PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
آقا منم بازی رو تموم کردم :
یه خورده از پایان های بازی ناامید شدم کلا بازی خیلی گنگ بود من Soul ها رو هم بازی کرده بودم اونا هم به همین سبک بلادبورن داستانشون کم کم مشخص میشد ولی خیلی قابل درک تر و مشخص تر بودن .آخر بلادبرن که من اصلا نفهمیدم چی شد و کلی سوالام باقی موند حتی بعدش با خوندن آیتم ها و ... هم از داستان بازی خوشم نیومد همون دارک سولز 2 که تازه به پای قبلی ها نمیرسید داستان جذاب تر و قشنگ تری داشت حداقل آخر بازی قبل زدن باس آخر آدم یه چیزایی میفهمید نه مثل بلادبرن که یک دفعه با یک عالمه سوال بی پاسخ تموم بشه ...
مقاله ای که در مورد داستانش نوشتن رو بخون
من کلا از این داستانهای LoveCraft خیلی خوشم میاد ! به نظرم این داستانش خیلی جالب بود به نسبته DS > ! حالا نمیدونم کدوم پایانش رو دیدی ولی پایانه اصلی اگر دقیق داستانه بازی رو دنبال کرده باشی و همه چیز رو خونده باشی یه چیزهای دستگیرت میشه که قضیه چی بود و چی شد

این مرحله unseen vilage چقدر چرته ! هرچی این آدمارو میکشی باز زنده میشن ! اون پیرزنای زنگوله به دست هم که اینارو زنده میکنن اصلأ نمیشه پیداشون کرد ! با همه چیز این بازی کنار اومدم تا اینجا ولی این یکی خیلی رو مخه !
اونایی که زنگوله دارن رو بزن. بعد دیگه دشمنها زنده نمیشن

سلام وقت بخیر
بعد از کشتن Darkbeast Paarl همون غول برقی , کجا باید بریم . یه در باز میشه به سمت old yharnam ولی فایده ای نداره ...ه Darkbeast Paarl
برو vicer amelia رو بزن. اگر زدیش که برو سمته forbidden forrest
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,239
وقتی یکی از اون Snatcher ها میکشتت و میری توی Unseen Village (توی اون زندانه) اگه بری پایین یک زنه ای هست که داره گریه میکنه ملت کلی Note گذاشته بودن که Treat woman with care ولی من اشتباهی (مثلا :D) زدم کشتمش و یک آیتمی بهم داد
الان چه اتفاقی افتاده ؟ :D
 

Metalzadeh

کاربر سایت
Dec 11, 2007
136
نام
پدرام
وقتی یکی از اون Snatcher ها میکشتت و میری توی Unseen Village (توی اون زندانه) اگه بری پایین یک زنه ای هست که داره گریه میکنه ملت کلی Note گذاشته بودن که Treat woman with care ولی من اشتباهی (مثلا :D) زدم کشتمش و یک آیتمی بهم داد
الان چه اتفاقی افتاده ؟ :D

اتفاقی نمیوفته
اگه لباش کلیسا رو تنت میکردی و باهاش حرف میزدی می تونستی بفرستیش به کلیسا که اصلا مهم نیست

- - -ویرایش - - -

آقا منم بازی رو تموم کردم :
یه خورده از پایان های بازی ناامید شدم کلا بازی خیلی گنگ بود من Soul ها رو هم بازی کرده بودم اونا هم به همین سبک بلادبورن داستانشون کم کم مشخص میشد ولی خیلی قابل درک تر و مشخص تر بودن .آخر بلادبرن که من اصلا نفهمیدم چی شد و کلی سوالام باقی موند حتی بعدش با خوندن آیتم ها و ... هم از داستان بازی خوشم نیومد همون دارک سولز 2 که تازه به پای قبلی ها نمیرسید داستان جذاب تر و قشنگ تری داشت حداقل آخر بازی قبل زدن باس آخر آدم یه چیزایی میفهمید نه مثل بلادبرن که یک دفعه با یک عالمه سوال بی پاسخ تموم بشه ...

