PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
This! A million times this:d

به عنوان کسی که تازه داره دارک سولز رو بازی میکنه ( :-" ) و همین چند ساعت پیش برای اولین بار به Anor Londo رفته، باید اعتراف کنم که واقعا سورپرایز فوق العاده ای بود :دی اصلا فکرش رو هم نمیکردم همچین چیزی توی دنیای دارک سولز ببینم. خداییش در مورد Bloodborne از نظر تنوع لوکیشن خیالم کاملا راحته، مطمئنم استاد توی BB هم فکمون رو به زمین میچسبونه :x

آریا از من میشنوی هر چه سریعتر برو DS1 رو شروع کن که جدا داری یه شاهکار تکرار نشدنی رو از دست میدی. خداییش من الان دارم حسرت این رو میخورم که چرا همون موقع که بازی اومد سمتش نرفتم و این شاهکار رو زودتر تجربه نکردم.


تا حالا DeS و DS رو بازی نکرده بودی؟ باید تنبیه بدنی بشی :دی
 
تا حالا DeS و DS رو بازی نکرده بودی؟ باید تنبیه بدنی بشی :دی

یکی دو باری DS رو استارت زده بودم ولی خب همیشه خیلی زود بیخیالش میشدم :دی (نهایت پیش رویم تا همون شکست دادن باس روی پل بود :-" ) این سری هم خیلی اتفاقی و به اصرار پسر خاله ام بازی رو شروع کردم ولی همین که یه ذره رفتم جلو (یه 10-12 ساعتی) عاشقش شدم :x

DeS قضیه اش فرق داره. اتفاقا اون رو بازی کردم و خوب هم جلو رفتم.(Lvl 45-46) از هر دنیا یکی دو باس رو کشتم، یکیشون رو کامل تموم کردم(اون آتیشیه)، و یکی دیگه هم به باس نهاییش رسیدم(شهر)، ولی یه سری از ایده های بازی واقعا روی اعصابم بود که باعث شد بیخیالش بشم. مثلا همین که بازی یکپارچه نیست و دنیا دنیاست و بعد شکست خوردن توی دنیا اونجا تاریکتر و سخت تر میشه. یا اینکه در مقایسه با DS بازی بیشتر حالت خطی داره تا دنیای باز و نهایتا اینکه یکی از باس ها میتونه توی چند دقیقه زحمات چندین و چند ساعته ات رو به باد بده و 8-9 Lvl بیارتت پایین که واقعا ایده چیپی به نظر میومد.

خلاصه DeS رو امتحان کردم ولی مثل اینکه زیاد با سلیقه من جور نیست :دی
 
آخرین ویرایش:
Dante Never Cry

فقط بهم بگو هر سری برمیگردی Firelink Shrine ،مکث میکنی با آهنگه فاز میگیری یا نه؟:crying1::دی

DeS هم بعد تموم کردن DS برمیگردی دوباره بازی میکنی،من پیشگو نیستم ولی راحته :دی
 
Dante Never Cry

فقط بهم بگو هر سری برمیگردی Firelink Shrine ،مکث میکنی با آهنگه فاز میگیری یا نه؟:crying1::دی

DeS هم بعد تموم کردن DS برمیگردی دوباره بازی میکنی،من پیشگو نیستم ولی راحته :دی

کلا با تک تک صداهای بازی فاز میگیرم :crying1::biggrin1: Firelink Shrine رو خیلی دوست دارم، هر سری میرم اونجا یه جورایی احساس امنیت بهم دست میده، البته الان که...
آتیش خاموش شده و تعدادی از NPC ها هم رفتن :-s

هممم... We'll see :دی
 
ممکنه هنوز هم کد بفرستند یا دیگه کدی نمیفرستند ؟!
کلا با تک تک صداهای بازی فاز میگیرم :crying1::biggrin1: Firelink Shrine رو خیلی دوست دارم، هر سری میرم اونجا یه جورایی احساس امنیت بهم دست میده، البته الان که...
آتیش خاموش شده و تعدادی از NPC ها هم رفتن :-s

