Multi Platform Armored Core VI: Fires of Rubicon

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
images.jpeg-3.jpg

Armored Core بازگشت!
اگرچه FromSoftware با بازی های RPG اکشن مانند Dark Souls، Bloudbourne و Elden Ring نام خود را به دست آورده است، اما Armored Core یکی از اولین فرنچایزهای آن بود که گیمرهای قدیمی تر به یاد دارند...


اطلاعات تکمیلی
▪️ بازی می‌توانست دارای المان های جهان باز باشد اما فرام سافتور معتقد بود که بهترین کار این است که به جذابیت های سری پایبند باشد
در روند توسعه بازی، قرار بود بازی جهان باز باشد اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نباید عنوانی با محوریت Movement و Exploration، به سبک Elden Ring و Souls ساخته شود.
▪️ در سری AC ، بسته به شخصی سازی شما، Movement Performance شخصیت تغییر کرده و بر روی بازی تاثیر می‌گذارد ، چون این جذابیت سری است
▪️ طبق گفته تیم توسعه‌دهنده، آنها شخصی سازی و مونتاژ قطعات در بازی را دو چندان کرده تا بازیکنان بتوانند لذت زیادی ببرند
▪️ این بازی دارای گیم‌پلی Mission-Based خواهد بود اما هر نقشه به طرز پیچیده‌ای ساخته شده و توسعه‌دهندگان از کیفیت آن اطمینان دارند
▪️ بازیکنان می‌توانند لذت متفاوتی از اکسپلور در هر گوشه و کنار نقشه‌ای که با دقت ساخته شده را در حین حرکت، احساس کنند
▪️ داستان بازی هیچ ارتباطی به نسخه پنجم ندارد و نام Fires Of Rubicon اشاره به وضعیت جهان بازی دارد
▪️ بازی دنباله رو عناوین FromSoftware است مثل بخش Boss Battleها
▪️ بازی دارای مبارزات داینامیک و Aggressive است
▪️ میازاکی کارگردان اصلی بازی نیست بلکه کارگردان اولیه است، یعنی به ساخت پایه و بنیاد بازی به همراه دیگر توسعه‌دهندگان در قسمت هایی از جمله نقشه و المان های اکشن بازی ، کمک کرده است
▪️ مدت زمان بازی 50-60 ساعت است
▪️ با کاهش سلامتی دشمنان، آنها از پیش خطرناک تر میشوند
▪️ نسخه ی PC از نرخ 120 فریم پشتیبانی می کند
▪️ ارتقاء سیستم عامل به شما این امکان رو میدهد که Mech Feel خود را شخصی‌سازی کنید
▪️ سلاح‌های بازی بسیار متنوع و Armory Stations به شما این امکان رو میدهد که Loadout تان را حتی در وسط کویست تغییر دهید

▪️ حجم عنوان بر روی PC و کنسول های نسل نهمی مشخص شد
🔸PS5 : 43GB
🔹Xbox Series : 53GB
🔸PC : 65GB



خلاصـــه ایی از داستـان بــازی
یک ماده مرموز جدید در سیاره دورافتاده‌ای به نام Rubicon 3 کشف شد و به عنوان منبع انرژی، انتظار می‌رفت این ماده به طور چشمگیری فن‌آوری و ارتباطات بشر را ارتقاء دهد
در عوض، این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد
شرکت‌های فرازمینی و گروه‌های مقاومت بر سر کنترل این ماده مبارزه می‌کنند
بازیکن به عنوان یک مزدور مستقل به Rubicon نفوذ می‌کند و خود را در کشمکش با شرکت‌ها و سایر جناح‌ها بر سر این ماده می‌بیند
Fv8I981XsAMj7d_.jpg FwQvUVIWYAAkx0p.jpg
Fw0yd3iXoAIZ-gZ.jpg FxEc8HfXwAM1-Xx.jpg
 
آخرین ویرایش:
یکی دو ساعت اول که اصلا اون‌چیزی که انتظار داشتم نبود متاسفانه، امیدوارم اینم مثل الدن رفته رفته بهتر بشه و دیگه آخراش بترکونه.
ماموریت‌های کوتاه و مبارزات ساده تا حالا واقعا ایرادهای اساسیش بوده، البته میگم هنوز دو ساعت بیشتر بازی نکردم ولی تا حالا به نظرم ارزش خرید فیزیکی یا ۷۰ دلار دیجیتالی رو نداشته.
آقا من با پیشروی تو بازی حرفم رو در مورد مبارزات ساده پس می‌گیرم، بالتیوس ما رو تا مرز پارگی پیش برد😅
بسیار باس خوب و مبارزه عااالی بود، امیدوارم ادامه بازی هم همین‌جور باشه و مبارزات غیر از باس‌ها هم در این حد باشه.
 
آقا من با پیشروی تو بازی حرفم رو در مورد مبارزات ساده پس می‌گیرم، بالتیوس ما رو تا مرز پارگی پیش برد😅
بسیار باس خوب و مبارزه عااالی بود، امیدوارم ادامه بازی هم همین‌جور باشه و مبارزات غیر از باس‌ها هم در این حد باشه.
من هنوز تموم نکردم ولی رفته رفته بهتر میشه و مجبوری واسه بعضی‌هاشون یه سری Leg خاص بذاری. یه باس سخت دیگه هم مثل همون بالتیوس هست جلوتر که یه خرده فضاش تنگ‌تره و C-Weapon هم هست.
هرچند استراتژی همیشگی بازی‌های فرام سافتور یعنی بچسبی بهشون و اتک بدی هم جواب میده :))
 
  • Like
Reactions: Grey Warden
من هنوز تموم نکردم ولی رفته رفته بهتر میشه و مجبوری واسه بعضی‌هاشون یه سری Leg خاص بذاری. یه باس سخت دیگه هم مثل همون بالتیوس هست جلوتر که یه خرده فضاش تنگ‌تره و C-Weapon هم هست.
هرچند استراتژی همیشگی بازی‌های فرام سافتور یعنی بچسبی بهشون و اتک بدی هم جواب میده :))
عنکبوت دریا؟!😅
همین ۵ دقیقه پیش زدمش، اولش چون پایین‌تنه تانکی برداشته بودم خیلی مشکل بود و سرعت عکس‌العمل روباتم پایین بود، همه ضربات نزدیک‌زنش رو می‌زد بهم، ولی به محضی که پای معمولی😅😅 گذاشتم و بیشتر زمان رو توی هوا بودم خیلی ساده شد و سریع زدمش!
 
عنکبوت دریا؟!😅
همین ۵ دقیقه پیش زدمش، اولش چون پایین‌تنه تانکی برداشته بودم خیلی مشکل بود و سرعت عکس‌العمل روباتم پایین بود، همه ضربات نزدیک‌زنش رو می‌زد بهم، ولی به محضی که پای معمولی😅😅 گذاشتم و بیشتر زمان رو توی هوا بودم خیلی ساده شد و سریع زدمش!
همین آره. کلا یه سری پاها و یک سری وپن‌ها شاید لازم باشن واسه ۲-۳ تا باس. وگرنه اونقدر نمی‌خواد AC رو تغییر داد :D
آخر هر چپتر یک باس خوب هست (به غیر از سومی که پفکی بود). الان من رسیدم به آخر چپتر ۴ و باس وحشی و هاری داره :))
 
