Multi Platform Assassin's Creed Mirage

سازنده
Ubisoft Bordeaux
تاریخ انتشار
5 October
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

a3fep-tl283.jpg

Developer: Ubisoft Bordeaux
Publisher: Ubisoft
Genre: Action Adventure
Release Date: October 12, 2023
Platforms: Xbox Series X/S, Playstation 5, Xbox One, Playstation 4, Microsoft Windows



- بازی شما را در نقش بسیم بن اسحاق جوان، 20 سال پیش از وقایع نسخه Valhalla قرار می‌دهد.
- طبق گفته سازندگان، این بازی بسیار داستان محور است.
- خانم شهره آغداشلو بازیگر و صداپیشه، کار صداگذاری راهنما و استاد ایرانی بسیم، یعنی روشن را انجام خواهد داد.
- این نسخه به نوعی بازگشت به ریشه‌های سری می‌باشد.
- مخفی کاری، پارکور و ترور بخش‌هایی کلیدی از گیمپلی را تشکیل می‌دهند.
- محل وقوع داستان، بغداد قرن نهم می‌باشد.
- شخصیت‌های تاریخی واقعی نقش مهمی در پیش‌برد داستان ایفا می‌کنند.
- قیمت نسخه پایه این بازی 50 دلار می‌باشد.
- برای اولین بار در تاریخ این سری، قلعه الموت به تصویر کشیده خواهد شد.



ACMirage_Basim_Promotional_Image_1.jpg ACMirage_Roshan_Promotional_Image_1.jpg


Screenshots

IMG_20220910_223547_441 (1).jpg IMG_20220910_223548_730.jpg
IMG_20220910_223551_602.jpg IMG_20220910_223552_635.jpg

Box Art

AC_Mirage_cover.jpg AC_Mirage_Deluxe_cover.jpg

Trailers



 
آخرین ویرایش:
عزیزان eivor خودش زیر بار نرفت که قطع بشه انگشتش. بهرحال وایکینگه و میخواد بولد بنظر برسه همیشه.
Basim هم که آشنا میکنه Eivor رو با فرقه، انگشتش رو فدا کرده قبلا..

76575675765.png

و اینکه این حاج بسیم چقدر وایب Ezioی کبیر رو داره..

acrev_hero_desktop_desktop_154262.jpg 1645940907_Nieuwe-Assassins-Creed-game-in-de-maak-met-Walhallas-Basim.jpg
 
از این که بازی های والهالا و اودیسی بازی خوش ساخت و جذاب بودند شکی نیست مشکل ما فن های قدیمی AC این است که ای بازی ها دیگر AC نیستند. یوبی سافت یک نگاه به درآمد زایی بازی های مثل ویچر نگاه کرد و از خودش پرسید منم مثل این ها چجوری سریع پول در بیارم
در بازی های اخیر بحص تمپلار و اساسین تبدیل شده بود به یک داستان فرعی و فقط 1 تا 2 ساعت از کل 200 ساعت والهالا به این موضوع پرداختند
امیدوارم منطورشون از این که به ریشه ها برمیگرده این باشه که داستان بازی به مسیر اصلی برگرداند
 
نسخه اول بازی جمع کردن چندتا کالکتیبل و یسری تسک کامبرسام دیگه رو بعنوان ماموریت فرعی تحویل مخاطب داد، اما بجز یسری گله های معدود، کسی شکایت خاصی نداشت. و اون سال 2007 بود...
الان اگه همچین کاری بکنه استودیویی، [جسارتا] شلوارش رو بر سرش میکشن.
وقتی 7 سال قبل عنوانی مثل ویچر رو داشتیم با اون حجم تنوع و عمق خارق العاده توی ساید میشن ها، و حتی اخیرا Forbidden west (هرچند بمراتب خفیف تر) و البته یسری عناوین دیگه، طبیعیه که توقعات بالا باشه و هر روز هم بالاتر بره..
اصلا نمیگم توقع باید مثل نسخه اول باشه.مثالایی که زدم از بازی های همین ده سال اخیره. میگم که والهالا و اودیسی کیفیت کوئستای فرعی داستانیشون خیلی خوب هست. در حد ویچر نیست ولی در حد فوربیدن وست (تا اواسطش که بازی کردم) و بقیه بازی های اوپن ورد نقش افرینی بوده. این که اساسین نیستن قبول دارم ولی این که کوئستای فرعیشون زباله و تکراری و خسته کننده باشه ابدا نه.
 
