PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
جادو نداره ؟ تاييد شده جايي؟:d
بدون جادو اصلا RPG حال نميده:| احتمالا نداشته باشه به جاي كلاس Sorcerer يه Gunslinger ميزاره:d
مطلب خاصی گفته نشده. چون قراره سال بعد بیاد چکه چکه info میدن :دی. بود و نبود جادو زیاد مهم نیست فقط چیزه دور برد! نزارن که گیم توسط نوبها خز نشه. همه عالم DS رو با پایرومنس تموم کردن و کمترکسی سمت knight و چیزهای دیگه رفتن... مثل من :دی.
 
الان سرعت این کرکتر بالاست؟ :|
كلا سري Souls پايه و اساس گيم پليش دفاع و ضد حملس همين كه بازي دفاع نداره حكم سرعت 10X رو داره :d Lord كه اسم شريفشم نميدونم، بقيه رو براي خالي نبودن عريضه نوشته وگرنه شما به همون "نداشتن سپر" توجه كن :d
به شخصه مي تونم بگم كه موقع بازي كردن Dark Souls تو نصف روند بازي دستم رو دكمه ي دفاع بود اما حالا با توجه به اينكه كلا سيستم دفاع به فنا رفته نميدونم كه قراره موقع مبارزه با Boss ـاي بازي چيكار كنيم :d:-"

هر چي اين Gif ـو بيش تر مي بينم بيش تر تشنه Soul ميشم:d

whhetq.gif
 
مطلب خاصی گفته نشده. چون قراره سال بعد بیاد چکه چکه info میدن :دی. بود و نبود جادو زیاد مهم نیست فقط چیزه دور برد! نزارن که گیم توسط نوبها خز نشه. همه عالم DS رو با پایرومنس تموم کردن و کمترکسی سمت knight و چیزهای دیگه رفتن... مثل من :دی.
تا اونجا كه من يادم مياد اكثرا دوست داشتن تانك باشن:d همه Warrior يا Knight(اين knight همون بود كه Miracle داشت؟ اگه اره كه خيلي كم برميداشتن:d) رو ميرفتن :d اين حرفم هم دليل داره انلاين بازي كني ٨٠ درصد همين كلاس هارو برميدارن.
Sorcerer و Pyro رو نسبت به اونا كمتر برميداشتن، من خودم Sorcerer هميشه ميرم (Pyro هم كاملا استفاده ميكردم فرقي نداره) . سخت ترين كلاس هم هستن به نوعي(البته اگر محل قرار گيري كاراكتر دقت كرد سخت نيست) يكي دلايلش HP پايين بود
بود و نبودش هم خيلي مهمه ، تنوع بازي شديدا بيشتر ميشه.

كلا سري Souls پايه و اساس گيم پليش دفاع و ضد حملس همين كه بازي دفاع نداره حكم سرعت 10X رو داره :d Lord كه اسم شريفشم نميدونم، بقيه رو براي خالي نبودن عريضه نوشته وگرنه شما به همون "نداشتن سپر" توجه كن :d
به شخصه مي تونم بگم كه موقع بازي كردن Dark Souls تو نصف روند بازي دستم رو دكمه ي دفاع بود اما حالا با توجه به اينكه كلا سيستم دفاع به فنا رفته نميدونم كه قراره موقع مبارزه با Boss ـاي بازي چيكار كنيم :d:-"

هر چي اين Gif ـو بيش تر مي بينم بيش تر تشنه Soul ميشم:d

من تو Dark souls 1 و 2 ميتونم بگم سپر نداشتم :d خيلي كم استفاده كردم، همه ي اين ها بستگي به كلاس داشت.
--
ولي كلا اين به نظر خيلي سريع تر از سري souls مياد.
 
آخرین ویرایش:
یعنی سپر رو از بازی برداشتن ؟ D:
فکر نمیکنم
به هر حال باید ازادی عمل توی انتخاب کلاسها و ساخت character باشه

من که خودم بیشتر احله سپر یا Dual Wield و Doge هستم D:

اما کلا توی DS با Sorcery و Pyro خیلی راحت میشه با همه دشمنها و Boss ها توی بازی کنار اومد D:
شاید بالانس رو توی این بازی عوض کرده باشن ×_×
 
مطلب خاصی گفته نشده. چون قراره سال بعد بیاد چکه چکه info میدن :دی. بود و نبود جادو زیاد مهم نیست فقط چیزه دور برد! نزارن که گیم توسط نوبها خز نشه. همه عالم DS رو با پایرومنس تموم کردن و کمترکسی سمت knight و چیزهای دیگه رفتن... مثل من :دی.

یعنی جادو استفاده کردن توی سری Souls واقعا خسته کننده ترین نوع بازی کردن بود، اصلا نصف حال بازی وقتی مشخص میشد که با سلاح سرد بری سراغ دشمن ها، البته من هیچوقت Knight بر نمی داشتم، کاراکتر سبک وزن داشتم Wanderer که بتونم راحت فاصله بگیرم و دوباره حمله کنم و Dodge و ازین حرفا (که خطر های خودش رو داره)

- - -ویرایش - - -

تا اونجا كه من يادم مياد اكثرا دوست داشتن تانك باشن:d همه Warrior يا Knight(اين knight همون بود كه Miracle داشت؟ اگه اره كه خيلي كم برميداشتن:d) رو ميرفتن :d اين حرفم هم دليل داره انلاين بازي كني ٨٠ درصد همين كلاس هارو برميدارن.
Sorcerer و Pyro رو نسبت به اونا كمتر برميداشتن، من خودم Sorcerer هميشه ميرم (Pyro هم كاملا استفاده ميكردم فرقي نداره) . سخت ترين كلاس هم هستن به نوعي(البته اگر محل قرار گيري كاراكتر دقت كرد سخت نيست) يكي دلايلش HP پايين بود
بود و نبودش هم خيلي مهمه ، تنوع بازي شديدا بيشتر ميشه.
د.

به جون خودم اشتباه میکنی میگی سخت بود:d من هروقت آنلاین بازی میکردم و کسی که میومد توی Session ام جادوگر یا پایرو بود با فاصله کیلومتری از باس وای میستاد و Spell میزد، خیلی سریعتر از اون چیزی که من بتونم باس رو بکشم کار رو تموم میکرد(میدونم الان میگی بازی اونا بهتر بود:d) ولی وقتی باس سرعت زیادی نداشته باشه و طول بکشه بهت برسه میتونی یه اسپل بزنی و عقب نشینی کنی و بعد Rinse & repeat ......

- - -ویرایش - - -

یعنی سپر رو از بازی برداشتن ؟ D:
فکر نمیکنم
به هر حال باید ازادی عمل توی انتخاب کلاسها و ساخت character باشه

من که خودم بیشتر احله سپر یا Dual Wield و Doge هستم D:

اما کلا توی DS با Sorcery و Pyro خیلی راحت میشه با همه دشمنها و Boss ها توی بازی کنار اومد D:
شاید بالانس رو توی این بازی عوض کرده باشن ×_×

اونطور که توی IGN Preview نوشته شده بود تا به حال اثری از سپر نبوده که خیلی هارو خوشحال کرده این قضیه، ولی خوبیش اینه که بازی رو از حالت Passive در میاره، سرعت بازی هم خیلی میره بالا....البته من دوست دارم که کلاس سنگین وجود داشته باشه که وقتی دنیای کسی رو حمله میکنم بتونم دورشون بزنم و خنجر از پشت>:) (لذتبخش ترین چیز راجع به این سری بازی)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or