Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,310
نام
پرهام
سلام
همینطور که تو DGM پیشنهاد دادی و من و پرهام خوشمون نیمده
:p
من یه روشنگری بکنم در باره این جمله .
DGM رو به پیشنهاد کسی ندیدم .
چند سال پیش بصورت فله ای چندصد گیگ انیمه از برادران استکبار گرفتم :D که اینم توش بود .
چند ماه پیش از سر بیکاری نشستم دیدمش .
-----
پ.ن : به غیر از ماکان کسی نمیخواد اعلام آمادگی بکنه ؟
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
سلام

من یه روشنگری بکنم در باره این جمله .
DGM رو به پیشنهاد کسی ندیدم .
چند سال پیش بصورت فله ای چندصد گیگ انیمه از برادران استکبار گرفتم :D که اینم توش بود .
چند ماه پیش از سر بیکاری نشستم دیدمش .
-----
پ.ن : به غیر از ماکان کسی نمیخواد اعلام آمادگی بکنه ؟

روشنگری نمیخواد دیگه معلومه آکیبا داشت چرت و پرت میگفت :d چون من به شما (که خودتون الان گفتین) و به آکیبا D.G-m رو پیشنهاد ندادم:d اگر پستی میتونه از من پیدا کنه که داشتم با آکیبا حرف میزدم که بگم DGM ببین اونوقت حرفش درسته :d من به 1-2 نفر دیگه داشتم توضیح میدادم و تعریف میکردم که خداروشکر هر جفتشونم خوششون اومده :d

من خداییش خیلی وقت کم دارم وگرنه منم تو ترجمه میتونستم کمک کنم :( از یه طرف درسا سرویسم میکنن از یه طرفم کلی بازی دارم که همون اوایلشونم و زرت و زورت هم داره بهشون اضافه میشه :d
 
آخرین ویرایش:

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
خب بحث بهترین گروه آدم بدها شد گفتم منم بیام یه نطقی در این زمینه بکنم! :d
صحبتهای داخل اسپویل یه نگاه کلی به نحوه معرفی و نمایش بدمن‌های داستان یکسری انیمه‌ شوننه... (اینجا بحث راجع به گروه بدمن‌هاست و کاری ندارم که مثلاً تو فلان انیمه یه شخصیت منفی خدا داریم که از همه اینها میتونه بهتر باشه یا نباشه)
همین اول بگم که بنظر من آکاتسوکی بهترین گروه بدمن‌ بین انیمه‌های شونن-اکشن معروفه (کاری به مانگاها و لایت‌ناول‌های شونن و غیر شونن که انیمه نشدن ندارم)... این قضیه هم ازنظرم دلایل زیادی داره که باهم یه نگاهی بهشون میندازیم... اینم اضافه کنم که اینجا اکثر بچه‌ها مثل من با راهی که ناروتو در پیش گرفت مشکل دارن و اصلاً تو این زمینه بحثی نیست، وضع انیمه که افتضاحه و مانگا هم که خیلی قبل از اتمام رفته بود تو باقالی، این بحثی که داریم میکنیم ربطی به کیفیت کلی کار نداره، پس به هم بستش ندید. :d

///مطلب زیر شامل اسپویل از سری اول ناروتو تا قسمت 150 - ناروتو شیپودن تا قسمت 200 - بلیچ تا قسمت 150 - هانترxهانتر تا قسمت 70 - وان‌پیس تا قسمت 300 و از دی-گری.من هم اسپویلی نداره. :d///

اولین و مهمترین مسئله نحوه معرفی و نشون دادن گروهه آدم بدهاست...
Bleach - Espada
j720rft70188op096t93.jpg


