Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
گرافیک نسخه pc براساس نسل فعلی هستش یا نسل بعد؟

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

گرافیک بر اساس نسل قبل، بهینه سازی بر اساس نسل بعد. :D
بعدِ unity، اساسین ها فقط بی جهت سنگین شدن و گرنه هیچ کدوم به لحاظ هنری حتی نزدیک یونیتی هم نبودن. اون نورپردازی محشر، اون تکسچرهای طبیعی که برای لباس کارکتر ها و محیط به کار برده بودن، و حتی اتمسفر ـی که داشت توی هیچ کدوم از گیم های بعدی تکرار نشد. مگر Syndicate که اونم فقط اتمسفر لندن بود و چیز دیگه ای نداشت :D
 
گرافیک بر اساس نسل قبل، بهینه سازی بر اساس نسل بعد. :D
بعدِ unity، اساسین ها فقط بی جهت سنگین شدن و گرنه هیچ کدوم به لحاظ هنری حتی نزدیک یونیتی هم نبودن. اون نورپردازی محشر، اون تکسچرهای طبیعی که برای لباس کارکتر ها و محیط به کار برده بودن، و حتی اتمسفر ـی که داشت توی هیچ کدوم از گیم های بعدی تکرار نشد. مگر Syndicate که اونم فقط اتمسفر لندن بود و چیز دیگه ای نداشت :D
یکی از دلایل اصلی خوشگل بودن Unity سیستم نورپردازی pre-bakedش بود البته که چون ساده‌تره، دیزاینر وقت بیشتری میتونه صرف خوشگل کردن محیط بکنه.

کلا اون افرادی که نورپردازی، تکسچرها، شیدرها و color balance و color grading یونیتی رو انجام دادن واقعا آدم حسابی بودن؛ من یونیتی رو بخاطر مراحل co-opش و الکی زیاد بودن side activityهاش خیلی دوست نداشتم ولی خصوصا موقع غروب تو بازی که از ساختمون‌ها بالا می‌رفتی و اون نور نارنجی به سقف ساختمون‌های پاریس می‌خورد نمیشد تحسینش نکرد.
 
یکی از دلایل اصلی خوشگل بودن Unity سیستم نورپردازی pre-bakedش بود البته که چون ساده‌تره، دیزاینر وقت بیشتری میتونه صرف خوشگل کردن محیط بکنه.

کلا اون افرادی که نورپردازی، تکسچرها، شیدرها و color balance و color grading یونیتی رو انجام دادن واقعا آدم حسابی بودن؛ من یونیتی رو بخاطر مراحل co-opش و الکی زیاد بودن side activityهاش خیلی دوست نداشتم ولی خصوصا موقع غروب تو بازی که از ساختمون‌ها بالا می‌رفتی و اون نور نارنجی به سقف ساختمون‌های پاریس می‌خورد نمیشد تحسینش نکرد.
خوب قبلی ها که co-op نداشتن
همین هم خوب بود
عجب لباسی بود>:) 20201020_170954.jpg
 
خوب قبلی ها که co-op نداشتن
همین هم خوب بود
عجب لباسی بود>:)View attachment 174830
منظورم این نبود، من ایده co-opش رو اوکی بودم ولی نمی‌دونم بازی کردید آنلاین یا نه، اولا اگر دوست‌هاتون تو بازی نبودن match making بازی خیلی مشکل داشت. ثانیا باید هر مرحله کوآپ رو ۳ بار تکرار می‌کردید که همه جوایزش رو باز کنید و اینکه آیتم‌های تاپ بازی بعنوان جایزه social clubها بودن که شما باید ماه‌ها بازی می‌کردید تا بدستشون بیارید و تازه بازم رندم بودن

کلا این حذف شدن بخش آنلاین رو خوشحالم انجام دادن
 
CO-OP که هیچ..
اما مالتی پلیر رقابتی که خیلی وقته حذف شده از سری، بنظرم یکی از اعتیادآورترین و فان ترین تجربیات ممکن در عین سادگی بود. حیف واقعا..
شدیدا موافقم. بخش چند نفره Brotherhood با اون دیزاین جذاب شخصیتاش، خیلی جمع و جور و فان بود :D
 
محتوای بعد از عرضه بازی هم مشخص شد


واقعا محتوای خوبی داره ارائه میده..
برای اولین بار وسوسه شدم برای خرید Sesaon Pass.
بخصوص Siege of Paris رو بعید میدونم دلم بخواد از دست بدم.
 
بخشی از جوایز بازی در Ubisoft Connect (کلاب سابق)

w7n6_20201021_214252.jpg


ظاهراً بازی از Cross-save هم پشتیبانی می‌کنه و با عضویت تو کانکت میشه سیو هارو داخل هر پلتفرمی استفاده کرد.
 
حالا نمیشد بازی 10 روز قبل سایبرپانک نیاد :-w ولی احتمالا نسل نهم رو با همین قراره شروع کنم :D

نسل پنجم: Winning Eleven 3
نسل ششم: Winning Eleven 7
نسل هفتم: MGS4
نسل هشتم: Tomb Raider: DE
نسل نهم: Assassin's Creed Valhalla ؟! :D
داداش پول خرید کنسول همون اول نسلو داری تو؟ :(:(:( من تا دوسال روشاخشه باید صبر کنم
 
  • Love
Reactions: Arashmalkian

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or