Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
آنلاین بودن دائمی بازی کاربران رو نگران کرده و خیلیا میگن بازی یوبیسافتی که تازه crew رو شات داون کرده و دیگه اعتقادی به مالکیت اثر کاربران نداره ، نمیخرن چرا که ممکنه یه زمانی نتونن بهش دسترسی داشته باشند .
آنلاین دائمی نیست ، برای نصبش و برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت هست ولی در حین بازی نیاز به اینترنت نیست
 
View attachment 337420
تو خود استور گفتن آنلاین پلی الزامیه
یوبی سافت کلا از قدیم سخت گیر بود. اینکارها رو میکنه برای جلوگیری از پایرت شدن بازی. شما الان ببین مدتهاست بازیهاش رو PC کرک نمیشن. رو کنسول هم که داره وادار میکنه به آنلاین شدن.
نمیدونم کسی یادشه یا نه یه قفل استارفورس گذاشته بودن رو بازیهای اون زمان مثل اسپلینترسل ۳ و ۴ یا پرنس ۲ و ۳ که باید کابل برق DVD-ROM رو قطع میکردیم تا بازی اجرا میشد :D
 
View attachment 337420
تو خود استور گفتن آنلاین پلی الزامیه
دقیقا نمیدونم جریان این چیه ولی آواتار اینطوری بود که فقط برای نصب و اجرا نیاز به اینترنت بود ، فکر کردم مثل این باشه، البته استور برای ارائه اطلاعات شده که اشتباه کرده باشه ولی اگر انلاین دائم باشه تعجبی از حرکت خصمانه یوبی سافت نمیکنم و باید بگم این یکی دیگه ارزش خرید نداره، فعلا باید ببینیم خبرگزاریهای رسمی چی میگن چون فعلا خبر از اتصال در حین اجرا و نصب رو دادن
 
آخرین ویرایش:
یوبیسافت دیگه سر غرغرا لطف کرد (!) پارسال نسخه فرعی داد برگشت به ریشه ها که هزار ماشاالله بازم عالم و آدم شاکی بودن. اینا هرچی بسازن هرجوری بسازن همیشه همه شاکین.

برگشت به ریشه ها..؟ شوخیشم زشته..
اما ترجیح میدم بجای یه صفحه توضیح نوشتن, صرفا ارجاع بدم دوستان رو به ویدیوی زیر.. کاملا گویاست.

 
یوبی سافت کلا از قدیم سخت گیر بود. اینکارها رو میکنه برای جلوگیری از پایرت شدن بازی. شما الان ببین مدتهاست بازیهاش رو PC کرک نمیشن. رو کنسول هم که داره وادار میکنه به آنلاین شدن.
نمیدونم کسی یادشه یا نه یه قفل استارفورس گذاشته بودن رو بازیهای اون زمان مثل اسپلینترسل ۳ و ۴ یا پرنس ۲ و ۳ که باید کابل برق DVD-ROM رو قطع میکردیم تا بازی اجرا میشد :D
اما اینقدر احمقه که بعد چندسال که سرورهای بازی رو خاموش میکنه پچ آفلاین برای بازی نمیده و عملا دیگه غیرقابل بازی کردن میشه.
نزدیکترین تجربش همین Crew 1 بود که الان به هیچ وجه حتی نمیشه رفت تو منوی اول بازی!
با این حجم اعتراضها و شکایات که امکان داره حتی پاش به دادگاه کشیده بشه چطور به همین راحتی داره از زیرش در میره رو نمیدونم.

این آنلاین بودن اجباری هم احتمالا به خاطر infinity هست که اگه اشتباه نکنم با همین نسخه منتشر میشه.
 
اما اینقدر احمقه که بعد چندسال که سرورهای بازی رو خاموش میکنه پچ آفلاین برای بازی نمیده و عملا دیگه غیرقابل بازی کردن میشه.
نزدیکترین تجربش همین Crew 1 بود که الان به هیچ وجه حتی نمیشه رفت تو منوی اول بازی!
با این حجم اعتراضها و شکایات که امکان داره حتی پاش به دادگاه کشیده بشه چطور به همین راحتی داره از زیرش در میره رو نمیدونم.

