Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
بچه ها شما میتونید مود راش رو بازی کنید؟
برا من تو منو نیست
کاستوم سرچ هم میزنم پیدا نمیکنه راش اصلا
تعداد مودها زیاده.
دایس هم چرخشی همه رو میاره تو منوی اصلی.
اگه الان نیست یه چند ساعت دیگه امتحان کن.

این طراحی جدید و سبکی که برای انجین و UX/UI بازی نوشتن رو تو لحظه میتونن درش تغییرات سمت سرور رو انجام بدن و پلیرها اونها رو تو بازی ببینن.
 
  • Like
Reactions: abt and FARNOOD007
بچه ها شما میتونید مود راش رو بازی کنید؟
برا من تو منو نیست
کاستوم سرچ هم میزنم پیدا نمیکنه راش اصلا
فقط مشکل ما نیست ، کسی کلا نمیتونه فایند کنه خارج از خاورمیانه هم درست حسابی توی custom search،‌ انگار مشکل داره :)
 
  • Like
Reactions: ps34 and abt
ما یک جورهایی پیر شدیم.. باید این واقعیت تلخ رو قبول کرد.

نسل جدید مغزش وابسته به محرکهای لحظه ای و با فاصله کوتاه هست. تو کتش نمیره که ازین سر مپ تا اون سر مپ گز کنه که آیا اونم یکی وسط راه Road Killش کنه یا اسنایپ بشه یا نشه.
دگردیسی COD به چیزی که امروز میبینیم هم در پاسخ به همین نیاز بوده. بتل رویال ها بخصوص خیلی چیزها رو عوض کردن..
FORTNITE که از ۸ سال پیش شروع بکار کرده, بنابراین حتی دیگه نمیشه ادعا کرد که مخاطبش بچه ها هستن. بلکه خیلی ها باهاش بزرگ شدن! و این قشر بالغ تازه, ذائقه متفاوتی دارند...



حرف حق
خود من فکر کنم اونقدری من تو مسیر فلگ های پمپ بنزین و کانتینر پارک، کاسپین رفتم با تانک و اومدم که فقط پرچم رو بگیرم تا حالا با ماشین رانندگی نکردم !
حالا فرض کن به این حضرات بگی کمپ نکن یا یه کوفتی رو بگیر‌، میره یه شاتگان برمیداره و اول کار

البته خبر خوب اینه که همین نسل که پا به سن بزاره به دنبال آرامش و چیل کردن و بازیهای جدی تره.
ناسلامتی ما خودمون هم یه زمانی Cod یا تایتنفال بازی میکردیم.

اما خب سن که میره بالا بیشتر سلایق تو سرگرمی هم عوض میشه.

من که اینطور بودم.
=========
اکثر همین آرما پلیرها یا اسکوئد پلیرها از همین Cod/BF شروع کردن ، مثل خود من.

الان هم این بازیها کم طرفدار ندارن.
Reforger همین الان:
View attachment 389168

Arma 3
View attachment 389169

Squad
View attachment 389170
DayZ
View attachment 389171

و کلی دیگه.

هنوز که هنوزه برای تایتان ۳ ملتی از هم سن و سالهای من و شما منتظراند حتی بیشتر از نسل فعلی
تایتان اصلا معیار خوبی نیست چون حتی تایتان هم مپ هاش بزرگ بود و خود تایتان ها کلی سیستم و استراتژی عوض میکرد، اتفاقا نسل های قدیمی تر با انواع این مدل بازی ها بیشتر اخت میشن تا نسل جدید، دلیل اش هم مشخصه مقدار فروش اون بازی، حتی ملت همون سال هم حاضر شدن همون اشغال اینفینیت وارفر رو بخرن ولی شوتر فوق العاده ای مثل تایتان ۲ رو نخرن


بحث اینه که فست فود با جانک فود فرق داره، الان همبرگر و پیتزا و اینا که فست فود حساب میشن که هیچ، حتی کباب های ایرانی هم فست فود اند و باب میل خیلی ها
نسل جدید زدن تو‌خط جانک فود، سیب زمینی و نمیدونم چی چی سرخ کرده تا سر حد مرگ و فوق فراوری شده، به جای پنیر طبیعی، زدن تو خط پنیرهای چربی اشباع و نوشابه های سر حد قندی

فرق شون اینه، نریزیم شون تو یه کاسه
 
ما یک جورهایی پیر شدیم.. باید این واقعیت تلخ رو قبول کرد.

