Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
مثل اینکه بازی فقط هم انلاین اجرا میشه ‌عجب چیز مزخرفیه اگه حقیقت داشته باشه.
کلا بازی یکی از زیرمجموعه های اینفینیتی هست که به عنوان یه هاب اصلی برای اساسین های بعدی عمل میکنه و برای همین به نظر میرسه از این به بعد همشون انلاین هستن :-&
 
🔴 با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود.
در بازی هر چهار فصل وجود دارد و وسعت نقشه بازی مشابه با نسخه Origins خواهد بود

1715795955952.png 1715795989518.png
1715796022902.png 1715796050733.png

--------------------------------

🔷 درست مانند Star Wars Outlaws، نسخه جدید اساسینز کرید هم برای نصب حتی از روی دیسک نیاز به اینترنت خواهد داشت.
نسخه آلتیمیت بازی برای ایکس باکس روی دو دیسک و روی پلی‌استیشن ۵ روی یک دیسک منتشر خواهد شد

1715796121671.png
---------------------------------

🔷️نسخه‌ای پیشرفته از هیدن بلید که در AC Shadows مورد استفاده قرار خواهد گرفت

1715796153131.png
 
نکته خنده/گریه دار قضیه سیاهپوست بودن کاراکتر بازی، مخفی کاری اونه
یه سیاه پوست با قد دو متر بره وسط ژاپنیا استطار کنه ...
به زور چپوندن اینجوری خودش نشون میده
خاک تو سرت یوبی سافت ...
 
آخرین ویرایش:
یه زمانی تریلر سینماتیک های یوبی سافت پرچم دار تریلرهای صنعت گیم بودن و خود بازی هاش معمولی بودن. این که دیگه تریلر سینماتیکش هم آشغاله.

وقتی گوست اف توشیما هست چرا اساسین
توش نیستیما :D
 
یه سوال جدی از کسانی که هنوز طرفدار این فرانچایزن

جدا چجوری با سیستم کامبت نسل ششمی این بازی کنار میاید؟ :|

حالا کاری به روند کلی بازی که بعد دو ساعت تکراری میشه ندارم.

ممنون میشم شفاف سازی کنید.
 
  • Like
Reactions: VICE and jdepp
یوبیسافت یه تریلر خوب میساخت، که این توانایی هم موفق شد به فنا بده. واقعا خواب اور بود! تنها نشانه ای هم از Assassin's creed درش‌ وجود داشت لوگو بازی بود!
جهت اطلاع دوستان هیچ کدوم از استدیو های گیمینگ (99درصد) خودشون تریلر رو نمیسازن و براشون شرکت های انیمیشن سازی دیگه میسازن
مثلا تمام تریلر های اساسینز کرید، ویچر،سایبرپانک الدن رینگ ، فاینال فانتزی و ... توسط یک استدیو انیمیشن سازی مستقل ساخته شده
 
  • Like
Reactions: Rohshen
یه زمانی تریلر سینماتیک های یوبی سافت پرچم دار تریلرهای صنعت گیم بودن و خود بازی هاش معمولی بودن. این که دیگه تریلر سینماتیکش هم آشغاله.


توش نیستیما :D
چند روز دیگه میریم توش :D
یه سوال جدی از کسانی که هنوز طرفدار این فرانچایزن

جدا چجوری با سیستم کامبت نسل ششمی این بازی کنار میاید؟ :|

حالا کاری به روند کلی بازی که بعد دو ساعت تکراری میشه ندارم.

ممنون میشم شفاف سازی کنید.
اتفاقا نکته مثبت چند نسخه اخیر برای من سیستم کمبت و گیمپلی بازی هست ، مخصوصا کمبت والهالا.
 
🔻 یه سری اطلاعات از گیم پلی بازی منتشر شده

🔸همانطور که از نام این عنوان پیداست نور و تاریکی بخش عمده سیستم مخفی کاری AC Shadows است.

🔹عنوان Assassin's Creed Shadows با به کار گیری سیستم روشنایی جدید نور و سایه های پویا ایجاد می‌کند که بر بینایی دشمنان تاثیر می‌گذارد.

🔸شما در بازی می‌توانید در سایه ها پنهان شوید و حتی با از بین بردن فانوس‌ها یا کشتن دشمنانی که مشعل به دست دارند محیط را در تاریکی فرو ببرید و از آن برای کشتن و پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

🔹همچنین در بازی یک نوار سنجش نور وجود دارد که نشان می‌دهد به چه میزان در تاریکی قرار گرفتید و خوب پنهان شده‌اید. اندازه آن بین دو قسمت «کاملا پنهان» و «کاملا آشکار» جابه‌جا می‌شود.

