Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
دقیقا این سطحی بودنه بزرگترین لطمه رو داره میزنه به سری.. npc ها همچنان یکسری شلغم متحرک. دشمنها شلغمهای مسلح!
سر سادگی بیش از حد من روی Hard میرم نسخه های اخیر رو. اما سختی ای که ایجاد میکنه سختیِ فکر شده و لذتبخشی نیست اصلا.
بازی ریواردینگ نیس و حسی فراتر از یه توریست درحال بازدید از چشم اندازهای تاریخی در ذهنت ته نشین نمیکنه در‌آخر کار.
npc های اساسین فاجعه هست. چند روزیه نشستم red dead redemption 2 رو‌میرم اصلا زمین تا آسمون فرقه بین npc های این دو بازی. حالا انتظارم نداریم در حد رد دد باشن ولی دگ انقدرم به قول شما شلغم متحرک نه!
بعد چه لزومی داره این همه npc بریزی تو بازی هر کوچه و پس کوچه میری و در هر تایمی یه گله npc ریخته بی هدف.(شایدم بودنشون به خاطر مسائل فنی و پایدار کردن یه سری چیز ها مثل فریمه).
سادگیش هم بزرگترین‌معضلشه. بازی المان های آر پی جی داره و تو بازی قراره پیشرفت کنی و آیتم بگیری و... اما بعد چند ساعت پلی دادن همه این ارتقاها و آیتم گرفتن ها و... تقریبا یه نقش تزیینی میگیره و فاقد اهمیت میشه.
 
از نظر من به یه چیزش میشه امیدوار بود و میشه ازش لذت برد اونم طراحی مراحل و محیط هاشه وگرنه به حرفاش که هیچی به تریلرهایی هم که نشون میده هم اعتباری نیس تا خود بازی بیاد.
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
جالب ترم شد. اولین سامورایی سیاه پوست قلابی +lgbtq هم هست :D زمان ژاپن قدیم کردن کف خیابان های نیویورک

View attachment 337491
چرا هر روز که میگذره یه حرف جدید به این کلمه اضافه می کنن؟ =))
تا یه ده سال دیگه احتمالا کل حروف انگلیسی را میذارن که کلا شامل همه چیز و همه کس بشه.
الان اون IA آخرش یعنی طرف هوش مصنوعی معکوسه؟:دی

یعنی قشنگ از همین الان مشخصه نویسنده بازی گفته یه آشغالی بنویسم که رو دست هر چی آشغال تو صنعت گیم بوده را بزنه .
 
یاسوکه در مدیاهای مختلف جاپان :D
من که AC رو بوسیدم گذاشتم کنار، اگر از AC و کارکترش بیزارید ولی دنبال جاپان فئودال می گردید صبر کنید GoT2 بیاد بشوره ببره دوشواری نداره. ACـها با همون سرعتی که میان با همون سرعت هم فراموش می شن، ای کاش مشکل اصلی این IP فقط کارکترش بود!
IMG_۲۰۲۴۰۵۱۶_۲۲۳۶۱۸.jpg
 
آخرین ویرایش:
۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۰۵۲.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۰۳۷.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۰۴۲.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۰۴۷.jpg

۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۱۰۱.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۱۶۱۱۰۵.jpg

جهت اطلاع دوستان هیچ کدوم از استدیو های گیمینگ (99درصد) خودشون تریلر رو نمیسازن و براشون شرکت های انیمیشن سازی دیگه میسازن
مثلا تمام تریلر های اساسینز کرید، ویچر،سایبرپانک الدن رینگ ، فاینال فانتزی و ... توسط یک استدیو انیمیشن سازی مستقل ساخته شده

اره تمام تریلرهای CG یوبیسافت رو هم فکر کنم Digic Pictures میسازه. کارشون خیلی خوبه. این یه سری کانسپت ارت از تریلر سینماتیک که منتشر کردند.

