Xbox Avowed

  • Thread starter Thread starter Refill
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
February 18, 2025
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 
راستش این نظری که میدم خیلی شخصیه چون نمیتونم بگم منتقدها چیزی بارشون نیست بلاخره یه معیاری دارن که منتقدن ولی با ۳۴ ساعت بازی تا الان اصلا گیم اسپات رو نمیفهمم چرا همچین امتیازی داده و واقعا از چشم افتاد.من با دید یه بازی ضعیف سراغش رفتم ولی یکی از بهترین تجربه های گیمینگم بوده.محیط ها انقدر قشنگه که دوست دارم قسمت هایی که رفلکشن داره تو آب رو مدام عکس بگیرم.گیم پلیشم به اندازه کافی غنی بود که اصلا نفهمیدم این ۳۴ ساعت چطوری گذشت.شدیدا توصیه اش میکنم مخصوصا به کسایی که عاشق skyrim هستن.
نقد گیم اسپات رو بخونی همین نظر تو رو داره، ایرادهای گیم اسپات به داستان بازی، انتخاب دیالوگ ها رو تاثیرگذار میدونه ولی داستان هیجان انگیزی برای تعریف کردن نداره خیلی سر راسته تازه وقتی بازی تموم کنی دیگه نمیتونی ماموریتهای فرعی رو انجام بدی، هوش مصنوعی یارات هم گفته خیلی بی خاصیتن یه جوریه که کمک نکنن راحت تری، ایراد بعدیش به ارتقای سلاح که میگه اصلا اجازه نمیده اون ارتقایی که دادی لذتشو ببری یه پیشرفت کوچیک بازی مجبورت میکنه باید وسایلت رو ارتقا بدی که گفته بازی هیچ بالانسی نداری و دائم مجبورت میکنه دنبال ارتقای تجهیزات باشی.
 
نقد گیم اسپات رو بخونی همین نظر تو رو داره، ایرادهای گیم اسپات به داستان بازی، انتخاب دیالوگ ها رو تاثیرگذار میدونه ولی داستان هیجان انگیزی برای تعریف کردن نداره خیلی سر راسته تازه وقتی بازی تموم کنی دیگه نمیتونی ماموریتهای فرعی رو انجام بدی، هوش مصنوعی یارات هم گفته خیلی بی خاصیتن یه جوریه که کمک نکنن راحت تری، ایراد بعدیش به ارتقای سلاح که میگه اصلا اجازه نمیده اون ارتقایی که دادی لذتشو ببری یه پیشرفت کوچیک بازی مجبورت میکنه باید وسایلت رو ارتقا بدی که گفته بازی هیچ بالانسی نداری و دائم مجبورت میکنه دنبال ارتقای تجهیزات باشی.
همه اینارو قبول دارم ولی خوب نکات خوبش جوریه که ۶ واقعا بی انصافیه.از اون ور به dragon age veilguard 8 داده که نصف Avowed هم نیست.بیشتر نگرانیم سر امتیاز بخاطر فروش بازیه که میترسم تاثیرگذار باشه.امشب ببینم چندتا پلیر تو استیم میزنه.
 
  • Like
Reactions: dark souls
همه اینارو قبول دارم ولی خوب نکات خوبش جوریه که ۶ واقعا بی انصافیه.از اون ور به dragon age veilguard 8 داده که نصف Avowed هم نیست.بیشتر نگرانیم سر امتیاز بخاطر فروش بازیه که میترسم تاثیرگذار باشه.امشب ببینم چندتا پلیر تو استیم میزنه.
اون دراگون یه بحث دیگه ای داره که خودمون میدونیم به خاطر چی متای بالا گرفت وگرنه حرفی برای گفتن نداشت از این گذشته منتقد هستن دیگه، منتقد یه نفر نیست، تفکراتشون متفاوته.
 