🔸نوع جدید از NPC ها به نام خدمتگزاران در بازی وجود خواهد داشت که شامل رنک های مختلف می‌شوند و از شهروند های معمولی تا دشمن های شما متغیر هستند. آنها توانایی جنگیدن ندارند اما می‌توانند نیرو های کمکی را خبر کنند و یا آلارم های مبارزه را به صدا درآورند.

🔸آنها مسیر گشت زنی خود را دارند و شب‌ها با یک فانوس گشت میزنند.

🔹در بازی گزینه ای برای Knock Down کردن دشمنان در مراحل مخفیانه وجود دارد تا بازیکنان بتوانند در صورت تمایل بازی صلح‌طلبانه تری دنبال کنند.

🔸شما می‌توانید در بازی روی زمین بخزید و از دهانه‌های کوچک عبور کنید.

🔹نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند. همچنین این طناب از فیزیک شبیه سازی شده واقعی طناب‌ها در بازی طراحی شده است.

🔸ویژگی Eagle Vision نیز باز میگردد دشمنان با رنگ قرمز و خدمتگزاران با رنگ نارنجی مشخص شده اند.

🔹در این سری از اساسینز کرید شما باید بدون داشتن پرنده نمادین سری سفر خود را ادامه می‌دهید و خودتان باید از ارتفاع ها بالا بروید و اهداف خود را مشخص کنید.
 
🔻 یه سری اطلاعات از گیم پلی بازی منتشر شده

🔸همانطور که از نام این عنوان پیداست نور و تاریکی بخش عمده سیستم مخفی کاری AC Shadows است.

🔹عنوان Assassin's Creed Shadows با به کار گیری سیستم روشنایی جدید نور و سایه های پویا ایجاد می‌کند که بر بینایی دشمنان تاثیر می‌گذارد.

🔸شما در بازی می‌توانید در سایه ها پنهان شوید و حتی با از بین بردن فانوس‌ها یا کشتن دشمنانی که مشعل به دست دارند محیط را در تاریکی فرو ببرید و از آن برای کشتن و پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

🔹همچنین در بازی یک نوار سنجش نور وجود دارد که نشان می‌دهد به چه میزان در تاریکی قرار گرفتید و خوب پنهان شده‌اید. اندازه آن بین دو قسمت «کاملا پنهان» و «کاملا آشکار» جابه‌جا می‌شود.

🔸نوع جدید از NPC ها به نام خدمتگزاران در بازی وجود خواهد داشت که شامل رنک های مختلف می‌شوند و از شهروند های معمولی تا دشمن های شما متغیر هستند. آنها توانایی جنگیدن ندارند اما می‌توانند نیرو های کمکی را خبر کنند و یا آلارم های مبارزه را به صدا درآورند.

🔸آنها مسیر گشت زنی خود را دارند و شب‌ها با یک فانوس گشت میزنند.

🔹در بازی گزینه ای برای Knock Down کردن دشمنان در مراحل مخفیانه وجود دارد تا بازیکنان بتوانند در صورت تمایل بازی صلح‌طلبانه تری دنبال کنند.

🔸شما می‌توانید در بازی روی زمین بخزید و از دهانه‌های کوچک عبور کنید.

🔹نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند. همچنین این طناب از فیزیک شبیه سازی شده واقعی طناب‌ها در بازی طراحی شده است.

🔸ویژگی Eagle Vision نیز باز میگردد دشمنان با رنگ قرمز و خدمتگزاران با رنگ نارنجی مشخص شده اند.

🔹در این سری از اساسینز کرید شما باید بدون داشتن پرنده نمادین سری سفر خود را ادامه می‌دهید و خودتان باید از ارتفاع ها بالا بروید و اهداف خود را مشخص کنید.
همه این ویژگی ها در صورتی جدید و منحصر به فرد به حساب میان که روی هوش مصنوعی بازی کار کنن و فوق العاده ارتقاش بدن وگرنه در حد حرفه و کاربرد خاص آنچنانی اینا پیدا نمی کن عین نسخه های قبل.
هر سری چنین ویژگی هایی از بازی ذکر می شه بعد می ری می بینی یه چیز سرهم کردنی و تکراری هست که با هوش مصنوعی و آسونی بازی هیچ تجربه ی خاصی قرار نیست برات رقم بزنن.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
اگر هدفشون unhype بوده قطعا موفق شدن..
و نمیدونم چه اصراریه هنوز سینماتیک بسازن. شخصا جذابیتی نداره برام دیگه. خود گیم پلی رو میخوام ببینم!
اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی اومده
90% مثل عناوین قبلی این سری copy/paste
10% با ارفاق قابلیت هایه جدید
چه انتظاری از یوبی سافت داری ، کل بازی از اول همین بوده با تغییرات جزئی
بعید بدونم چیز جالبی شه
 
🔻 یه سری اطلاعات از گیم پلی بازی منتشر شده

🔸همانطور که از نام این عنوان پیداست نور و تاریکی بخش عمده سیستم مخفی کاری AC Shadows است.

