Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Screenshot 2025-03-15 233529.png
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 18 مارس 2025 (30 اسفند 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
دیشب بالاخره بعد 6 ماه از خرید گیم روز لانچ (Assassin's Creed Shadows | Page 36) و گرفتن PS5 صرفا برای تجربه این تایتل، فرصت کردم گیم رو استارت بزنم اونم سر اینکه یه لحظه یادم افتاد روی Xbox هم AC Shadows رو با DLC ها نصب دارم! :دی و طی حدود یک ساعت اول تجربه گیم، به نظرم گفتن همین مورد کفایت میکنه که چه قدر parkour و stealth کارکتر Naoe تجربه بی نظیری ـه :x درست همون چیزی که از یه تایتل AC انتظار میره نه کمتر و نه بیشتر. تا قبل از این به نظر میومد Unity بهترین طراحی انیمیشن برای parkour و movement ها توی کل سری رو داره، ولی ظاهرا Ubisoft آروم آروم داره مسیر درست رو پیش میگیره و Shadows با وجود نقدها و ایرادات خیلی جزئی، در بسیاری از موارد نسبت به تایتل های قبلی improvement محسوب میشه.
امروز هم که آپدیت اومد بریم ببینیم چی هست. به شدت این تایتل پلات و 100% کردن روی هر سه تا پلتفرم رو میطلبه ;;):x

Assassin's Creed Shadows
/ Digital Deluxe Edition - Xbox Series S /
Pt.1




BC | #screenshots | MR.1199
 
Ezio Legacy Outfit (AC2) :x

View attachment 392426
یکم دیر اومد:(
من دو تا بتل پس رو تموم کردم، و این DLC هم با توجه به ابعاد محیطش احتمالا خیلی کوتاه باشه...
فکر نکنم این لباس رو بتونم بگیرم:(
یا میره برای اکسپنشن های بعدی که طولانی تر باشن و یه مدت وقت بگیرن
 
یکم دیر اومد:(
من دو تا بتل پس رو تموم کردم، و این DLC هم با توجه به ابعاد محیطش احتمالا خیلی کوتاه باشه...
فکر نکنم این لباس رو بتونم بگیرم:(
یا میره برای اکسپنشن های بعدی که طولانی تر باشن و یه مدت وقت بگیرن
می تونم صرفا با انجام Quest های Anomaly راحت تمومش کنی ، با این روش شاید نهایتا 1 ماه هفته ای نیم ساعت تایم بذاری کامل بشه ، واقعا خوبی ـه این Project های این بازی اینه که Time Exclusive نیست و راحت هم میشه بین ـشون Switch کرد و حتی میشه نامحدود هم ازشون استفاده کرد برای Credit داخل Weekly Shop که خیلی عالی ـش کرده :x:x:x
 
می تونم صرفا با انجام Quest های Anomaly راحت تمومش کنی ، با این روش شاید نهایتا 1 ماه هفته ای نیم ساعت تایم بذاری کامل بشه ، واقعا خوبی ـه این Project های این بازی اینه که Time Exclusive نیست و راحت هم میشه بین ـشون Switch کرد و حتی میشه نامحدود هم ازشون استفاده کرد برای Credit داخل Weekly Shop که خیلی عالی ـش کرده :x:x:x
وقتی کارت با بازی تموم شده، انگیزه خاصی برای رفتن نیست دیگه
اگر در حین مدت بازی کردن بود، وسطشم این بتل پس رو تموم میکرد آدم و میرفت

این DLC رو هم اگر الان بزنم، احتمالا دیگه بازی پاک میشه تا وقتی اکسپنش هاش کامل شدن یا محتوای دندون گیری براش اومد...
100 و خورده ای گیگ رو کنسول زیادیه که بخوام بزارم و چند روز یکبار صرفا برم برا بتل پس:دی
 