یه بازی 20 سال پیش رو مقایسه کنین با Avowed:

Avowed vs Oblivion - Attention to details​



مشخصه که بازی خیلی از کمبود سیستمها و مکانیکهایی که تو بازیهای بتسدا یه چیز پیش پا افتادست رنج میبره.
دیدن اینها هیجانم برای Outer worlds رو کمتر میکنه ، البته اون بازی هم واقعا AAA نبود ولی خب بعد اومدن مایکرو پشت استودیو واقعا فکر میکردم بخوان خودشون رو از اون سطح جدا کنن.
اینکه همچنان بخوان بازیهاشون رو تو سطح دوران مستقل بودنشون بسازن برام واقعا عجیبه.

فردا این موقعها داریم بازی میکنیم ، ببینیم چند چندیم باهاش.
خیر سرم من به خاطرش رفتم دوتا بازی قبلی رو تموم کردم.

حالا جزئیات و... که تو این ویدئو بود بماند ، انصافا خیلی از بازیهای AAA دیگه تو 2025 هم اون فیزیک ، سیستم ها و مکانیکهای بازیهای بتسدا رو ندارن.
انتظار هم نمیره که بتونن تو بحث پیاده کردن اونها با یه انجین 30ساله و با کدها و ویژگیهایی که براش طی این سالها nمیلیون دلار هزینه شده بتونن رقابت کنن.

ولی اگه بخش لور و روایت دوتا بازی قبلی رو هم خراب کرده باشن خیلی دیگه زورم میاد و آبسیدن واقعا از چشمم میفته.
 
آخرین ویرایش:
یه بازی 20 سال پیش رو مقایسه کنین با Avowed:

Avowed vs Oblivion - Attention to details​



مشخصه که بازی خیلی از کمبود سیستمها و مکانیکهایی که تو بازیهای بتسدا یه چیز پیش پا افتادست رنج میبره.
دیدن اینها هیجانم برای Outer worlds رو کمتر میکنه ، البته اون بازی هم واقعا AAA نبود ولی خب بعد اومدن مایکرو پشت استودیو واقعا فکر میکردم بخوان خودشون رو از اون سطح جدا کنن.
اینکه همچنان بخوان بازیهاشون رو تو سطح دوران مستقل بودنشون بسازن برام واقعا عجیبه.

فردا این موقعها داریم بازی میکنیم ، ببینیم چند چندیم باهاش.
خیر سرم من به خاطرش رفتم دوتا بازی قبلی رو تموم کردم.

حالا جزئیات و... که تو این ویدئو بود بماند ، انصافا خیلی از بازیهای AAA دیگه تو 2025 هم اون فیزیک ، سیستم ها و مکانیکهای بازیهای بتسدا رو ندارن.
انتظار هم نمیره که بتونن تو بحث پیاده کردن اونها با یه انجین 30ساله و با کدها و ویژگیهایی که براش طی این سالها nمیلیون دلار هزینه شده بتونن رقابت کنن.

ولی اگه بخش لور و روایت دوتا بازی قبلی رو هم خراب کرده باشن خیلی دیگه زورم میاد و آبسیدن واقعا از چشمم میفته.
من از تنها چیزی که تو outer world لذت بردم همون داستان و دیالوگ ها بود. مخصوصا طنز خاصی که تو کل بازی بود. هرچند بازیو کامل بازی نکردم. ولی در حال حاضر با توجه به عملکرد avowed منم یکم نگران نسخه دوم OW شدم. الانم به نظرم با وجود بازی مثل kcd2 نمیارزه آدم برای بازیایی مثل این یا این درگن ایج جدید وقت بذاره. من ترجیح میدم بجای اینکه رو هرکدوم این بازیا ۵۰ـ۶۰ ساعت وقت بذارم ۱۲۰ـ۱۳۰ ساعت رو kcd وقت بذارم که تقریبا یه تجربه بی نقصه و قرار نیست آدم هی توش حرص و حسرت بخوره که چرا خراب کردن یا از پتانسیل ها استفاده نکردن.
 