تاریخ دنیای Bloodborne به ترتیب وقوع اتفاقات

>در دوران باستان the Great Ones به این دنیا آمدند.
آنها از "کهکشان" آمدند که هم می تواند معنای فضا را بدهد و هم بُعد دیگری را.
نوشته ای در بازی هست که می گوید: "کهکشان و آسمان ها همه یکی هستند."
این هم اشاره ای هست به فضا و هم به اینکه the Great Ones ساختاری از Quicksilver دارند.


>تمدن باستانی Pthumeria
- Pthumeriaتمدن باستانی بود که ملکه یارنام (Queen Yharnam) حکمران آن بود. خیلی خیلی قبل از اینکه شهر یارنام وجود داشته باشد. (Pthumeria شباهت زیادی به Sumeria ندارد؟)
- به شهروندان Pthumeria، Pthumerian می گفتند(Sumerian). نژاد باستانی از انسان که حقیقت راستین را در مورد the Great Ones درک می کردند.
- ملکه یارنام مدیوم/نماینده ی the Great Ones بود. (Choir مدیومی را پیدا کرده بود که ملکه یارنام تنها کاندیدای آن می باشد.)
-the Great Ones بدن بچه ها را برای میزبانی می خواستند. ملکه یارنام اولین تلاش آنها برای ساختن یک Great Child بود. (اما بچه اش مرد و نتواست آن را بدنیا بیاورد.)
- سرانجام Pthumerian ها فرار کردند و به اعماق پر پیچ و خم زیر شهر پناه بردند. با داشتن جام های مقدسی که کلید ورود آنها به مراسم باستانی در جای جای the Labyrinth بود.


>بعد از گذشت سالیان دراز (هزاران سال شاید) شهر یارنام در جایی که قبلا به آن Pthumeria می گفتند ساخته شد.


>شهروندان یارنام در زیر شهر خرابه هایی را پیدا کردند که انتهای آن به اعماق Labyrinth که متعلق به Pthumerian بود ختم میشد.


>انجمن Byrgenwerth برای تحقیق بروی Labyrinth و the Great Ones تشکیل شد.
-آنها به قدرت ترکیب خون انسان ها و the Great Ones پی بردند.
-این اکتشاف باعث دیوانه شدن برخی و ساخته شدن یک Great One مصنوعی شد(The One Reborn)
-برخی از دانشمندان با داشتن جام های مقدس انجمن رو به دیوانگی را ترک کردند و Healing Church را در شهر یارنام بنا نهادند.
-آنها انجمن Byrgenwerth و جنگل های اطراف آنرا مناطق ممنوعه اعلام کردند.




>درHealing Church قسمت The Choir برای آزمایش خون و جام ها شکل گرفت(تشکیل شده از کشیش های رده بالا) هدف آنها رسیدن به درکی از the Great Ones و بدست آوردن قدرت آنها بود.
- آنها به Ashen Blood Plaque دست یافتند، سمی که حتی پادزهرها از درمان آن عاجز بودند.
- کلیسا شهر یارنام با هر آنچه در آن بود را از روی ناچاری آتش زد.




>یارنام مرکزی (Central Yharnam) بر روی شهر سوخته ی یارنام قدیم ساخته شد.
- آزمایشات ادامه یافت و منجر به شکل گرفتن Beast ها شد.
- The Choir دسته ای از شکارچیان (Hunters) را برای کشتن beast ها و جلوگیری از شیوع آنها تشکیل داد.
- "گرمن" Gehrman یکی از اولین شکارچیان بود اگر اولین آنها نباشد. گرمن کارگاه (Workshop) را ساخت. جایی برای شکارچیان که سلاح های خود را بسازند.
- شکارچیان از خون دگرگون شده ی جانورها برای تقویت خودشان در مقابل آنها استفاده می کردند.


>وزارت خون تشکیل شد(The Blood Ministration): هنر استفاده ی خون برای درمان.
- کلیسا برای هر دردی از خون استفاده می کرد. آیتم Pungent Blood Cocktail می گوید: خون جای الکل را بخاطر قدرت مسخ کنندگی عجیب خود در یارنام گرفت.
- کلیسا به سرعت به قدرت و جایگاه رسید. بخاطر قدرت شفا دهنده ای که خون داشت.
- ولی همچنان نمی توانستند انسان های Beast شده را درمان کنند یا جلوی شیوعش را بگیرند.


