Multi Platform Assassin's Creed Mirage

سازنده
Ubisoft Bordeaux
تاریخ انتشار
5 October
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

a3fep-tl283.jpg

Developer: Ubisoft Bordeaux
Publisher: Ubisoft
Genre: Action Adventure
Release Date: October 12, 2023
Platforms: Xbox Series X/S, Playstation 5, Xbox One, Playstation 4, Microsoft Windows



- بازی شما را در نقش بسیم بن اسحاق جوان، 20 سال پیش از وقایع نسخه Valhalla قرار می‌دهد.
- طبق گفته سازندگان، این بازی بسیار داستان محور است.
- خانم شهره آغداشلو بازیگر و صداپیشه، کار صداگذاری راهنما و استاد ایرانی بسیم، یعنی روشن را انجام خواهد داد.
- این نسخه به نوعی بازگشت به ریشه‌های سری می‌باشد.
- مخفی کاری، پارکور و ترور بخش‌هایی کلیدی از گیمپلی را تشکیل می‌دهند.
- محل وقوع داستان، بغداد قرن نهم می‌باشد.
- شخصیت‌های تاریخی واقعی نقش مهمی در پیش‌برد داستان ایفا می‌کنند.
- قیمت نسخه پایه این بازی 50 دلار می‌باشد.
- برای اولین بار در تاریخ این سری، قلعه الموت به تصویر کشیده خواهد شد.



ACMirage_Basim_Promotional_Image_1.jpg ACMirage_Roshan_Promotional_Image_1.jpg


Screenshots

IMG_20220910_223547_441 (1).jpg IMG_20220910_223548_730.jpg
IMG_20220910_223551_602.jpg IMG_20220910_223552_635.jpg

Box Art

AC_Mirage_cover.jpg AC_Mirage_Deluxe_cover.jpg

Trailers



 
آخرین ویرایش:
شما که اینطوری هایپ شدین آیا آمادگیش رو دارین که بعد از نمایش تسلط خودتون رو از دست ندین؟ :D
@armin_shadow آرمین هم نیست که قبل از نمایش یه موج آنتی هایپ ایجاد کنه و همینطور بعد از نمایش همرو به راه راست هدایت.:-"
تایم بازی خوبه. من بیش از 100 ساعت برای نسخه های آخر وقت گذاشتم.پس اگه تنوع مراحل داشته باشه، تو ساخت محیط یوبی قشنگ کار میکنه.
ضعف بازیای اخیر یوبی، بیشتر تو تکراری شدن مراحله ولی اون درست بشه ، بازیاش خوبن. بجز anno آخری که بیش از حد آسون شده بود.
 
  • Like
Reactions: king of north
دوتا promotional art دیگه از بازی لیک شده. نکته جالبش اینجاس که بسیم انگشت انگشتریش رو داره و برای استفاده از هیدن بلید قطعش نکرده:-?
اینجوری که من نشستم فیلم داستان های بازی رو از اول دیدم (کانال کامپیوترکا تو یوتیوب خیلی باحال داستان رو تعریف میکنه) اگه اشتباه نکنم تو نسخه دوم داوینچی میگه اون سیستم هیدن بلید رو اصلاح کردیم و دیگه نیاز نیست که انگشت بریده بشه و فقط به نشانه اسسین ها اون انگشت رو با حلقه داغ نشانه گذاری میکنن. فقط نمیدونم از نظر تاریخی الان میراژ بعد از نسخه دوم میشه یا قبلش؟
 
تایم بازی خوبه. من بیش از 100 ساعت برای نسخه های آخر وقت گذاشتم.پس اگه تنوع مراحل داشته باشه، تو ساخت محیط یوبی قشنگ کار میکنه.
ضعف بازیای اخیر یوبی، بیشتر تو تکراری شدن مراحله ولی اون درست بشه ، بازیاش خوبن. بجز anno آخری که بیش از حد آسون شده بود.
بحث همینه دیگه.
البته اینکه بنظرم AC دیگه AC نیست داستان دیگه ای هست ولی بازیهای یوبی همشون باید تو همین نهایتا 20 ساعت تموم بشن ولی چون میخوان ادای اپن ورلد تایم بالا رو در بیارن آب میبندن به بازی.
در صورتی که استودیوهاش توان ساخت یک بازیِ اپن ورلد 70-60 ساعته با ماموریتهای جانبی متنوع رو بدلیل دوره ساخت پایین بازی ها (نهایتا 4-3 سال) ندارن.

اینطوری میشه که وقتی بازیهارو تموم میکنی عمرا بعدها به فکرت بزنه که بخوای بازی رو از اول بری ، اونهم وقتی به انواع گرایندهای طراحی شده برای هر بازی فکر میکنی.
اما بر میگردم به AC2 من 3 بار اون 3گانه رو تمومش کردم ، مطمئنا خیلی ها حتی بیشتر تجربش کردن.
==========
از این دست خبرهای خوب همیشه قبل از نسخه های اخیر داشتیم.
مگه سر همین والهالا نگفتن که دیگه گرایند و Fetch quest نداریم ، بازی که اومد عملا گرایند رو بطور دیگه ای دور سر پلیر چرخوندن و به خوردش دادن.
خلاصه اینکه به تبلیغات Ubi اعتماد نکنین ، اونهم قبل از انتشار بازی ها.
 
