Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
واقعا برام سواله اینا چرا اینقدر اینا عاجزن یچیزن کلاسیک مثله قدیم درست کنن؟ =)) =))
بابا گاهی اوقات نیازه تو فرنچایز تغییر ایجاد کرد مثله BF1 که محشر بود
ولی گاهی هم واقعا نیازه کپی پیست کرد و همون راه قدیم رو رفت الان اینا تو اون کپی پیسته عاجزن باورم نمیشه:)):))
آقا تا میتونید انتقاد کنین.
ترجیحا تو تاپیکهای استیم ، ردیت و خود EA.

این سایز مپهای کوچک تو نسخه های قبلی تو اقلیت بودن که بالانس جذابی رو ایجاد میکرد.
ولی الان میشه گفت که کاملا دست بالا رو دارن، این برای طرفدارهای قدیمی مجموعه حتما و اصلا جذاب نیست.
=====

ولی اگه بخوام خوشبین باشم میتونم بگم دلیلش اینه که بخوان کلی پلیر جدید جذب بازی کنن.
طوری که ملت بعدش مپهای بزرگ رو فریاد بزنن.
این بازی قطعا کلی DLC و اکسپنشن میگیره ، شاید از BF 3-4 هم بیشتر مپ بگیره (اونها حدود 20تایی مپ براشون اومد)

میخوام بگم اگه این ایده پشت بازی باشه که Cod پلیرها و کلا پلیرهای جدید رو جذب کنن این برای من قابل هضمه.
نیمه پر لیوان اینه که حداقل 3تا مپ بزرگ داریم که تو روز انتشار در دسترسه و بعد اون حتما بیشتر میشه.

ولی باز میخوریم به در مرورگر سرور نداشتن و درصد افتادن تو این مپهای قوطی کبیریتی خیلی میره بالا ، این رو هیچ جوره نمیشه هضم کرد.

به نظرم اینها که الان این حجم از انتقاد رو دیدن باید اولویتشون این باشه که برای موج اول آپدیتها/DLCها حداقل دوتا مپ بزرگ معرفی کنن که پلیرها خیالشون راحت بشه.
همینطور حداقل یه فیلتر بزارن که بشه از بین مپها انتخاب کرد که من فقط این چندتا رو میخوام بازی کنم ، حالا سرور هر جا افتاد.
چند بار دیگه باید زمین بخورن تا بفهمن هر بازی فن بیس خودشو داره کاره خودشونو بکنن نا خود آگاه اونا هم جذب بازی میشن
مثل دوران BF3
جالبه هر بارم میان میگن بازگشت به ریشه ها ولی در عمل یچیز دیگست
 
بنظرمن وضعیتی که الان داره با این طراحی فاجعه مپ ها که تا ریسپاون میشی انمی میاد توی صورتت همون کالاف بهتره .ea شده همون کبکه که اومد راه رفتن کلاغ رو تقلید کنه راه رفتن خودش هم از یادش رفت خلاصه با وضعیتی بازی داره و ارزش پولی بسیار عالی که داریم مخصوصا کسانی گیم پس دارن همون کالاف براشون بهتره من توی این چند روز یک هزارم لذتی که از بتلفیلد ۴ بردم اینجا نبردم .کالاف پارسال بازی کردم خیلی از این فان تر بود خلاصه واسه من که توجیه خرید نداره خصوصا منی که هر سال ۱۵۰۰ ساعت باید توی التیمیت تیم صرف کنم :D
 
من تازه این کاستوم سرچ رو تو بازی دیدم :D
اون مپهایی که نمیخوام رو حذف میکنم.
خب خیلی از مشکلم حل شد.

تقریبا از هر دوبار کاستوم سرچی که میکنم اون مپی که میخوام رو میاره.
اگه مپهای کوچیک رو دوست ندارین خب مود کانکوئست رو تو مپ بزرگتر بازی کنین.
چه کاریه؟
 
واقعا برام سواله اینا چرا اینقدر اینا عاجزن یچیزن کلاسیک مثله قدیم درست کنن؟ =)) =))
بابا گاهی اوقات نیازه تو فرنچایز تغییر ایجاد کرد مثله BF1 که محشر بود
ولی گاهی هم واقعا نیازه کپی پیست کرد و همون راه قدیم رو رفت الان اینا تو اون کپی پیسته عاجزن باورم نمیشه:)):))

چند بار دیگه باید زمین بخورن تا بفهمن هر بازی فن بیس خودشو داره کاره خودشونو بکنن نا خود آگاه اونا هم جذب بازی میشن
مثل دوران BF3
جالبه هر بارم میان میگن بازگشت به ریشه ها ولی در عمل یچیز دیگست
دقیقن مشکل کجاست؟ من هرچی کامنت میخونم نمیفهمم ٬ عیب و ایراد که مثل همه بازی ها داره ٬ ولی اینکه دقیقن چرا این بتل خوب نمیتونه باشه رو متوجه نمیشم ٬ هرکس از یه چیزی ایراد میگیره و ایرادا خیلی کلیه
 
واقعا برام سواله اینا چرا اینقدر اینا عاجزن یچیزن کلاسیک مثله قدیم درست کنن؟ =)) =))
بابا گاهی اوقات نیازه تو فرنچایز تغییر ایجاد کرد مثله BF1 که محشر بود
ولی گاهی هم واقعا نیازه کپی پیست کرد و همون راه قدیم رو رفت الان اینا تو اون کپی پیسته عاجزن باورم نمیشه:)):))

چند بار دیگه باید زمین بخورن تا بفهمن هر بازی فن بیس خودشو داره کاره خودشونو بکنن نا خود آگاه اونا هم جذب بازی میشن
مثل دوران BF3
جالبه هر بارم میان میگن بازگشت به ریشه ها ولی در عمل یچیز دیگست
خب بخوایم منطقی نگاه کنیم بعد از BF2 دایس خیلی بازی رو ساده سازی و در دسترس تر کرد.
BFBC2 و بعد در BF3 همین مسیر رو رفت که تونست کلی پلیر جمع کنه.
همون موقع که BF2 بازی میکردیم و بازی تنه به تنه سیمولویشن میزد وقتی که بدکامپانی ها و بعد ها 3 اومدن همین شکل اعتراض ها وجود داشت.
دوستانی که از بدکامپانی اضافه شده بودن میگفتن 3 چیه؟
اونهایی که از 3 اضافه شده بودن میگفتن 4 چیه؟
و الی آخر.

