IvIEHR4N
کاربر سایت
Batman Origins نمونش یه mw روی ویتا عرضه شد خیلیا بدون اینکه در نظر بگیرن gameplay بازی ( چیزی که اهیمت داره ) همونه میگفتن بازیش به درد نمیخوره گرافیک نسخه android بهتره ! لول ×_× که اصلا جای کامنت هم نداره . برا همین فکر میکنم ناشر بیشتر الان به gamelpay و اصالات و داستان batman در درجه اول ارزش قاعل شده . همونطور که توی تریلر ها معلومه بازیش همه عناصر batman و اون تیپ اتمسفر و استایل رو داره که خوب به نظر میرسه. بعدش هم اومدن بازی رو یک جوری طراحی کردن که مناسب سخت افزار دو کنسول باشه ( هم از نظر قدرت و هم از نظر قابلیت)
ویتا روی اجرا همون assassin creed به تته پته افتاد سخت افزارش حالا بیان دوباره یه Open world دیگه رو بسازن سخته. چون تیمه سازندش میشه از تیم سازنده Origins. بهتر تیم سازنده نسخه کنسولی رو به کسی واگزار کنن که وقتشون رو فقط مختص به طراحی بازی روی کنسول 3ds و vita کنن.
نسخه NFS:MW که اونایی که این حرفو میزدن نمیدونستن که نسخه ویتا برخلاف iOS و Android سند باکس هست که اگر نبود گرافیکش از اسمارتفونا بیشتر میشد.
اینکه چون برای دو کنسول 3DS و ویتا ساخته شده 2.5 بعدیه (واگر صرفا برای ویتا ساخته میشد 3 بعدی بود) نکته ی خیلی امیدوار کننده ایه اما راجع به AC: Liberation شاید Ubisoft نتونسته از همه توانایی های ویتا بطور بهینه استفاده کنه، اگر قبول کنیم که اوج قدرت ویتا تو بازی های اوپن ورلد همون AC: Liberation بود (اونم با افت فریم) پس متاسفانه باید بپذیریم که ارتباط گرافیکی که بین PS2 و PSP بود بین VITA و PS3 وجود نداره ولی امیدوارم شرکتایی مثل *R خلافشو ثابت کنند(البته نه با GTA IV بدردنخور!).
یک چیزه دیگه هم که من در این مورد خیلی دوست دارم عرضه این بازی به صورت مشترک برای 3ds و vita هست. این بازی میتونه دلالتی بر این باشه که میشه عنوانی هم ساخت که هم روی vita و هم روی 3ds کار کنه.
ولی بنظرم 3DS دارها باید خوشحال باشند که عنوانی دارند که روی ویتا هم عرضه شده.من از این خوشحال میشدم که ویتا عرضه مشترک با کنسولا میشد عنوانی که هم روی ویتا کار کنه هم PS3.پس این سخت افزار به چه درد ما میخوره؟ افزایش AA بازی های 3DS یا بازی کردن عنواین 3DS با تاچ و آنالوگ؟