یه بازی 20 سال پیش رو مقایسه کنین با Avowed:

Avowed vs Oblivion - Attention to details​



مشخصه که بازی خیلی از کمبود سیستمها و مکانیکهایی که تو بازیهای بتسدا یه چیز پیش پا افتادست رنج میبره.
دیدن اینها هیجانم برای Outer worlds رو کمتر میکنه ، البته اون بازی هم واقعا AAA نبود ولی خب بعد اومدن مایکرو پشت استودیو واقعا فکر میکردم بخوان خودشون رو از اون سطح جدا کنن.
اینکه همچنان بخوان بازیهاشون رو تو سطح دوران مستقل بودنشون بسازن برام واقعا عجیبه.

فردا این موقعها داریم بازی میکنیم ، ببینیم چند چندیم باهاش.
خیر سرم من به خاطرش رفتم دوتا بازی قبلی رو تموم کردم.

حالا جزئیات و... که تو این ویدئو بود بماند ، انصافا خیلی از بازیهای AAA دیگه تو 2025 هم اون فیزیک ، سیستم ها و مکانیکهای بازیهای بتسدا رو ندارن.
انتظار هم نمیره که بتونن تو بحث پیاده کردن اونها با یه انجین 30ساله و با کدها و ویژگیهایی که براش طی این سالها nمیلیون دلار هزینه شده بتونن رقابت کنن.

ولی اگه بخش لور و روایت دوتا بازی قبلی رو هم خراب کرده باشن خیلی دیگه زورم میاد و آبسیدن واقعا از چشمم میفته.
یکم حس ویدیو های مقایسه فارکرای 5 رو با 2 گرفتم که وقتی ویدیوشو دیدم واقعا حالمو بهم زد ولی خود تجربش اونقدرم افتضاح نبود. یعنی احتمالا اینم زیاد تو ذوقت نزنه در حدی که الان حالتو گرفته.
ولی نمیدونم چرا مایکرو سعی نمیکنه یکم اسکیل بازیاشو بزرگ کنه. یعنی هر استدیویی خریده عملا ادامه همون روندی رو پیش گرفته که قبل خریدنشونم داشتن میرفتن. متاسفانه صرفا پر کردن کاتالوگ گیم پس واسه مایکرو ارجحیت داره به افزایش کیفیت بازیاش. به نظرم یکی از عوارض سرویس محور بودن بازیا میشه یه همچین شرایطی. حالا امیدوارم از این به بعد که دیگه به صورت رسمی قراره مالتی پلفتورم منتشر کنن وقت و بودجه بیشتری بذارن در اختیار استدیوهاشون.

ولی جدای این حرفا به طرز عجیبی دو نسله تو سراشیبی هوش مصنوعی و فیزیک هستیم که هر سال بازیا اوضاشون داره تو این زمینه ها خراب تر میشه. واقعا کاش جای 4 تا تکسچر و ری تریسینگ و این چرت و پرتا که فقط نیم ساعت برات جذابه اون تمرکز رو به جاش رو هوش مصنوعی nPC ها و فیزیک بازیاشون بذارن.
 
ولی نمیدونم چرا مایکرو سعی نمیکنه یکم اسکیل بازیاشو بزرگ کنه. یعنی هر استدیویی خریده عملا ادامه همون روندی رو پیش گرفته که قبل خریدنشونم داشتن میرفتن
داش مشکل خوده استودیو هست که همین چند روز پیش هم گفت دنبال رشد و سود های آنچنانی نیستیم .....
وقتی خودشون نمیخوان AAA بسازن دیگه همه چی گردنه خودشونه .....
 
یه بازی 20 سال پیش رو مقایسه کنین با Avowed:

Avowed vs Oblivion - Attention to details​

یکی از دلایلی که میترسم بتزدا انجینشو عوض کنه همینه.
انجینشون همون زمان تو زمینه فیزیک از همه جلوتر بود الانم استارفیلد با وجود تمام مشکلاتش بنظرم رئال ترین فیزیک رو داره بین همه بازیا، همه آبجکتا وزن خودشونو داشتن که با Gravity محیط هم باز رفتارشون تغییر میکرد.

