Battlefield 4 در يكي از كنسول هاي نسل بعدي بسيار بهتر است !

  • Thread starter Thread starter !_Meshki_!
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
M

!_Meshki_!

battlefield-4-angry-sea-single-player-screens_7-wm-670x376.jpg

Jack Frags يوتيوبـره معروف قول يك Direct Feed ـه 1080p از بازي Battlefield 4 بر روي كنسول هاي نسل بعدي را در تاريخ 29 اكتبر داده است . طبق گفته هاي او در يكي از نسخه هاي نسل بعد گرافيك بسيار بهتر است .
" ويدئو گيم پلي از Xbox One و PS4 را در تاريخ 29 اكتبر پخش خواهم كرد ; ساعت ها گيم پلي از مالتي پلير PS4 و سينگل پلير Xbox One را دارم . تا آن موقع نمي توانم چيز بيشتري بگويم اما با ديدن اين ويدئو شگفت زده خواهيد شد زيرا Battlefield 4در يكي از نسخه هاي نسل بعد بسيار بهتر به نظر مي رسد . "

منبع
 
خب شاید Ultra نبوده؟ یادمه یکی از بیخود بودن نسخه کنسولی نسبت به PC شکایت کرده بود ولی تو این عکسا خیلی نزدیکن!:confused:
نه خوب DF رسما اعلام کرده و سیستمی که بازی روش اجرا شده رو هم گفته ( یه چیز خفنی هست ) و گفته Ultra هست دیگه ! حتی از رو عکسا هم میتونی اختلاف رزولوشن و ... رو متوجه بشی تو PC

بیا :دی
and we capture PC on its maximum "ultra" settings at 1080p. This is inevitably demonstrated at the event on an absolute monster of a PC set-up: just its eight-core AMD FX-8350 CPU, 8GB of RAM and dual-Crossfired HD 7970s would cost us around £680 in total - not including the HDD, motherboard and PSU also needed to form the bedrock of the machine.
£680 = £349
:دی
 
آخرین ویرایش:
منتظر بعدی ها هم باشید این تازه اولشه :(
Nevertheless, for much of the past week, restless rumors have pegged the multiplatform Call of Duty: Ghosts as having an inferior performance on the Xbox One. While we've not seen the games in action on finished units, two development sources have both told us that the scuttlebutt is true and that Ghosts runs at 1080p resolution on the PS4 and at 720p on the Xbox One. That's due to the power differential favoring the PS4's graphics processing unit and the ease of development on the Sony platform, they say.P
About Those Xbox One Vs. PS4 Graphics Rumors...
 
نه خوب DF رسما اعلام کرده و سیستمی که بازی روش اجرا شده رو هم گفته ( یه چیز خفنی هست ) و گفته Ultra هست دیگه ! حتی از رو عکسا هم میتونی اختلاف رزولوشن و ... رو متوجه بشی تو PC

بیا
:biggrin1:
نمیشه که کنسولا انقدر نزدیک PC باشن آخه
3550.gif
 
آقا این دلیل "بهتر بودن تکسچرها" توی X1 که میگید نه اصلا چیز عجیبی هست و نه انطوری که شما فکر میکنید! یعنی اصلا کیفیت تکسچرها بهتر نیست یا به قول دوستان نسخه X1 شفاف تر نیست! خود DICE کامل توضیح داده داستان چیه! BF4 روی X1 به صورت full-range RGB (یعن 0 تا 255) کپچر شده در صورتی که روی PS4 و PC به صورت limited RGB (یعنی 16 تا 255) هست. بخاطر گستره رنگ بالاتر کلا BF4 تو نسخه X1 خیلی شارپ و زنده تره که باعث شده اکثرا فکر کنن کنتراست بالاتره در صورتی که به کنتراست ربطی نداره. همینطور کیفیت تکسچرها. فقط تفاوت تو خروجی رنگها هست. همین!:دی الکی شلوغش نکنید!:دی
 
نمیشه که کنسولا انقدر نزدیک PC باشن آخه
3550.gif
آره این موضوع هم به اندازه شفافیت ـه X1 مشکوکه :دی حالا شاید گفته بشه نسخه کنسولی رو با یه سری Trick ها از لحاظ بصری زیبا جلو دادن ولی حتی از لحاظ تکنیکی هم PC نزدیکه به PS4 هست حداقل .
 