مثلاً تو بلیچ اولین باری که اسپاداهارو میبینیم جاییه که اولکیورا و یامی میان زمین، تو همون اولین ملاقات ایچیگو دسته یامی که یکی از اسپاداهاست و قراره قوی‌ترین و خفن‌ترین دشمنهای داستان باشن رو مثل پنیر قطع میکنه و خدانگهدار!
دفعه بعد گریمیجو (اسپادا شماره 6) با کلی لات بازی میاد و بعد از له کردن ایچیگو تو یک لحظه توسط ایچیگو زخمی میشه و ادامه ماجرا.
این دو تا اتفاق بنظرم بزرگترین ضربه رو به این گروه میزنه (مخصوصاً قطع شدن دست یامی) و کاری میکنه که اُبهت و عظمتشون تو همون ملاقات اول تاحدودی از بین بره... حالا هرچقدر جلوتر، داستان کرکتهای خفن و قدرتمند به اسپاداها اضافه میکنه بازم این تاثیر اولیه نه چندان جالب تو ذهن بیننده میمونه و پیش خودش میگه ایچیگو که دست فلانی رو قطع کرد و اون یکی رو هم تونست زخمی کنه، پس خیالی نیست و یه مقدار تمرین کنه میره دک و دهنه همه رو صاف میکنه. :d
این مسئله که اسپاداها به نوعی بازیچه دست آیزن هستن هم یکمقدار از اُبهتشون کم میکنه و بیشتر به خفن جلوه دادن آیزن کمک میکنه تا اسپاداها.

D-Gray.Man - Noah
aj6cpqiaomci3kn53ayo.jpg


یا تو «دی-گری من» گروه Noah که قراره دشمن اصلی باشن معرفی چندان جالبی ندارن، خود Earl هم که اون اوایل کاملاً تو دیواره... کاتسورا (مانگاکا و نویسنده اصلی داستان) هرچقدر تو شخصیت‌پردازی آدم بااستعدادی هست تو معرفی اولیه شخصیتها افتضاحه... برای همینه که امیر آکیبا میاد میگه من از هیچکی تا اینجای کار خوشم نمیاد و من کاملاً بهش حق میدم، برای اینکه تمام شخصیتها معرفی کاملاً ساده و معمولی دارن و چیزی چشم بیننده رو نمیگیره، مخصوصاً اگه کارهای شونن زیادی دیده باشه.
ولی تو طول زمان داستان باعث تغییر و رشد شخصیتها میشه و لایه‌های جدیدی از اونهارو به نمایش میزاره و اینجاست که قدرت اصلی داستان و بزرگترین نقطه قوتش آشکار میشه و باعث میشه دی-گری من تبدیل به این جواهری که الان هست بشه و عاشق یکسری از کرکترها بشین و Noah و Earl و خیلی‌های دیگه براتون تبدیل به یکی از بهترین‌‌ها بشن. (بیشتر منظورم مانگاست، چون انیمه که ناقصه و عملاً خیلی از شخصیتهارو هم نشون نمیده)
مطمئنم اگه امیر انیمه رو تموم کنه و مانگا رو هم بخونه نظرش عوض میشه و یکسری از کرکترها میرن تو لیست شخصیتهای محبوبش (اصلاً شک ندارم و همین الان حتی میدونم عاشق کدوم شخصیتها میشه و میتونم اسم ببرم :d)
فرشاد میدونی که من خودم چقدر فن دی-گری من‌ام و باهم راجع بهش خیلی بحث کردیم(اون اوایل که مانگا نمیومد و یادته؟! :() ولی خارج از فن بازی اساسی‌ترین مشکل داستان همین نحوه معرفی شخصیتها و اون ریتم اولیه و خیلی کند داستانه (هر چند من اون شروع کند و طولانی داستان رو خیلی دوست دارم ولی مشخصاً چیز همه پسندی نیست)

Hunter x Hunter - Phantom Troupe
ppn27n21s6fal632xzp8.jpg


بریم سراغ هانترxهانتر و فانتوم تروپ (:bighug:)
فانتومها هم مشکلشون شکسته شدن زود هنگام اُبهتشونه (ترکیدن پاکو و او-وو)
البته با توجه به روند کلی داستانه هانتر این قضیه یه مسئله‌ اجتناب ناپذیر بوده و منم اینجا بحث اینکه کدوم کار بهتره رو ندارم (چون مسلماً به صورت کلی هانتر کار خیلی باکیفیت‌تری از ناروتوئه)
همین اتفاق و پیچیده‌شدن نسخه دو تا از فانتوم‌ها + اتفاقی که برای کرولو میفته باعث میشه اون حس خوفناکی که اول داستان از فانتومها دارید از بین بره و براتون تبدیل به یه گروه معمولی‌تر (از لحاظ قدرت) بشن.