این قضیه Static بودن بیش از حد محیط نمیدونم مشکل Unreal Engine هست یا چی!
یا گشادن یا هم واقعا آنریل انجین اون آزادی عمل رو نمیده که محیطای پویا تر و Reactive تر بسازن، تو اکثر بازیایی که با این انجین ساخته میشه این موضوع هست.
مثلا Silent Hill 2 با اینکه معرکس یکی از Static ترین بازیاییه که تجربه کردم، انگار داری تو این محیطای آماده سه بعدی قدم میزنی از بس که محیط هیچ واکنشی بهت نداره، فقط شیشه ها میشکست که اونم فقط باید تو یک پوزیشنی بهش ضربه میزدی که انیمیشنش کامل پلی شه وگرنه همونم نمیشکست خیلی مواقع :دی
 
داش مشکل خوده استودیو هست که همین چند روز پیش هم گفت دنبال رشد و سود های آنچنانی نیستیم .....
وقتی خودشون نمیخوان AAA بسازن دیگه همه چی گردنه خودشونه .....
صاحب اون استدیو مایکروسافته. سونیم وقتی بانجی رو خرید بهشون اختیار عمل داد ولی سریع تا دید مدیراش فقط یه پولی گرفتن که برن عشق و حال و یات بخرن و آفتاب بگیرن تمام اختیاراتشونو سلب کرد و مستقیم رفت زیر مجموعه بخش گیمینگ پلی استیشن. در اصل یکی دو سال فرصت داد و افسارشونو سریع کشید. نینتندو هم که فکر کنم از کارمند تا بالاترین رده مدیریتش رو حتی به اسمم صدا نکنن و به هرکدوم یه شماره داده باشن واسه هویتشون :D

مایکروسافتم اگه میبینه رئیس استدیو طرز فکرش اینه اگه مخالف باشه خیلی راحت یا گوششو میپیچونه یا کلا میندازتش بیرون جایگزینش میکنه. پس میتونیم فرض کنیم که مایکروسافتم زیاد از این وضع ناراضی نیست. یعنی صرف اینکه یه عنوانی فقط منتشر شه برای مایکروسافت کافیه یا حداقل تا الان اینطوری بوده. چندین ساله کل ملت منتظرن یه بیگ هیت خفن از مایکروسافت ببینن و تا الان به جز وعده وعید و استدیو و کمپانی خریدن هیچی به صورت واقعی گیر کسی نیومده.

این قضیه Static بودن بیش از حد محیط نمیدونم مشکل Unreal Engine هست یا چی!
یا گشادن یا هم واقعا آنریل انجین اون آزادی عمل رو نمیده که محیطای پویا تر و Reactive تر بسازن، تو اکثر بازیایی که با این انجین ساخته میشه این موضوع هست.
مثلا Silent Hill 2 با اینکه معرکس یکی از Static ترین بازیاییه که تجربه کردم، انگار داری تو این محیطای آماده سه بعدی قدم میزنی از بس که محیط هیچ واکنشی بهت نداره، فقط شیشه ها میشکست که اونم فقط باید تو یک پوزیشنی بهش ضربه میزدی که انیمیشنش کامل پلی شه وگرنه همونم نمیشکست خیلی مواقع :دی
شدیدا موافقم باهات. قبلا هم چند بار گفتم آنریل واقعا داره تجربه بازی کردن رو به صورت کلی خراب میکنه واسه همه. ولی چون کار باهاش سادس و ویترین قشنگی برای بازی درست میکنه به واسطه است هاش همه ترجیحشون اینه بازیشونو ببرن رو آنریل. تو فاینال ریبرث قشنگ تمام آبجکتا هولوگرافیک بودن در اصل داشتی رو یه سری سطح صیقلی و مکعبی حرکت میکردی. یا هلبلید قشنگ خاطره بک گراند های پری رندر بازی های پی اس وان رو واسه آدم زنده میکرد. سایلنت هیلم دقیقا همین بود و جدای اون مدل کاراکتر و انیمیشنشم با کنتراستی که با محیط درست کرده بود بدجور تو ذوق میزد. همین MGS دلتا هم برای من به شخصه هیچ فرقی با اون فوتیج هایی که یکی میشینه میسازه آپلود میکنه رو یوتیوب نداره.
یعنی آشغال ترین انجین داخلی یه استدیو بازم شرف داره به آنریل، که اینجا منظورم گیم بایرو بتسدائه :D البته باز اون 4 تا مزیت داره واسه سازنده. انجین فرام سافتور فوق العادس!
 