  • Like
Reactions: Imaginative
البته زیاد به این که rpg هست ربطی نداره.کلا اسم گنده ای هست اساسین.الان اگه هر بولشتی بدن بیرون باز هم فروش خوبی می‌کنه متاسفانه بدون توجه به کیفیتش
اتفاقا به rpg بودنش ربط داره و آدمهای بیشتری رو سمت بازی کشوند مخصوصا بعد ویچر 3 که همه تشنه بودن الانم بجز راکستار و سی دی بقیه اپن ورلدها دقیقا دارن از یک فرمول تبعیت میکنن که یوبیسافت هم جزو همین دسته هست
 
اوریجینز ماموریت های جذابی نداشت به نظر من جز مراحل اخر که احساس کردم بازی تازه شروع شده که تموم شد :D با این حال چیزی که هنوز این سری رو سرپا نگه داشته طراحی فوق العاده شهرهای تاریخی هست. تو این مورد چیزی شبیهش وجود نداره که شما بازسازی دیجیتالی مکان های تاریخی رو با بهترین جزییات داشته باشی و اتفاقا از وقایع تاریخی برای پیش برد داستان استفاده کنی.
حالا اینا که میگن بازگشت به ریشه ها، یکی از اون ریشه ها موسیقی بی نظیر Jesper Kyd هست، تم سری اساسین شاهکار ایشون هست و واقعا حیف هست که به طور کامل ازش استفاده نشه.
این سیستم لول اپ زورکی/پولکی هم بردارن خیلی خوب میشه. برای اینکه من یه ماموریت اصلی رو انجام بدم دیگه یه ماموریت فرعی نباید اینقدر چیپ باشه که برم با درشکه چوب بدزدم یا شمشیر پس بگیرم یا نزارم طلبکارهای یه بابایی کتکش بزنن و یا یکی رو نجات بدم تمساح ها نخورنش یا یکی شب مست شده و...:D تو ماموریت های فرعی بنظرم AC2 از همه بهتر بود. البته نمیشه بهش گفت ماموریت فرعی، نمیدونم یادتون هست که AC2 یه بخشی به اسم TRUTH داشت که شما با EAGLE EYE تو سطح شهر میتونستی یک سری نشونه هایی رو پیدا کنی که با پیدا کردنش وارد یه معمای عجیب غریب میشدی. جالبیش این بود که این معماهای پازلی در جهت پیشبرد داستان بود و با حل کردن هر کودوم ازینا یه ویدیوی چند ثانیه ای نشون میداد که تقریبا با تموم کردن VALHALLA تازه یه چیزایی میشه فهمید که جریان دقیقا چی بوده. بعد این همه سال:D این ها امیدوارم برگرده یا چیزی شبیهش وجود داشته باشه.
 
با این حال چیزی که هنوز این سری رو سرپا نگه داشته طراحی فوق العاده شهرهای تاریخی هست. تو این مورد چیزی شبیهش وجود نداره که شما بازسازی دیجیتالی مکان های تاریخی رو با بهترین جزییات داشته باشی و اتفاقا از وقایع تاریخی برای پیش برد داستان استفاده کنی.
کلا یوبیسافت طراحی شهرها و محیطش عالیه همین دیویژن شبهای برفی نیویورکش رو دست نداره. این ویدیوهای مقایسه مکانها با نمونه واقعیش رو که مال بازیهای یوبیسافته ببینید حجم توجه به جزئیاتش شگفت انگیزه. یه ویدیو هم هست لندن والهالا با لندن واچ داگز مقایسه میکنه تو یوتیوب اون حتی خفن ترم هست
 
کلا یوبیسافت طراحی شهرها و محیطش عالیه همین دیویژن شبهای برفی نیویورکش رو دست نداره. این ویدیوهای مقایسه مکانها با نمونه واقعیش رو که مال بازیهای یوبیسافته ببینید حجم توجه به جزئیاتش شگفت انگیزه. یه ویدیو هم هست لندن والهالا با لندن واچ داگز مقایسه میکنه تو یوتیوب اون حتی خفن ترم هست
لندنها: والهالا > سیندیکت > واچ داگز. کلا کراش یوبیسافته لندن.:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or