Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
برای بتای BF4 بوده؟ :D
طبق معمول برای هر نسخه این کامنتها رو میبینیم.

ولی انصافا اون بتا که هیچی ، خود بازی تا چند ماه اول هم واقعا فاجعه بود.
من حتی یه مچ هم نمیتونستم بدم.
ماکان جان خودت یادته یک سال اول بتل ۴ رو که ، بازی روی هوا بود ، نت کد تا اواسط سال دوم بازی افتضاح بود, پشت دیوار میمردی میگفتی خب حداقل تیر هام یه جایی یه جوری خورده رجیستر شده.
این برای بتا ۴ هستش، تازه مپ های ۴ هم واقعاً در مقابل بتل ۳ خیلی حرفی نداشتن بگن اگر یادت باشه ، تا دی ال سی ها اومد و خب بازی بهتر شد.
یکی از عوامل نجات اون بازی director بازی همین امساله ، David Sirland با برنامه CTE.
مشکل من اینه همه یادشون می‌ره بتل های گذشته غیر از ۱ (اینم واقعاً استثنا بوده)، لانچ های فاجعه ای داشتن، باگ های فاجعه ، نت کد و بالانس نبودن های فاجعه.
این چیزایی که رفقا میگن در مقابل لانچ های قبلی اصن چیزی نیست که نخواد بشه (جز فیزیک هلیکوپتر که حالا حالا کار داره، اگر تازه بخوان عوض کنن)

سایز مپ‌ هم داره میگه قابل قیاس با کاسپین بوردر یا hamada توی بتل ۵ هستش.
که جفتشون مپای بزرگی بودن.
مقایسه دو مپ MP و یک بخش از BR

-سفید :Mirak Valley MP

-آبی: (فقط بخشی از بتل‌رویال) Eastwood BR

-قرمز: Cairo

-مپ Mirak Valley بزرگترین مپ BF6 خواهد بود

View attachment 389207
 
خب بعد از چند روز بازی کردن بتا به عنوان کسی که توی سری بازیهای BF ساعتهای زیادی با هواگردی مثل جت بازی کردم میگم هنوز واسم قابل درک نیست که چطور سازنده ها تونستن همچنین پتانسیل بزرگی رو نابود کنن... واقعا نمیتونم بپذیرم که جتها رو اینقدر کژوال و بد طراحی کردن،داگفایتینگ به عنوان بخش بسیار بزرگی از گیم‌ پلی هوا به هوا عملا غیر ممکن شده چون انگار چیزی به اسم Air radar دیگه کارایی نداره که بخوای موقعیت جت یا اتک هلیکوپتر تیم مقابل رو متوجه بشی و همینجوری الابختکی با کنترلی به شدت افتضاح باید توی آسمون بچرخی تا اینکه شاید بتونی پشت سر جت تیم مقابل قرار بگیری و بزنیش،گرچه در اکثر مواقع به علت نبودن Air radar از وجود همدیگه اصلا آگاه نیستید

ماشین گان جتها به شدت قوی هستن که به نظرم باید نرف بشن و بسته به مکان هدف قرار دادن هواگرد (کاکپیت یا دم) دمیج متغیر باشه،نه اینکه هر جا رو هدف قرار دادی سریعا منهدم بشه،شبیه ساز که بازی نمیکنیم!!!

یادش بخیر زمانی توی BF3 سرورهای داگفایت داشتیم و مقابل پلیرهایی که واقعا حرفه ای بودن بازی میکردیم ولی الان گیم پلی جت تقلیل پیدا کرده به اینکه بری بالای کوه دایو کنی روی نفرات پیاده تیم مقابل بمب ول بدی و دوباره و دوباره و دوباره همین کار خسته کننده رو تکرار کنی،خب الان توی BF6 تفاوت F16 و F22 با A10 چی میتونه باشه دقیقا؟