هممم... We'll see :دی
چه اشتباهی کردم اسپویلر رو باز کردم :d من تازه به Blighttown رسیدم. باید برگردم به جنگل و چندتا از این دارو های ضد سم گیر بیارم وگرنه دخلم اومده :d
 
This! A million times this:d

به عنوان کسی که تازه داره دارک سولز رو بازی میکنه ( :-" ) و همین چند ساعت پیش برای اولین بار به Anor Londo رفته، باید اعتراف کنم که واقعا سورپرایز فوق العاده ای بود :دی اصلا فکرش رو هم نمیکردم همچین چیزی توی دنیای دارک سولز ببینم. خداییش در مورد Bloodborne از نظر تنوع لوکیشن خیالم کاملا راحته، مطمئنم استاد توی BB هم فکمون رو به زمین میچسبونه :x

آریا از من میشنوی هر چه سریعتر برو DS1 رو شروع کن که جدا داری یه شاهکار تکرار نشدنی رو از دست میدی. خداییش من الان دارم حسرت این رو میخورم که چرا همون موقع که بازی اومد سمتش نرفتم و این شاهکار رو زودتر تجربه نکردم.

اگه میخوای Anor Londo واقعی را ببینی ملکه رو با تیر کمان بزن... :d
 
3 ویدئو جدید از آلفا:

https://www.youtube.com/watch?v=EJYj7M2iWkA&list=UUYsjNhVXOoOLTV1Z-zPNCeQ
https://www.youtube.com/watch?v=WUuTUq1NaVo&list=UUYsjNhVXOoOLTV1Z-zPNCeQ
https://www.youtube.com/watch?v=FnY2NYUwKjE&list=UUYsjNhVXOoOLTV1Z-zPNCeQ
https://www.youtube.com/watch?v=GDRfLaov_bU

lbrcge91x3vq1l1er35n.png
 
آخرین ویرایش:
خیلی مختصر و مفید:
offense is the new defence
:d
انصافا Dodge کردن شخصیت اول فوق العاده طراحی شده. اول اینکه سریعه و دوم اینکه شما روی پاتون همچنان وایسادین که باعث میشه راحت تر مبارزه رو دنبال کنین. توی DS بسته به سنگینی تشیکلاتی که پوشیده بودیم، یارو یه غلت میزد و دیگه نمیتونست از روی زمین بلند بشه:d و درصد خطا هم بالا بود. البته یه نکته خیلی ظریف در مورد Dodge توی BB و DeS و DS وجود داره و اینه که برای این کار باید لحظه ای دکمه رو فشار بدین که ضربه حریف با بدنتون مماسه (اونایی که بازی رو دارن خودشون ببینن و یا میتونین از ویدئوها این موضوع رو کاملا ببینید) زودتر یا دیرتر زدن باعث میشه ضربه رو بخورید. سیستم جوری طراحی شده که با یه تایمینگ درست، بازیکن یه جورایی Invisible میشه و انگار اسلحه حریف از بدنتون رد میشه:d
 
خیلی مختصر و مفید:

:d
انصافا Dodge کردن شخصیت اول فوق العاده طراحی شده. اول اینکه سریعه و دوم اینکه شما روی پاتون همچنان وایسادین که باعث میشه راحت تر مبارزه رو دنبال کنین. توی DS بسته به سنگینی تشیکلاتی که پوشیده بودیم، یارو یه غلت میزد و دیگه نمیتونست از روی زمین بلند بشه:d و درصد خطا هم بالا بود. البته یه نکته خیلی ظریف در مورد Dodge توی BB و DeS و DS وجود داره و اینه که برای این کار باید لحظه ای دکمه رو فشار بدین که ضربه حریف با بدنتون مماسه (اونایی که بازی رو دارن خودشون ببینن و یا میتونین از ویدئوها این موضوع رو کاملا ببینید) زودتر یا دیرتر زدن باعث میشه ضربه رو بخورید. سیستم جوری طراحی شده که با یه تایمینگ درست، بازیکن یه جورایی Invisible میشه و انگار اسلحه حریف از بدنتون رد میشه:d
Invincible Frames :دی
فریم هایی که در طول اونها، بازیکن به معنای واقعی کلمه شکست ناپذیره.