  • Like
Reactions: Grey Warden
خب الان تموم کردم. واقعا بازی دلچسبی بود. آخرین مکایی که بازی کرده بودم مال سری ترنسفورمز بود که اصلا قابل مقایسه با این نیست. اینکه بیلدهای مختلف درست می‌کردی و انواع و اقسام راهکار جلوت میذاشت، خیلی خوب بود.
داستان رفته رفته بهتر میشه، مخصوصا که اون تِم همیشگی فرام سافتور رو به خودش می‌گیره و با کلمات آشنای Fire, Ember, Cinder, Kindle و ... روبرو میشی. کلا از نظر فلسفه کار و داستان با دارک سولز ۱ و ۳ شباهت داشت، ولی از نظر روایت خیلی کار داشت تا بخواد مقایسه بشه. مثلا خبری از آیتم‌های داستانی و شخصیت‌های فرعی دوست‌داشتنی نبود.
فکر می‌کردم پایان خوبی رو انتخاب کردم ولی وقتی با باس یکی مونده به آخر و بعد هم آخریش بازی کردم فهمیدم انتخاب بدی بود... چه فایتی هم بود. لذت خالص!
هر چند پایانش جوریه انگار مثل NieR می‌مونه و با ۲ دور دیگه رفتن پایان مخفی رو می‌بینی. ولی الان وقتش رو ندارم متاسفانه برم. باید برم یوتیوب :D
اینکه بازیش کِش نیومد هم خیلی نکته خوبی بود. دقیقا همونجا که حس می‌کنی «خب داره به آخرش نزدیک میشه و الان با چندتا ماموریت تموم بشه» تموم میشه! همچین حسی توی بازی‌ها واقعا خیلی نکته مثبتیه که آدم رو آخر کار دنبال نخود سیاه نفرسته.
 
همین آره. کلا یه سری پاها و یک سری وپن‌ها شاید لازم باشن واسه ۲-۳ تا باس. وگرنه اونقدر نمی‌خواد AC رو تغییر داد :D
آخر هر چپتر یک باس خوب هست (به غیر از سومی که پفکی بود). الان من رسیدم به آخر چپتر ۴ و باس وحشی و هاری داره :))
باس سوم پفکی بود؟ :D
یه روز کامل درگیرش بودم، دو بار تو فاز آخر شیلدش رو زدم ولی نشد تمومش کنم و سریع دوباره روپا می‌شد!:D
به نظرم با این‌که طراحی ساده‌تر و مبارزه ضعیف‌تری از دوتا باس قبلی داشت ولی با زدنش بیشتر از اونا کیف کردم!
 
باس سوم پفکی بود؟ :D
یه روز کامل درگیرش بودم، دو بار تو فاز آخر شیلدش رو زدم ولی نشد تمومش کنم و سریع دوباره روپا می‌شد!:D
به نظرم با این‌که طراحی ساده‌تر و مبارزه ضعیف‌تری از دوتا باس قبلی داشت ولی با زدنش بیشتر از اونا کیف کردم!
عههه. من آخه همون دفعه اول هم میشد بزنمش اگه عین گشنه‌ها همش پشت سرش راه نمیفتادم. اون انتهای بدنش بهم گیر کرد و stagger شدم و زارت از زمین در اومد افتاد روم :))
من از زمین مبارزه و اون تیکه اولش که چند نفری میریم، حالت سینمایی داشت، خوشم اومد. وگرنه بقیه باس‌های C-Weapon خیلی خفن‌ترن. حالا چپتر بعدی برسی (شاید) بیشتر کِیف کنی.
 
  • Like
Reactions: Grey Warden
برای بار سوم دارم بازی میرم.
جالبه هر بار داستان کامل تر میشه همچی واضح تر میشه ، همش با خودت میگی حق با کدوم طرف هست.
از نظر گیم پلی هم واقعا بازی نفس گیر و لذت بخش و بازم اسلحه جدید میده لعنتی ، تنوع بیلد ها و Bossfight ها هم عالیه.
این که تصمیم گیری وجود داره و بازی چند تا پایان داره ارزش تکرار بازیو خیلی بالا برده.
موسیقی اصلی بازی منو یاد The Terminator میندازه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or