One Piece - Shichibukai
00zryidg85mcsk77v1m0.jpg


وان پیس هم که به شکل کلی گروه بدمن نداره و همه هم میتونن بد‌ باشن هم خوب! :d
ولی برای مثال بازم یه گروهی مثل شیچیبوکای با اینکه شخصیتهای جالبی داره ولی از همون اول اصلاً حس ترسناک و خفنی به آدم نمیده و بعد از شتل شدن کوروکدایل عملاً آب گروه قطع میشه.
دیگه حسش نیست با جزییات شونن‌های معروف و طولانی دیگه رو هم مثال بزنم (مثل Katekyoshi Hitman Reborn و دراگون بال و...) ولی بصورت کلی میتونم بگم که اکثرشون از مشکله معرفی نه چندان جالب و شکسته شدن اُبهت رنج میبرن.

Naruto - Akatsuki
al3w3sncdsffgvwh0q04.jpg


حالا بریم سراغ اصل جنس یعنی آکاتسوکی و اینکه چرا انقدر این گروه فوق‌العاده ظاهر میشه.
اولین مسئله‌ای که اشاره کردم یعنی نشون دادن گروه برای بار اول که عالی انجام شده.
ایتاچی و کیسامه میان کونوها و تو یه مبارزه خیلی کوچیک 3 تا از بهترین نینجاهای دهکده رو مثل آب خوردن گوجه میکنن... این مسئله و اون نمایش ترسناک از قدرت ایتاچی و بلایی که سر کاکاشی میاره عالی کار شده و نشون‌دهنده فاصله کیلومتری این شخصیتها و گروه (از لحاظ قدرت) با باقی شخصیتهای داستانه، یعنی از همون اول نشون میدن که اینها باقالی نیستن و تو یه level دیگه سیر میکنن و قرار نیست همون جلسه اول دست و پاشون قطع شه!!
مطمئناً هیچ انیمه‌بین و طرفدار شوننی اون شروع طوفانی و قسمتهای اول ناروتو شیپودن رو فراموش نمیکنه، جایی که دوتا دیگه از افراد آکاتسوکی رو نشون میدن (دیدارا و ساسوری)
رفتن این دو تا به دهکده شن و مبارزه دیدارا به صورت تک نفره و بدون دخالت ساسوری با گارایی که الان کازه‌کاگه شده و فوق‌العاده قدرتمنده و در نهایت کتلت کردن گارا با اون وضعیت!
اون خنده‌ها و حالت تمسخر آمیز دیدارا تو کل مبارزه رو که خوب یادتون هست :d یکی دیگه از بهترین حرکاتی که کیشیموتو زد و بیشتر باعث شد تا بیننده/خواننده از این گروه بترسه.
بعد از این اتفاق شاهد بردن بدن گارا به اون غار و کشیده شدن شیره بیجو هستیم! یعنی اولین باری که شما کل گروه رو کنار هم میبینی وقتی هست که دارن یه عمل جنایی انجام میدن (بیرون کشیدن بیجو از بدن گارا) نه اینکه تو جلسه باشن و حرفای خاله‌زنکی بزنن!! :d
تمام اینها تو حالتی اتفاق میفته که شما قیافه سایر اعضای گروه رو نمیبینید و فقط با یه هولوگرام طرفید و این مسئله بیشتر و بیشتر به خوفناک جلوه دادن گروه کمک میکنه، آدمی اصولاً از ناشناخته‌ها میترسه و کیشیموتو اینو خیلی خوب میدونه و راجع به آکاتسوکی قطره قطره اطلاعات میده تا همیشه یه حالت میستری و وهم‌آمیزی دوروبرشون باشه... یا حتی اون لباسهای یکدست و کت مشکی با ابرهای قرمز که خودش یه دلیل دیگه برای غیر‌عادی نشون دادن این گروهه.
البته ناروتو هم تو این قضیه اصلاً بدون‌اشکال نیست... مثلاً ترکیدن ساسوری بوسیله ساکورا و چیو با اینکه خیلی غمناک بود ولی زیاد منطقی جلوه نمیکرد (نسبت قدرتها بهم)، یا مسائل دیگه که طرفدارها خیلی خوب باهاش آشنا هستن، مثل استفاده بیش از حد از اعضای گروه و خراب کردنشون تو اواخر داستان... ولی نکته اینجاست که این اتفاق‌ها (حداقل تا اواخر داستان) ضربه خیلی اساسی مثل سایر کارهای شونن (بلیچ و...) به پیکره و اُبهت آکاتسوکی نمیزنه و بعد از این اتفاقات بازم آکاتسوکی اون حس و حال خوفناک خودشو تا حدودی حفظ میکنه و در ادامه با وارد شدن عالی پین به داستان و مبارزه با جیراییا دوباره اوج میگیره.