خیلی از بازی ها این فریم های Inv رو برای Dodge هاشون دارن ولی چون بازی ساده طراحی شده به چشم نمیان و کسی ازشون بهره نمیبره. اما توی سری Souls چون مبارزات بازی بر اساس همین فریم ها بالانس شدن(خصوصا توی BB که دیگه دفاع هم نیست) بازیکن باید روشون برنامه ریزی کنه و تایمینگ دقیقی توی استفاده از اونها داشته باشه، که همین موضوع باعث میشه مبارزات بازی فوق العاده لذت بخش بشن :دی حتی توی همین DS هم با وجود اینکه بیشتر بازی بر اساس دفاع طراحی شده ولی میشه با استفاده از IF ها بدون سپر بازی رو تموم کرد. هرچند باید نابغه ای باشید برای خودتون که بتونید پشت سر همدیگه و بدون اشتباه از IF ها استفاده کنید :دی

علاوه بر سری Souls این IF ها بیشترین کاربرد رو توی سبک فایتینگ و HnS دارن، هرچند اونجا یکم کاربردشون با سری Souls متفاوته. مثلا توی DMC علاوه بر Dodge، پرش هم Invincible Frames داره و میشه ازشون برای Chain کردن کمبوها استفاده کرد. کلا اگه استفاده درست از Invincible Frame ها رو یاد بگیرید برای خودتون ابر قدرتی میشید. :دی

خلاصه توصیه میکنم بعد از اومدن BB سعی کنید استفاده از این IF ها رو حرفه ای بشید، چون در صورتی که بتونید اینکار رو انجام بدید، به معنای واقعی کلمه Untouchable میشید :دی

علی در این زمینه خودت باید یه جورایی سنپای ما حساب بشی :دی (SF باز حرفه ای بودنت و اینجور حرفا) امیدوارم بعد از منتشر شدن بازی با راهنمایی هات ما رو در رسیدن به این مهم یاری کنی ^:)^:دی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: hamedchtsz
علی دقیقا همین چیزی هست که گفتی:d تایمینگ توی این سری خیلی مهمه. صبر دو برابر مهمتره و اینکه بدونی کی چه ضربه ای رو وارد کنی:d
یه سری ویدئوها هستن که اگه تونستین برید نگاه کنین که طرف بدون هیچ زره ای، فقط با Dodge کردن، باس ها رو میشوره میندازه روی بند اونم بدون اینکه حتی یه خراش برداره:d چون Dodge کردن کاملا دستشه و به واسطه IF، میدونه باسه هر چقدر هم غول باشه، نمیتونه بهش ضربه بزنه و جونش رو کم کنه:d
به طور کلی خیلی روش ها هست که ما ازشون استفاده نمیکنیم چون یاد گرفتیم سپر بگیریم دستمون و همینجور بریم جلو و مهم تر اینکه بازی اصلا بهت یاد نمیده چه کارایی میشه کرد. توی همین DS خیلی چیزا مثل Dash، Kick، Parry و ... رو اصلا نمیدونستیم وجود دارن.
با تمامی این اوصاف به نظرم میاد BB بیشتر حالت Offensive داره. یعنی باید کم نیاری و فقط بزنی طرف رو لوله کنی:d شاید برای اونایی که به DS عادت کردن، یه خورده سخت باشه تا به نبود سپر عادت کنن.
نه باو علی اینقدرا هم که میگی نیستم:d بچه ها اینجا همگی حرفه ای هستن:d خودت هم که حرف نداری:d