>یتیم خانه تاسیس شد.
- بچه ها را از خیابان جمع می کردند و بر روی آنها آزمایش انجام می دادند تا میزبانی برای the Great Ones شوند.
- این کار باعث شد که فرستاده ی آسمانی بزرگان (the Celestial Emissary Great One) به دنیا برگردد.

>فرقه ی دیگری بنام Cainhurst جداگانه شروع به آزمایش بروی خون می کند.
- آنها شکارچیان را شکار می کنند و خونشان را می گیرند.
- ملکه شان (Annalise) قدرت جاودانگی پیدا می کند و می خواهد یک Great Child خلق کند. (Blood Child)
- The Choir واکنش نشان می دهد و لاگاریوس (Lagarius) و افرادش را برای کشتن آنها میفرستد.
- Annalise جاودانه شده است پس لاگاریوس آماده به رزم در کمین است.


>اوضاع از کنترل خارج شده است.
- شکارچیان خودشان آرام آرام تبدیل به Beast می شوند.
- مردم شهر به کمک شکارچیان به شکار می روند و آنها نیز مبتلا می شوند.
- لودویگ (Ludwig) و تعدادی از شکارچیان دسته ی شکارچیان را ترک می گویند برای ساختن سلاح های ممنوعه و قوی تر.
- لودویگ را بعنوان اولین شکارچی نسل جدید می شناسند.


>دسته ی "شکارچیان شکارچیان" شکارچیانی که تبدیل به Beast شده اند را می کشند. (Eileen یکی از آنهاست)


>خرابه های یارنام مملو از Beast شده است.


>The Chior پیشرفت چشم گیری می کنند. آنها خودشان را تبدیل به Moon Presence Great One می کنند.
(The Healing church = The Choir = created hunters = beckoned hunters = What Moon Presence does)
- بکمک Insight که همان دانش خدایی است(God Knowledge) و گرمن، آنها Hunter’s Dream را می سازند.
- گرمن بعنوان راهنمای شکارچیان تازه وارد عمل می کند.
- اهداف جدید آنها 1.کشتن Beast ها 2.پیدا کردن راهی برای باقی بشریت که دنباله رو آنها شوند بعنوان میزبانان آسمانی.(Celestial Hosts)
- از هر ماه سرخ (Red Moon) برای باردار کردن زن ها برای خلق میزبانان بچه استفاده می کنند.
- شکارچیان زن نمی توانند باردار شوند بخاطر گرفتن خون دفع شده از Beast در اول بازی.
 

moha112233

کاربر سایت
Jun 26, 2012
974
نام
محمد
وقتی یکی از اون Snatcher ها میکشتت و میری توی Unseen Village (توی اون زندانه) اگه بری پایین یک زنه ای هست که داره گریه میکنه ملت کلی Note گذاشته بودن که Treat woman with care ولی من اشتباهی (مثلا :D) زدم کشتمش و یک آیتمی بهم داد
الان چه اتفاقی افتاده ؟ :D

اسمش Adella هست. اگه ست آرمور Black Church یا Gascoigne رو بپوشید میتونید اونو به کلیسا بفرستید و اونجا بهتون آیتم Blood of Adella رو میده. با کشتنش مشکلی تو روند بازی پیش نمیاد.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,017
نام
Farshad
نه خو ببین بستگی داره از چه نقطه نظری بهش نگاه کنی و چه انتظاری ازش داشته باشی. بله منم با این دیدگاه که این بازی باید بهتر از DS باشه، برم سراغش، مطمئنا ضد حال میخورم چون سطح انتظاراتم متناسب با دیزاین بازی نیست. اون DS II که ادامه DS بود نتونست مثل شماره اول باشه و اون حس رو به آدم برگردونه. BB که جای خود داره:dDS خوب و عالی بود، اما به معنی بد بودن BB و DeS نیست. شاید تو با دنیای اسطوره های قدیمی و خدایان و ... بیشتر حال کنی و به همین خاطر از DS بیشتر خوشت اومده باشه. شاید از شخصیت های بازی خوشت اومده بود و برات موندگار شده بودن. شاید دیالوگ ها برات خاطره انگیز بودن و شاید باس های بازی به قدری خوب بودن که هیچ وقت از یادت نمیرن. طبیعیه که وقتی میری سراغ BB، همین انتظارات رو داشته باشی اما بهتره این انتظاراتت در چارچوب دنیای BB باشن و این موارد رو توی دنیای خود BB جستجو کنی. به قولی، تو نمیتونی از یه ماهی انتظار داشته باشی از درخت بره بالا:d

