Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
الان این شاتگان که از فاصله 10 متری کیل میگیره رو باید نرف کنن
برعکس با اسنایپ از فاصله 2 متری نمیشه کیل گرفت و طرف نصف خونش هم نمیره !
مگر اینکه هدشات باشه
یکی نیست بپرسه چرا تو این بتلفیلد/Codها وقتی آرپی جی میزنی زیر پای یارو ، اگه یکی دوسانت اینور اونور باشه طرف امداد غیبی میشه و نمیمیره ، یه 360 میزنه و با دوتا تیر میندازتت؟

اینها قرادادها و انتخابهایی هستن که برای بالانس شدن بازی گاها مجبورن انجام بدن.
حالا کمی بالانس میکنن ولی خب یکسری چیزها همینیه که هست.

امکان Drag and revive باحاله.. اما باحالترم میشه اگر فرد ریوایو شونده بتونه در همون حین با سلاح کمریش شلیک هم بکنه :D
- absolute Cinema -
تیزر تریلر BFV
:D
 
آخرین ویرایش:
یکی نیست بپرسه چرا تو این بتلفیلد/Codها وقتی آرپی جی میزنی زیر پای یارو ، اگه یکی دوسانت اینور اونور باشه طرف امداد غیبی میشه و نمیمیره ، یه 360 میزنه و با دوتا تیر میندازتت؟
حالا این بار به جلوی پای خودت شلیک کن با RPG ٬ یا بچسب به دیوار بزن ٬ هیچ انفجاری در کار نیست ٬‌ شبیه شلیک با کلت میمونه
 
حالا این بار به جلوی پای خودت شلیک کن با RPG ٬ یا بچسب به دیوار بزن ٬ هیچ انفجاری در کار نیست ٬‌ شبیه شلیک با کلت میمونه
کلا توی بازی چیزی به اسم Splash Damage تعریف نشده،نه تنها RPG بلکه شما با گلوله تانک هم بزنی زیر پای نفرات تیم مقابل چیزیشون نمیشه،تنها راه کیل گرفتن اینه تخم چشم حریف رو هدف قرار بدی تا شاید خم به ابروی مبارک بیاره و بخواد بمیره
 
دید کاکپیت هلیکوپتر اصلن خوب نیست٬ نصف بیشتر صفحه رو میگیره و اصلن نشونه گیری و اینا رو هواست!
- سرعت ریلود اسلحه به نظرم باید کمتر بشه
- Splash Damage که دوستمون هم اشاره کرد باید اضافه بشه تو بازی
- HUD میتونه بهتر شه یا حداقل قابلیت شخصی سازی داشته باشه
- Visibility باید بهتر بشه ٬ تو مپ برفی اصلن نمیتونم ببینم کی کجاست٬ تو بقیه ش بهتره به نسبت
موارد زیاده اما این چندتا اگه اصلاح بشه خیلی تجربه بازی رو بهتر میتونه بکنه
 
اقا من یه مشکلی با بازی دارم اینه که به نظرم گرافیکش پایینه:D ینی بتل ۱ رو بری ببینی انگار سه نسل جلوتر اینه گرافیکش
اونجا به خاطر استفاده خیلی زیاد از فوتوگرامتری که برای تکسچرها و مدلها بوده اینطوره.

همونجا هم تموم شد این.
عملا فقط تو بتل فرانتها و bf1 خیلی بهش تکیه کردن و بعدش خیلی کمتر ازش استفاده میکنن.
 
  • Like
Reactions: Emad47 and AxeL90
چرا؟
حتما زحمت بیشتری داره یا...
نمیدونم.
ولی این تکنولوژی فوتوگرامترری خیلی زود اومد و یه جهش تو کیفیت خروجی ایجاد کرد و بعد از اون تو بخشهای کمتری مورد استفاده قرار میگیره.

