Battlefield 4 در يكي از كنسول هاي نسل بعدي بسيار بهتر است !

  • Thread starter Thread starter !_Meshki_!
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
M

!_Meshki_!

battlefield-4-angry-sea-single-player-screens_7-wm-670x376.jpg

Jack Frags يوتيوبـره معروف قول يك Direct Feed ـه 1080p از بازي Battlefield 4 بر روي كنسول هاي نسل بعدي را در تاريخ 29 اكتبر داده است . طبق گفته هاي او در يكي از نسخه هاي نسل بعد گرافيك بسيار بهتر است .
" ويدئو گيم پلي از Xbox One و PS4 را در تاريخ 29 اكتبر پخش خواهم كرد ; ساعت ها گيم پلي از مالتي پلير PS4 و سينگل پلير Xbox One را دارم . تا آن موقع نمي توانم چيز بيشتري بگويم اما با ديدن اين ويدئو شگفت زده خواهيد شد زيرا Battlefield 4در يكي از نسخه هاي نسل بعد بسيار بهتر به نظر مي رسد . "

منبع
 
بله برتری PS4 کاملا مشخصه ، اما یک مورد اینجا تنافض داره و اونم اینه که ضعیف ترین نسخه از لحاظ رزولوشن ، AA و فریم ریت که فعلا HBAO هم نداره با وجود رزولوشن و تعداد پیکسل بسیار پایین تر ( 50% کمتر از PS4 و 125% کمتر از PC ) اما عمق و وضوح تکسچرش حتی از PC هم بیشتره و کلا واضح تر بنظر میرسه !!

من اصلا اینو درک نمیکنم !!!
من نمیفهمم چرا همه میگن AA بهتر... ورژن X1 بخاطر رزولوشن پایینتر دندونه هاش بیشتره و تو قسمت های Sub-pixel مثل سیم های برق بیشتر خودشون نشون میده. تو PS4 هم سیم های برق دندونه دندونه ست ولی بخاطر رزولوشن بالاتر یمقدار بهتر بنظر میرسه.
در مورد تکسچر ها غیر از 2 مورد که تو X1 وضوح بالاتری داره بقیه جاها وضوح تکسچر ها یکیه ولی بدلیل Upscalar بهتر X1 در کل تکسچر ها واضح تر بنظر میرسه.
ولی نکته عجیب تر اینجاست X1 با اینکه رزولوشن پایینتری داره حتی اگه تکسچر ها برابر هم باشن بخاطر رزولوشن پایین تر باید حداقل یمقدار خیلی جزئی تارتر بنظر برسن ولی اینجا واضح تر دیده میشن!
 
من نمیفهمم چرا همه میگن AA بهتر... ورژن X1 بخاطر رزولوشن پایینتر دندونه هاش بیشتره و تو قسمت های Sub-pixel مثل سیم های برق بیشتر خودشون نشون میده. تو PS4 هم سیم های برق دندونه دندونه ست ولی بخاطر رزولوشن بالاتر یمقدار بهتر بنظر میرسه.
در مورد تکسچر ها غیر از 2 مورد که تو X1 وضوح بالاتری داره بقیه جاها وضوح تکسچر ها یکیه ولی بدلیل Upscalar بهتر X1 در کل تکسچر ها واضح تر بنظر میرسه.
ولی نکته عجیب تر اینجاست X1 با اینکه رزولوشن پایینتری داره حتی اگه تکسچر ها برابر هم باشن بخاطر رزولوشن پایین تر باید حداقل یمقدار خیلی جزئی تارتر بنظر برسن ولی اینجا واضح تر دیده میشن!
Df قشنگ تو مقالش اومده از aa در xo به شدت انتقاد كرده ربطي به رزولوشن بالا نداره.
 
من نمیفهمم چرا همه میگن AA بهتر... ورژن X1 بخاطر رزولوشن پایینتر دندونه هاش بیشتره و تو قسمت های Sub-pixel مثل سیم های برق بیشتر خودشون نشون میده. تو PS4 هم سیم های برق دندونه دندونه ست ولی بخاطر رزولوشن بالاتر یمقدار بهتر بنظر میرسه.
در مورد تکسچر ها غیر از 2 مورد که تو X1 وضوح بالاتری داره بقیه جاها وضوح تکسچر ها یکیه ولی بدلیل Upscalar بهتر X1 در کل تکسچر ها واضح تر بنظر میرسه.
ولی نکته عجیب تر اینجاست X1 با اینکه رزولوشن پایینتری داره حتی اگه تکسچر ها برابر هم باشن بخاطر رزولوشن پایین تر باید حداقل یمقدار خیلی جزئی تارتر بنظر برسن ولی اینجا واضح تر دیده میشن!

تاثیر رزولوشن اینقدر نیست ، AA هم مشکل داره توی X1 فقط رزولوشن نیست .

--------------------------------------------------------------------------------------------------

حرکت بلافاصله ی EA جهت دلجویی و انگیزه دادن به MS و طرفدارانش :d :

Titanfall an Xbox One, 360, PC Exclusive for Its Lifetime
 
آخرین ویرایش:
خیلی جالبه DF ign VideoGamer یوروگیمر و... دارن میگن ps4نزدیک به pcـه از ایکس وانم کلی گله کردن اونوقت بعضی اساتید میان اینجا میگن وان بهتره:|
 
تاثیر رزولوشن اینقدر نیست ، AA هم مشکل داره توی X1 فقط رزولوشن نیست .
تاثیر رزولوشن خیلی زیاده تو Aliasing. هر چی رزولوشن بالاتر باشه باعث میشه لبه ها بهتر بنظر برسن و اون لرزش لبه ها موقع حرکت کمتر بنظر برسه.
این چیزی هست که Eurogamer در موردش گفته:
Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised to give us the most aliasing of the two next-gen platforms by a noticeable degree, and is only a stone's throw from the sub-720p resolutions of current-gen releases. On the other hand, the PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall. As well as cutting down on jagged edges, this reduces the amount of pixel shimmer we see in motion on complex shaders or thin geometry, with distant power lines, scaffolding and other elements with sub-pixel elements creating unwanted flickering on Xbox One.
 
این ها فقط عدد هست باید دید چشم ما چی رو درک میکنه

درسته خیلی عجیبه AA تو نسخه XO نیست ولی همین AA از فاصله 2 متری TV اصلا قابل تشخیص نیست

من هنوز اعتقاد دارم نبود AA اونم روی کنسولهای که حداقل 5 - 6 برابر نسبت به نسل قبل قوی تر شدن نشان دهنده ضعف سازنده هست

حالا اگر گرافیک BF4 خیلی بالا بود یک چیزی ولی وقتی گرافیکش در حد COD : G هم نیست دیگه خنده داره
 
بله برتری PS4 کاملا مشخصه ، اما یک مورد اینجا تنافض داره و اونم اینه که ضعیف ترین نسخه از لحاظ رزولوشن ، AA و فریم ریت که فعلا HBAO هم نداره با وجود رزولوشن و تعداد پیکسل بسیار پایین تر ( 50% کمتر از PS4 و 125% کمتر از PC ) اما عمق و وضوح تکسچرش حتی از PC هم بیشتره و کلا واضح تر بنظر میرسه !!

من اصلا اینو درک نمیکنم !!!

این وضوحی که میگی بخاطر شارپ بودن تکسچرهاست درحالیکه تو نسخه ی PC و PS4 از Smoothing استفاده کردن که نرم تر بشه و تو ذوق نزنه. تو سایت ها هم جایی ندیدم که از تکسچرهای X1 تعریف کرده باشن ، تنها تفاوتی که هست رنگ بندی x1 بوده که اونم بخاطر مشکلات خود کنسول در خروجی تصویر مجبور شدن با فرمت دیگه ای کپچر کنن درحالیکه مشخصه خود Dice میخواد تم بازی حالت سینمایی بیشتری داشته باشه چون رو PC هم همون رنگ بندی مات و کدر وجود داره.
 
تاثیر رزولوشن خیلی زیاده تو Aliasing. هر چی رزولوشن بالاتر باشه باعث میشه لبه ها بهتر بنظر برسن و اون لرزش لبه ها موقع حرکت کمتر بنظر برسه.
این چیزی هست که Eurogamer در موردش گفته:
Xbox One code is indeed running at 1280x720. If this is set in stone for release - as is likely - the Microsoft version is poised to give us the most aliasing of the two next-gen platforms by a noticeable degree, and is only a stone's throw from the sub-720p resolutions of current-gen releases. On the other hand, the PS4 version delivers a whopping 1600x900 resolution in all modes, giving it a 50 per cent lead in output pixels overall. As well as cutting down on jagged edges, this reduces the amount of pixel shimmer we see in motion on complex shaders or thin geometry, with distant power lines, scaffolding and other elements with sub-pixel elements creating unwanted flickering on Xbox One.
همين df موقعي كه aa رو بين دو نسخه مقايسه ميكنه به طور خيلي واضح اينو ميگه
it does for more visible aliasing artefacts. Visually, the PS4 has a marked advantage with ambient occlusion effects too, which simply isn't matched on Microsoft's platform with the build we pl
 
همين df موقعي كه aa رو بين دو نسخه مقايسه ميكنه به طور خيلي واضح اينو ميگه
:(
خب الان من چی گفتم؟ DF چی گفته؟ خب گفته لبه ها تو نسخه PS4 بدلیل رزولوشن بالاتر کمتره و تصویر تمیز تره. نگفته نسخه PS4 از Anti-Aliasing (ضد لبه) بهتر استفاده میکنه که
 
تو اینجا PC بهتره بافت هاش:

http://cfa.gamer-network.net/2013/articles//a/1/6/2/7/9/9/2/BF4_PC_053.jpg.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://cfa.gamer-network.net/2013/articles//a/1/6/2/7/9/9/2/BF4_XO_053.jpg.jpg/EG11/resize/1920x-1

یکی دو جا XOne بهتره، یکی دو جا هم PC. من همه عکس ها رو نگاه کردم، در کل از لحاظ کیفیت بافت تقریبا تو یه حد هستند.
X1 هیچکدوم از بافتاش بهتر از PC نیست. میشه گفت کیفیت و وضوح بافت ها تو سه نسخه برابر هست ولی X1 بخاطر AF و Upscalar بهتر از PS4 بهتره و PC هم بخاطر رزولوشن خیلی بالاتر بافت هاش واضح تره و این دلیل نمیشه کیفیت تکسچر ها بالاتر باشه به این دلیل که نسخه X1 و PS4 تو رزولوشن پایینتر رندر میشن و این باعث میشه IQ کلی تصویر کمتر شه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or