Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
با این که چند ساله دارن توی چند نسخه تلاش می کنن شبیه ویچر باشن ولی هنوز اون حسی که ویچر به من میده رو نداره این بازی نمیدونم حالا دلیلش شخصیتای نچسب بازیه یا چیز دیگه از همه بدتر اون انیمیشنای کلانکی بازین که هنوز درستشون نکردن. چندتا کلیپ از مبارزه های همین نمایشای جدید دیدم خیلی شلوغ و درهم بود همه توی هم بودن اصلا خوشم نیومد?
 
اساسین که نیست ولی خیلی بهتر شده از نمایش های اولیه اش
ای کاش سیستم مبارزاتش مثل for honor بود، هم چالش داشت هم نرم بود انیمیشن هاش، نمیدونم چرا اینکارو نمیکنن
 
  • Like
Reactions: Arashmalkian
به والله سوگند اگر ويچر زير ٩٠ بود همه تف و لعنت ميكردن بش
اون انيميشن ابتدايي و سيستم كامبت و هوش مصنوعي بشدت مقدماتي رو با اساسينز مقايسه ميكنن
فرق گيمر و فرومر اينجاست ديگه
کسی نمیگه ویچر مشکل نداشت مخصوصا سیستم مبارزات ابتداییش ولی بازی اونقد تو جاهای دیگه عالی بود که اینا موقع تجربه ش به چشم نمیومد بعدش هم شما اینو هم در نظر بگیر که ویچر اولین تجربه اپن ورلد تیم سازنده ش بود ولی اینجا برای 3 نسخه متوالیه که دارن این کارو می کنن و اینکه اون 2015 اومد این داره اخر 2020 میاد
 
پشنهاد میکنم پریویو ای جی ان رو ببینید.طرف بعد چند ساعت بازی کردن اکثرا از تفاوت های بازی با اودیسی از جمله دیدن دشمنا فقط با eagle eye تو مخفی کاری. فان و کوچیک بودن و نحوه ی دسترسی مراحل فرعی و کم شدن و با کیفیت تر شدن لوت و تمرکز بیشتر بودجه روی مراحل اصلی و... صحبت میکنه.
باید صبر کرد زیاد نمیشه به اینا اعتماد کرد مطمنا مراحل ساخت بازی اونقدر زمانش زیاد نبوده که کلا زیر و رو شده باشه تو همین ویدیو آخر بیشتر فوکوس کرده بودن رو گرافیک و لوکیشن های متفاوت و آب و هوا..
 
به والله سوگند اگر ويچر زير ٩٠ بود همه تف و لعنت ميكردن بش
اون انيميشن ابتدايي و سيستم كامبت و هوش مصنوعي بشدت مقدماتي رو با اساسينز مقايسه ميكنن
فرق گيمر و فرومر اينجاست ديگه
انیمیشن‌های مبارزه ویچر Motion capture شدن، انیمیشن‌های AC دست‌سازن.

ویچر هم چون مخفی‌کاری نداره، هوش مصنوعی آنچنانی نیاز نداره. کلا دوتا حالت بیشتر ندارن npcها یا resting یا agro. با این حال استراتژی حمله و نوع حملات تک‌تک دشمن‌ها متفاوته
 
کسی نمیگه ویچر مشکل نداشت مخصوصا سیستم مبارزات ابتداییش ولی بازی اونقد تو جاهای دیگه عالی بود که اینا موقع تجربه ش به چشم نمیومد بعدش هم شما اینو هم در نظر بگیر که ویچر اولین تجربه اپن ورلد تیم سازنده ش بود ولی اینجا برای 3 نسخه متوالیه که دارن این کارو می کنن و اینکه اون 2015 اومد این داره اخر 2020 میاد
اتفاقا ويچر از بازيهاي مورد علاقه منه و خود اساسينز هم الهام گرفته ازش
ويچر يه بازي نواورانه بود و اين خيلي با ارزشه با تمام اشكالاتش.
اما واقعا تو سر زدن اساسين غير منصفانه است
 
  • Like
Reactions: navid-25 and moxA.J
خوب بازی هم به سلامتی Gold شد ... حیف که دستِ ما از همه سمت کوتاه! نه رو استیم میاد، نه پولِش هست، نه سیستم و نه وقتِ بازی کردن :(

d3e1_ekczgsrwaaariya.jpg
 
یک ویدیو از مبارزات و انمیشن ها هم اومده به نسبت اودیسی و اورجینز خیلی بهتر شده دیگه اونجوری غیر طبیعی نیست ضربات و.. ولی بازم در حد wow نیست باید دید در نسخه ای مخصوص نسل بعدی می‌سازند احتمالا نسخه بعدی چقدر تغییرات زیاد میشه الان که بیشتر گرافیکش هست..
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or