منتظر بازیهای دیگه باشید فقط اینجا که ps4 برتر بودش ولی در مولتی سعی میکنن اختلاف کم باشه که این شده ND یه بازی معرفی کن نشون بده تا بعضی از دوستان کلا ساکت بشن دیگه
 
آقا این دلیل "بهتر بودن تکسچرها" توی X1 که میگید نه اصلا چیز عجیبی هست و نه انطوری که شما فکر میکنید! یعنی اصلا کیفیت تکسچرها بهتر نیست یا به قول دوستان نسخه X1 شفاف تر نیست! خود DICE کامل توضیح داده داستان چیه! BF4 روی X1 به صورت full-range RGB (یعن 0 تا 255) کپچر شده در صورتی که روی PS4 و PC به صورت limited RGB (یعنی 16 تا 255) هست. بخاطر گستره رنگ بالاتر کلا BF4 تو نسخه X1 خیلی شارپ و زنده تره که باعث شده اکثرا فکر کنن کنتراست بالاتره در صورتی که به کنتراست ربطی نداره. همینطور کیفیت تکسچرها. فقط تفاوت تو خروجی رنگها هست. همین!:دی الکی شلوغش نکنید!:دی
خوب اگه Dice توضیح داده این قضیه هم مشخص شده دلیلش . الان مساله اینجاست ماکان که چرا نسخه PS4 از لحاظ تکنیکی اینقدر به PC ـه خرکی نزدیکه ؟؟ اینم مشکوکه چون نباید اینجوری باشه :دی

یعنی نمیتونستن این Trick هارو روی نسخه PC هم پیاده کنن؟
yahoo_39.gif
نسخه PC خود بخود خوب هست و نهایت تلاش DICE همینه این نسخه کنسولی هست که باید خودشو بهتر و در حد PC نشون بده
biggrin1.gif
 
آخرین ویرایش:
آره این موضوع هم به اندازه شفافیت ـه X1 مشکوکه
biggrin1.gif
حالا شاید گفته بشه نسخه کنسولی رو با یه سری Trick ها از لحاظ بصری زیبا جلو دادن ولی حتی از لحاظ تکنیکی هم PC نزدیکه به PS4 هست حداقل .
یعنی نمیتونستن این Trick هارو روی نسخه PC هم پیاده کنن؟:-?
آقا این دلیل "بهتر بودن تکسچرها" توی X1 که میگید نه اصلا چیز عجیبی هست و نه انطوری که شما فکر میکنید! یعنی اصلا کیفیت تکسچرها بهتر نیست یا به قول دوستان نسخه X1 شفاف تر نیست! خود DICE کامل توضیح داده داستان چیه! BF4 روی X1 به صورت full-range RGB (یعن 0 تا 255) کپچر شده در صورتی که روی PS4 و PC به صورت limited RGB (یعنی 16 تا 255) هست. بخاطر گستره رنگ بالاتر کلا BF4 تو نسخه X1 خیلی شارپ و زنده تره که باعث شده اکثرا فکر کنن کنتراست بالاتره در صورتی که به کنتراست ربطی نداره. همینطور کیفیت تکسچرها. فقط تفاوت تو خروجی رنگها هست. همین!:دی الکی شلوغش نکنید!:دی
یعنی DICE برای اینکه نسخه X1 بهتر به نظر بیاد اومده Full ضبط کرده ولی اونارو limit ؟
3550.gif
چرا خب؟
 
الان مساله اینجاست ماکان که چرا نسخه PS4 از لحاظ تکنیکی اینقدر به PC ـه خرکی نزدیکه ؟؟