کمپانیها جدیدا تا وقتی این مگاتکسچر و مگااسکنها هستن دیگه تیم نمیفرستن بیرون که از محیط عکسبرداری کنن و ابزار برای فوتوگرامتری آماده کنن.
 
🔴 الکترونیک آرتز به دنبال عرضه سالانه Battlefield طی ۵ تا ۶ سال آینده:

طبق ادعای مایکل پچر، تحلیلگر صنعت بازی، بایرون بید (مدیرکل فرنچایز بتلفیلد) به او گفته است که هدف EA تبدیل شدن Battlefield به یک مجموعه سالانه است.

بر اساس این صحبت‌ها، برنامه EA این است که سه استودیو به صورت چرخه‌ای روی نسخه‌های مختلف کار کنند تا هر سال یک عنوان جدید از بتلفیلد منتشر شود؛ مشابه مدل انتشار سالانه Call of Duty. البته پچر تأکید می‌کند که این هدف حداقل ۵ تا ۶ سال زمان خواهد برد تا عملی شود.

IMG_6089.png
 
🔴 الکترونیک آرتز به دنبال عرضه سالانه Battlefield طی ۵ تا ۶ سال آینده:

طبق ادعای مایکل پچر، تحلیلگر صنعت بازی، بایرون بید (مدیرکل فرنچایز بتلفیلد) به او گفته است که هدف EA تبدیل شدن Battlefield به یک مجموعه سالانه است.

بر اساس این صحبت‌ها، برنامه EA این است که سه استودیو به صورت چرخه‌ای روی نسخه‌های مختلف کار کنند تا هر سال یک عنوان جدید از بتلفیلد منتشر شود؛ مشابه مدل انتشار سالانه Call of Duty. البته پچر تأکید می‌کند که این هدف حداقل ۵ تا ۶ سال زمان خواهد برد تا عملی شود.

View attachment 389261
همچنین پچر: نسل ۸ آخرین نسل کنسول هاست
 
🔴 الکترونیک آرتز به دنبال عرضه سالانه Battlefield طی ۵ تا ۶ سال آینده:

طبق ادعای مایکل پچر، تحلیلگر صنعت بازی، بایرون بید (مدیرکل فرنچایز بتلفیلد) به او گفته است که هدف EA تبدیل شدن Battlefield به یک مجموعه سالانه است.

بر اساس این صحبت‌ها، برنامه EA این است که سه استودیو به صورت چرخه‌ای روی نسخه‌های مختلف کار کنند تا هر سال یک عنوان جدید از بتلفیلد منتشر شود؛ مشابه مدل انتشار سالانه Call of Duty. البته پچر تأکید می‌کند که این هدف حداقل ۵ تا ۶ سال زمان خواهد برد تا عملی شود.

View attachment 389261
بهش خندیدیم پررو شد
 
  • Smile
Reactions: Locker and ps34
کلا توی بازی چیزی به اسم Splash Damage تعریف نشده،نه تنها RPG بلکه شما با گلوله تانک هم بزنی زیر پای نفرات تیم مقابل چیزیشون نمیشه،تنها راه کیل گرفتن اینه تخم چشم حریف رو هدف قرار بدی تا شاید خم به ابروی مبارک بیاره و بخواد بمیره
برادر من , IFV توی بازی برای تو شوخی است؟
RPG هم خدا رو شکر اسپلش دمیج نداره.(خیلی کمه، که خیلی هم خوبه ، اگر نه باید همش توی بازی باید پناه می‌گرفتیم rpg نکنن مارو از اون سر مپ بدون ایم کردن درست حسابی)
گلوله تانک هم بجای اینکه ازش استفاده کنی، پیشنهاد میکنم از coax استفاده کنی ببینی چقدر دمیج میده :)
+ چجوری میگید گلوله تانک نمیزنه ، والا خیلی اختلافی با ۴ نداره ، اونطوری نمیترکه.
تازه ۲ تا هم براتون گذاشتن، یکی HE یکی Sabot.
مشخصه بازی نکردیا:)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or