Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
اون کانسپت ارت ها جالب هستند. چین و ژاپن هر دو ستینگ جالبی دارند، اما به شخصه امیدوارم بین این دو تا چین رو انتخاب کرده باشند، چون فکر کنم به اندازه کافی این نسل و احتمالا نسل بعد بازی با ستینگ سامورایی داریم. فقط امیدوارم این روند rpg بودن رو ادامه بدن هر چند شاید به مذاق خیلی از طرفدارهای قدیمی سری خوش نیاد :دی

نتایج نظر سنجی هم جالبه :دی انتظار نداشتم اکثرا Male رو انتخاب کرده باشند. هر چند میشه گفت اینبار شخصیت مونث حداقل از نظر ظاهری شاید جذابیت کمتری نسبت به کاساندرا داشته باشه و کمتر یونیک باشه و واسه همین اکثرا شخصیت مذکر رو میپسندند. اما به شخصه با ظاهر شخصیت هم مشکلی ندارم و بنظرم همینجور هم خوب هست و قطعا انتخاب اولم ایور مونث خواهد بود.
 
اون کانسپت ارت ها جالب هستند. چین و ژاپن هر دو ستینگ جالبی دارند، اما به شخصه امیدوارم بین این دو تا چین رو انتخاب کرده باشند، چون فکر کنم به اندازه کافی این نسل و احتمالا نسل بعد بازی با ستینگ سامورایی داریم. فقط امیدوارم این روند rpg بودن رو ادامه بدن هر چند شاید به مذاق خیلی از طرفدارهای قدیمی سری خوش نیاد :D

نتایج نظر سنجی هم جالبه :D انتظار نداشتم اکثرا Male رو انتخاب کرده باشند. هر چند میشه گفت اینبار شخصیت مونث حداقل از نظر ظاهری شاید جذابیت کمتری نسبت به کاساندرا داشته باشه و کمتر یونیک باشه و واسه همین اکثرا شخصیت مذکر رو میپسندند. اما به شخصه با ظاهر شخصیت هم مشکلی ندارم و بنظرم همینجور هم خوب هست و قطعا انتخاب اولم ایور مونث خواهد بود.
من ادیسه رو با کاساندرا رفتم، به نظرم به حال و هوای بازی بیشتر میخورد :D یه جورایی نزدیک ترین چیزی که میشد به یه بازی از Wonder Woman رسید. :)) از اون طرف الکسیوس هم یه نظرم Deimos خیلی جالب تری بود نسبت به کاساندرا.

اما تو این شماره، شخصیت مذکر خیلی مناسب تره و به ستینگ بازی میخوره. قابلیت beard customization هم تو انتخابم بی‌تاثیر نیست. :D
 
آخرین ویرایش:
نتایج نظر سنجی هم جالبه :D انتظار نداشتم اکثرا Male رو انتخاب کرده باشند. هر چند میشه گفت اینبار شخصیت مونث حداقل از نظر ظاهری شاید جذابیت کمتری نسبت به کاساندرا داشته باشه و کمتر یونیک باشه و واسه همین اکثرا شخصیت مذکر رو میپسندند. اما به شخصه با ظاهر شخصیت هم مشکلی ندارم و بنظرم همینجور هم خوب هست و قطعا انتخاب اولم ایور مونث خواهد بود.

فکر میکنم مساله اینجا دیگه چندان طراحی کرکتر نیست.(چه بسا تغییرات اخیر چهره مونث بنظرم خیلی خوب و مثبت بوده) مساله همخونی با تم بازی هست. معتقدم با وجود نقش قابل توجه Shield-maiden ها، Eivor مرد بیشتر میشینه روی بازی.
هرچند شخصا صرفا جهت تنوع اجازه میدم بازی خودش تصمیم بگیره در هر مقطع.
 
اون کانسپت ارت ها جالب هستند. چین و ژاپن هر دو ستینگ جالبی دارند، اما به شخصه امیدوارم بین این دو تا چین رو انتخاب کرده باشند، چون فکر کنم به اندازه کافی این نسل و احتمالا نسل بعد بازی با ستینگ سامورایی داریم. فقط امیدوارم این روند rpg بودن رو ادامه بدن هر چند شاید به مذاق خیلی از طرفدارهای قدیمی سری خوش نیاد :D

نتایج نظر سنجی هم جالبه :D انتظار نداشتم اکثرا Male رو انتخاب کرده باشند. هر چند میشه گفت اینبار شخصیت مونث حداقل از نظر ظاهری شاید جذابیت کمتری نسبت به کاساندرا داشته باشه و کمتر یونیک باشه و واسه همین اکثرا شخصیت مذکر رو میپسندند. اما به شخصه با ظاهر شخصیت هم مشکلی ندارم و بنظرم همینجور هم خوب هست و قطعا انتخاب اولم ایور مونث خواهد بود.
چطور انتظار نداشتی ؟! چون نسخه مذکرش واقعا بهتره بعد اینجا همه مرد هستن بیشتر مرد سالار انتخاب شون مرد هست تا زن تبلیغات اولیه بازی هم فوکوسش رو Male بود همون ویدیو معرفیش
 
[Rumor] The next Assassin's Creed game will be set in feudal China or Japan

piw_a5lgoz3r1ke51.jpg

من دقیق یادمه از زمان AC III هر سال این فن ارت و یکی دیگ (یه اساسین رو سقف یه خونه چینیه) رو پخش میکنن میگن اساسینز بعدی تو چینه :D
 
آخرین ویرایش:
175299

عجب متریال تبلیغاتی مشتی ای :دی :x:x

ظاهرا بر وبچ شعبه ژاپن یوبیسافت با یوکیمورا، مانگاکای Vinland Saga یه کراس اور گذاشتن و Collab داشتن
یوکیمورا هم گرفته واسشون چند صفحه مانگای افتخاری با حضور ایور و تورفین کشیده :دی