صدای ما که بجایی نمیرسه و اصلا در بازار مارکتینگ جایی نداریم ولی واقعا غم‌ انگیزه که افرادی مثل Silk یا Niccaman به عنوان یوتیوبرهای شناخته شده ای که به استودیوی دایس دعوت شدن و پیش خودشون ادعای اینو دارن که نامبروان جت هستن این مشکلات رو مطرح نمیکنن و توی ویدیوهاشون دنبال این هستن که با دایو کردن و بمب ریختن روی نفرات پیاده تیم مقابل راحت کیل فارم کنن و بقول خودشون رکورد جهانی توی سرورهای پابلیک بزنن
وسیله های هوایی رو یجوری کردن که بازی غیر مستقیم میگه سوار نشو و یجورایی soft kill کردن. امروز نزدیک بود از منظومه شمسی با جتم خارج بشم ولی یکی با sitgla رو کف زمین روم لاک بود هنوز
 
ماکان جان خودت یادته یک سال اول بتل ۴ رو که ، بازی روی هوا بود ، نت کد تا اواسط سال دوم بازی افتضاح بود, پشت دیوار میمردی میگفتی خب حداقل تیر هام یه جایی یه جوری خورده رجیستر شده.
این برای بتا ۴ هستش، تازه مپ های ۴ هم واقعاً در مقابل بتل ۳ خیلی حرفی نداشتن بگن اگر یادت باشه ، تا دی ال سی ها اومد و خب بازی بهتر شد.
یکی از عوامل نجات اون بازی director بازی همین امساله ، David Sirland با برنامه CTE.
مشکل من اینه همه یادشون می‌ره بتل های گذشته غیر از ۱ (اینم واقعاً استثنا بوده)، لانچ های فاجعه ای داشتن، باگ های فاجعه ، نت کد و بالانس نبودن های فاجعه.
این چیزایی که رفقا میگن در مقابل لانچ های قبلی اصن چیزی نیست که نخواد بشه (جز فیزیک هلیکوپتر که حالا حالا کار داره، اگر تازه بخوان عوض کنن)

سایز مپ‌ هم داره میگه قابل قیاس با کاسپین بوردر یا hamada توی بتل ۵ هستش.
که جفتشون مپای بزرگی بودن.
دقیقا منم تمام حرفم همینه که وقتی این بتا این همه ویژگی خوب و پالیش شده داره که بین چند نسخه اخیر واقعا برجسته بوده خیلی خوب میتونن بعد از انتشار روی اون بسازن و برن بالا.

البته ایراد گرفتن و نقاط ضعف رو تکرار کردن در آخر به نفع بازی تموم میشه ولی خب اینطور هم نباید باشه بخشی از این منتقدها فقط نقاط ضعف رو ببینن و پرونده بازی رو ببندن.

خیلی از این استریمر/یوتوبرهایی بزرگ که تو وارزون و... چیت و هک از سر و کولشون میره بالا کمی بیش از حد دارن بزرگنمایی میکنن.

من مطمئنم اگه EA یه برنامه ای از مپهای DLC و آینده معرفی کنه بخش زیادی از این اعتراض ها بخوابه.
حالا من میخوام بگم این کنترل/فیزیک جت و هلیکوپتر حتی میتونه بعد از انتشار هم بهبود پیدا کنه.

اینطور نیست که فقط چند نفر تو صنعت باشن که بتونن یه کنترل آرکید ولی جذاب از وسایل نقلیه هوایی طراحی کنن و مابقی نتونن.
من پلیر میشناسم بتلفیلدها براش فقط تو جتها معنی پیدا میکنه و اگه اون نسخه طراحی جتهای خوبی نداشته باشه اصلا بخش روی زمینش براش هیچ جذابیتی نداره.

مهم اینه که پلیرهایی که زبانشون خوبه و حوصله دارن بازخوردهای درست و طبقه بندی شده رو تو سطح نت ، ردیت /دیکسورد بتلفیلد و رسانه های اجتماعی به اشتراک بزارن.
 
