Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
به عنوان یه فن AC و Ubisoft، با توجه به اطلاعاتی که ازش اومده و قابلیت هایی که داخل تریلر نشون داد من که دیدم مثبته به بازی :D فکر می کنم گیم پلی ویژگی های جذابی داره و مخفی کاری هم خفن و مپ خوشگلی داشته باشه. تنها چیزی که نگرانم می کنه 2 شخصیته بودنشه و امیدوارم بالأخره بعد مدت ها کامبت خوبی هم ببینیم
 
نظر شخصی:
فارغ از تمام حواشی, کرکتر Yasuke بنظرم جذابتر از Naoe دراومده. و نه به این دلیل که یاسوکه خیلی خفنه! چون ناعوعه نه تنها طراحی چندان دلنشینی نداره, بلکه به طرز عجیبی ویس اکتینگ بدی داره!


View attachment Assassin's Creed Shadows- Extended Gameplay Walkthrough - Ubisoft Forward-00.07.38.765-00.07.4...mp4View attachment Assassin's Creed Shadows- Extended Gameplay Walkthrough - Ubisoft Forward-00.08.21.187-00.08.2...mp4
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Arima Kishou
برعکس نظر دوستان که اکثریت هم هست من خوشم اومد یعنی قشنگ ذوق زده شدم، پیش خودم گفتم الان همه حال کردن دیدم نه همه حالشون بد شده :D

همینکه بلاخره بعد از چند سال گرافیکش موقع ارتباط و دیالوگ با مردم موقع استارت ماموریت تغییر کرده و از اون افتضاح بهتر شده جای بسی خوشحالی داشت برای من :D البته اگه دانگرید نکنن باز .
 
غیر از اینکه کلا انمیشن ها خشک بود من خوشم اومد. قسمت Naoe رو بیشتر دوست داشتم مخصوصا سیستم سایه که شبیه SC بود. صداگذاریش هم خوبه لهجه ژاپنی داره با صدای خش دار دوست دارم.

گیمپلی Yasuke خشک بود هم انیمیشن هاش خشک بود هم مثل GOT شده بود بیشتر تا AC. من نمیدونم یوبیسافت سیستم مبارزات جواهری مثل For Honor رو داره چرا نمیاد تو AC پیاده کنه این شخصیت Yuske پتانسیل این رو داست مثل Kensei بشه باهاش مبارزه کرد.

ببینیم با دو پله داونگرید موقع عرضه چی از آب درمیاد.
 
آخرین ویرایش:
تو اینم میشه مثله والهالا به دژ ها با افرادمون حمله کنیم؟
کشتی چطور؟تو تریلر اول کشتی نشون دادن ژاپنم تو بخش جنگ های دریای یا حتی طراحی کشتی هاشون صاحب سبک بودن.تو این زمانم که اتفاقات بازی رقم میخوره بوده و داشتن نیروی دریای درسته کمی ضعیف بودن نسبت به غربی ها ولی تو شرقی ها حرف نداشتن و چن تا جنگ ابی خاکی تاریخی هم داشتن تو همین زمان نوبناگا. استودیوی کبک هم که خودش بلک فلگ یا اودیسی رو ساخته تو جفتش بوده نبرد های دریای. نبودن فتح دژ ها با نبرد های بزرگ یا جنگ های دریای خیلی ضد حال میشه با اینکه از خیلی وقتم هست رو بازی کار کردن و نسل ۹ی هست بازی
 
من آخرین AC که بازی کردم شماره 1 بوده . تریلر گیم پلی اینو امروز دیدم به نظرم دست از هیت بردارید خداییش بازی بدی به نظر نمیرسه . تنها چیزی که به نظرم بد بود این Voice acting و دیالوگ هاست که خیلی خشک و بی روحه .
بچه ها فقط یک سوالی . من یادمه شماره 1 دنیای بازی 2 قسمت بود و در زمان حال یه دستگاهی به التیر وصل بود که ببینن خاطرات نسل های پیشینش چی بوده و این حرف ها . الان این همه AC اومده تو این سال ها اونها هم همچین داستانی دارن یا نه فقط اینجوری شده که تو هر شماره داستان در مورد یه دوره تاریخیه .
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou
من آخرین AC که بازی کردم شماره 1 بوده . تریلر گیم پلی اینو امروز دیدم به نظرم دست از هیت بردارید خداییش بازی بدی به نظر نمیرسه . تنها چیزی که به نظرم بد بود این Voice acting و دیالوگ هاست که خیلی خشک و بی روحه .
بچه ها فقط یک سوالی . من یادمه شماره 1 دنیای بازی 2 قسمت بود و در زمان حال یه دستگاهی به التیر وصل بود که ببینن خاطرات نسل های پیشینش چی بوده و این حرف ها . الان این همه AC اومده تو این سال ها اونها هم همچین داستانی دارن یا نه فقط اینجوری شده که تو هر شماره داستان در مورد یه دوره تاریخیه .
اون داستان دزموند مایلز بود که وارد دستگاه انیموس میشد و میتونست خاطرات اجدادش رو ببینه که میشدن الطایر و اتزیو. با AC3 هم داستانش تموم شد
تو نسخه های اخر هم یه شخصیت دیگه اومد به اسم لیلا که اونم همچین حالتی بود
 