نسل جدید مغزش وابسته به محرکهای لحظه ای و با فاصله کوتاه هست. تو کتش نمیره که ازین سر مپ تا اون سر مپ گز کنه که آیا اونم یکی وسط راه Road Killش کنه یا اسنایپ بشه یا نشه.
دگردیسی COD به چیزی که امروز میبینیم هم در پاسخ به همین نیاز بوده. بتل رویال ها بخصوص خیلی چیزها رو عوض کردن..
FORTNITE که از ۸ سال پیش شروع بکار کرده, بنابراین حتی دیگه نمیشه ادعا کرد که مخاطبش بچه ها هستن. بلکه خیلی ها باهاش بزرگ شدن! و این قشر بالغ تازه, ذائقه متفاوتی دارند...

چقدر قشنگ و حرفه ای بیان کردی.آفرین

این چند خطی که نوشتی برای افراد بالای 30 سال کاملا معنی دار هست .
 
یه موضوعی هم که باید در نظر گرفت اینه که چیزی که ما تجربه کردیم کمبود هایی داره ٬ اصلن برای همینه که اسمش بتاست! قطعن تغییرات خواهیم داشت ٬ ولی اگه با کلیت بازی مشکل داشته باشه کسی ٬ بعیده تو نسخه اصلی بتونه جذب بشه
 
  • Like
Reactions: uriel and ps34
یه موضوعی هم که باید در نظر گرفت اینه که چیزی که ما تجربه کردیم کمبود هایی داره ٬ اصلن برای همینه که اسمش بتاست! قطعن تغییرات خواهیم داشت ٬ ولی اگه با کلیت بازی مشکل داشته باشه کسی ٬ بعیده تو نسخه اصلی بتونه جذب بشه
نه عالى بود فقط بهشون اعتماد نداريم كه سره لانچ گند نزنن همون بتل ٤٢ همين بود اومد ديديم بيا بازى ااز بيخ تا بن مشكله -دايس تو دادن تريلر و ايجاد هايپ استاده حالا ببينيم موقع لانچ اوكى بود ميخريم
 
  • Like
Reactions: Destro
من امروز نسخه بتا رو دانلود کردم و نزدیک دو ساعت و خورده ای بازیش کردم

بازی باحالیه مثل 2042 نیست که خیلی افتضاح بود ، از V و 1 هم بهتره و نزدیک به سبک 4 هست انگار برادر بزرگش هست

در کل در سبک خودش بنظرم اگر همینطوری باشه موقع لانچ میتونه موفق بشه و دلتا فورس رو راحت قورت میده

من که رفتم برا پول جمع کردن =))
 
خب بعد از چند روز بازی کردن بتا به عنوان کسی که توی سری بازیهای BF ساعتهای زیادی با هواگردی مثل جت بازی کردم میگم هنوز واسم قابل درک نیست که چطور سازنده ها تونستن همچنین پتانسیل بزرگی رو نابود کنن... واقعا نمیتونم بپذیرم که جتها رو اینقدر کژوال و بد طراحی کردن،داگفایتینگ به عنوان بخش بسیار بزرگی از گیم‌ پلی هوا به هوا عملا غیر ممکن شده چون انگار چیزی به اسم Air radar دیگه کارایی نداره که بخوای موقعیت جت یا اتک هلیکوپتر تیم مقابل رو متوجه بشی و همینجوری الابختکی با کنترلی به شدت افتضاح باید توی آسمون بچرخی تا اینکه شاید بتونی پشت سر جت تیم مقابل قرار بگیری و بزنیش،گرچه در اکثر مواقع به علت نبودن Air radar از وجود همدیگه اصلا آگاه نیستید

ماشین گان جتها به شدت قوی هستن که به نظرم باید نرف بشن و بسته به مکان هدف قرار دادن هواگرد (کاکپیت یا دم) دمیج متغیر باشه،نه اینکه هر جا رو هدف قرار دادی سریعا منهدم بشه،شبیه ساز که بازی نمیکنیم!!!