  • Like
Reactions: Thundersky
به بچه هایی که هنوز موفق به تجربه این شاهکار نشدن، شدیدا پیشنهاد میکنم این یه تایتل به خصوص از سری رو حتما پلی بدن. طی این 30 ساعتی که موفق به تجربه گیم شدم، هر چه قدر که جلوتر میرفتم متوجه میشدم که چه قدر Ubisoft محشر عمل کرده در ارتباط با Feudal Japan، و به معنای واقعی They really nailed it with this one! :x به قدری detail ها و جزئیات در این گیم متنوع و در عین حال زیبا هستند که اصلا تعجب میکنم که چه طور با وجود مشکلات داخلی این چند سال Ubisoft، موفق به حفظ انسجام و ساخت چنین عنوانی شدند!
این اولین تایتل از زمان Origins هست که به شخصه با هدف پلات/100% کردن گیم روی تمام پلتفرم ها دارم پلی میدم، و با اینکه خود من معمولا مخالف رویکرد جدید Ubisoft به لحاظ استفاده از مکانیک‌های غیر ضروری برای این فرانچایز بودم، اما الان متوجه میشم که مکانیک‌های جدید تعبیه شده اون قدرا هم که تصور میکردم بد نیستند و چه قدر تجربه گیم رو سرگرم کننده تر میکنند :x
الان هم که DLC جدید Claws of Awaji ریلیز شده و به شخصه خیلی مشتاقم که بعد از اتمام main story و رسیدن به Level 80 بتونم اون طور که باید تجربه اش کنم ;;)
- اسکرین شات ها حاوی اسپویل از Story/Puzzle ها نیستند.

پ.ن: هر چه قدر یک سری تایتل های اخیر مثل AC Shadows و MGS Delta و ... رو بیشتر تجربه میکنم، بیشتر به این باور میرسم که 99% حواشی گیم ها طی این چند سال صرفا به خاطر cry baby ها و troll های توییتر/ردیت/سایر کامیونیتی ها بوده که حالا از یا روی بیکاری/miserable بودن خودشون/سایر دلایل شناخته شده/ناشناخته (:دی) و با همون اول استفاده ابزاری از Wokeism به عنوان توجیه و قایم شدن پشت این موضوع رسما همه چی رو دارن میکوبن! و عملا به نظر من چه این کامیونیتی، چه طرف مقابل الان دیگه دو نقطه مخالف روی دایره نیستن و اتفاقا به لحاظ رفتاری/عملکرد افراطی بسیار نزدیک به هم شدند در حالی که خودشون متوجه نیستند. این چند سال واقعا تایتل های خفن خیلی زیادی ریلیز شدن حالا درسته جزئیاتی رو به اجبار از Woke culture برای cancel نشدن توسط کامیونیتی های مربوط به این موضوع داخل گیم ها قرار و یا طی ریمستر/ریمیک ها تغییر میدن، اما در عمل این موضوع شاید 1% داستان هم نباشه و به شخصه فکر میکنم حساسیت بی دلیلی نسبت به این ماجرا شکل گرفته در صورتی که میشه از تجربه تمام این عناوین لذت برد.

Assassin's Creed Shadows
/ Digital Deluxe Edition - Xbox Series S /
Pt. 2








BC | #screenshots | MR.1199
 
پ.ن: هر چه قدر یک سری تایتل های اخیر مثل AC Shadows و MGS Delta و ... رو بیشتر تجربه میکنم، بیشتر به این باور میرسم که 99% حواشی گیم ها طی این چند سال صرفا به خاطر cry baby ها و troll های توییتر/ردیت/سایر کامیونیتی ها بوده که حالا از یا روی بیکاری/miserable بودن خودشون/سایر دلایل شناخته شده/ناشناخته (:دی) و با همون اول استفاده ابزاری از Wokeism به عنوان توجیه و قایم شدن پشت این موضوع رسما همه چی رو دارن میکوبن! و عملا به نظر من چه این کامیونیتی، چه طرف مقابل الان دیگه دو نقطه مخالف روی دایره نیستن و اتفاقا به لحاظ رفتاری/عملکرد افراطی بسیار نزدیک به هم شدند در حالی که خودشون متوجه نیستند. این چند سال واقعا تایتل های خفن خیلی زیادی ریلیز شدن حالا درسته جزئیاتی رو به اجبار از Woke culture برای cancel نشدن توسط کامیونیتی های مربوط به این موضوع داخل گیم ها قرار و یا طی ریمستر/ریمیک ها تغییر میدن، اما در عمل این موضوع شاید 1% داستان هم نباشه و به شخصه فکر میکنم حساسیت بی دلیلی نسبت به این ماجرا شکل گرفته در صورتی که میشه از تجربه تمام این عناوین لذت برد.
بدجور با صحبت شما به خصوص تو این قسمت موافقم، عملا انگار کلاس داره ترول کردن شرکتا های بزرگ. حتی اگر بازی ارائه شده به خودی خود هم خوب باشه با یک جو الکی منفی و یک خاطره خیلی در حاله از ابرها خودشون رو از تجربه بازی محروم میکنند، بعضیا عملا حال می‌کنند که بگن فلان بازی خوب نیست، با اینکه زیر پوستی حال کردن.
من بازی رو پیشخرد کردم رو کامپیوتر شخصی ولی سر یکسری مشکلات تکنیکی در زمان عرضه کنسلش کردم، الان خیلی دوست دارم اگر زمان اجازه بده دوباره بهش برگردم، یک مشکل اصلی اینکه من هنوز Ghost of Tsushima رو هم تجربه نکردم و نگرانم به خصوص سر کیفیت بصری خیلی بالاتر این بازی اول این رو برم اون یکی دلم رو بزنه نسبتا. حالا کی میشه اول GoT رو برم که بعدش فرصت بشه این رو برم خدا میدونه!
 
