Multi Platform Assassin's Creed Mirage

سازنده
Ubisoft Bordeaux
تاریخ انتشار
5 October
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

a3fep-tl283.jpg

Developer: Ubisoft Bordeaux
Publisher: Ubisoft
Genre: Action Adventure
Release Date: October 12, 2023
Platforms: Xbox Series X/S, Playstation 5, Xbox One, Playstation 4, Microsoft Windows



- بازی شما را در نقش بسیم بن اسحاق جوان، 20 سال پیش از وقایع نسخه Valhalla قرار می‌دهد.
- طبق گفته سازندگان، این بازی بسیار داستان محور است.
- خانم شهره آغداشلو بازیگر و صداپیشه، کار صداگذاری راهنما و استاد ایرانی بسیم، یعنی روشن را انجام خواهد داد.
- این نسخه به نوعی بازگشت به ریشه‌های سری می‌باشد.
- مخفی کاری، پارکور و ترور بخش‌هایی کلیدی از گیمپلی را تشکیل می‌دهند.
- محل وقوع داستان، بغداد قرن نهم می‌باشد.
- شخصیت‌های تاریخی واقعی نقش مهمی در پیش‌برد داستان ایفا می‌کنند.
- قیمت نسخه پایه این بازی 50 دلار می‌باشد.
- برای اولین بار در تاریخ این سری، قلعه الموت به تصویر کشیده خواهد شد.



ACMirage_Basim_Promotional_Image_1.jpg ACMirage_Roshan_Promotional_Image_1.jpg


Screenshots

IMG_20220910_223547_441 (1).jpg IMG_20220910_223548_730.jpg
IMG_20220910_223551_602.jpg IMG_20220910_223552_635.jpg

Box Art

AC_Mirage_cover.jpg AC_Mirage_Deluxe_cover.jpg

Trailers



 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,347
نام
مــاکــان
جالبه نمیدونستم!
ولی بازم تو کتم نمیره همچین چیزی از سمت یوبیسافت! ایشالا ک خیره
اگه اشتباه نکنم طبق اخبار و شوایعی که اومده گیم پلی 20-15 ساعته داره.
برای همین حتما پروسه ساخت کوتاه تری داشته و هم خود Ubi قیمت پایینتری براش در نظر گرفته که برای پلیر توجیح خرید داشته باشه.

جالبه این الان دیدم:
Ubisoft talks Assassin's Creed Mirage, from Valhalla expansion to standalone franchise celebration
مثل اینکه بازی اکسپنشن والهالا بوده که بعد جداش کردن و بعنوان بازی مستقل دادن بیرون.
با این خبر مواردی مثل داستان و شخصیت ها ، ارتباطش با والهالا ،کوتاه بودن گیم پلی ، قیمت کمتر و... همش توجیح پذیر میشه.
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
اندکی دیتیل جدید 👀

اول اینکه این نسخه اندکی بزرگ‌خر از نسخه های اول سری، مثل Brotherhood عه و به قولی اندازه ی Black Flag و Odyssey نیست
در رابطه با مپ بازی میگن از نظر تراکم جمعیت و ... یه چیزی مشابه پاریس در یونیتی عه
در بخش مخفی کاری و پارکور به نسبت سه نسخه ی قبلی بسیار قوی تر عمل کردن🔥
راجب باسم هم میگن سریعترین شخصیت سری عه!!!(الخصوص تو پارکور)
مهارت و ابزار خفنی هم گویا واسش تدارک دیدن😈
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یک سری اطلاعات جالب و تازه از مصاحبه با سازندگان که توسط این چنل یوتیوب منتشر شده:

- هسته اصلی گیمپلی بازی بر پایه سه ستونه: مخفی کاری، پارکور و Assassination

- روشن، شخصیت ایرانی که به عنوان منتور بسیم معرفی شده قبلا یک برده بوده و الان یک قاتل حرفه ای هست. گفته شده سن این شخصیت 50 ساله.

- بسیم قابلیتی به اسم Assassin's Focus داره. این قابلیت به شما اجازه میده تا زمان رو آهسته کنید و چندین Assassination پشت سر هم انجام بدید. (تو بخشی از تریلر دیده میشه این قابلیت)

- بمب های دودی، مین گذاری و اینجور مواردی که توی تریلر دیده شدن همگی داخل گیمپلی بازی هستن. تو بخشی از تریلر سینمایی، بسیم درحال فرار هست و فروشگاهی رو بهم میریزه تا مسیر دشمنان رو موقتا ببنده. این صحنه هم بر اساس گیمپلی بازی نشون داده شده و پلیر میتونه حین تعقیب و گریز چنین کاری رو انجام بده.

- دارت های دهنی، ابزار تولید صدا و چندین ابزار دیگه تو بازی هستن.

- تایید شده که Assassinationها یک ضرب دشمنان رو میکشن (Hell yeah) و اکثرشون انیمیشن های جدیدی دارن.

- سیستم شناسایی شدن شما توسط دشمنان حین مخفی کاری بهبود زیادی پیدا کرده.

- مطابق انتظار، پلیر عقابی رو در اختیار داره که اسمش Enkidu هست. کارکرد این عقاب ظاهرا بیشتر به اون چیزی که داخل Odyssey و Origins دیده بودیم شباهت داره، به این شکل که میتونه به دشمنان حمله کنه. ویژگی جدیدی که برای این بخش معرفی کردن، اینه که نوع خاصی از دشمنان با تیروکمان به عقاب شما شلیک میکنن.