یادش بخیر زمانی توی BF3 سرورهای داگفایت داشتیم و مقابل پلیرهایی که واقعا حرفه ای بودن بازی میکردیم ولی الان گیم پلی جت تقلیل پیدا کرده به اینکه بری بالای کوه دایو کنی روی نفرات پیاده تیم مقابل بمب ول بدی و دوباره و دوباره و دوباره همین کار خسته کننده رو تکرار کنی،خب الان توی BF6 تفاوت F16 و F22 با A10 چی میتونه باشه دقیقا؟

صدای ما که بجایی نمیرسه و اصلا در بازار مارکتینگ جایی نداریم ولی واقعا غم‌ انگیزه که افرادی مثل Silk یا Niccaman به عنوان یوتیوبرهای شناخته شده ای که به استودیوی دایس دعوت شدن و پیش خودشون ادعای اینو دارن که نامبروان جت هستن این مشکلات رو مطرح نمیکنن و توی ویدیوهاشون دنبال این هستن که با دایو کردن و بمب ریختن روی نفرات پیاده تیم مقابل راحت کیل فارم کنن و بقول خودشون رکورد جهانی توی سرورهای پابلیک بزنن
 
هنوز که هنوزه برای تایتان ۳ ملتی از هم سن و سالهای من و شما منتظراند حتی بیشتر از نسل فعلی
تایتان اصلا معیار خوبی نیست چون حتی تایتان هم مپ هاش بزرگ بود و خود تایتان ها کلی سیستم و استراتژی عوض میکرد، اتفاقا نسل های قدیمی تر با انواع این مدل بازی ها بیشتر اخت میشن تا نسل جدید، دلیل اش هم مشخصه مقدار فروش اون بازی، حتی ملت همون سال هم حاضر شدن همون اشغال اینفینیت وارفر رو بخرن ولی شوتر فوق العاده ای مثل تایتان ۲ رو نخرن


بحث اینه که فست فود با جانک فود فرق داره، الان همبرگر و پیتزا و اینا که فست فود حساب میشن که هیچ، حتی کباب های ایرانی هم فست فود اند و باب میل خیلی ها
نسل جدید زدن تو‌خط جانک فود، سیب زمینی و نمیدونم چی چی سرخ کرده تا سر حد مرگ و فوق فراوری شده، به جای پنیر طبیعی، زدن تو خط پنیرهای چربی اشباع و نوشابه های سر حد قندی

فرق شون اینه، نریزیم شون تو یه کاسه
من میگم ته این داستان همینها هستن که در آینده روی میارن به سبکهای شبیه ساز و همین آرما/اسکوئدها و...
همونطور که ما آوردیم ، نسل قبل ما آورد و...

همه که تا آخر عمرشون نمیتونن آشغال بخورن ، گوش بدن و ببینن.
یکسری از همینها بزرگ هم میشن و محتوای درست و حسابی و جدی میخوان.

این حرفها رو نسلهای قبل ما هم به خود ما میگفت که وقتی بعضی از رفتارهای ماهارو میدیدن سرشون گیج میرفت.
قبلیها هم به خود اونها میگفت.

این یک رونده که همیشه بوده.
سلایق رفتار و خصوصیات درونی ما نیست که نشه تغییرش داد ، همیشه در حال عوض شدنه.
بعضی وقتها به اجبار و بیشتر از اون خواست درونی طرفه.

زیاد این مسئله رو جدی نگیریم.
 
  • Like
Reactions: DedSec88
نه عالى بود فقط بهشون اعتماد نداريم كه سره لانچ گند نزنن همون بتل ٤٢ همين بود اومد ديديم بيا بازى ااز بيخ تا بن مشكله -دايس تو دادن تريلر و ايجاد هايپ استاده حالا ببينيم موقع لانچ اوكى بود ميخريم
خب نکته اصلی اینجاست که این نسخه از بیخ و بن خراب نیست و نشونه هایی از امید رو توش دیدیم ، همینکه از ۲۰۴۲ رسیدیم به این تازه توی مرحله بتا یعنی پیشرفت ،
فضای تریلر ها و خود بازی مشخصه راهش رو از بیراهه پیدا کرده ،
از اینجا به بعد دیگه همت و تلاش سازنده ها رو در مسیر بهتر کردنش می‌طلبه، چون سرنوشت این نسخه خیلی حیاتیه واسه کل مسیر فرانچایز، یا میشه یا دیگه نمیشه!
 