بنویسید Empire State, بخوانید باغ وحش.. عذر میخوام "جنگل".
باغ وحش باز یه قانونی داره.
حکم مترو بتل ۳ داره.کلا از مپای کوچیکش خوشم نمیاد. حتی همین مترو یا اپریشن لاکر از بدترین مپای برای من
 
حکم مترو بتل ۳ داره.کلا از مپای کوچیکش خوشم نمیاد. حتی همین مترو یا اپریشن لاکر از بدترین مپای برای من
کاش حکم مترو یا لاکر داشت. باز اونا linear هستن.
خدا شاهده فاصله یک متری HQ ریسپاون میشم از پشتم درمیاد طرف..
 
حکم مترو بتل ۳ داره.کلا از مپای کوچیکش خوشم نمیاد. حتی همین مترو یا اپریشن لاکر از بدترین مپای برای من
از مترو بهتره ، از لاکر شاید نه.
مترو کلا برای conquest طراحی نشده بوده، Rush بوده که خب، واقعاً توی راش خاطرات خوبی ازش دارم.
 
فقط مشکل ما نیست ، کسی کلا نمیتونه فایند کنه خارج از خاورمیانه هم درست حسابی توی custom search،‌ انگار مشکل داره :)

من به یکی از دوستان خارج از ایران جوین دادم و رفتم سرور اروپا
پینگم از 56 شد 118
تنها راه امنش اینه یا اینکه ریسک کنید و قند شکن استفاده کنید
 
  • Like
Reactions: FARNOOD007
کاش حکم مترو یا لاکر داشت. باز اونا linear هستن.
خدا شاهده فاصله یک متری HQ ریسپاون میشم از پشتم درمیاد طرف..
دیشب دقیقا همین اتفاق برای دوستم افتاد ،
صبر کردم اسپان کنه من میخواستم اسپان کنم روش ، داشتم موقعیت ش رو چک میکردم دیدم دقیقا جلوی یه دشمن اسپان ش کرد ، سریع بهش گفتم یارو پشت سرته! اونم البته هم صدای من رو شنید هم خودش سریع عمل کرد و برگشت زدش !
...
همین اتفاق برعکس واسه من افتاده چند نفر‌ رو خودم زدم بارها که همون لحظه اسپان شدن! یعنی طرف حتی یک متر هم تکون نخورده بود! :دی
خداییش حق نداره یارو دسته رو بکوبونه تو تی‌وی؟!!!

امکان Drag and revive باحاله.. اما باحالترم میشه اگر فرد ریوایو شونده بتونه در همون حین با سلاح کمریش شلیک هم بکنه :D
- absolute Cinema -
دقیقا منم همون اول گفتم کاش میشد با سلاح دوم (البته به شرطی که شاتگان نباشه 🙄 ) بشه شلیک کرد 🤤
 
آخرین ویرایش:
دیشب دقیقا همین اتفاق برای دوستم افتاد ،
صبر کردم اسپان کنه من میخواستم اسپان کنم روش ، داشتم موقعیت ش رو چک میکردم دیدم دقیقا جلوی یه دشمن اسپان ش کرد ، سریع بهش گفتم یارو پشت سرته! اونم البته هم صدای من رو شنید هم خودش سریع عمل کرد و برگشت زدش !
...
همین اتفاق برعکس واسه من افتاده چند نفر‌ رو خودم زدم بارها که همون لحظه اسپان شدن! یعنی طرف حتی یک متر هم تکون نخورده بود! :دی
خداییش حق نداره یارو دسته رو بکوبونه تو تی‌وی؟!!!


دقیقا منم همون اول گفتم کاش میشد با سلاح دوم (البته به شرطی که شاتگان نباشه 🙄 ) بشه شلیک کرد 🤤
از همه عجیب تر احساس میکنم برخلاف بتلای قبلی این یکی اسپاون پروتکشن نداره. بتلای قبلی تا چند ثانیه بعد از اسپاون اگه تکون تخوری هیچ دمیجی بهت وارد نمیشه اما اینجا دیدم بدبخت طرف تا اسپاون شده دمیج خورده
 
  • Poker Face
Reactions: AM!R

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or