ولی خب ماها یادمون میره چون به مرور به این نسخه های جدید عادت میکنیم.
من از BF2 و Project reality روی سیستمم نصبه تا BF1 و خوشبختانه همین بتای BF6.
اینها رو پشت به پشت که بازی کنی متوجه میشی دایس و EA چه شیب تندی رو به سمت آرکید کردن و در دسترس پلیرهای بیشتر قرار دادن پیش رفتن.

با اینکه همه این نسخه ها رو ماها سرشون قسم میخوریم که دوران اوج بتلفیلد هستن.

خلاصه اینکه دایس و EA همیشه با هر نسخه همین کار رو انجام دادن و اصلا اگه غیر این باشه جای سوال داره.
 
من تازه این کاستوم سرچ رو تو بازی دیدم :D
اون مپهایی که نمیخوام رو حذف میکنم.
خب خیلی از مشکلم حل شد.

تقریبا از هر دوبار کاستوم سرچی که میکنم اون مپی که میخوام رو میاره.
اگه مپهای کوچیک رو دوست ندارین خب مود کانکوئست رو تو مپ بزرگتر بازی کنین.
چه کاریه؟
میگم UI منو بازی خیلی چرته
یه ایرادی که داره اینه که Closed weapon نداره اونجا. کلا یه اسمی گذاشتن واسش، کسی که در جریان نیست تو این مد نمیره! یه سری پیشنهاد بود مثلا Classic playlist یا Classic
Conquest ولی اینا میدونن با این اسم گذاشتن چطوری بهانه تراشی کنن که چون کسی پلی نمیده اینارو پس همین سیستم اپن خیلی خوبه
 
کلا بتل متاسفانه یا خوشبختانه هر سری یه تغییرات زیادی میده که بخصوص برای کسانی که نسخه قبل بازی کردن سخته ارتباط بگیری. خودمم بعد اینکه نسخه ۴ جویدم بعد هم نسخه یک امد اصلا ابدا نتونستم با نسخه یک ارتباط بگیرم :D
ولی خب چند دست بزور زدیمو دیدیم بهترین بتلفیدمه تا به امروز و بیشتر همه جویدمش:D
 
آخرین ویرایش:
بازی بدک نیست.
شبیه کاد شده ولی خب هنوز همون حس بتل رو داره من نسخه 2042 رو بازی نکردم و بتل 4 هم کم بازی کردم بیشتر بد کمپانی و BF3 رو بازی کردم که لول 100 شدم.
این بازی هم به نظرم بزرگترین مشکلش برای گیمری که تازه شروع میکنه نشناختن مپ و سوراخ سمبه های بازی هست.
برای مثال تو Liberation Peak یک سری جاهای مثل شیب های بغل دست پرچم C کلی جای اسنایپ هست که میرن اونجا میکپن بعد تا پرچم دلتا دید دارن برای اسنایپ که خیلی اعصاب خورد کن هست . به نظرم جای اینا رو یاد بگیری می تونی راحت تر بکشیشون یا از دستشون در بری.
این ضد هوایی هایی که دو طرف مپ تو پرچم B و D هست هر دو تا هم کند هستن هم اینکه میشه گانر شون رو کشت تازه میشه اسنایپشون کرد. نمی دونم به این بگم ایراد یا نکته مثبت بازی. ولی به نظرم چون سرعت شلیکشون پائینه و قابلیت نابودیشون هم بالاست نبایستی میذاشتن گانر رو بتونی بکشی.
بدترین مشکلی که من با تانک ها داشتم حالت سوم شخصشونه که برعکس BF3 و BF4 خیلی Crooshair تکون میخوره و ثابت نیست . حالا من تنظیمات رو دست کاری نکردم ولی همون فرم سوم شخص BF3 رو باید بیارن.
در ضمن کاش حالت دید ترمال تانک رو هم میذاشتن اینجوری کیل گرفتن راحت تر هم میشد :D
از همه مسخره تر اینکه آبرامز با شلیک مستقیم توپ اصلیش کنار نفرات دشمن نمی تونه اونا رو بکشه حتما باید شلیک به فرد اصابت بکنه که واقعا مسخره و غیر منطقی هست. این مشکل موقع هدف گرفتن همون اسنایپر ها رو کوه بیشتر جلب توجه میکنه چون تا شلیک میکنی بهشون نه تنها نمی میرن بلکه چون فاصله 3 ثانیه ای هست تا شلیک بعد طرف درمیره دیگه فرصت کشتنشون رو از دست میدی.
هلیکوپتر هم کنترلش نیاز به تمرین داره که جا نیست بشه تمرین کرد تا میایی برداری صد نفر تو صف فشار دادن اسپیس بار هستن.
مپ قاهره هم خوبه بقیه مپ هاش مثل نیویورک بیشتر به درد کلوز کوارتر میخوره هر جا میایی زنده بشی دشمن از پشت سرت اسپان میشه.
بیشتر باید مپ هایی مثل همون Liberation Peak باشه اونم با دو تا جت و زمان رسپاون کمتر برای وسایل نقلیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or