یعنی چی؟ کار اشتباهی کرده؟

یعنی DICE برای اینکه نسخه X1 بهتر به نظر بیاد اومده Full ضبط کرده ولی اونارو limit ؟
3550.gif
چرا خب؟

به RPI کنسول مربوطه این قضیه. یعن خروجی کنسول نه ان کپچری که تو میگی!:دی DICE گفته هم نسخه PS4 و هم PC از یه الگوریتم برای AO استفاده میکنن که باعث میشه اینجوری باشن اما X1 چون کلا سرش گرده full range RGB هست رنگ ها شارپ تر هستن!

اخرشم مشخص می شه res جفتشون یکیه جفتشون 720 اجرا می شن

اینکه خوبه، آخرسر گندش درمیاد نسخه PS4 رزولوشنش 480 هست.
 
آخرین ویرایش:
یکی اینارو کامل ترجمه کنه :d
Editor's blog: Battlefield 4 Face-off Preview Q&A • Blogs • Eurogamer.net

We've now examined Xbox One and PlayStation 4 game and UI/dashboard elements and have concluded that the equipment did exactly what was asked of it - it acquired digital video in a mathematically lossless format at 1080p60, in the full range RGB (0-255) colourspace. Dashboards and control panels were all set accordingly to match the requirements of the equipment. We're now satisfied that the captures on PS4 and PC are exactly as they should be - digitally lossless transmissions of what came out of the hardware.

So what's going on with Xbox One?

Xbox One was also acquired at full range 0-255 RGB with the dash set accordingly, in line with the other versions - exactly how we approach every Face-Off. We have now had informal confirmation from a very good source that current Xbox One hardware has issues with full-range RGB output that are not present on either PC or PS4. We asked DICE for comment and were told that they are "investigating the video output range and settings for Xbox One".

Is this the result of you processing the footage to make it look better compared to PlayStation 4?

Um, you don't make a game look better by crushing subtle detail. The lowering of dynamic range like this physically can't make a game look better - it can only look worse. The only regret here is that the drive for the best possible assets has resulted in captures that do not fully represent how DICE wants the game to be played.
 
@اونی که میگه ps4 خورشید نداره!
به امام زاده بیژن قسم یارو یه نمه بره اونورتر خورشید هم معلوم میشه=))
اینقدر خودتونو سوژه نکنید...

بردار من سوژه شما هستی اگر دقت کنی حتی جای ابرها هم دقیقا یکجا هستن بعدشم خورشید هست افکتش نیست اگر یکم فقط یکم دقت می کردی عکس پایینیش هم نداره

نسخه ی pc هم از همهشون بهتره حتی بازتاب نور توی چهره ی طرف نمایان هست

در اخر کوچه ی علی چپ هم اینجا ها نیست پایین تر رو بگردید
 
به RPI کنسول مربوطه این قضیه. یعن خروجی کنسول نه ان کپچری که تو میگی!
:biggrin1:
DICE گفته هم نسخه PS4 و هم PC از یه الگوریتم برای AO استفاده میکنن که باعث میشه اینجوری باشن اما X1 چون کلا سرش گرده full range RGB هست رنگ ها شارپ تر هستن!
گفتی Full RGB کپچر شده فکر کردم مشکل از کپچر بوده!:d
خب یعنی اون چیزی که رو صفحه میاد و میبینیم , همیناییه که تو عکساست؟:d
 
گفتی Full RGB کپچر شده فکر کردم مشکل از کپچر بوده!:d
خب یعنی اون چیزی که رو صفحه میاد و میبینیم , همیناییه که تو عکساست؟:d
We have now had informal confirmation from a very good source that current Xbox One hardware has issues with full-range RGB output that are not present on either PC or PS4

نه .انگاری به خاطر مشکل سخت افزاری X1 که با full-range RGB داشته مجبور شدن متفاوت با PC و PS4 ظبتش کنن.مقاله رو کامل بخون توضیح داده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or