از چه نظر گیم پلی BB ورژن ضعیف شده DS هست؟ چون بر اساس اون چیزایی که من دیدم، در بدترین حالت، هم سطح DS هست. دنیای بازی و داستان BB به طرز جالبی این نوع گیم پلی رو توجیه میکنه که چرا Hunter ها باید سریع و فرز باشن (البته این عادت به داشتن یه سپر سنگین و یه شمشیر نتراشیده نخراشیده از DS هنوز از خیلیا بیرون نرفته:d من جمله خودم)

از نظر تنوع سلاح ها و بزرگی دنیای بازی هم نظری ندارم چون هنوز بازی نکردم ولی مطمئنم میازاکی برای تمامی این حالات دلیل داره و بیخود کاری رو انجام نداده.



[MENTION=67643]Safety & Peace[/MENTION]

یکی ایشون رو بن کنه :d قابلتی خوندن ذهن مردم رو داره :d

دقیقا اینجوریه :d حالا مورد اول که دخالت ندادم اما خب همینایی هم که گفتی بهتر بودن DS رو میرسونه :d کمتر بازی پیدا میشه (اصلا میشه؟ ) که شخصیتای معرکه DS 1 رو داشته باشه

باس فایتاش هم خیلی خوب بود تو BB یکم به نظرم شبیه هم بودن باس ها

گیم پلی تو یه سری چیزا بهتر شده تو یه سری چیزا بدتر یه سری چیزارو که تو پست قبلیم گفتم

حالا مثلا چیزی که خیلی ازش خوشم اومد سریع تر شدن مبارزات بود هرچند مبارزات کندتر مثل سولزا هم جای خودشون معرکه بودن

اما نمیدونم BB رو بازی کردی یا نه اما DS رو که حتما بازی کردی تو مبارزات حتی دشمنای معمولی دیگه چه برسه به باس ها یه حس خیلی خفنی داره :d چجوری بگم :)) یه حس سنگینی و باحالی داره اما تو BB اونجوری نیست :( تو BB من اولاش یکم برام هیجان انگیز بود اما از یه جایی (نه خیلی زیاد ) دیگه دشمنا راحت بودن و هیجانی برا جنگیدن نداشتم حتی Insight هام هم بالای 70 بود اما بازم :d

بازم یه مورد دیگه که خودت اشاره کردی. اینکه تو سولز میتونستی کامل انتخاب کنی که به شکل گولاخ یا همون سنگین بری جلو (یه سریا اینجوری خوب بازی میکنن) یا سریع باشی (یه سریا هم اینجوری حال میکنن) یا اصلا Mage باشی ولی تو BB سنگین ترین سلاح ها هم فرق چندانی تو سریع و کند بودن با بقیه ندارن و سرعت جاخالی دادن هم اصلا فکر نکنم کوچکترین تغییری میکرد :d​

اا آخر پستت گفتی بازی نکردی جوابم رو گرفتم

خداروشکر DS 3 تو راهه :d

 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
دیدم تاپیک امتیازات درست لحظه ارسال پست قفل شد مجبور شدم اینجا قرار بدم :D

چه عجب یکی پیدا میشه درست و حسابی حرف بزنه :d

نه اون تعداد سلاح ها یه مثال بود ولی خداییش بازی RPG اگه تعداد سلاح و آرمور کم باشه خیلی بده :d

راستی راجع به قسمت بولد شده اول بگم:
گفتم نظرمه دیگه :d اون قضیه انحصاری هم که حقیقته نمیگم همه اما یه سریا هستن که اینجوری هستن :d

مشکلات دیگه BB رو بگم؟ :