- بسیم تیر و کمان نداره و به نظر میرسه چاقوی های پرتابی تنها گزینه برای حمله از راه دور هست.

- بازی دارای سیستمی به اسم Thieve's Sense هست (اگه درست شنیده باشم:D)، اما هنوز اطلاعات زیادی از این سیستم نداریم.

- سرعت پارکور به طور کلی بالاتر رفته و پلیر حین گردش در بغداد کمی چابک تره.

- کلا روی اهمیت نقش پارکور تاکید زیادی دارن. یک حرکتی شبیه به پرش با نیزه تو بازی وجود داره که کاملا جدیده و برای جابجایی بین نقاطی که از هم فاصله زیادی دارن به کار میاد.

- بازی داستان محورتر و خطی تر از قبلیاست، اما همچنان بخش هایی وجود داره که پلیر میتونه ماموریت ها رو با ترتیبی که خودش ترجیح میده بره. وجود ساید کوئست ها هم طبیعتا تایید شده.

- بعد از کشتن هدف های مهم، دوباره مثل نسخه های قدیمی قراره وارد Confession roomهای معروف سری بشیم.

- خبری از نیوگیم پلاس و قابلیت ریپلی کردن میشن ها نیست.

- در طول بازی قرار نیست به زمان حال برگردیم و کلا امکان بیرون اومدن از آنیموس وجود نداره، اما (این قسمت یه مقدار اسپویله :D) مقدار کمی از اوایل و اواخر تو زمان حال جریان داره.

- در نهایت یه توضیحاتی در مورد تیم پشت بازی دادن. Mirage با رهبری شعبه بوردو یوبیسافت ساخته میشه که یک تیم ۴۰۰+ نفره هستن و دی ال سی Wrath of the Druids (برای Valhalla) رو توسعه دادن. البته شعبه هایی مثل سوفیا، مونترآل و سنگاپور هم در ساخت Mirage نقش داشتن. همچنین داربی مک‌دویت که تو داستان نسخه های اخیر نقش داشته، روی این پروژه کار نمیکنه اما به تیم سازنده مشاوره داده.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
با این سرعتی که اینا دارن AC معرفی میکنن احتمالا AC Persia رو زودتر از Prince of Persia ببینیم :D
اصلا شاید این شخصیت روشن که ایرانی هست یک جور پیش زمینه باشه بعدا برگردن به جوونیاش اگه Persia ـی در کار باشه البته.

حالا اینکه چجوری دربیاد کاری ندارم اما خداوکیلی این سری شدیدا پتانسیل خفنی داره مخصوصا تو خاورمیانه.
 
آخرین ویرایش:

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
به نظر برنامه یوبی بالانس کردن سری واسه سلیقه های مختلفه، میراژ بازگشت به ریشه ها، کدنیم رد آر پی جی و کد نیم هکسی هم خودشون تأیید کردن که آر پی جی نیست.
این مدلی هم دوست داران شیوه جدید بازیشون رو می‌گیرن و هم طرفداران سبک قدیمی سری، کسایی مثل من هم از جفتشون لذت میبرن.

پ.ن: اینهمه منتظر اساسینز کرید ژاپنی بودم و حالا که ساختش تأیید شد، می‌بینم سازنده های اودیسه دارن می‌سازنش! :)
امیدوارم والهالا رو الگو بگذارن و از اون فچ کوئست های بی‌شمار اودیسه تو بازی نگذارن.
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
به عنوان کسی که سال ها بود دست از اسسین شسته بود باید بگم که این یوبی سافت دهن سرویس دقیقا میدونه چطور آدم رو مجبور کنه بازی رو بخره! :D از دقیقه 3:03 به بعد که هم با اون موسیقی خوف هم با فرود باسم به اتزیو رفرنس میده قشنگ همه خاطرات اومد جلو چشام! :|:((
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,347
نام
مــاکــان
به عنوان کسی که سال ها بود دست از اسسین شسته بود باید بگم که این یوبی سافت دهن سرویس دقیقا میدونه چطور آدم رو مجبور کنه بازی رو بخره! :D از دقیقه 3:03 به بعد که هم با اون موسیقی خوف هم با فرود باسم به اتزیو رفرنس میده قشنگ همه خاطرات اومد جلو چشام! :|:((
من واقعا برام سوال پیش اومده که شماها که با یه CG متوسط اینطور قلبتون میریزه تو این همه سال چطوری دووم آورده بودین :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
اسم کاراکتر آغداشلو مگه روشن نبود؟ نوشتید شیرین چرا؟

بعد اینکه میگید یوبیسافت هردو سلیقه رو هدف گرفته، خب این وقتی خوبه که هردو بازی پالیش باشن.
وقتی دو تا آشغال تحویل دوتا سلیقه مختلف بده این چه خوبی داره؟
سری AC جوری نیست که بشه تو دو سه سال یه چیز قابل قبول ساخت مث CoD.
چون محیط شبیه سازی تاریخی و اوپن ورلد هست و جمعیت پویا داره، این نیازمند مدت زمان بیشتریه.
مگر اینکه بخوان ازین به بعد محیط کوچک و پلی تایم کمتر بسازن وگرنه صددرصد بازم همون Buggy mess همیشگی گیرمون میاد.
هنوزم معلوم نیست این رویکرد دومی که گفتم رو واقعا پیش گرفتن یا اینکه باز هم پالیش و کیفیت تو درجه چندم اولویت هست براشون.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر