PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
  • میازاکی گفته که نیت این نیست بازی "همینجوری" بیش از حد سخت باشه،تا حدی که بعد از هر مبارزه ای احساس پیروزی بهتون دست بده
  • حتی دو بار از میازاکی پرسیدن که آیا هیچ برنامه ای برای قرار دادن درجه های سختی پایین تر داری؟که Miyazaki simply chuckled and said “no” (اون chuckled خیلی باحال بود :دی)
  • “safe zones” هایی شبیه به بونفایر های DS در بازی وجود خواهد داشت که بعد از مبارزات و کشتن های زیاد بتونین اونجا استراحت کنید.
  • دمویی که پشت در های بسته به نمایش در اومد “a bit beyond Alpha Stage” بود.اما با این حال باز همه چیز خارق العاده به نظر می رسید.
  • زمانی که زنگ ها به صدا در میان زمان شکار کردن Beast ها فرا میرسه.این بهترین زمان برای کشتن دشمنان بازیه.چون همشون میان بیرون برای شکار.بهترین کار اینه که زمانی که متفرق میشن یکی یکی بکشیدشون،اما اگه بخواین یه جا کلکشون بکنید این کار یک خودکشی محض حواهد بود.این Jun Yoshino تهیه کننده بازی گفته،که توضیح داده بازی به اندازه DS چالش براگیز خواهد بود(تو DS هم نمیشد تعداد زیادی دشمن یه جا کشت).
  • وقتی که کسی به نفرین Beast مبتلا میشه،تبدیل به گونه ی وحشتناکی از همین Beast ها تبدیل میشه.نکته ی عجیب اینجاست که خود شخص متوجه ابتلا به این بیماری نمیشه،پس وقتی که صدای زنگ میشنوه،بازم میاد تو شهر برای شکار.(در صورتی که این بار خودش طعمه ست).
  • Yharnam فقط یه شهر با کوچه های تنگ و باریک زیاد نیست،شامل مناطق سربسته هم میشه.مناطقی به شدت تاریک که مجبورین یکی از اسلحه هاتون رو غلاف کنین تا با یه مشعل پیشروی کنید.
  • در شهر Yharnam اگر میتونید مکانی رو ببینید معنیش اینه که میتونید به اونجا برید.“if you can see it, you can go there”
  • در BloodBorne هم همانند Dark Souls 1 شاهد Shortcut های که مکان های مهم رو به هم متصل می کنه خواهیم بود.
  • شاتگان برای مبارزات نزدیک و Counter-Attack استفاده میشه.همچنین میتونه برای مدت کوتاهی دشمن رو "گیج" کنه.
  • المان های کامل RPG برای آپگرید اسلحه ها،لول آپ و attributes وجود خواهد داشت.
  • stamina نقش کلیدی در مبارزات Bloodborne داره.


من واقعا نمیتونم به این بازی،مخصوصا موقع خوابیدن فکر نکنم :دی بازی ـی که میازاکی بعد اتمام DS1 ،با همون گروه اصلی DeS و DaS سراغش رفته.شما نحوه ی روایت داستان در دارک سولز در نظر بگیر،حالا تم مذهبی قرن 19 رو هم بهش اضافه کن،خدای من o:-).شک نکنید این تازه شروع یک فرنچایزـه ،مخصوصا اینکه بازی های میازاکی Lore به شدت قوی دارند (ملت هنوز دارند سر DS1 بحث میکنند :دی).آهنگ ساز بازی هم Motoi Sakuraba باشه دسته جمعی باید سر به بیابون بزاریم :دی

در کل قصدم این بود بگم که مدیونید اگر چیزی پایین تر از شاهکار از این بازی انتظار داشته باشید،مدیونید،در این حد یعنی :دی
 
  • میازاکی گفته که نیت این نیست بازی "همینجوری" بیش از حد سخت باشه،تا حدی که بعد از هر مبارزه ای احساس پیروزی بهتون دست بده
  • حتی دو بار از میازاکی پرسیدن که آیا هیچ برنامه ای برای قرار دادن درجه های سختی پایین تر داری؟که Miyazaki simply chuckled and said “no” (اون chuckled خیلی باحال بود :دی)
  • “safe zones” هایی شبیه به بونفایر های DS در بازی وجود خواهد داشت که بعد از مبارزات و کشتن های زیاد بتونین اونجا استراحت کنید.
  • دمویی که پشت در های بسته به نمایش در اومد “a bit beyond Alpha Stage” بود.اما با این حال باز همه چیز خارق العاده به نظر می رسید.
  • زمانی که زنگ ها به صدا در میان زمان شکار کردن Beast ها فرا میرسه.این بهترین زمان برای کشتن دشمنان بازیه.چون همشون میان بیرون برای شکار.بهترین کار اینه که زمانی که متفرق میشن یکی یکی بکشیدشون،اما اگه بخواین یه جا کلکشون بکنید این کار یک خودکشی محض حواهد بود.این Jun Yoshino تهیه کننده بازی گفته،که توضیح داده بازی به اندازه DS چالش براگیز خواهد بود(تو DS هم نمیشد تعداد زیادی دشمن یه جا کشت).
  • وقتی که کسی به نفرین Beast مبتلا میشه،تبدیل به گونه ی وحشتناکی از همین Beast ها تبدیل میشه.نکته ی عجیب اینجاست که خود شخص متوجه ابتلا به این بیماری نمیشه،پس وقتی که صدای زنگ میشنوه،بازم میاد تو شهر برای شکار.(در صورتی که این بار خودش طعمه ست).
  • Yharnam فقط یه شهر با کوچه های تنگ و باریک زیاد نیست،شامل مناطق سربسته هم میشه.مناطقی به شدت تاریک که مجبورین یکی از اسلحه هاتون رو غلاف کنین تا با یه مشعل پیشروی کنید.
  • در شهر Yharnam اگر میتونید مکانی رو ببینید معنیش اینه که میتونید به اونجا برید.“if you can see it, you can go there”
  • در BloodBorne هم همانند Dark Souls 1 شاهد Shortcut های که مکان های مهم رو به هم متصل می کنه خواهیم بود.
  • شاتگان برای مبارزات نزدیک و Counter-Attack استفاده میشه.همچنین میتونه برای مدت کوتاهی دشمن رو "گیج" کنه.
  • المان های کامل RPG برای آپگرید اسلحه ها،لول آپ و attributes وجود خواهد داشت.
  • stamina نقش کلیدی در مبارزات Bloodborne داره.

 
آخرین ویرایش:
بازی آنلاین یا co op داره؟
البته در همین حد هم برای من بهترین بازی نسل بعد اگه یه آنلاین خوب داشته باشه معنیش از دست رفتن ماهیچه ها پشت مانیتور هست :d
 
اقا من از عاشقان سینه چاک h&s هستم به نظرتون با اینم حال میکنم؟؟؟:|:d
یعنی سیستم مباراتشون چقدر تفاوت داره و کلا مبنای گیم پلیش چجوریه؟؟
بعدشم من زبانم ضعیفه میتونم بازی رو راحت انجام بدم یا حتما باید زبانم قوی باشه؟؟
 
طائل ینی تا عمر دارم حلالت نمیکنم منفجرم کردی با این اطلاعات .

اطلاعات
:| :(( :(( :((
where's the fncking march 2015 ??

فکر نکنم U4 سال 2015 بیاد
yahoo_4.gif
میره 2016
yahoo_4.gif
november 2015 حتما میاد
 
اقا من از عاشقان سینه چاک h&s هستم به نظرتون با اینم حال میکنم؟؟؟:|:d
یعنی سیستم مباراتشون چقدر تفاوت داره و کلا مبنای گیم پلیش چجوریه؟؟
بعدشم من زبانم ضعیفه میتونم بازی رو راحت انجام بدم یا حتما باید زبانم قوی باشه؟؟
والا من تجربه خودمو از DS1 بهت میگم :| بازی وحشتناک سخت بود ! ممکن بود حرفه ای نباشی از دشمنای عادی هم خیلی راحت شکست بخوری باید با نظم و تاکتیک حرکت کنی نه اینکه همینجوری یرخی شمشیر بکشی ! گارد و شمشیر و کانتر اتک و اینا همه موثر اند ! بعضی جاها واقعا مجبوری فرار کنی :| بعد جو ـش مُرده بود یکم بیشتر باعث میشد بترسی:| باس فایتها هم که بچه ها خبر دارن چه پوستی میکندن از سرت :دی !
خلاصه حتما باید بلادبورن رو بخریم :دی ! چون استایل شخصیتشم این سری خیلی باحاله :دی
 
والا من تجربه خودمو از DS1 بهت میگم :| بازی وحشتناک سخت بود ! ممکن بود حرفه ای نباشی از دشمنای عادی هم خیلی راحت شکست بخوری باید با نظم و تاکتیک حرکت کنی نه اینکه همینجوری یرخی شمشیر بکشی ! گارد و شمشیر و کانتر اتک و اینا همه موثر اند ! بعضی جاها واقعا مجبوری فرار کنی :| بعد جو ـش مُرده بود یکم بیشتر باعث میشد بترسی:| باس فایتها هم که بچه ها خبر دارن چه پوستی میکندن از سرت :دی !
خلاصه حتما باید بلادبورن رو بخریم :دی ! چون استایل شخصیتشم این سری خیلی باحاله :دی
البته این رو بگم که سیستم مبارزه ای بازی اینجور که گفتن تا حد زیادی متحول شده و دیگه مثل قبل نیستش. البته چالش ها همچنان باقیست اما قضیه چیز دیگه ای شده :دی می توید این مقاله بلاگ رو بخونید بهتر متوجه بشید.

11 things you need to know about Bloodborne on PS4 - PlayStation.Blog.Europe
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or