یکی از دلایلی که میترسم بتزدا انجینشو عوض کنه همینه.
انجینشون همون زمان تو زمینه فیزیک از همه جلوتر بود الانم استارفیلد با وجود تمام مشکلاتش بنظرم رئال ترین فیزیک رو داره بین همه بازیا، همه آبجکتا وزن خودشونو داشتن که با Gravity محیط هم باز رفتارشون تغییر میکرد.

این قضیه Static بودن بیش از حد محیط نمیدونم مشکل Unreal Engine هست یا چی!
یا گشادن یا هم واقعا آنریل انجین اون آزادی عمل رو نمیده که محیطای پویا تر و Reactive تر بسازن، تو اکثر بازیایی که با این انجین ساخته میشه این موضوع هست.
مثلا Silent Hill 2 با اینکه معرکس یکی از Static ترین بازیاییه که تجربه کردم، انگار داری تو این محیطای آماده سه بعدی قدم میزنی از بس که محیط هیچ واکنشی بهت نداره، فقط شیشه ها میشکست که اونم فقط باید تو یک پوزیشنی بهش ضربه میزدی که انیمیشنش کامل پلی شه وگرنه همونم نمیشکست خیلی مواقع :دی
هیچی به پای انجین بتسدا نمیرسه یادمه تو اسکایریم تیرو به سمت هوا مینداتخم بعد کنسول کامندو میاوردم بالا روی تیر کلیک میکردم مینوشتم setacale 10 سایز تیر 10 برابر میشد یا از اون مادای چیز میریختم بعد رو npc ها کلیک میکردم مینوشتم unequipall :-"
 
دوستان مثل همیشه قبل تجربه بازی خیلی خودتونو غرق تحلیل و ریز شدن روی بازی میکنین D:
بعد اینجوری با یه دید منفی میرین سراغ تجربه بازی..
نیمه پر لیوانو ببینین خودتونو اذیت نکنین .. همه گیما نمیتونن پرفکت باشن ولی وقتی بازی میکنی تجربه خوبی میشن ، خیلی استریم از بازی دیدم تو این چند روزه و خیلی محیطا قشنگن و گیم پلی هم بنظرم جذاب اومده..کشش رو داشت بنظرم.

کلا همیشه اینقدر سخت نگیرین.. شل کنین ، با این دید برین سمت تجربه بازی اینقدر نیاز به ریز شدن نیست بخدا D:
مگه چندبار بازی تو این سبک منتشر میشه اخه D:
 
دوستان مثل همیشه قبل تجربه بازی خیلی خودتونو غرق تحلیل و ریز شدن روی بازی میکنین D:
بعد اینجوری با یه دید منفی میرین سراغ تجربه بازی..
نیمه پر لیوانو ببینین خودتونو اذیت نکنین .. همه گیما نمیتونن پرفکت باشن ولی وقتی بازی میکنی تجربه خوبی میشن ، خیلی استریم از بازی دیدم تو این چند روزه و خیلی محیطا قشنگن و گیم پلی هم بنظرم جذاب اومده..کشش رو داشت بنظرم.

کلا همیشه اینقدر سخت نگیرین.. شل کنین ، با این دید برین سمت تجربه بازی اینقدر نیاز به ریز شدن نیست بخدا D:
مگه چندبار بازی تو این سبک منتشر میشه اخه D:
اتفاقا به نظرم این خوبه که سطح توقع رو از بازی بیاریم پایین.
مطمئنا هستن دوستانی که پیگیر اخبار و... نیستن و هنوز فکر میکنن Avowed میتونه تنه به تنه بازیهای بتسدا و... بزنه.
خب با این بحثها ، ویدئوها و... سطح توقع میاد پایین که خب خیلی کمک میکنه.