Lore و داستان آساسینز کرید خیلی وقته بهم ریخته، دلیلش هم اینه که استودیوها و آدمهایی بیش از حد متنوعی روش کار کردن و چون یه ناظر کلی نداشته، خیلی از چیزهاش بهم ریخته. الان بایک توی اریجینز اولین باری که از Hidden Blade استفاده میکنه انگشتش قطع میشه بعد Eivor که مال 800 سال بعده این اتفاق نمیافته. هر کاری عشقشون کشیده کردن بعیده بیشتر از این بتونن بهمش بریزن.:D
 
این 3 تا rpg آخری که دادن از نظر درآمد زایی بهترین آساسینها بودن واسشون فکر کنم خیلی بعیده برگردن دقیقا همون سبک قدیم رو ارائه بدن این میراژ هم احتمالا یه چیزی شبیه اریجینز باشه از نظر گیمپلی ولی با محیط شهری
بازیهای بعدی هم احتمالا دقیقا همون سبک rpg ادیسه و والهالا ادامه بدن مپ بزرگ با 50 ساعت داستان و 200 ساعت فعالیت جانبی که 80 درصدش تکراریه
 
  • Like
Reactions: DoReMi
شما که اینطوری هایپ شدین آیا آمادگیش رو دارین که بعد از نمایش تسلط خودتون رو از دست ندین؟ :D
@armin_shadow آرمین هم نیست که قبل از نمایش یه موج آنتی هایپ ایجاد کنه و همینطور بعد از نمایش همرو به راه راست هدایت.:-"
آرزو بر جوانان عیب نیست:(
حداقل خیلی وقته هایپ نشدم دیگه... بزار ایندفعه رو فعلا هایپ باشیم، تا بعد که بازی/نمایش هاش اومد، اون موقع بعد فحش کششون کنیم:-"

فعلا خوبه:-"
 
این 3 تا rpg آخری که دادن از نظر درآمد زایی بهترین آساسینها بودن واسشون فکر کنم خیلی بعیده برگردن دقیقا همون سبک قدیم رو ارائه بدن این میراژ هم احتمالا یه چیزی شبیه اریجینز باشه از نظر گیمپلی ولی با محیط شهری
بازیهای بعدی هم احتمالا دقیقا همون سبک rpg ادیسه و والهالا ادامه بدن مپ بزرگ با 50 ساعت داستان و 200 ساعت فعالیت جانبی که 80 درصدش تکراریه
البته زیاد به این که rpg هست ربطی نداره.کلا اسم گنده ای هست اساسین.الان اگه هر بولشتی بدن بیرون باز هم فروش خوبی می‌کنه متاسفانه بدون توجه به کیفیتش
 
بحث همینه دیگه.
البته اینکه بنظرم AC دیگه AC نیست داستان دیگه ای هست ولی بازیهای یوبی همشون باید تو همین نهایتا 20 ساعت تموم بشن ولی چون میخوان ادای اپن ورلد تایم بالا رو در بیارن آب میبندن به بازی.
در صورتی که استودیوهاش توان ساخت یک بازیِ اپن ورلد 70-60 ساعته با ماموریتهای جانبی متنوع رو بدلیل دوره ساخت پایین بازی ها (نهایتا 4-3 سال) ندارن.

اینطوری میشه که وقتی بازیهارو تموم میکنی عمرا بعدها به فکرت بزنه که بخوای بازی رو از اول بری ، اونهم وقتی به انواع گرایندهای طراحی شده برای هر بازی فکر میکنی.
اما بر میگردم به AC2 من 3 بار اون 3گانه رو تمومش کردم ، مطمئنا خیلی ها حتی بیشتر تجربش کردن.
==========
از این دست خبرهای خوب همیشه قبل از نسخه های اخیر داشتیم.
مگه سر همین والهالا نگفتن که دیگه گرایند و Fetch quest نداریم ، بازی که اومد عملا گرایند رو بطور دیگه ای دور سر پلیر چرخوندن و به خوردش دادن.
خلاصه اینکه به تبلیغات Ubi اعتماد نکنین ، اونهم قبل از انتشار بازی ها.
امید که میشه داشت. هوش یوبی رو من دوست دارم. ایده های جالبی داره که در اثر همین تکرار مکررات به گند میکشه.
مثلا بعد gwent ییکی از بهترین مینی گیمها همین orlag هست که بازی board game اشف رو هم بیرئون دارن. ولی یه محیط بسیار بزرگ میسازن و بعد میوفتن برا پر کردنش مراحل بدن که هی تکراری بشه و اگه بجای وسعت به کیفیت بپردازن، نتایجشون خوب میشه.
یه همچین بحثی سر استارفیلد هم داشتیم که گفتم ایکاش اونا هم دنبال وسعت و تکرار مکررات نرفته باشن. امشب یه خورده مشخص میشه.
________
فعلا هایپ باشید تا شب، انشاالله کل بازی تو یه شهر متمرکز شده باشه.
 
