یک سری اطلاعات جالب و تازه از مصاحبه با سازندگان که توسط
این چنل یوتیوب منتشر شده:
- هسته اصلی گیمپلی بازی بر پایه سه ستونه: مخفی کاری، پارکور و Assassination
- روشن، شخصیت ایرانی که به عنوان منتور بسیم معرفی شده قبلا یک برده بوده و الان یک قاتل حرفه ای هست. گفته شده سن این شخصیت 50 ساله.
- بسیم قابلیتی به اسم Assassin's Focus داره. این قابلیت به شما اجازه میده تا زمان رو آهسته کنید و چندین Assassination پشت سر هم انجام بدید. (تو بخشی از تریلر دیده میشه این قابلیت)
- بمب های دودی، مین گذاری و اینجور مواردی که توی تریلر دیده شدن همگی داخل گیمپلی بازی هستن. تو بخشی از تریلر سینمایی، بسیم درحال فرار هست و فروشگاهی رو بهم میریزه تا مسیر دشمنان رو موقتا ببنده. این صحنه هم بر اساس گیمپلی بازی نشون داده شده و پلیر میتونه حین تعقیب و گریز چنین کاری رو انجام بده.
- دارت های دهنی، ابزار تولید صدا و چندین ابزار دیگه تو بازی هستن.
- تایید شده که Assassinationها یک ضرب دشمنان رو میکشن (Hell yeah) و اکثرشون انیمیشن های جدیدی دارن.
- سیستم شناسایی شدن شما توسط دشمنان حین مخفی کاری بهبود زیادی پیدا کرده.
- مطابق انتظار، پلیر عقابی رو در اختیار داره که اسمش Enkidu هست. کارکرد این عقاب ظاهرا بیشتر به اون چیزی که داخل Odyssey و Origins دیده بودیم شباهت داره، به این شکل که میتونه به دشمنان حمله کنه. ویژگی جدیدی که برای این بخش معرفی کردن، اینه که نوع خاصی از دشمنان با تیروکمان به عقاب شما شلیک میکنن.
- بسیم تیر و کمان نداره و به نظر میرسه چاقوی های پرتابی تنها گزینه برای حمله از راه دور هست.
- بازی دارای سیستمی به اسم Thieve's Sense هست (اگه درست شنیده باشم
)، اما هنوز اطلاعات زیادی از این سیستم نداریم.
- سرعت پارکور به طور کلی بالاتر رفته و پلیر حین گردش در بغداد کمی چابک تره.
- کلا روی اهمیت نقش پارکور تاکید زیادی دارن. یک حرکتی شبیه به پرش با نیزه تو بازی وجود داره که کاملا جدیده و برای جابجایی بین نقاطی که از هم فاصله زیادی دارن به کار میاد.
- بازی داستان محورتر و خطی تر از قبلیاست، اما همچنان بخش هایی وجود داره که پلیر میتونه ماموریت ها رو با ترتیبی که خودش ترجیح میده بره. وجود ساید کوئست ها هم طبیعتا تایید شده.
- بعد از کشتن هدف های مهم، دوباره مثل نسخه های قدیمی قراره وارد Confession roomهای معروف سری بشیم.
- خبری از نیوگیم پلاس و قابلیت ریپلی کردن میشن ها نیست.
- در طول بازی قرار نیست به زمان حال برگردیم و کلا امکان بیرون اومدن از آنیموس وجود نداره، اما (این قسمت یه مقدار اسپویله
)
مقدار کمی از اوایل و اواخر تو زمان حال جریان داره.
- در نهایت یه توضیحاتی در مورد تیم پشت بازی دادن. Mirage با رهبری شعبه بوردو یوبیسافت ساخته میشه که یک تیم ۴۰۰+ نفره هستن و دی ال سی Wrath of the Druids (برای Valhalla) رو توسعه دادن. البته شعبه هایی مثل سوفیا، مونترآل و سنگاپور هم در ساخت Mirage نقش داشتن. همچنین داربی مکدویت که تو داستان نسخه های اخیر نقش داشته، روی این پروژه کار نمیکنه اما به تیم سازنده مشاوره داده.