Multi Platform Armored Core VI: Fires of Rubicon

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
images.jpeg-3.jpg

Armored Core بازگشت!
اگرچه FromSoftware با بازی های RPG اکشن مانند Dark Souls، Bloudbourne و Elden Ring نام خود را به دست آورده است، اما Armored Core یکی از اولین فرنچایزهای آن بود که گیمرهای قدیمی تر به یاد دارند...


اطلاعات تکمیلی
▪️ بازی می‌توانست دارای المان های جهان باز باشد اما فرام سافتور معتقد بود که بهترین کار این است که به جذابیت های سری پایبند باشد
در روند توسعه بازی، قرار بود بازی جهان باز باشد اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نباید عنوانی با محوریت Movement و Exploration، به سبک Elden Ring و Souls ساخته شود.
▪️ در سری AC ، بسته به شخصی سازی شما، Movement Performance شخصیت تغییر کرده و بر روی بازی تاثیر می‌گذارد ، چون این جذابیت سری است
▪️ طبق گفته تیم توسعه‌دهنده، آنها شخصی سازی و مونتاژ قطعات در بازی را دو چندان کرده تا بازیکنان بتوانند لذت زیادی ببرند
▪️ این بازی دارای گیم‌پلی Mission-Based خواهد بود اما هر نقشه به طرز پیچیده‌ای ساخته شده و توسعه‌دهندگان از کیفیت آن اطمینان دارند
▪️ بازیکنان می‌توانند لذت متفاوتی از اکسپلور در هر گوشه و کنار نقشه‌ای که با دقت ساخته شده را در حین حرکت، احساس کنند
▪️ داستان بازی هیچ ارتباطی به نسخه پنجم ندارد و نام Fires Of Rubicon اشاره به وضعیت جهان بازی دارد
▪️ بازی دنباله رو عناوین FromSoftware است مثل بخش Boss Battleها
▪️ بازی دارای مبارزات داینامیک و Aggressive است
▪️ میازاکی کارگردان اصلی بازی نیست بلکه کارگردان اولیه است، یعنی به ساخت پایه و بنیاد بازی به همراه دیگر توسعه‌دهندگان در قسمت هایی از جمله نقشه و المان های اکشن بازی ، کمک کرده است
▪️ مدت زمان بازی 50-60 ساعت است
▪️ با کاهش سلامتی دشمنان، آنها از پیش خطرناک تر میشوند
▪️ نسخه ی PC از نرخ 120 فریم پشتیبانی می کند
▪️ ارتقاء سیستم عامل به شما این امکان رو میدهد که Mech Feel خود را شخصی‌سازی کنید
▪️ سلاح‌های بازی بسیار متنوع و Armory Stations به شما این امکان رو میدهد که Loadout تان را حتی در وسط کویست تغییر دهید

▪️ حجم عنوان بر روی PC و کنسول های نسل نهمی مشخص شد
🔸PS5 : 43GB
🔹Xbox Series : 53GB
🔸PC : 65GB



خلاصـــه ایی از داستـان بــازی
یک ماده مرموز جدید در سیاره دورافتاده‌ای به نام Rubicon 3 کشف شد و به عنوان منبع انرژی، انتظار می‌رفت این ماده به طور چشمگیری فن‌آوری و ارتباطات بشر را ارتقاء دهد
در عوض، این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد
شرکت‌های فرازمینی و گروه‌های مقاومت بر سر کنترل این ماده مبارزه می‌کنند
بازیکن به عنوان یک مزدور مستقل به Rubicon نفوذ می‌کند و خود را در کشمکش با شرکت‌ها و سایر جناح‌ها بر سر این ماده می‌بیند
Fv8I981XsAMj7d_.jpg FwQvUVIWYAAkx0p.jpg
Fw0yd3iXoAIZ-gZ.jpg FxEc8HfXwAM1-Xx.jpg
 
آخرین ویرایش:
بازی رو که همون زمان معرفی پیشخریدش کردم تا الانم یه ۵-۶ ساعتی بازی کردم :D و همونطور که خودتم گفتی خیلی گیم پلی سریع و جذابی داره. روون هم اجرا میشه ولی واقعا کیفیت بافت ها خیلی داغونه حتی برای یه بازی که خیلی سریع و اکشن هست
دیگه خودت دقت کن بازی برای یه استدیویی که انجینش از فسیل قدیمی تره همین 4k و داره فریم ثابتی میده یعنی رسالت انجام شده عزیز
 
دیگه خودت دقت کن بازی برای یه استدیویی که انجینش از فسیل قدیمی تره همین 4k و داره فریم ثابتی میده یعنی رسالت انجام شده عزیز
نه دیگه رسالتشون اینه ماتحتو تکون بدن:D برن انجینشون رو اپدیت کنن یا هرکاری کنن که دیگه گرافیک در حد یکی دو نسل عقب تر نبینیم حداقل.

توی الدن رینگ یا تا حدی بازیای دیگه شون طراحی هنری تا حدی شرایط رو قابل تحمل میکرد مخصوصا تو الدن رینگ که به شدت زیبا بود ولی اینجا بخاطر رنگای سرد و کلا فضای بی روحی که داره (که البته جنس فضاسازی بازیه) دیگه بخش هنری چشم نوازی هم وجود نداره ازون طرف گرافیک فنی هم که فاجعه هست.
در کل فرام سافتور هرچقدر هم بازیاش شاهکار باشن و گیم پلی عالی داشته باشن از نظر گرافیکی فاجعه بودن همیشه و الان توی AC هم داره خیلی شدیدتر خودشو نشون میده این مشکل.
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru
نه دیگه رسالتشون اینه ماتحتو تکون بدن:D برن انجینشون رو اپدیت کنن یا هرکاری کنن که دیگه گرافیک در حد یکی دو نسل عقب تر نبینیم حداقل.

توی الدن رینگ یا تا حدی بازیای دیگه شون طراحی هنری تا حدی شرایط رو قابل تحمل میکرد مخصوصا تو الدن رینگ که به شدت زیبا بود ولی اینجا بخاطر رنگای سرد و کلا فضای بی روحی که داره (که البته جنس فضاسازی بازیه) دیگه بخش هنری چشم نوازی هم وجود نداره ازون طرف گرافیک فنی هم که فاجعه هست.
در کل فرام سافتور هرچقدر هم بازیاش شاهکار باشن و گیم پلی عالی داشته باشن از نظر گرافیکی فاجعه بودن همیشه و الان توی AC هم داره خیلی شدیدتر خودشو نشون میده این مشکل.
آخه مسئله اینه که انجین آپدیته ولی دیگه کشش نداره باید عوض بشه
ولی دقیقا همینه به خاطر طراحی دنیاش که خیلی مکانیکیه روح نداره که خیلی به چشم میاد
کلا یه فکری باید به حال خودشون بکنن
 
انجین رو که صد در صد برای بازی بعدیشون باید عوض کنن وگرنه متای بازی هاشون تحت تاثیر قرار می گیره. اگه اینکارو انجام بدن بازی بعدی استاد میازاکی با اون آرت خفنی که همیشه تو کارهاش هست بهترین تجربه های بصری رو به همراه میاره.
 
انجین رو که صد در صد برای بازی بعدیشون باید عوض کنن وگرنه متای بازی هاشون تحت تاثیر قرار می گیره. اگه اینکارو انجام بدن بازی بعدی استاد میازاکی با اون آرت خفنی که همیشه تو کارهاش هست بهترین تجربه های بصری رو به همراه میاره.
اخه من یادمه سر الدن رینگم میگفتیم دیگه وقت انجین جدیده ولی خب خبری نشد :D بعید میدونم با این موفقیتی که اینا بدست میارن خیلی انگیزه برای تحول اساسی داشته باشن
 
بچه هایی که بازی رو تجربه کردند از نظر داستانی هم قابل قبوله؟؟
چون من خودم به شخصه بعد از گیم پلی داستان بازیه که برام در درجه اهمیته و حالا گرافیک خفنی هم نداشت خیلی مهم نیست!!
 
  • Like
Reactions: aha2012
خب بازی رو 1 بار تموم کردم
بازی همه چیزش خوبه به غیر از گرافیکش که اونم برمیگرده به همون موتور Dark Souls و Elden Ring و ...
گیم پلی موزیک داستان همگی خوبن . من آخرین Armored Core ی که بازی کرده بودم رو PS2 بود , پس خیلی بهم حال داد
بازی 3 تا پایان داره
ممنان
 
کلا اینا بشدت مقاومت میکنن تو بروزرسانی گرافیک و انیمیشن و انجین و ........ دلیلشم اینه که نمیخوان سرعت بازیسازیشون کم بشه (وقت صرف انجین جدید کنن) و همینطور هزینه مجدد بکنن برای این بحث
در نتیجه تا خود پلیرها شاکی نشن از این بحث و فرت و فرت بازیاشونو بخرن طبیعتا اونا هم دلیلی نمی بینن برای اینکه نشمینگاه مبارکشون رو تکون بدن:D

بله دقیقا گیم پلی مهمه داستان مهمه طراحی هنری مهمه اینا خوب باشه گرافیک 8 بیتی پیکسلی هم باشه مهم نیست. گرافیک خوب صددرصد کمک میکنه به بازی ولی لازم نیست.
نه خب این حرف درست نیست
وقتی شما حالت گرافیک بازیت ذاتا سل شید یا 8 بیتی یا سیاه و سفید و ..... باشه مشکلی نیست. ولی وقتی قصد شما ارائه یه گرافیک واقع گرایانه باشه ولی بیای گرافیک کهنه تحویل مخاطب بدی اسمش کم کاریه و بشدت هم رو تجربه پلیر تاثیر میذاره.
گرافیک اولین وجه لمس شما از دنیای بازیه و اگر به حد کافی رضایت بخش نباشه رو تجربتون شدیدا تاثیر میذاره

.
 
باید انجین عوض کنن یا خیلی بهبودش بدن و جای بحثی در رابطه با این موضوع نیست واقعا

من هنوز بازیو تهیه نکردم فعلا درگیر ff16 ام و نمیتونم درباره گرافیکش نظر بدم هرچند که تا الان هرچی از بازی دیدم قابل قبول بوده ولی تغییر نیاز خدایی
و البته باید دید از طرف رسانه ها ، طرفدار ها و ... چقدر فشار روی اینا هست بالاخره یک زمانی باید دست به کار بشن
 
کلا اینا بشدت مقاومت میکنن تو بروزرسانی گرافیک و انیمیشن و انجین و ........ دلیلشم اینه که نمیخوان سرعت بازیسازیشون کم بشه (وقت صرف انجین جدید کنن) و همینطور هزینه مجدد بکنن برای این بحث
در نتیجه تا خود پلیرها شاکی نشن از این بحث و فرت و فرت بازیاشونو بخرن طبیعتا اونا هم دلیلی نمی بینن برای اینکه نشمینگاه مبارکشون رو تکون بدن:D


نه خب این حرف درست نیست
وقتی شما حالت گرافیک بازیت ذاتا سل شید یا 8 بیتی یا سیاه و سفید و ..... باشه مشکلی نیست. ولی وقتی قصد شما ارائه یه گرافیک واقع گرایانه باشه ولی بیای گرافیک کهنه تحویل مخاطب بدی اسمش کم کاریه و بشدت هم رو تجربه پلیر تاثیر میذاره.
گرافیک اولین وجه لمس شما از دنیای بازیه و اگر به حد کافی رضایت بخش نباشه رو تجربتون شدیدا تاثیر میذاره

.
خب قصد فرام سافت این نیست که گرافیک واقع گرایانه تحویل بده. اگر هم اینقدر اوضاع بد بود حتما تو نقد های متعددی که از بازی شده به این نکته اشاره میشد.
 
  • Like
Reactions: jdepp
گرافیک بازی خوبه اما نیازه که برای کار بعدی میازاکی از انجین جدید استفاده بشه. حیفه اون عناوین با اون آرت با گرافیک پایین تر ران بشن.
استفاده از انجین کاملا جدید یعنی باید از ریشه همه چیزو بکوبن، بماند که قطعا دولوپرایی که این همه سال با این انجین کار کردن و تجربه دارن باهاش باز باید بشینن پای انجین جدید که چون زمان هم محدوده تهش ممکنه ختم بشه به بهینه نبودن بازی و لانچای افتضاحی که داریم جدیدا از آنریل انجین میبینیم!

بهترین کار بنظرم اینه مثل بتسدا یک اورهال عظیم بدن به انجین قدیمیشون که خب ممکنه یکی دوسال فقط آپدیت انجین طول بکشه و بازی بعدیشون با تاخیر منتشر بشه ولی خب حداقل شارژ میشه واسه یک نسل دیگه!

همه اینا به کنار بنظرم بعضی از بازیا DNA ـشون ریشه در انجینشون داره، انجین تغییر کنه ممکنه دیگه اون حس قدیمو نده مثل همین بازیا بتسدا یا فرام سافت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or