۲۰۲۴۰۵۱۶_۲۲۱۶۲۲.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۲۲۱۶۱۴.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۲۲۱۶۰۷.jpg۲۰۲۴۰۵۱۶_۲۲۱۶۲۸.jpg
 
جهت اطلاع دوستان هیچ کدوم از استدیو های گیمینگ (99درصد) خودشون تریلر رو نمیسازن و براشون شرکت های انیمیشن سازی دیگه میسازن
مثلا تمام تریلر های اساسینز کرید، ویچر،سایبرپانک الدن رینگ ، فاینال فانتزی و ... توسط یک استدیو انیمیشن سازی مستقل ساخته شده
مشخصا همینطوره. ولی صحبت من درمورد مایندست، کارگردانی و طرح پشت تریلر های سینماتیک هست که باید توسط یوبیسافت تایید بشه و یوبیسافت همیشه برای تریلرهای CGI خوش سلیقگی به خرج میداد ولی این بار چیزی که منتشر کردند جذابیتی درش وجود نداشت.
در کل یوبیسافت به نظرم خیلی دیر سراغ ژاپن رفت . Ghost of Tsushima اون چیزایی که ما از یه AC در ژاپن انتظار داشتیم خیلی خوب و کامل ارائه داد (البته در یه پکیج متفاوت ). بعید میدونم بتونن بهتر از اون اثر عمل کنن. مگر معجزه ای رخ بده!
 
از این سری فقط یه تریلر سینمایی مونده چه اصراریه هر سال بیاد
تنها نشونه تاریخی بازی شوکه شدن دختره از دیدن یه سیاه پوست ساموراییه دو متری بود رسما
این تریلر بهترین تبلیغ واسه سوشیما دو بود که همه رو دوباره با حال و هوای ژاپن هایپ کرد تو کنفرانس بعدی سونی یه خودی نشون بده این سم رو بشوره ببره. این همه منتظر اسسین ژاپنی بودیم بدون نشون دادن گیم پلی پیش فروش میذاره خنده داره.
فاز اینا چیه واقعا این سری واسه خودش یه زمانی ابهت داشت شده سوژه ترول
 
  • Like
Reactions: blak and jdepp
مشخصا همینطوره. ولی صحبت من درمورد مایندست، کارگردانی و طرح پشت تریلر های سینماتیک هست که باید توسط یوبیسافت تایید بشه و یوبیسافت همیشه برای تریلرهای CGI خوش سلیقگی به خرج میداد ولی این بار چیزی که منتشر کردند جذابیتی درش وجود نداشت.
در کل یوبیسافت به نظرم خیلی دیر سراغ ژاپن رفت . Ghost of Tsushima اون چیزایی که ما از یه AC در ژاپن انتظار داشتیم خیلی خوب و کامل ارائه داد (البته در یه پکیج متفاوت ). بعید میدونم بتونن بهتر از اون اثر عمل کنن. مگر معجزه ای رخ بده!
حرفت درسته ولی من فکر میکنم اتفاقا چون سوشیما اومده بنچمارک خوبی وجود داره و Ubi حتما باید سنگ تموم بزاره برای بازی.
وگرنه اگه سوشیما نبود قطعا سطح انتظارمون رو باید پایینتر میاوردیم.

البته خب فردا میان میگن بازی از 2008 با کمک 18تا استودیو در دست ساخت بوده و فلان بیسار...
طبق معمول.

=========

Ubi خودش هم میدونه کارش واقعا سخته ولی خب درسته که هر نسخه ای که میده میزنیم میترکونیمش و در حد استودیوهای درجه 5 پایین میاریمش اما علاوه بر ایرادات همیشگی میشه گفت کیفیت و استانداردهای خوبی رو هم تو بازیهاش میشه دید.
هیچوقت نباید از بازیهای اینها کاملا قطع امید کرد ، البته همونقدر هم نمیشه به اونها امیدوار بود که تحول و نوآوری خوب و جدیدی داشته باشن.

به همون نسبت که از فرمولهای تکراری استفاده میکنن که صدای پلیرها رو در میاره به همون نسبت هم اگه یوبی این بازیها رو نسازه هیچ کس دیگه ای هم نیست که جای خالی اونها رو پر کنه.
مثل فارکرای ، گوست ریکون و حتی همین AC.

البته الان دیگه AC واقعا یه رقیب خفن داره.
 
این پروفسوری که برای مشاوره تاریخی درآوردن، اصلا تاریخ دان نیست و مدرک ارزنده Gender Studies رو داره!:| کارهایی که روشون کار کرده مرتبط با پدوف_یلیا بوده‌! یعنی این یوبیسافت گاو این عتیقه ها رو از کجا پیدا میکنه؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or