Multi Platform Armored Core VI: Fires of Rubicon

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
images.jpeg-3.jpg

Armored Core بازگشت!
اگرچه FromSoftware با بازی های RPG اکشن مانند Dark Souls، Bloudbourne و Elden Ring نام خود را به دست آورده است، اما Armored Core یکی از اولین فرنچایزهای آن بود که گیمرهای قدیمی تر به یاد دارند...


اطلاعات تکمیلی
▪️ بازی می‌توانست دارای المان های جهان باز باشد اما فرام سافتور معتقد بود که بهترین کار این است که به جذابیت های سری پایبند باشد
در روند توسعه بازی، قرار بود بازی جهان باز باشد اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نباید عنوانی با محوریت Movement و Exploration، به سبک Elden Ring و Souls ساخته شود.
▪️ در سری AC ، بسته به شخصی سازی شما، Movement Performance شخصیت تغییر کرده و بر روی بازی تاثیر می‌گذارد ، چون این جذابیت سری است
▪️ طبق گفته تیم توسعه‌دهنده، آنها شخصی سازی و مونتاژ قطعات در بازی را دو چندان کرده تا بازیکنان بتوانند لذت زیادی ببرند
▪️ این بازی دارای گیم‌پلی Mission-Based خواهد بود اما هر نقشه به طرز پیچیده‌ای ساخته شده و توسعه‌دهندگان از کیفیت آن اطمینان دارند
▪️ بازیکنان می‌توانند لذت متفاوتی از اکسپلور در هر گوشه و کنار نقشه‌ای که با دقت ساخته شده را در حین حرکت، احساس کنند
▪️ داستان بازی هیچ ارتباطی به نسخه پنجم ندارد و نام Fires Of Rubicon اشاره به وضعیت جهان بازی دارد
▪️ بازی دنباله رو عناوین FromSoftware است مثل بخش Boss Battleها
▪️ بازی دارای مبارزات داینامیک و Aggressive است
▪️ میازاکی کارگردان اصلی بازی نیست بلکه کارگردان اولیه است، یعنی به ساخت پایه و بنیاد بازی به همراه دیگر توسعه‌دهندگان در قسمت هایی از جمله نقشه و المان های اکشن بازی ، کمک کرده است
▪️ مدت زمان بازی 50-60 ساعت است
▪️ با کاهش سلامتی دشمنان، آنها از پیش خطرناک تر میشوند
▪️ نسخه ی PC از نرخ 120 فریم پشتیبانی می کند
▪️ ارتقاء سیستم عامل به شما این امکان رو میدهد که Mech Feel خود را شخصی‌سازی کنید
▪️ سلاح‌های بازی بسیار متنوع و Armory Stations به شما این امکان رو میدهد که Loadout تان را حتی در وسط کویست تغییر دهید

▪️ حجم عنوان بر روی PC و کنسول های نسل نهمی مشخص شد
🔸PS5 : 43GB
🔹Xbox Series : 53GB
🔸PC : 65GB



خلاصـــه ایی از داستـان بــازی
یک ماده مرموز جدید در سیاره دورافتاده‌ای به نام Rubicon 3 کشف شد و به عنوان منبع انرژی، انتظار می‌رفت این ماده به طور چشمگیری فن‌آوری و ارتباطات بشر را ارتقاء دهد
در عوض، این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد
شرکت‌های فرازمینی و گروه‌های مقاومت بر سر کنترل این ماده مبارزه می‌کنند
بازیکن به عنوان یک مزدور مستقل به Rubicon نفوذ می‌کند و خود را در کشمکش با شرکت‌ها و سایر جناح‌ها بر سر این ماده می‌بیند
Fv8I981XsAMj7d_.jpg FwQvUVIWYAAkx0p.jpg
Fw0yd3iXoAIZ-gZ.jpg FxEc8HfXwAM1-Xx.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوستان کسی بازی کرده؟ گیم پلی که اوکیه مخصوصاً با این شخصی سازی فوق العاده ای که داره. ولی گرافیک محیط زیادی تو ذوق نمیزنه؟ انگار asset های دوران پلی۲ رو ریختن تو بازی :D
 
اقا مردونه اگه همین بازیو با همین گرافیک استدیو دیگه میساخت الان زیر باد فحش بود
خدایش این گرافیک برای نسل ۹ افت داره حالا یه عده میان میگه نه اقا مهم گیم پلیه 😐
ما عناوین استادو برای گرافیک بازی نمی کنیم. عناوین استاد علاوه بر گیم پلی به شدت سرگرم کننده و طراحی مراحل بی نظیر دارای داستانی زیبا و طراحی هنری خیره کننده هستن چیزی که خیلی از عناوین گرافیک بالا ندارن ولی این حرفو قبول دارم که گرافیک بازی های میازاکی پایینه و اگه گرافیکی مثل ریمک demon souls داشت طراحی هنری بازی هاش خیلی چشم نواز تر می شد.
 
  • Like
Reactions: reza8 and jdepp
ما عناوین استادو برای گرافیک بازی نمی کنیم. عناوین استاد علاوه بر گیم پلی به شدت سرگرم کننده و طراحی مراحل بی نظیر دارای داستانی زیبا و طراحی هنری خیره کننده هستن چیزی که خیلی از عناوین گرافیک بالا ندارن ولی این حرفو قبول دارم که گرافیک بازی های میازاکی پایینه و اگه گرافیکی مثل ریمک demon souls داشت طراحی هنری بازی هاش خیلی چشم نواز تر می شد.
در مورد کارهای استاد موافقم ولی این بازی رو استاد کارگردانش نبوده.
 
در مورد کارهای استاد موافقم ولی این بازی رو استاد کارگردانش نبوده.
کارگردان نهایی نبوده ولی قبل اینکه یامامورا کارگردانی رو دست بگیره، کارهای توسعه ی اولیه بازی رو خودش انجام داده و به قول اوگورا (تهیه کننده ی بازی) میازاکی نقش مهمی توی طراحی مپ و مبارزات و سایر عناصر اصلی بازی داشته
کلا شروع دوران حرفه‌ای میازاکی به‌عنوان طراح، سر Armored Core: Last Raven بود و درادامه هم که کارگردانی نسخه ی چهارم Armored Core رو دست گرفت
 
AC VI رسما به رده دوم بیشترین تعداد بازیکن همزمان استیم بازی های فرام‌سافتور صعود کرد

• Elden Ring - 953K
• Armored Core VI - 150K
• Dark Souls 3 - 129K
• Sekiro - 125K

همچنین از نظر تعداد بازیکنان همزمان، به رده ی چهارم عناوین بزرگ عرضه شده بر روی استیم در سال 2023 رسید!

Screenshot_20230826-004451_Samsung Internet.jpg

پ.ن: درصد رضایت هم کاملا مطلوبه
Screenshot_20230826-004434_Samsung Internet.jpg
 
اقا مردونه اگه همین بازیو با همین گرافیک استدیو دیگه میساخت الان زیر باد فحش بود
خدایش این گرافیک برای نسل ۹ افت داره حالا یه عده میان میگه نه اقا مهم گیم پلیه 😐
بله دقیقا گیم پلی مهمه داستان مهمه طراحی هنری مهمه اینا خوب باشه گرافیک 8 بیتی پیکسلی هم باشه مهم نیست. گرافیک خوب صددرصد کمک میکنه به بازی ولی لازم نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or