🔹عنوان Assassin's Creed Shadows با به کار گیری سیستم روشنایی جدید نور و سایه های پویا ایجاد می‌کند که بر بینایی دشمنان تاثیر می‌گذارد.

🔸شما در بازی می‌توانید در سایه ها پنهان شوید و حتی با از بین بردن فانوس‌ها یا کشتن دشمنانی که مشعل به دست دارند محیط را در تاریکی فرو ببرید و از آن برای کشتن و پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

🔹همچنین در بازی یک نوار سنجش نور وجود دارد که نشان می‌دهد به چه میزان در تاریکی قرار گرفتید و خوب پنهان شده‌اید. اندازه آن بین دو قسمت «کاملا پنهان» و «کاملا آشکار» جابه‌جا می‌شود.

🔸نوع جدید از NPC ها به نام خدمتگزاران در بازی وجود خواهد داشت که شامل رنک های مختلف می‌شوند و از شهروند های معمولی تا دشمن های شما متغیر هستند. آنها توانایی جنگیدن ندارند اما می‌توانند نیرو های کمکی را خبر کنند و یا آلارم های مبارزه را به صدا درآورند.

🔸آنها مسیر گشت زنی خود را دارند و شب‌ها با یک فانوس گشت میزنند.

🔹در بازی گزینه ای برای Knock Down کردن دشمنان در مراحل مخفیانه وجود دارد تا بازیکنان بتوانند در صورت تمایل بازی صلح‌طلبانه تری دنبال کنند.

🔸شما می‌توانید در بازی روی زمین بخزید و از دهانه‌های کوچک عبور کنید.

🔹نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند. همچنین این طناب از فیزیک شبیه سازی شده واقعی طناب‌ها در بازی طراحی شده است.

🔸ویژگی Eagle Vision نیز باز میگردد دشمنان با رنگ قرمز و خدمتگزاران با رنگ نارنجی مشخص شده اند.

🔹در این سری از اساسینز کرید شما باید بدون داشتن پرنده نمادین سری سفر خود را ادامه می‌دهید و خودتان باید از ارتفاع ها بالا بروید و اهداف خود را مشخص کنید.
🔻در ادامه توضیحاتی در مورد بخش مبارزات ارائه شده

🔸در این دوره از تاریخ ژاپن سپری برای استفاده در مبارزه وجود نداشته است. پس تنها سپر دفاعی شما زرهی است که به تن میکنید.

🔹مهمترین عنصر های مبارزه AC Shadows داج کردن و موقعیت یابی درست است.

🔸به عنوان یک سامورایی، یاسوکه می‌تواند از سلاح خود برای دفع حملات و Parry کردن آنها استفاده کند.

🔹نائویی نیز می‌تواند در نبرد ها شرکت کند اما قابلیت دفع و Parry کردن حملات را ندارد در عوض می‌تواند ضربات دشمنان را منحرف کند سازندگان تفاوت Parry و منحرف کردن ضربات را در توضیحات بیان نکردند؛ اما احتمالا Parry کردن برای حملات رو در رو و متقابل است و دفاع کردن بیشتر تاکتیکی برای فرار باشد.

🔸زره دشنمان دارای سیستم Durability است و در طول نبرد شکسته می‌شود.

🔹تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.

🔸تیر ها نیز علائم دقیق سوراخ کردن را ایجاد می‌کنند.

🔹سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.

🔸یاسوکه می‌تواند از تفنگ های آرکیبوس استفاده کند که گزینه ای قدرتمند برای شکست دادن دشمنان برای او از راه دور است.

🔹هر سلاح Skill Tree مخصوص به خود را دارد و استفاده مناسب و در زمان مناسب از آن باعث ارتقا مهارت های شما در استفاده از آن سلاح می‌شود.

🔸شما میتوانید کاتانای خود را با مواد جمع آوری شده توسط خودتان بسازید و آن را شخصی سازی کنید. سیستم Transmog همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا وسایل خود را متناسب با زره خود شخصی سازی کنید.

🔹مهارت‌های جنگی جدید با پیدا کردن تومار های نینجا در جهان بازی اضافه می‌شوند.

🔸دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
 
🔻در ادامه توضیحاتی در مورد بخش مبارزات ارائه شده

🔸در این دوره از تاریخ ژاپن سپری برای استفاده در مبارزه وجود نداشته است. پس تنها سپر دفاعی شما زرهی است که به تن میکنید.

🔹مهمترین عنصر های مبارزه AC Shadows داج کردن و موقعیت یابی درست است.