🔴 جزئیات جدید از بازسازی Assassin’s Creed Black Flag


🗣اطلاعات تازه‌ای از ریمیک Assassin’s Creed Black Flag منتشر شده که نشان می‌دهد این نسخه تغییرات قابل توجهی نسبت به بازی اصلی خواهد داشت:


بخش مدرن حذف شده و به‌جای آن چند ساعت محتوای بیشتر در دوره دزدان دریایی ادوارد اضافه می‌شود.


گیم‌پلی به سبک نقش‌آفرینی نسخه‌های جدیدتر نزدیک‌تر خواهد بود؛ شامل سیستم لوت، آمار و ویژگی‌های تجهیزات، اینونتوری و مبارزات RPGمحور.


جابه‌جایی بین کشتی و خشکی بدون صفحه لودینگ انجام می‌شود.


نقشه بزرگ‌تر نشده اما جزایر پر از فعالیت‌ها و محتوای جانبی تازه خواهند بود.


بخش‌هایی از داستان Mary Read که در سال ۲۰۱۳ حذف شده بود، به بازی بازمی‌گردد.


سطح پروژه در حد ریمیک‌های بزرگ مثل Resident Evil 2 یا Silent Hill 2 نیست، بلکه بازآفرینی وفادارانه با تغییرات و بهبودهای جدید است.


بازی با موتور جدید Ubisoft Anvil Pipeline (مشابه AC Shadows) ساخته می‌شود.


انتشار هدف‌گذاری شده برای اوایل ۲۰۲۶ (احتمالاً مارس)، اما ممکن است به اواخر همان سال موکول شود.


یوبی‌سافت برای کاهش هزینه‌ها بخشی از پایه و ویژگی های گیم پلی بازی Skull & Bones را بازاستفاده کرده، هرچند بازیکنان متوجه تفاوت نخواهند شد.

IMG_6197.jpeg
 
بدجور با صحبت شما به خصوص تو این قسمت موافقم، عملا انگار کلاس داره ترول کردن شرکتا های بزرگ. حتی اگر بازی ارائه شده به خودی خود هم خوب باشه با یک جو الکی منفی و یک خاطره خیلی در حاله از ابرها خودشون رو از تجربه بازی محروم میکنند، بعضیا عملا حال می‌کنند که بگن فلان بازی خوب نیست، با اینکه زیر پوستی حال کردن.
من بازی رو پیشخرد کردم رو کامپیوتر شخصی ولی سر یکسری مشکلات تکنیکی در زمان عرضه کنسلش کردم، الان خیلی دوست دارم اگر زمان اجازه بده دوباره بهش برگردم، یک مشکل اصلی اینکه من هنوز Ghost of Tsushima رو هم تجربه نکردم و نگرانم به خصوص سر کیفیت بصری خیلی بالاتر این بازی اول این رو برم اون یکی دلم رو بزنه نسبتا. حالا کی میشه اول GoT رو برم که بعدش فرصت بشه این رو برم خدا میدونه!
منم با اون بخش موافقم، خودمم بوده بعضی بازی ها از این نظر میرفتن رو اعصابم مخصوصا قبل عرضه (مثلا TLOU2 )، ولی تو خود بازی ادن موارد برام مشکلی نداشتن(مشکلاتم چیز دیگه ای بود با بازی:-" )


یا خیلی بازی های دیگه...

