Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
[Rumor] The next Assassin's Creed game will be set in feudal China or Japan

piw_a5lgoz3r1ke51.jpg


چند سال میشه از اولین باری که خبر اومدن گیم به ژاپن اومد؟ فکر کنم 5 سالی گذشته باشه :D
بعید میدونم دیگه اساسین خیلی خاصی بتونن ازش دربیارن. AC تو ژاپن باید بعد همون Syndicate میومد، و گرنه الان یوبی گیم رو پر میکنه از آت و آشغال و المان های مزخرف و بی ربط به سری. حتی دیگه امید ندارم که بتونن یه اتمسفر درست و حسابی از ژاپن دربیارن.

اساسین تموم شد آقا، deal with it :D
 
چند سال میشه از اولین باری که خبر اومدن گیم به ژاپن اومد؟ فکر کنم 5 سالی گذشته باشه :D
بعید میدونم دیگه اساسین خیلی خاصی بتونن ازش دربیارن. AC تو ژاپن باید بعد همون Syndicate میومد، و گرنه الان یوبی گیم رو پر میکنه از آت و آشغال و المان های مزخرف و بی ربط به سری. حتی دیگه امید ندارم که بتونن یه اتمسفر درست و حسابی از ژاپن دربیارن.

اساسین تموم شد آقا، deal with it :D
من که فکر نکنم تا آخر عمرمم deal with it بنمایم با این قضیه:| و همیشه منتظر بازگشت به ریشه هام:-" برای همین فعلا برام ژاپن زوده! منتظر ریبوت بعدیم:-"

ایده آل ترین حالت ژاپن این بود که تیم یونیتی، بعدش نسخه ی ژاپن رو میساخت! که خوب ... :(:|
مسیر سری به خاطر عرضه ی زودهنگام بازی کامل عوض شد:(

اولین شایعه ژاپن هم بعد از همون اولین بازی بود که تو یک سری فایل ها به ژاپن اشاره کرده بودن... و همچنان همه منتظر ژاپنند!
اما ژاپن برای وقتیه که به نظرشون سری داره از دست میره و باید برگرده! (یه جورایی مثل مصر و اوریجینز)، ژاپن رو بعد از یک ستینگ محبوب توی این روزها بعیده استفاده کنند!
 
  • Like
Reactions: mobile1199
ولی من برخلاف شماها از بازی origin و oddysey خیلی خوشم اومد به خاطر مناظر زیبایی که توی بازی هستش و هر کدومش حدود یه ماه و نیم منو سرگرم کردن و باهاشون خاطره دارم
درسته از لحاظ داستانی هر دو نسخه به پای نسخه الطایر نمیرسن ولی گرافیک بازی و گیم پلی بینظیرش رو نمیشه فدای داستان نسبتا ضعیفش کرد
اگه از مناظر خوشت میاد یه سر بیا شمال کاملا 4k:))
 
موندم دیگه فلسفه هیدن بلید تو بازی از بین بردن چه جوری به اتزیو یا ارنو رسید از ارجینز معلوم نشد اساسینس چیه تبلیغ تلویزیونی به اساسینس نمیخوره
 
  • Like
Reactions: Arashmalkian
تریلر CGI برای تبلیغ تلویزیونی:

View attachment 177309
این به درد بچه های 12-10 ساله میخوره که با دیدنش کف و خون قاطی کنن فکر کنن بازی همینه، گیم پلی این سری تو همون 12-10 سال پیش فریز شده.
یاد اون کلیپ میوفتم که مادر به بچش تو پاکت آبمیوه بجاش دارو میریزه، بچه هم چجور با لذت میخوره.

من از نسخه سوم که نصفه ولش کردم دیگه هیچ نسخه ای بازی نکردم، دروغ نگم 3-2 ساعتی BF و تقریبا 2 ساعتی هم اوریحینز بازی کردم.
چند پست بالاتر گیم پلی که 4k و 30 فریم بود دیدم خندم گرفت، یعنی هنوز بعد 10 نسخه اصلی و چندتا فرعی، باید مکانیک باز کردن مپ همونی باشه که اونموقع بود؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or