1603446342710.png
1603446391287.png
1603446509747.png
1603446581830.png
1603446626807.png
1603446673587.png

اگه تو خود بازی هم ایستراگ واسه وینلند ساگا داشته باشه محشر میشه:x
 
woow
اون هیدن بلید خوراک تورفین ه ای کاش اسساسین بعدی یا نسخه فرعی رو از روی وایلند ساگا درست میکردن فوق العاده میشد
همون موقع که مشخص شد وایکینگه، گفتم اگر یه تورفین ازش در بیارن، اونجوری درسته!
وای خوب...مشخص شد هدفشون تورفین نبوده:-"

الان بیشتر رو مخمه که اینا با Vinland Saga آشنا بودن و تورفین رو میشناختن، و مسیر دیگه ای رو پیش گرفتن:-"
 
چطور انتظار نداشتی ؟! چون نسخه مذکرش واقعا بهتره بعد اینجا همه مرد هستن بیشتر مرد سالار انتخاب شون مرد هست تا زن تبلیغات اولیه بازی هم فوکوسش رو Male بود همون ویدیو معرفیش

من چیزی در مورد مردسالاری یا تبعیض جنسیتی توی اینجا نمیدونم اما خب معمولا توی بازی های نقش افرینی که character customization/creation دارند گرایش پلیرها به سمت جنس مخالف هست، اما متوجه ام ممکنه با توجه به ستینگ بازی یا سلایق و گرایش افراد انتخاب ها فرق کنه. مثلا اگر بازی بعدی توی ژاپن باشه و دوباره پای یه شخصیت مذکر و ‌مونث وسط باشه احتمالا اینجا اکثرا باز شخصیت مذکر رو انتخاب کنند چون از نظرشون یه نینجای زن زیاد با عقل جور در نمیاد یا خنده دار هست :D اما برای من به شخصه چون زیاد اهل این ژانر نیستم معمولا انتخاب اولم شخصیت مونث هست چون به ندرت پیش میاد توی بازی های سینگل پلیر خطی و بزرگ شخصیت اصلی یک زن با شخصیت پردازی مناسب و‌ خوب باشه.

در مورد مانور تبلیغاتی بازی روی شخصیت مذکر هم فقط مختص این نسخه و اصلا چیز جدیدی نیست و توی چند نسخه اخیر سری این موضوع بوده و توی تمام متریال تبلیغاتی بازی ها مثل کاور، تریلرها و... تمرکز روی شخصیت مذکر بوده و شخصیت مونث رو‌ یا نادیده گرفتند یا خیلی کم بهش پرداختند.
 
من چیزی در مورد مردسالاری یا تبعیض جنسیتی توی اینجا نمیدونم اما خب معمولا توی بازی های نقش افرینی که character customization/creation دارند گرایش پلیرها به سمت جنس مخالف هست، اما متوجه ام ممکنه با توجه به ستینگ بازی یا سلایق و گرایش افراد انتخاب ها فرق کنه. مثلا اگر بازی بعدی توی ژاپن باشه و دوباره پای یه شخصیت مذکر و ‌مونث وسط باشه احتمالا اینجا اکثرا باز شخصیت مذکر رو انتخاب کنند چون از نظرشون یه نینجای زن زیاد با عقل جور در نمیاد یا خنده دار هست :D اما برای من به شخصه چون زیاد اهل این ژانر نیستم معمولا انتخاب اولم شخصیت مونث هست چون به ندرت پیش میاد توی بازی های سینگل پلیر خطی و بزرگ شخصیت اصلی یک زن با شخصیت پردازی مناسب و‌ خوب باشه.

در مورد مانور تبلیغاتی بازی روی شخصیت مذکر هم فقط مختص این نسخه و اصلا چیز جدیدی نیست و توی چند نسخه اخیر سری این موضوع بوده و توی تمام متریال تبلیغاتی بازی ها مثل کاور، تریلرها و... تمرکز روی شخصیت مذکر بوده و شخصیت مونث رو‌ یا نادیده گرفتند یا خیلی کم بهش پرداختند.
تو ادیسی من کاساندرا رو برداشتم بیشترم به خاطر این که خوشگل بود ( شخصیت پردازی الکسیوس و کاساندرا با هم فرقی نداره اصلا)
ولی تو این بازی مذکرو بر میدارم چون دیگه داستان وایکینگ ها بیشتر مردونست
 
  • Like
Reactions: king of north
همون موقع که مشخص شد وایکینگه، گفتم اگر یه تورفین ازش در بیارن، اونجوری درسته!
وای خوب...مشخص شد هدفشون تورفین نبوده:-"

الان بیشتر رو مخمه که اینا با Vinland Saga آشنا بودن و تورفین رو میشناختن، و مسیر دیگه ای رو پیش گرفتن:-"
میدونم نشدنیه و احتمالا بچه های انیمه بین و مانگا خون خوششون نیاد ولی مانگاهای معروف پتانسیل بازی شدنشون وحشتناک بالاست
وگاباند تو سبک سیکیرو و وانپیس تو سبک همین والهالا حتی تصورشم دیوونم میکنه
 
البته رو كنسولهاي همين نسل هم ميشه نسل جديد رو تجربه كرد
حیفه بخوای روی نسل فعلی بهش ناخونک بزنی بعدش روی نسل بعدم بازیش کنی ، لذتش خیلی کم میشه . چون اساسینزکریدهای الان ارزش دوبار تموم کردنو ندارن به نظرم
 
  • Like
Reactions: Khashayarthegrea

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or