشه رو به بازی اضافه میکنن
من هنوز هم رو حرفم پافشاری میکنم و میدونم اگه پناه گیری وجود داشت دیگه بازی لذتی نداشت