دیدم خیلیا از فرعی جات والهالا و اودیسی ایراد میگیرن.کلا بالانس کار سختیه تو یه بازی نقش افرینی.یکی که همه ی ماموریت فرعیارو انجام میده زیادی اورپاور میشه و بخش داستانی به شدت راحت میشه براش، ینفرم هیچی فرعی انجام نمیده گلایه داره که چرا نمیتونم بخش داستانی رو برم. اینجا بنظرم باید یه درجه سختی هم برا تنظیم این مورد بزارن. از طرفیم من اصلا فرعیای والهالا رو خسته کننده نیافتم. فرعی خسته کننده فرعی جات بازی هایی مثل inquisition و final fantasy xv بودش که کوئستای فرعیشونم یکی باید ده تا گل و گیاه میچیدی واسه طرف بعد میچیدی میگفت برو 20 تا دیگه بچین. یا دنبال قورباغه و همین گل و گیاه تو سبزه ها میرفتی واسه یه مغازه دار و میدادی بهش و تموم.کوئستای فرعی داستانی والهالا و اودیسی که زیادم بودن هم بنظرم به اندازه کافی جذاب بودن.و من خودم 140 ساعت والهالا بازی کردم.
 
دیدم خیلیا از فرعی جات والهالا و اودیسی ایراد میگیرن.کلا بالانس کار سختیه تو یه بازی نقش افرینی.یکی که همه ی ماموریت فرعیارو انجام میده زیادی اورپاور میشه و بخش داستانی به شدت راحت میشه براش، ینفرم هیچی فرعی انجام نمیده گلایه داره که چرا نمیتونم بخش داستانی رو برم. اینجا بنظرم باید یه درجه سختی هم برا تنظیم این مورد بزارن. از طرفیم من اصلا فرعیای والهالا رو خسته کننده نیافتم. فرعی خسته کننده فرعی جات بازی هایی مثل inquisition و final fantasy xv بودش که کوئستای فرعیشونم یکی باید ده تا گل و گیاه میچیدی واسه طرف بعد میچیدی میگفت برو 20 تا دیگه بچین. یا دنبال قورباغه و همین گل و گیاه تو سبزه ها میرفتی واسه یه مغازه دار و میدادی بهش و تموم.کوئستای فرعی داستانی والهالا و اودیسی که زیادم بودن هم بنظرم به اندازه کافی جذاب بودن.و من خودم 140 ساعت والهالا بازی کردم.

نسخه اول بازی جمع کردن چندتا کالکتیبل و یسری تسک کامبرسام دیگه رو بعنوان ماموریت فرعی تحویل مخاطب داد، اما بجز یسری گله های معدود، کسی شکایت خاصی نداشت. و اون سال 2007 بود...
الان اگه همچین کاری بکنه استودیویی، [جسارتا] شلوارش رو بر سرش میکشن.
وقتی 7 سال قبل عنوانی مثل ویچر رو داشتیم با اون حجم تنوع و عمق خارق العاده توی ساید میشن ها، و حتی اخیرا Forbidden west (هرچند بمراتب خفیف تر) و البته یسری عناوین دیگه، طبیعیه که توقعات بالا باشه و هر روز هم بالاتر بره..
 
  • Like
Reactions: Ludens
Lore و داستان آساسینز کرید خیلی وقته بهم ریخته، دلیلش هم اینه که استودیوها و آدمهایی بیش از حد متنوعی روش کار کردن و چون یه ناظر کلی نداشته، خیلی از چیزهاش بهم ریخته. الان بایک توی اریجینز اولین باری که از Hidden Blade استفاده میکنه انگشتش قطع میشه بعد Eivor که مال 800 سال بعده این اتفاق نمیافته. هر کاری عشقشون کشیده کردن بعیده بیشتر از این بتونن بهمش بریزن.:D
تو اوریجین که طبیعیه انگشت بایک قطع میشه چون هم اولین نمونه هیدن بلید هست و تیغه بسیار کلفتی هم داره و هم اینکه اولین بار که میخواد استفاده کنه دستش مشته (اینجوری که من تو یوتیوب دیدم)
ولی در کل چیزی که منمتوجه شدم تا قبل از زمان اسسین کرید2 (داوینچی) قطع انگشت لازم بوده ولی بعدش دیگه لازم نیست. حالا نمیدونم این ایوور که شما اشاره کردین تو کدوم بازه تاریخی هست قبل از اتزیو یا بعد از اتزیو؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or