1 - تو Lvl up کردن اصلا به جالبی DS نبود چون تو سولز یه سری چیزای دیگه هم باعث میشد تصمیم گیری برا Lvl up کردن هم سخت باشه مثل وزن سلاح و آرمور چون برا اینکه بتونی سریع تر حرکت کنی یه چیز رو باید بالا میبردی ولی تو BB اصلا فرقی نداره همه سلاح ها از اول تا آخر با یه سرعت حرکت میکنی یا مثلا اینکه با یه ضربه بتونی دفاع دشمن رو بترکونی (فکر کنم اسمش Poise بود یادم نیست دقیق )

2 - گیم پلی BB خیلی هیجان انگیزه درست اما از دو نظر خیلی راحتش کردن : 1 - جاخالی دادن وقتی که Focus کردی زیادی سریع انجام میشه :d تو سولز بیچاره میشدی برا Lvl up کردن درست که به اینجا برسی 2 - استامینا وحشتناک کم مصرف میکنه

3 - Level Designئه DS1 رو من بیشتر میپسندم

خلاصه اینکه من خیلی فکر میکردم چیز سوپر معرکه ای باشه اما نبود تا حدی مه من DS 1 رو تا NG +++ رفتم شماره 2 رو تا NG ++ رفتم ولی BB . . . .

همه اینا نظر منه شاید یکی یه جور دیگه حال کنه

یعنی اگه DS 1 رو ریمستر میکردن من بیشتر حال میکردم :d

ببین حرف هایی که می زنی درسته اما فکر می کنم بشه از دید بهتری به این مقایسه نگاه کرد . دارک سولز و بلادبورن هر دو برای یک مولف هستن و هر دو هم تقریبا از یک سبک و لول دیزاین تبعیت می کنن و مطمئنا میتونن باهم مقایسه بشن اما همونقدر که میازاکی در دارک سولز به دنبال ارائه یک گیم پلی عمیق و چالش بر انگیز رفت و یک سیستم لول آپ بسیار سخت و پیچیده قرار داد در بلادبورن تا جایی که می شد تمامی ارکان گیم پلی به سمت ارائه یک گیم پلی ساده و خطی ( در قیاس با چالش دارک سولز ) تغییر داد چون باکس بلادبورن این بود .

فارغ از اتمسفر و فضای داستان و ... بزرگترین تغییر بلادبورن نسبت به دارک سولز حذف مهمترین ویژگی سیستم مبارزات دارک سولز یعنی سپر بود . میازاکی اومد سپر از گیم پلی بلادبورن حذف کرد و تاکید گیم پلی روی سیستم داج قرار داد . استفاده از سیستم داج بلادبورن هم فرسنگ ها آسون تر از سیستم دفاعی دارک سولزه . در زمینه مبارزات اگر تو توی دارک سولز باید روی کوچکترین توضیحات اسلحه و سپر برای موفقیت در نبرد ها دقت داشته باشی توی بلادبورن میتونی عملا با همون اسلحه و امکانات اول بازی براحتی بازیو تموم کنی .

اما سوال اینه ایا این تغییرات باعث ضعف بازی شده ؟ از نظر من تمامی این تغییرات ایجابی و از روی عمد بوده . احساس من اینه دلیل اینکه میازاکی این تغییرات اساسی در بلادبورن ایجاد کرد ، نشان دادن توانایی خودش در ارائه یک سبک جدید از گیم پلی و در درجه دوم گسترش دایره طرفداران بازیهاش و آشنا کردن طرفداران با نوع سختی بازیهاش بوده . من بین دوستانم کم ندیدم کسایی که با تموم کردن بلادبورن به دارک سولز هم علاقه مند شدن در حالی که اگر بلادبورن این تجربه براشون نداشت شاید فکر خرید DS هم به سرشون نمی زد . این نشون میده یک کارگردان با هوشمندی بازار ارزیابی کرده و باور کن این خیلی مهمه . الان دیدی که در مورد درجه سختی و فضای دارک سولز بین گیمرها وجود داره از اساس اشتباهه و بلادبورن باعث آشنایی این گیمرها با سایر بازیهای میازاکی هم شد .