🔸به عنوان یک سامورایی، یاسوکه می‌تواند از سلاح خود برای دفع حملات و Parry کردن آنها استفاده کند.

🔹نائویی نیز می‌تواند در نبرد ها شرکت کند اما قابلیت دفع و Parry کردن حملات را ندارد در عوض می‌تواند ضربات دشمنان را منحرف کند سازندگان تفاوت Parry و منحرف کردن ضربات را در توضیحات بیان نکردند؛ اما احتمالا Parry کردن برای حملات رو در رو و متقابل است و دفاع کردن بیشتر تاکتیکی برای فرار باشد.

🔸زره دشنمان دارای سیستم Durability است و در طول نبرد شکسته می‌شود.

🔹تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.

🔸تیر ها نیز علائم دقیق سوراخ کردن را ایجاد می‌کنند.

🔹سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.

🔸یاسوکه می‌تواند از تفنگ های آرکیبوس استفاده کند که گزینه ای قدرتمند برای شکست دادن دشمنان برای او از راه دور است.

🔹هر سلاح Skill Tree مخصوص به خود را دارد و استفاده مناسب و در زمان مناسب از آن باعث ارتقا مهارت های شما در استفاده از آن سلاح می‌شود.

🔸شما میتوانید کاتانای خود را با مواد جمع آوری شده توسط خودتان بسازید و آن را شخصی سازی کنید. سیستم Transmog همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا وسایل خود را متناسب با زره خود شخصی سازی کنید.

🔹مهارت‌های جنگی جدید با پیدا کردن تومار های نینجا در جهان بازی اضافه می‌شوند.

🔸دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
🔻در ادامه در مورد جهان بازی

🔹عنوان Assassin’s Creed Shadows در نسخه بهبود یافته شده موتور بازی‌سازی Anvil، توسعه یافته. تکنولوژی بروز موتور Anvil اجازه استفاده از تکنیک نورپردازی global illumination می‌دهد. همچنین شاهد اشیا شکستنی بیشتر و استفاده از assetهای پرجزییات‌تر خواهیم بود.

🔸به لطف بروزرسانی انجین Anvil، حالا امکان استفاده از سیستم تغییر فصول در این عنوان هستیم و نسبت به پیش‌روی بازیکن طی داستان بازی فصل‌ها تغییر می‌کنند.

🔹هر فصل در AC: Shadows دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که بر روی گیم‌پلی بازی تأثیر گذارند. برای مثال، در فصول بهار و تابستان، چمن و بوته‌های بلندی وجود دارد که برای پنهان شدن می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در پاییز و زمستان آن چمن و بوته‌ها از بین می‌روند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد، در زمستان آب‌های استخر و حوضچه‌ها یخ میزنند و مانع ورود بازیکن هستند، همچنین قندیل‌های ایجاد شده در بام‌ها می‌توانند سقوط کنند و موقعیت شما را لو دهند.

🔸سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.

🔹یک سیستم آب‌وهوایی کاملا پویا با توجه به شرایط مکانی و فصلی بازیکن وجود دارد، وجود آب‌وهوای خراب مانند، مه غلیظ، باد‌های زوزه‌کش و تاثیرات برف بز روی دید دشمنان، ایجاد طوفان فرصتی خواهد بود که رد‌پای بازیکن را بپوشاند.

🔸جهان بازی دارای یک سیستم اکولوژیکی شگفت‌آور است. برای مثال، در بهار، وزش باد گرده‌های ایجاد شده توسط درختان را در محیط پخش می‌کند.

🔹اندازه نقشه AC: Shadows شبیه به نقشه‌ای است که در AC: Origins ارائه شده بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.

🔸نقشه بر اساس استان‌های تاریخی و واقعی ژاپن به مناطق مختلفی تقسیم شده، شامل Iga (خانه شینوبی)، Arima (محل نبرد بزرگ) و Omi (منطقه کشاورزی bread basket).

🔹شاهد بازگشت نقاط Synchronisation اما با اعمال تغییراتی هستیم، نقاط قابل فتح دیگر در نقشه بازی نمایش داده نمی‌شوند، همچنین شات نمادین در زمان فتح نقاط Synchronisation وجود ندارند، در عوض از نقاط دید می‌توان مسیر‌های هایلایت شده را بررسی کرد. از نقاط Synchronisation همچنان برای فست ترول استفاده می‌شود.

🔸عنوان AC: Shadows در دوره شکوفایی شهرنشینی، بازرگانی و جنگ روایت می‌شود، که اجازه وجود تعداد زیادی لوکیشن مختلف می‌دهد مانند، شهرها، مکان‌های بازرگانی، مزرعه و قلعه‌های عظیم، آن‌سوی مکان‌های مسکونی شاهد جنگل‌ و کوه‌ها هستیم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or