خلاصه، AC Shadows بازی خوبیه، پرفکت نیست مسلما، از نظر داستانی انسجام نداره چندان، بدمن هاش چندان به یاد ماندنی نیستن:-" (بعضی جاها هدف جانبیه فلان شاگرد فلان استاد رو زدن، از بعضی هدف های اصلی جذاب تره:)) )
یک سری ماموریت ها میتونستن سینمایی تر در بیارن... یا حداقل کاراکتر دوم به عنوان NPC حضور داشته باشه اون کنار (مخصوصا تو یکی از ماموریت ها این قضیه خیلی تو چشمه، همون اوایلم هست تقریبا:دی )

اما محیطی که خلق کردن عالیه، از نظر گرافیکی خیلی خوبه، و پاییزش.... پاییزش.... فوق العادهههه ست! :x
کاراکترهای خود نائویه و یاسکه هر دو خوب در اومدن، و رابطه جالبی دارن با هم:-"

بین سوشیما/یوته و شدوز هم
به نظرم فاز گرافیکیشون متفاوته، سوشیما ( و یوته) تکنیکی پایین تر میزنند، ولی از نظر هنری جاهایی داره که مات و مبهوت میشی! :D
از اونطرف شدوز بیشتر سمت واقع گراییه حتی طراحی محیط هاش

به نظرم هر دو راضی کننده هستن

---

منم یه چندتا عکس بزارم :دی (چرا از پاییز هیچ عکسی انتقال ندادم رو گوشی و دم دست ندارم :| :| :| )

1983425d34614-screenshotUrl.jpg

1989e7649ce83-screenshotUrl.jpg

1986668ae8955-screenshotUrl.jpg

1986668728b9-b341656AFECA058E1A5.21EA264A584A14B8_message_449040578029885_1754064757929.jpg
یعنی هیییچوقت از دیدن این صحنه، با چنین لباس هایی سیر نمیشم :دی یعنی همین leap of faith + لباس اساسینی(ترجیحا سفید)+صدای عقاب ، برای من کافیه تا خام بشم :))

1986668366754-screenshotUrl.jpg

1986667179460-screenshotUrl.jpg

197f117423c35-screenshotUrl.jpg
ساااااال ها منتظر اساسین ژاپن بودم برای چنین صحنه ای:x این ویو پوینت، از نقاط عطف شددز بود برام:x چیزی که منتظرش بودم رو نشونم داد:x

1981dc89f2597-screenshotUrl.jpg
باگ خورده بود نمیرفت فوتومود:(

197f116fe7172-screenshotUrl.jpg

1981f10ad243-screenshotUrl.jpg

بازی از این نقطه برای من شروع شد:-" :D : (اسپویل یکی از ماموریت های مخصوص نائویه هست:-" )

.
1981eb3ff3367-screenshotUrl.jpg
از عکسا هم مشخصه، تقریبا این لباس رو که گرفتم، تا آخرای بازی دیگه عوض نشد:)) خیلی کم برای تنوع...:-"
این لباس یه حس کاملا متفاوتی داره برای من:دی

---

این خبر بلک فلگ ، بخش مبارزاتش رو که تغییر دادن بزرگترین ضدحاله به نظرم:(

---

اصلا اومدم اینو بگم، یادم رفت:))

امروز احتمالا DLC رو استارت میزنم
ولی خودمونیم ، با توجه به نیم وجب مپی که براش در نظر گرفتن ( تقریبا یک دهم، یک منطقه ی دیگه ی بازی ) بعید میدونم اونقدر محتوا داشته باشه
حالا ما که پیش خرید کرده بودیم، ولی 25 دلار... حس میکنم خیلی دزدی باشه:-" قشنگ پول اونایی که پیش خرید کرده بودن بازی رو، میخوان از بقیه بگیرن انگار:دی
 
آخرین ویرایش:
چقدر دلم برای naoe تنگ شده بود بعد از ۶ ماه به بهانه dlc برگشتم به بازی البته چون رایگان بود .سلاح جدید bo خیلی باحاله جالبه مثل nioh سه تا stance بالا پایین وسط داره که کمبوهای مختلفی باهاش میشه زد.خود dlc هم شروعش جالب بود با یه مرحله دو ونیم بعدی شروع میشه جزیره جدید هم جالبه ولی کوچیکه .فقط کم باگ نداشه تا الان مثلا همون مرحله اول بازی دشمنان تو یه کات سین تفنگ دستشونه ولی در واقع نیست تفنگ غیب شده از نظر صداگذاری هم مشکل داره صدای شلیگ و تیر کمون نمیاد اهنگ پس زمینه هم قطعه .کلا پالیش نیست اصلا . همون مجانی ارزش بازی داره :D
 
مقایسه جزئیات بین یوتی و شدوز...