اما در مورد انتقاد سومت که لول دیزاینه بحث جداس و مطمئنا این دو بازی میشه در این زمینه مقایسه کرد و یکی از انتقادات خود من به بلادبورن همینه . یک اثر بی نقص باید از ثانیه اول تا آخر خودش ضرب آهنگ و ریتم مناسبی در گیم پلی ارائه بده و بیش از حد دچار فراز و نشیب نشه و البته چنین چیزی کار بسیار سختیه و تعداد آثاری که تونستن به چنین هدفی دست پیدا کنن ناچیزه . اینکه دارک سولز شده دارک سولز و مجله ای مثل EDGE کردش بهترین بازی تاریخ یکی از دلایلش اینه به طرز عجیب و غیر قابل باوری در تمام طول بازی این ضرب آهنگ حفظ میشه و ذره ای لول دیزاین بازی ضعیف نمیشه . اما توی بلادبورن تقریبا از نیمه دوم بازی میشه گفت بعد از Forbidden Woods اون ضرب آهنگ و ریتم قبل دیگه حفظ نمیشه و بازی بیش از حدی که برای خودش تعریف کرده خطی و ساده میشه .این روند ادامه پیدا می کنه تا کتبیه پایانی بازی و Nightmare of Mensis و بعد به سرعت هم تموم میشه . یا فارغ از این موضوع یکی از موارد دیگه این بود که تو توی تک تک لحظات دارک سولز یک هدف داشتی . میدونستی به چه علت باید بری به این منطقه و به چه علت در این منطقه میخوری به این باس فایت و این تعامل بین معنا ، مناطق بازی و گیم پلی تا پایان و جمع آوری Lord Soul ها و رسیدن به Gwyn حفظ میشه اما توی بلادبورن چنین استحکامی وجود نداره و برای کسانی که دارک سولز تجربه کردن میتونه این موضوع بیشتر قابل احساس باشه
 
آخرین ویرایش:

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,228
نام
محمد
اما در مورد انتقاد سومت که لول دیزاینه بحث جداس و مطمئنا این دو بازی میشه در این زمینه مقایسه کرد و یکی از انتقادات خود من به بلادبورن همینه . یک اثر بی نقص باید از ثانیه اول تا آخر خودش ضرب آهنگ و ریتم مناسبی در گیم پلی ارائه بده و بیش از حد دچار فراز و نشیب نشه و البته چنین چیزی کار بسیار سختیه و تعداد آثاری که تونستن به چنین هدفی دست پیدا کنن ناچیزه . اینکه دارک سولز شده دارک سولز و مجله ای مثل EDGE کردش بهترین بازی تاریخ یکی از دلایلش اینه به طرز عجیب و غیر قابل باوری در تمام طول بازی این ضرب آهنگ حفظ میشه و ذره ای لول دیزاین بازی ضعیف نمیشه . اما توی بلادبورن تقریبا از نیمه دوم بازی میشه گفت بعد از Forbidden Woods اون ضرب آهنگ و ریتم قبل دیگه حفظ نمیشه و بازی بیش از حدی که برای خودش تعریف کرده خطی و ساده میشه .این روند ادامه پیدا می کنه تا کتبیه پایانی بازی و Nightmare of Mensis و بعد به سرعت هم تموم میشه . یا فارغ از این موضوع یکی از موارد دیگه این بود که تو توی تک تک لحظات دارک سولز یک هدف داشتی . میدونستی به چه علت باید بری به این منطقه و به چه علت در این منطقه میخوری به این باس فایت و این تعامل بین معنا ، مناطق بازی و گیم پلی تا پایان و جمع آوری Lord Soul ها و رسیدن به Gwyn حفظ میشه اما توی بلادبورن چنین استحکامی وجود نداره و برای کسانی که دارک سولز تجربه کردن میتونه این موضوع بیشتر قابل احساس باشه
دقیقا مشکل اصلی من با بازی همین بود بازی داستان خوبی داشت ولی یه جوری مشخص میشد که همش اون حس سردرگمی و بی هدفی رو حفظ میکرد و یک دفعه هم تموم شد...
تو سول ها با اینکه اونجا هم داستان بازی کم کم با خوندن ایتم ها و lore و این چیزا مشخص میشد ولی ما هدف داشتیم حداقل کمی میدونستیم چرا وارد فلان لوکیشن میشیم و چرا با فلان باس میجنگیم اما متاسفانه من تا اخر بلادبرن منتظر بودم به یک سری از جواب ها برسم کمی هدفمند تر ادامه بدم ولی ناگهان بازی تموم شد و تازه بعدش نشستم با کلی تحقیق و خوندن ایتم ها و.... داستان و قضیه بازی رو جم و جور کنم و به نتیجه برسم....
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,781
نام
علی
راه حل کشتن این باس که سرش داخل قفسه و از دستمون فرار می کنه چیه؟! نصف جونش رو می زنم ولی نصفه ی دومش تا می رسم بهش وارد اون آیینه ها میشه!
دوما این باس اصلیه یا جانبی؟!
ثالثا نزدیکی این باس فاونوس ( که از طریق اون به هانتر دریم تلپورت میشیم) نیست؟! چون اگه بمیرم از فاصله ی دور میاره!
 

