PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
تابلو نقاشیه انگاری

z2i6xabt6efqrmgncuad.jpg

گرافیک بازی چیزی دست کم ازون CG اولیه نداره . گرافیک تکنیکیش به کنار . گرافیک هنریشم فوق العاده ست . از درو دیوارش به قول بچه ها اتمسفر میباره :d
 
یارو پرسید که چه چیزیِ بلادبورن‌ـه ک شما رو هیجان‌زده میکنه؟
Beast هاست،اسلحه‌هاش،سرعت بازی،نداشتن سپره،گرافیک بازیه،آرت دیزاین‌شه،ستینگ گوتیک و ویکتوریایی،Loreـش،چی؟

طرف جواب داد:
یک کلمه؛میـازاکـی

:دی
 
ماساکی یاماگیوا Producer بازی گفته که سطح سختی دموی بازی در Gamescom رو راحت کردن تا بازیباز ها بتونن سریعتر دمو رو تموم کنن و یه سری دلیل دیگه که در پایین میبینید:d

The difficulty’s been lowered a bit since there’s not enough time for the usual trial and error gameplay.
و همچنین در مورد دموی قابل بازی در Pax Prime گفته:

Oh, you think we made the demo EASY? Please. Give us some credit. Rest assured, you’ll have plenty to sink your teeth into =P
کسی که تونسته بازی کنه گفته دمو اصلا راحت نبود!حالا فکر کنین سطح سخت بازی چکارتون میکنه!:|:d

این قسمت هم باحاله:d :
I can’t wait to see how brutally the game will kill me, over and over, when it’ll be released next year.
 
آخرین ویرایش:
Lovely Limited Edition with Artbook and Soundtrack:bighug::d

به اونایی که پیش خرید کنن داده میشه و هزینه ی اضافی ای در برنخواهد داشت#:-s:d
البته:اول در ژآپن عرضه خواهد شد:|






BloodborneCollectors-2-1024x882.jpg
 
بدرود بلـادبورن :d:-h

:دی

همینجوی الکی سخت نیست؛ی سری اصول و قواعد داره رعایت بشه خیلی هم لذت‌بخش میشه.بازی میخواد که روی مبارزات تمرکز کنی،نمیخواد که مث سکایرم همینجوری کله‌تو خم کنی بری جلو،کار بدی میکنه؟:دی

پ.ن:یه عالمه اژدها کشتم تو سکایرم،الان هیچکدومشون یادم نیس،اما مبارزه با Black Dragon Kalameet تا لحظه وداع تو خاطرم میمونه :دی
 
سختی بازی های میازاکی حساب شده-س. میدونه چه چیزی رو کجا قرار بده و به طرز هوشمندانه ای چندتا قلق هم براش میذاره. نه مثل DS II که یا تعداد باس ها رو زیاد کردن یا الکی اینقدر سختش کردن که صرفا فقط سخت باشه.
 
عجب آهنگ خفن و حماسی بود رو تریلر TGS
تریلر تکراری از ویدئوهای قبلیه،اما واسه شنیدن آهنگش حتما حتما ببینید.

سختی بازی های میازاکی حساب شده-س. میدونه چه چیزی رو کجا قرار بده و به طرز هوشمندانه ای چندتا قلق هم براش میذاره. نه مثل DS II که یا تعداد باس ها رو زیاد کردن یا الکی اینقدر سختش کردن که صرفا فقط سخت باشه.

نکته‌ی کمدی اینه که متای DS2 از DeS و DS1 بیشتره :دی
"روح" بازی هیچوقت نقد نمیشه متاسفانه
 
آخرین ویرایش:
چيزي كه خيلي از كسايي كه از بازيهاي ميازاكي فرار مي كنن بهش توجه نمي كنن اينه كه سختي بازي براي القاي اتمسفر و عمق بخشي به فضا و داستان قرار داده شده و يه چيز حساب شدس
وگرنه اگه سختي بازي مثه rpg هاي ديگه باشه اصلا روح و عكق و اتمسفري نخواهد داشت بازي....

+

تريلر TGS بازي هم عجب اديت و اهنگ مخوفي داشت:-o اگه همه اهنگاي بازي مثه اينايي باشه كه تا حالا پخش شده مشخص ميشه ميازاكي مثه هميشه تو انتخاب اهنگساز هم عالي عمل كرده:d

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or