حالا هر چند در اصل مقایسه درستی نیست... چون نه بودجه هاشون برابر بوده نه تعداد نیروهایی که یوبی سافت بسیج می کنه برای ساپورت استدیو اصلی... ولی نمی شه منکر عملکرد خوب شدوز و یوبی شد...یکی از بهترین خروجی های فنی سال رو داشتن

به طور کلی تو موشن کپچر یا مدل اسب یا برخی از تکسچر ها و کمی دراو دیستنس و کیفیت حجمی ابرها یوتی عملکرد بهتری داره

اما تو بحث فیزیک و تخریب پذیری کاملا کفه ترازو به نفع شدوز سنگینی می کنه... از تخریب اشیا تا گیاهان و حتی پارچه ها... تو مدل برخی حیوانات هم شدوز برتری داره...
اما واضح ترین تفاوت که به چشم هم میاد... این آب هست:دی واقعا انجین ساکر از همون ابتدای نسل هشت خروجی خوبی از آب نمی داد:دی دیگه بحث فیزیک و شنا کردن شخصیت اصلی و حرکت اسب تو آب نگم
infamous-second-sone284a2_20140713145456.jpg
تو Infamous Second Son فرق آب و جیوه رو نمی شد تشخیص داد:دی

اما یک نکته رو الزامی می دونم بگم... آرت دایرکشن هر دو بازی متفاوت هست... مثلا برگ های متراکم و ریخته شده روی زمین که یکی از نماد های سری گوست شده... تو بحث فیزیک به مراتب از شدوز بهتره...
این موضوع باعث می شه پی ببریم خوده انجین توانایی های بیشتری داره ولی برای خلق جزئیات بیشتر نیازمند بودجه و تعداد نیروهای بیشتر هستند...

خلاصه هر دو بازی جزو بهترین خروجی های فنی سال محسوب می شن...
و سال خوبی برای دوستاران ژاپن و سری GHOST و AC هست

موفق باشیم.
.
.
.
این متن رو اینجا اضافه می زارم و یک نکته جدا می خوام بگم:
افسوس که یوبی یکسری کارهایی می کنه که نمی شه ازش انتقاد کرد... ولی دو سه سال واقعا نسبت به گذشته عملکردش بهتر شده...و قصد خودشم کامبک هست... ولی متاسفانه این بدنام شدن برند باعث می شه دستاورد هاشون کم شمرده بشه...(یکم از خر شیطون بیاد پایین و نخواد لول دیزاین هارو برا عناوین خودش به روش شابلون جلو ببره... این استدیو ها توانایی اینو دارن که با آزادی عمل و خلاقیتشون روز های خوش رو دوباره برای این کمپانی خلق کنند!)
 
آخرین ویرایش:
دیروز یکی از هدف های DLC رو رفتم...

حقیقتا به شدت چسبید زدن این هدف:دی حس باس های MGS رو داشت باس فایتش:-"

اغراق نیست اگر بگم یکی از بهترین مراحل کل سری بوده به نظرم:x :دی (البته شاید این مورد که حافظه م یاری نمیکنه دو قرن قبل چیا بودن هم بی تاثیر نباشه:)) )

خلاصه اینکه تمام مسئولین طراحی و ساخت این مرحله رو باید درود فرستاد بهشون، و تو کار lvl upشون کنند! اینا شعور دارن چی بسازن واقعا:دی

و البته...ته جون طرف دیدم بازی میگم با ایگل ویژن تشخیص بده کدوم باس هست...
که ازش استفاده هم نکردم:-" با همون صدا پیدا کردن و تشخیص دادنش جذاب تر بود:دی

غیر همون یکی دو روز اول پاش نبودم، تا الان دوباره... فکر کنم همین امشب تموم بشه:دی
 
دوستان یه سوال الان یکی از Legendary Mount های بازی رو که می تونید اطراف جزیره با باز کردن Chest آنلاک کنم به اسم Namazu رو گرفتم اما فقط تو Inventory ـه Naoe اومد و تو لیست Mount های Yasuke نیومد ! باگ شده یا قاعده ـش اینه که با هر کرکتری اونو آنلاک کنی برای اون میاد :-/:-/:-/ ؟
این ویدیو هم ببینید اگه دوست داشتید جالبه :

 
  • Like
Reactions: Thundersky

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or