یا با این بحثها یکی مثل من میتونه انتخاب کنه بین اینکه Avowed رو بگیره یا بازی دیگه ای مثل KCD2 رو بخره و بعدا تو تخفیفها بره سمت Avowed یا تصمیم دیگه ای بگیره.

Avowed حتما یه بازیه که ارزش بازی کردن داره ، این رو هم متاش نشون میده و هم صحبت دوستانی که بازی کردن.

اینکه این بحثها منجر به این بشه که کسی نخواد این رو بازی کنه روی این بازی با این کیفیت و میانگین نمرات نمیشینه ، صرفا جنبه اشتراک گذاری دیدگاه‌ها و اطلاعاته که بتونیم بهتر تصمیم بگیریم.
 
اتفاقا به نظرم این خوبه که سطح توقع رو از بازی بیاریم پایین.
مطمئنا هستن دوستانی که پیگیر اخبار و... نیستن و هنوز فکر میکنن Avowed میتونه تنه به تنه بازیهای بتسدا و... بزنه.
خب با این بحثها ، ویدئوها و... سطح توقع میاد پایین که خب خیلی کمک میکنه.

یا با این بحثها یکی مثل من میتونه انتخاب کنه بین اینکه Avowed رو بگیره یا بازی دیگه ای مثل KCD2 رو بخره و بعدا تو تخفیفها بره سمت Avowed یا تصمیم دیگه ای بگیره.

Avowed حتما یه بازیه که ارزش بازی کردن داره ، این رو هم متاش نشون میده و هم صحبت دوستانی که بازی کردن.

اینکه این بحثها منجر به این بشه که کسی نخواد این رو بازی کنه روی این بازی با این کیفیت و میانگین نمرات نمیشینه ، صرفا جنبه اشتراک گذاری دیدگاه‌ها و اطلاعاته که بتونیم بهتر تصمیم بگیریم.
درسته حرفات ماکان جان ، اما حتی مورد بوده که گیم پس هم داشتن ، باز هم بخاطر تحلیل های بیش از حد که گاهی همشون درست هم نیستن ، کلا بیخیال بازی کردن شدن یا اگه رفتن توش چون ذهنیتشون بد بوده بازیو دراپ کردن .
دیگه حداقل اگه گیم پس دارین از قبل و لازم نیست هزینه کنین حتما خودتون نجربه شخصیشو داشته باشین.
من هم تحلیل بازیارو خیلی دوس دارم که میام اینجا و همشو میخونم ولی خب چون میدونم که تاثیری روی من نداره و در هر صورت با حس خوب بازیش میکنم . مثل خیلی از بازیای دیگه.
در کل خلاصه حرفم اینه که یکمی بی انصافیه تا قبل اینکه خودمون چیزیو نجربه نکردیم ، دل چرکین بشیم ازش .
 
درسته حرفات ماکان جان ، اما حتی مورد بوده که گیم پس هم داشتن ، باز هم بخاطر تحلیل های بیش از حد که گاهی همشون درست هم نیستن ، کلا بیخیال بازی کردن شدن یا اگه رفتن توش چون ذهنیتشون بد بوده بازیو دراپ کردن .
دیگه حداقل اگه گیم پس دارین از قبل و لازم نیست هزینه کنین حتما خودتون نجربه شخصیشو داشته باشین.
من هم تحلیل بازیارو خیلی دوس دارم که میام اینجا و همشو میخونم ولی خب چون میدونم که تاثیری روی من نداره و در هر صورت با حس خوب بازیش میکنم . مثل خیلی از بازیای دیگه.
در کل خلاصه حرفم اینه که یکمی بی انصافیه تا قبل اینکه خودمون چیزیو نجربه نکردیم ، دل چرکین بشیم ازش .
متوجه حرفت هستم.
آره ممکنه همچین حالتی پیش بیاد ولی اونی که از یه بازی با متای 80 میخواد دلچرکین بشه و بازی نکنه خب بزاریم بشه :))

اینها که گیمر نیستن .
مثل اونهایی که سالی یکی دوتا فیلم و سریال بالای 8 - 7.5 میبینن و باقی رو با نمرات پایینتر ایگنور میکنن ، خب خودشون ضرر میکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or