این آنلاین بودن اجباری هم احتمالا به خاطر infinity هست که اگه اشتباه نکنم با همین نسخه منتشر میشه.
این Infinity مسخره ترین چیزیه که دیدم. خب یعنی چی سه تا اساسین بیاد روی یک هاب و از یه منو به هم وصل بشن که چی بشه ؟ اینارو جدا از هم بگذارن مگر مشکلی پیش میاد ؟ داستان اینو اگر کسی میدونه بگه بدونیم چیه اصلا :D
رسما دارن DRM رو زورکی و بی دلیل فرو میکنند :D
 
1000068986.jpg
خیلی وقته منتظر بودم ژاپن بیان که به به. از طراحی محیط و مپ و این چیزها مطمئنم که حرف نداره.
اهنگساز بازی کی هست؟ تو ۳ گانه اخری والهالا نسبت به بقیه موسیقی خیلی بهتری داشت و صداپیشه های خیلی خوبی هم انتخاب کرده بودند.

صدا پیشه یاسوکه رو ساموئل جکسون بزارن همه راضین، بهترین فرصته.
 
آخرین ویرایش:
فقط با توجه به نوع معماری شهر ها و روستاهای ژاپن که ساختمان ها با فاصله از هم هستن و زیاد به هم متصل نیستن مشتاقم ببینم پارکور و سکو بازی چطور خواهد شد شایدم این بخش رو کم رنگ تر کنن و فوکوس رو مبارزات و اکشن بازی باشه.
سری اساسین بنظرم مهم ترین آی پی یوبیسافت هست و نقش رزیدنت ایول کپکام رو برا این کمپانی داره.
درسته تکراری هست و خیلیا رو فراری داده اما واقعا با وجود این یوبی سافت خیلی سعی میکنه که بازی به ورطه تکرار نیفته و اگه طرفدار این سری باشی بنظرم تلاش های یوبی سافت رو خواهید دید خیلی بیشتر از عنوان تکراری دیگشون یعنی فارکرای
اما بازم میگم و قبلا هم گفته بودم بزرگترین ایراد اساسین ها که حس تکراری بودنش رو بیشتر آشکار می‌کنه هوش مصنوعی پایین و سادگی بیش از حد هست. اگه بازی بتونه به هوش مصنوعی خوب و چالش قابل قبول برسه شک نکنید خیلی از این هیت ها و نظرات منفی پیرامونش از بین میره.
 
ایشون نویسنده اصلی بازی هستن. گفتم که در جریان باشید :D

یه مسئله ای که چند ساله روز به روز شدتش داره بیشتر میشه اینه که ژاپنی ها هم مثل بقیه نژاد های غیر غربی میتونن تو دسته اقلیت قرار بگیرن اما چون یه اقلیت محبوب بین اکثریت هستن تو رده بندی حتی از خود سفید ها هم پایین تر رفتن، یعنی تو یه داستانی که درمورد ژاپنه حتی شده بازیگر سفید میذارن ولی ژاپنی نمیذارن :D تو مسلک ووک ها صرفا اقلیت امتیاز نیست، محبوب نبودن امتیازه!
 
اما بازم میگم و قبلا هم گفته بودم بزرگترین ایراد اساسین ها که حس تکراری بودنش رو بیشتر آشکار می‌کنه هوش مصنوعی پایین و سادگی بیش از حد هست. اگه بازی بتونه به هوش مصنوعی خوب و چالش قابل قبول برسه شک نکنید خیلی از این هیت ها و نظرات منفی پیرامونش از بین میره.

دقیقا این سطحی بودنه بزرگترین لطمه رو داره میزنه به سری.. npc ها همچنان یکسری شلغم متحرک. دشمنها شلغمهای مسلح!
سر سادگی بیش از حد من روی Hard میرم نسخه های اخیر رو. اما سختی ای که ایجاد میکنه سختیِ فکر شده و لذتبخشی نیست اصلا.
بازی ریواردینگ نیس و حسی فراتر از یه توریست درحال بازدید از چشم اندازهای تاریخی در ذهنت ته نشین نمیکنه در‌آخر کار.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or