david2014

کاربر سایت
Sep 13, 2014
71
راه حل کشتن این باس که سرش داخل قفسه و از دستمون فرار می کنه چیه؟! نصف جونش رو می زنم ولی نصفه ی دومش تا می رسم بهش وارد اون آیینه ها میشه!
دوما این باس اصلیه یا جانبی؟!
ثالثا نزدیکی این باس فاونوس ( که از طریق اون به هانتر دریم تلپورت میشیم) نیست؟! چون اگه بمیرم از فاصله ی دور میاره!

باید بعد اینکه نصف خونش رو زدی بعدش جوری استامینا رو تنظیم کنی او وقتی درست دنبالش بیفتی قبل هر اینه یه لحظه ایست میکنه که همون لحظه باید ضربه رو بزنی بهش بازم میگم استامینا مهم هست زود دنبالش نیفت
در مورد لامپ هم اره این باس نزدیکش نداره
 

Doctor Splinter

کاربر سایت
Apr 27, 2006
1,142
نام
سجاد
برای من که eileen تو دور اول بازی باگ شد و کلا از نقشه نا پدید شدش!
منم تو دور دوم برای این که ممکن بود این بلا بازم سرم بیاد همون اول کشتمش و سلاحش رو گرفتم!
و گرنه بدم نمیومد خط داستانیش رو دنبال کنم!
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
دوستان کاربرد INSIGHT چی هست ؟
منظورم اینه هرچی بره بالا تر میشه ؟

اینسایت یکی از محشرترین قابلیت های بازیه و با اینکه شاید تاثیرش در بازی زیاد نباشه اما خلاقیت جالبیه . معنای Insight میشه بصیرت و دانایی از درون . Bloodborne هم مثل دنیای واقعی میمونه و شما هر چقدر آگاهی خودتون بالاتر ببرید بیشتر به ابعادی پی می برید که توانایی دیدنش نداشتید . بالا بردن اینسایت در بازی چهار نتیجه مهم داره :

1- بازی تا حدی سخت تر میشه و ویژگی های جدیدی به نوع حملات دشمنان اضافه میشه

2- دنیای بازی برای شما حالت عمیقتری می گیره و توانایی شنیدن صداهایی بدست میارید که با بصیرت پایین امکان شنیدن و دیدن اونا فراهم نبوده .

3- از طریق دادن اینسایت می تونید آیتم هایی در بازی خریداری کنید . در Hunter Dream دو بخش برای فروش ایتم وجود داره . بخش اصلی که قسمت پایینی از طریق BloodEchoe میتونید آیتم بخرید و در بخش دوم که بالاتره و کنار ساختمان شما با دادن اینسایت می تونید یک سری ایتم خریداری کنید .

4- من آنلاین بازی نرفتم اما برای تجربه آنلاین هم هر بار نیاز به دادن اینسایت دارید .

خیلی ها بخاطر اون گزینه اول بیخیال بالا بردن اینسایت میشن اما واقعا تاثیرش اونقدر بالا نیست . خود من موقع تموم کردن اینسایت بازی به 99 رسوندم و چندان تغییری در سختی گیم پلی احساس نکردم . شما هم به نظرم تا اونجا که می تونید بالا ببرید .
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
انلاينش چيزه خاصي نيس
نشون ميده بقيه نفراتي كه الان همزمان دارن بازي ميكنن چي كار ميكنن


Sent from my iPhone using Tapatalk
این تنها بخشه انلاین نیست
هم میتونی coop بزنی هم میتونی Summon کنی یا join بشی و هم میتونی Invade کنی pvp !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر