Multi Platform Armored Core VI: Fires of Rubicon

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
images.jpeg-3.jpg

Armored Core بازگشت!
اگرچه FromSoftware با بازی های RPG اکشن مانند Dark Souls، Bloudbourne و Elden Ring نام خود را به دست آورده است، اما Armored Core یکی از اولین فرنچایزهای آن بود که گیمرهای قدیمی تر به یاد دارند...


اطلاعات تکمیلی
▪️ بازی می‌توانست دارای المان های جهان باز باشد اما فرام سافتور معتقد بود که بهترین کار این است که به جذابیت های سری پایبند باشد
در روند توسعه بازی، قرار بود بازی جهان باز باشد اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نباید عنوانی با محوریت Movement و Exploration، به سبک Elden Ring و Souls ساخته شود.
▪️ در سری AC ، بسته به شخصی سازی شما، Movement Performance شخصیت تغییر کرده و بر روی بازی تاثیر می‌گذارد ، چون این جذابیت سری است
▪️ طبق گفته تیم توسعه‌دهنده، آنها شخصی سازی و مونتاژ قطعات در بازی را دو چندان کرده تا بازیکنان بتوانند لذت زیادی ببرند
▪️ این بازی دارای گیم‌پلی Mission-Based خواهد بود اما هر نقشه به طرز پیچیده‌ای ساخته شده و توسعه‌دهندگان از کیفیت آن اطمینان دارند
▪️ بازیکنان می‌توانند لذت متفاوتی از اکسپلور در هر گوشه و کنار نقشه‌ای که با دقت ساخته شده را در حین حرکت، احساس کنند
▪️ داستان بازی هیچ ارتباطی به نسخه پنجم ندارد و نام Fires Of Rubicon اشاره به وضعیت جهان بازی دارد
▪️ بازی دنباله رو عناوین FromSoftware است مثل بخش Boss Battleها
▪️ بازی دارای مبارزات داینامیک و Aggressive است
▪️ میازاکی کارگردان اصلی بازی نیست بلکه کارگردان اولیه است، یعنی به ساخت پایه و بنیاد بازی به همراه دیگر توسعه‌دهندگان در قسمت هایی از جمله نقشه و المان های اکشن بازی ، کمک کرده است
▪️ مدت زمان بازی 50-60 ساعت است
▪️ با کاهش سلامتی دشمنان، آنها از پیش خطرناک تر میشوند
▪️ نسخه ی PC از نرخ 120 فریم پشتیبانی می کند
▪️ ارتقاء سیستم عامل به شما این امکان رو میدهد که Mech Feel خود را شخصی‌سازی کنید
▪️ سلاح‌های بازی بسیار متنوع و Armory Stations به شما این امکان رو میدهد که Loadout تان را حتی در وسط کویست تغییر دهید

▪️ حجم عنوان بر روی PC و کنسول های نسل نهمی مشخص شد
🔸PS5 : 43GB
🔹Xbox Series : 53GB
🔸PC : 65GB



خلاصـــه ایی از داستـان بــازی
یک ماده مرموز جدید در سیاره دورافتاده‌ای به نام Rubicon 3 کشف شد و به عنوان منبع انرژی، انتظار می‌رفت این ماده به طور چشمگیری فن‌آوری و ارتباطات بشر را ارتقاء دهد
در عوض، این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد
شرکت‌های فرازمینی و گروه‌های مقاومت بر سر کنترل این ماده مبارزه می‌کنند
بازیکن به عنوان یک مزدور مستقل به Rubicon نفوذ می‌کند و خود را در کشمکش با شرکت‌ها و سایر جناح‌ها بر سر این ماده می‌بیند
Fv8I981XsAMj7d_.jpg FwQvUVIWYAAkx0p.jpg
Fw0yd3iXoAIZ-gZ.jpg FxEc8HfXwAM1-Xx.jpg
 
آخرین ویرایش:
تریلر جدید، همراه گیمپلی
من خودم ذوق مرگ شدم ولی واقعا کسی میتونست تریلر گیم پلی از این بدتر سرهم کنه؟
این چه مزخرفی بود نشون دادن؟

کسی که تا حالا این سری رو بازی نکرده قراره که با این تریلر چیزی دستگیرش بشه؟
واقعا دوست دارم بدونم کی این تریلر ساخته.
 
من خودم ذوق مرگ شدم ولی واقعا کسی میتونست تریلر گیم پلی از این بدتر سرهم کنه؟
این چه مزخرفی بود نشون دادن؟

کسی که تا حالا این سری رو بازی نکرده قراره که با این تریلر چیزی دستگیرش بشه؟
واقعا دوست دارم بدونم کی این تریلر ساخته.
من هیچوقت از چند کیلومتری نسخه های قبلی هم رد نشدم ولی خب خیلی براش هیجان دارم. در مورد تریلر هم مثل همیشه اگه بدون کات باشه خیلی بهتر و راحت تر میشه دید و تجزیه و تحلیل کرد، اما اینجا من تنها چیزی که دستگیرم شد اینه که اکشن بازی نفس گیر بنظر میرسه و اینکه باس دیزاین ها و انمی دیزاین ها یه جورایی معرکن. :D
البته بعد از شنیدن صحبتای تهیه کننده بازی نشستم دوباره دیدم و تازه یکم بهتر متوجه شدم بعضی قابلیت هایی که پلیر داره چیا هستن. :D

خیلی خوب بود ولی یه سوال قصد ندارن engine اپدیت کنن ؟ :D
حالا شاید خیلی مقایسه درستی نباشه چون این دوتا بازی حال و هوای کاملا متفاوتی دارن، اما در کل الدن رینگی که پارسال اومد چندین برابر این تریلر رونمایی گیمپلی AC6 چشم نوازتره. :D کلا بنظر میاد تو جنبه فنی با فاصله زیادی عقبن نسبت به بقیه جنبه ها... بین نسلی بودن بازی هم که خب کمکی نمیکنه به این قضیه.

اتفاقا اگه یادتون باشه میازاکی تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود که ما وقتی گرافیک ریمیک دیمنز سولز روی PS5 رو دیدیم فشار رو احساس کردیم، اما یه جورایی اینم گفت که بهش اهمیت زیادی هم نمیدیم. :| :D (در خصوص آپدیت شدن انجین هم خود من هیچ ایده ای ندارم که دارن روی چی میسازن)

Miyazaki says Elden Ring’s graphics team felt ‘extra pressure’ due to Demon’s Souls PS5 | VGC

Yes, I’m pretty sure our graphics-creation staff felt that pressure more than anyone else,

And not just with Elden Ring, but with all the games we make. Graphical fidelity is not something we put as the top priority. What we ask for on the graphics side depends on the systems and requirements of the game itself, and it takes less priority compared to the other elements of development
 
به عنوان کسی که علاقه خاصی به سبک mecha و نداره و بازی های قبلی این سری رو بازی نکرده، به طرز عجیبی برای بازی هایپ شدم :-"
و این بیشتر بخاطر خود فرام سافتور و سولزبورن ها هست. میدونم که بازی سولزبورنی نیست ولی توی این 10 سال اخیر استدیو انقدر پیشرفت کرده که کلا هر پروژه رو معرفی کنن مستقیم میره صدر جدول هایپ و ... :-"
در کل انتظار باس فایت های خفن + گیم پلی عالی داریم از بازی :-"
+

عاقای واتی هم این ویدئو رو دیروز منتشر کرد:


و در کل ویدیوی خوبیه مخصوصا اگه با بازی های قبلی AC اشنایی نداشته باشید.
 
بازی روی PC، از Arxan و Easy Anti Cheat استفاده می کنه.
---
من نمی فهمم واسه چی از Arxan استفاده می کنن وقتی می دونن که کرک می شه.
حداقل DRM اه Steam مفت اه واسه توسعه دهنده اما Arxan رو باید پول بدن بالاش.
باز همین که زباله (Denuvo) رو نداره خیلی خوبه.
شاید سر الدن دیدن خیلی شل گرفتن خیلیا کرکی زدن واسه همینه. DRM استیم خیلی بیخیاله دیگه :D
 
  • Like
Reactions: majidred2011

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or