  • Like
Reactions: noorihamid99
خب بعد از چند روز بازی کردن بتا به عنوان کسی که توی سری بازیهای BF ساعتهای زیادی با هواگردی مثل جت بازی کردم میگم هنوز واسم قابل درک نیست که چطور سازنده ها تونستن همچنین پتانسیل بزرگی رو نابود کنن... واقعا نمیتونم بپذیرم که جتها رو اینقدر کژوال و بد طراحی کردن،داگفایتینگ به عنوان بخش بسیار بزرگی از گیم‌ پلی هوا به هوا عملا غیر ممکن شده چون انگار چیزی به اسم Air radar دیگه کارایی نداره که بخوای موقعیت جت یا اتک هلیکوپتر تیم مقابل رو متوجه بشی و همینجوری الابختکی با کنترلی به شدت افتضاح باید توی آسمون بچرخی تا اینکه شاید بتونی پشت سر جت تیم مقابل قرار بگیری و بزنیش،گرچه در اکثر مواقع به علت نبودن Air radar از وجود همدیگه اصلا آگاه نیستید

ماشین گان جتها به شدت قوی هستن که به نظرم باید نرف بشن و بسته به مکان هدف قرار دادن هواگرد (کاکپیت یا دم) دمیج متغیر باشه،نه اینکه هر جا رو هدف قرار دادی سریعا منهدم بشه،شبیه ساز که بازی نمیکنیم!!!

یادش بخیر زمانی توی BF3 سرورهای داگفایت داشتیم و مقابل پلیرهایی که واقعا حرفه ای بودن بازی میکردیم ولی الان گیم پلی جت تقلیل پیدا کرده به اینکه بری بالای کوه دایو کنی روی نفرات پیاده تیم مقابل بمب ول بدی و دوباره و دوباره و دوباره همین کار خسته کننده رو تکرار کنی،خب الان توی BF6 تفاوت F16 و F22 با A10 چی میتونه باشه دقیقا؟

صدای ما که بجایی نمیرسه و اصلا در بازار مارکتینگ جایی نداریم ولی واقعا غم‌ انگیزه که افرادی مثل Silk یا Niccaman به عنوان یوتیوبرهای شناخته شده ای که به استودیوی دایس دعوت شدن و پیش خودشون ادعای اینو دارن که نامبروان جت هستن این مشکلات رو مطرح نمیکنن و توی ویدیوهاشون دنبال این هستن که با دایو کردن و بمب ریختن روی نفرات پیاده تیم مقابل راحت کیل فارم کنن و بقول خودشون رکورد جهانی توی سرورهای پابلیک بزنن

صرفا به خاطر اینکه دیدم وسیله سواری ریپلایت کردم و میفهمم چی میگی. به عنوان کسی که تایم بالایی تو وسیله ها تو نسخه 4 داشتم به جرات میگم این نسخه تو زمینه وسیله بخصوص تو هوایی ها یه جوک واقعی هست.

هوایی ها تو این بازی حکم اسباب بازی رو دارند و سناریویی ساختن که ار پی جی زن ها باهاش کلیپ بگیرن و بزارن چنلشون. جالب هم اینه که سازنده گفته این نسخه مستر شدن تو وسیله ها سخته ! قطعا زمانی که شما با jdam میتونی لاک کنی و پلیر بزنی احتمالا خیلی اسکیل بالایی میخواد!!

داگ فایت هیچ معنی و مفهمومی تو این نسخه نداره.چیزی که اگه تو بازی حذفش کنی عملا فقط فارم کردی.ریوارد اصلی وسیله سوار بعد از داگ فایتش بود که تو این نسخه معنی نداره. متاسفانه تیمی که روی فیزیک وسیله ها تو نسخه 4 کار میکردن خیلی وقته از دایس جدا شدن و رفتن استدیو خودشون یعنی embark. اونام هم فعلا دارن روی پروژه خودشون arc raiders کار میکنن که احتمالا سر و صدای زیادی به پا میکنه.

سیلک هم هر چقدر هم زور بزنه در اصل پاب پلیر هست و در مقابل زایو و خیلی ها چیزی برای گفتن نداره و عملا همکار ea و هایپر زیبایی هست ایشون.
 
  • Like
Reactions: .:Melkor:.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or