PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
اقا من رفتم تریلر رو دیدم واقعا عالی بود مخصوصا اون تیکش که با اون باش گنده که میخواست بزنه (دومی رو میگم) رفت دور بعدش پرید با تبر زدش خیلی عالی بود و چیزی که من امیدوارم باشه اینه که مثل dark souls 2 دوهزار تا مسیر وجود نداشته باشه :|
توی dark souls 2 وقتی بازی میکردم همش میگفتم چرا دشمنا اینقدر کندن چرا کاراکتر بازی اینقدر کنده و کلا چرا همه چیز اسلو موشن هست ؟ :دی
ولی تو این یکی خیلی سریع شده و اینکه سپر و... واسه دفاع نداره و فقط یک جاخالی داره خیلی عالیه و به نظرم میتونه نشون دهنده این باشه که دشمنای بازی به اندازه dark souls سخت و طاقت فرسا نیستن و در کل امیدوارم کلا با dark souls 2 فرق داشته باشه و عالی باشه :دی (که هست:دی)
 
^ ^
در مورد سختی مطمعنا اوردن پایین که سریع جمع جور شه اگه نه 30 دقیقه میشد جای 6 دقیقه.
dark souls 2 هم همینطور بود قبل اینکه بیاد هم میگفتن اسونه چون تو تریلرش همه رو سریع میزد ولی نه اینطوری کردن تایمش بیاد پایین.
ولی به نظر من این سیستم regain بازی رو یه خورده اسون کرده قافل گیری دیگه معنی نداشت.
 
واقعا بازي همه چي تمومه فقط اي كاش ميازاكي كه اينهمه خشونت چاشني كار كرده قطع شدن اعضاي بدن هم اضافه مي كرد مثلا ميشد طي يه finisher اخرين فرد اون منطقه رو سر بريد يا دستاشو قطع كرد يا از كمر نصف كرد و داسو از شكمش رد كرد:d و ....

در كل فكر كنم اضافه كردن اين حركت خيلي معنادارتر مي كنه خشونت رو


.
 
یوروگیمر میگه که این سیستم Regain واسه بعضی از دشمنان بازی هم وجود داره؛یعنی اونا هم میتونن خون از دست رفته شون رو از ما برگردونن

داستان‌ها داریم پس :دی
 
آخرین ویرایش:
یوروگیمر میگه که این سیستم Regain واسه بعضی از دشمنان بازی هم وجود داره؛یعنی اونا هم میتونن خون از دست رفته شون رو از ما برگردونن

داستان‌ها داریم پس :دی
يه نكته درخشاني كه تو بازيهاي ميازاكي وجود داره اينه كه مكانيزم بازي تو داستان بازي علت و ريشه داره.مثلا تو darksouls دليل هي مردن و برگشتن به Bonfire ها و روح گرفتن و از دست دادنش توجيه داستاني داشت و اين خيلي معنادارترش كرده بود

اينجا هم چون داستان در مورد يه بيماري و نياز به خون هست و كلا داستان به خون مربوط كل مكانيزم حمله و دفاع بازي و حتي دليل خونين بودن بازي برگرفته از همين داستان:x

واقعا جالب

.
 
واقعا بازي همه چي تمومه فقط اي كاش ميازاكي كه اينهمه خشونت چاشني كار كرده قطع شدن اعضاي بدن هم اضافه مي كرد مثلا ميشد طي يه finisher اخرين فرد اون منطقه رو سر بريد يا دستاشو قطع كرد يا از كمر نصف كرد و داسو از شكمش رد كرد:d و ....

در كل فكر كنم اضافه كردن اين حركت خيلي معنادارتر مي كنه خشونت رو


.
نه آخه شاید شخصیت بازی همچین آدمی نیست. حالا باید صبر کرد دید یارو چجور آدمی هست :دی
 
کسی که سری سولز رو تجربه کرد عظمت این بازی رو خیلی بهتر میتونه درک کنه!
دوستان اطلاعاتی در رابطه با داستان بازی منتشر شده؟ میشه یکی توضیح بده که قضیه بازی و این جو خوفناکش و اون موجودات به چه علت بوجود اومده؟ و شخصیت اصلی و اونی که وسط مبارزه تو تریلر 6 دقیقه ای اومد و بهش کمک کرده کین؟
 
آخرین ویرایش:
کسی که سری سولز رو تجربه کرد عظمت این بازی رو خیلی بهتر میتونه درک کنه!
دوستان اطلاعاتی در رابطه با داستان بازی منتشر شده؟ میشه یکی توضیح بده که قضیه بازی و این جو خوفناکش و اون موجودات به چه علت بوجود اومده؟ و شخصیت اصلی و اونی که وسط مبارزه تو تریلر 6 دقیقه ای اومد و بهش کمک کرده کین؟

این پست رو بخون :)
http://forum.bazicenter.com/showthread.php?p=3408127
 
تابلو نقاشیه انگاری

z2i6xabt6efqrmgncuad.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or