  • Like
Reactions: Scαrface
من آخرین AC که بازی کردم شماره 1 بوده . تریلر گیم پلی اینو امروز دیدم به نظرم دست از هیت بردارید خداییش بازی بدی به نظر نمیرسه . تنها چیزی که به نظرم بد بود این Voice acting و دیالوگ هاست که خیلی خشک و بی روحه .
بچه ها فقط یک سوالی . من یادمه شماره 1 دنیای بازی 2 قسمت بود و در زمان حال یه دستگاهی به التیر وصل بود که ببینن خاطرات نسل های پیشینش چی بوده و این حرف ها . الان این همه AC اومده تو این سال ها اونها هم همچین داستانی دارن یا نه فقط اینجوری شده که تو هر شماره داستان در مورد یه دوره تاریخیه .

هنوزم اون سیستم اومدن به زمان حال داخل بازی هستش. اتفاقا یادمه رو والهالا اتفاقات جالبی هم میفتاد.

در مورد شدوز هم نمایش بدی نداشت. استفاده از کاتانا رو قطعا ترجیح میدم چون هم سلاح جدیدیه برای اسسین هم اینکه انیمیشناش بهتر ازون دسته خر بودن. شبیه اونو میشه گفت قبلا هم دیدیم توی سری. کوساریگاما هم خیلی خوب بود. فقط کاش با نائوئه هم از کاتانا استفاده میکرد ببینیم انیمیشن چقدر فرق داره با یاسکه. انیمیشنای جدید هم اضافه شدن به بازی ولی اکثرشون همچنان خشک به نظر میان ولی خب توی سه نسخه قبلی باعث نشد بیخیال بازی بشم و تا آخر رفتمشون :D امیدوارم مقدار زیادی سلاح و آرمور داخل بازی قرار داده باشن هم از نظر کارایی هم ظاهری. البته سه نسخه‌ی اخیر شاهد این داستان بودیم. هر چند اکثر آیتمای خوشگل رو میفروختن! در مورد ساختار مپ هم به نظر میشه گفت نزدیک به والهالا باشه و گشت گذار توش راحت باشه. از نظر پستی بلندی و موانع ریز و درشت که مُدام توی اودیسی سر راهت بودن. پارکور با Naoe خیلی سریع و خوب بود. ولی وُیس اکتینگ و دیالوگا خیلی یه جوری بودن. مردم شهر همچنان گلابی و مصنوعی که خب قطعا تاثیر میذاره تو تجربه و حیف واقعا. ولی انیمیشن صورت رو هم بهش رسیدن و بهتر شده بود. در نهایت این بازی قطعا کسانی که اوریجین و ادیسی و والهالا رو دوس داشتن راضی خواهد کرد. همین الانشم پیش فروش بسیار خوبی رو داشته.
 
غیر از اینکه کلا انمیشن ها خشک بود من خوشم اومد. قسمت Naoe رو بیشتر دوست داشتم مخصوصا سیستم سایه که شبیه SC بود. صداگذاریش هم خوبه لهجه ژاپنی داره با صدای خش دار دوست دارم.

گیمپلی Yasuke خشک بود هم انیمیشن هاش خشک بود هم مثل GOT شده بود بیشتر تا AC. من نمیدونم یوبیسافت سیستم مبارزات جواهری مثل For Honor رو داره چرا نمیاد تو AC پیاده کنه این شخصیت Yuske پتانسیل این رو داست مثل Kensei بشه باهاش مبارزه کرد.

ببینیم با دو پله داونگرید موقع عرضه چی از آب درمیاد.
یاسوکه قد و قواره اش بیشتر به گیم پلی Shugoki میخوره :دی
 
  • Smile
Reactions: Amir09
گیم پلی قاطر نوبوناگا وقتی سلاح سنگین داره بد نبود خوب درآورده بودن ولی با کاتاناش اصلا در حد و اندازه GOT نبود. گیم پلی نائویی رو بیشتر خوشم اومد به فاز سری بیشتر میخوره.

گرافیکشم خوب بود انصافا یه طور باحالی استایل نقاشی های ژاپنی رو داشت تر تمیز درآورده بودن.

این که گذشت ولی امیدوارم سر hex دیگه یه کاراکتر مرتبط به فاز و فضای داستان بذارن، نگن اون سالا تو آلمان یه سیاهی رو یه ماه بسته بودن به گاو آهن پس مبارز غیور سیاه پوستم داشتیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or