پ.ن: فقط میخوام ببینم توی BB کسی در حد و اندازه Gwyn و Artorias پیدا میشه یا نه:((هنوزم که هنوزه بعد از 2 سال زنگ گوشی من همچنان موسیقی مبارزه با Gwyn هست:((یعنی 10 دقیقه آخر بازی به قدری حماسی هست که عمرا کسی بتونه فراموشش کنه. ذهنیت هممون رو با اون چیزایی که دیدیم به هم ریخت:( اون Nameless Song هم که پشتش پخش میشه آدمو مبهوت میکنه و اشک به چشم آدم میاره:(:d
میازاکی آخه چرا ساکورابا رو از BB حذف کردی:( مطمئنم اگر ساکورابا بود، اتمسفر غولِ BB هیولا میشد
yahoo_2.gif
در عوض رفت روی اون DS II کار کرد:|
 
Bloodborne alpha: why offense is the new defence | VG247
ترجمه کنم یا نکنم ؟ :d
این بازی شاهکاره :((

نه خسته نکن خودتو چون اکثر چیزاش قدیمیه و میدونیم،یا حداقل بچه‌های این تاپیک میدونن :دی

اما چیزی که جدیده و نمیدونیم :

نویسنده میگه که شاید عجیب به نظر برسه ولی من از اسلحه‌م به عنوان یک وسیله مخفی‌کاری استفاده میکنم.
به این صورت که شما در بازی میتونید منتظر بمونید تا اتفاقات تو محیط بازی رخ بده.مثلا همون میدون‌ـی که تو دمو دیدیم ک یه جسدی داشت اون وسط میسوخت و اهالی هم دور آتیش بودن، انگاری یه بزمی برپاست.بعد مدتی زنگ کلیسا به صدا در میاد و اهالی گروه گروه شروع میکنند به گشت زدن And so the Nightly Hunt Begins (اخ من عاشق این جمله‌م :دی).حالا میتونی یه گوشه خف کنی و با یه تیر دقیق یه دشمن حواسش به سمت خودت معطوف کنی و از تو جمع بکشی بیرون و باهاش تک ب تک بجنگی.

در ضمن بازی بعضی اوقات بهت میگه که دشمن همین نزدیکی‌هاست یا نه، ک بتونی استراتژی مورد نظرت انتخاب کنی و انجام بدی.
یکیش مثلا شنیدن صدای کشیده شدن تبر رو جاده از کوچه بغلی :دی

پ.ن: فقط میخوام ببینم توی BB کسی در حد و اندازه Gwyn و Artorias پیدا میشه یا نه:((هنوزم که هنوزه بعد از 2 سال زنگ گوشی من همچنان موسیقی مبارزه با Gwyn هست:((یعنی 10 دقیقه آخر بازی به قدری حماسی هست که عمرا کسی بتونه فراموشش کنه. ذهنیت هممون رو با اون چیزایی که دیدیم به هم ریخت:( اون Nameless Song هم که پشتش پخش میشه آدمو مبهوت میکنه و اشک به چشم آدم میاره:(:d
میازاکی آخه چرا ساکورابا رو از BB حذف کردی:( مطمئنم اگر ساکورابا بود، اتمسفر غولِ BB هیولا میشد:( در عوض رفت روی اون DS II کار کرد:|

آقا اون Black Dragon Kalaamet رو چرا نمیگی؟:(( خوار مادر هر چی باس‌فایت بود.من تازه فهمیدم-فهمیدم نه،لمس کردم- تو بعضی فانتزی‌ها چرا Dragonslayer از کشتن آخرین Dragon ناراحت میشه.:crying1:

اصلا رابطه سیف و آرتوریاس،اورنستین،سولایر آستورا،بلک آیرن تارکوس...تازه یادم اومد،کلهم Ash Lake ،من عقیده دارم خود میازاکی هم دیگه نمیتونه اتمسفری برابر با Ash Lake خلق کنه.بیخیال حاجی،جـَو دادی،منم جـَوگیر...

در مورد ساکورابا هم پست‌هام هست،ناراحت شدم که نیست،اما بعد از شنیدن آهنگ تریلرها خیالم راحته :دی تازه ساکورابا حتما رو DS III هست و اون تیم هم تو DLC ها تونسته فن‌ها رو راضی کنه پس امید به DS III بالاست.جام می مُغانه رو بیار که دوره دوره ماست سیفتی :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or