ختم کلام، بنظر من با اینکه آکاتسوکی هم مشکلاتی داشته و اصلاً گروه پرفکتی نیست ولی تو بین باقی شونن‌های معروف پرداخت بهتری داره.
بازم میگم که اینجا بحث سر اینکه کدوم انیمه بهتره و داستان جالبتری داره نیست، بحث فقط و فقط سر نمایش گروه بدمن‌های داستانه... بحث سره علاقه بیشتر به فلان گروهم نیست چون من خودم فانتوم‌ها و مخصوصاً Noah رو خیلی بیشتر از آکاتسوکی دوست دارم.
این مقایسه هم در حالت کلی خیلی جوانمردانه نیست برای اینکه تو ناروتو تمرکز داستان رو آکاتسوکی خیلی بیشتر از مثلاً فانتوم‌ها تو هانتره ولی خب از اونجایی که سر صبحی چت کردم، باید به یه چیزی گیر بدم دیگه بالاخره! :d (زیاد جدی نگیرید)

من همیشه تو خیالاتم فکر میکنم اگه کیشیموتو یه کمک نویسنده باتجربه (یا حتی یه ادیتور خیلی بهتر) و درست و حسابی کنار دستش داشت که از کلیت داستان باخبر باشه ناروتو چی میتونست از آب در بیاد؟!
برا اینکه تو خیلی از زمینه‌ها هنوزم بعد از این همه مدت ناروتو بدون رقیبه، اوج داستان ناروتو رو کمتر شوننی داشته و قبل از گند خوردن بهش تو قله کارهای شونن بوده و کیفیتی داشته که خیلی از کارها هیچ‌وقت بهش نزدیک هم نشدن... درسته تو کلیت ممکنه بگیم شونن‌های x و y بهتر از ناروتوئه (که کاملاً درسته) ولی دوره اوج ناروتو لعنتی اصلاً یه چیز فضایی بوده.


:crying1:
 
  • Like
Reactions: Straw Hat Luffy

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
با حرف های اریا کاملا موافقم اکاتسوکی خوف ترین گروه ادم بدهاست که تو انیمه دیدم با این که تو یه انیمه شونن بودن سطح تاریکی این گروه بالا تر از انیمه بود خیلی بی مقدمه و بی سر و صدا یه دفعه وارد داستان میشند و یه نمایش قدرتی قشنگی به راه می افته از اون طرف تک تک قسمت هایی که با این گروه مبارزه میشه از بهترین اپیزدوهای ناروتو هست که همیشه تو خاطره ها میمونه دیگه نیازی نیست که به ارک پین اشاره کنم ! البته اون مشکلی که اریا اشاره کرد یه مشکل کلی تو ناروتو هست پاور اپ شدن یه دفعه ای کارکترا ها که برای تک تک شخصیت های این انیمه اتفاق میافته از هوکاگه ها بگیر تا مرغ و چوری ها !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Straw Hat Luffy

Fenola

کاربر سایت
Apr 23, 2010
245
نام
فربد
سلام بر همگی

نمی دونم دوستان کسی یادش هست یا نه ولی یه نفر تو فروم بازی رایانه بود که هر چی انیمه و انیمیشن جدید می یومد رو روی dvd می زد و پست می کرد. کلا کارش فروش انیمه و انیمیشن بود. می خواستم بدونم کسی اینجا همچین فردی رو سراغ نداره؟ یا کسی رو سراغ دارید این انیمه hunter x hunter رو با eng sub داشته باشه حالا کیفیتش هم خوب بود که چه بهتر ولی یه انیمه هم از persona اومده episodic اونم می خواستم.

ممنون از همگی:)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
نام
امیر حسین
@NoctisSasuke
همین که هر هفته میای اینجا هایپ میکنی،تبلیغ برای DGMـه دیگه! :d مخصوصا یادت باشه بعد از اینکه J-Stars زدم هم باز تبلیغ کردی براش :d

---
با حرفای آریا ساما هم موافقم تا حد زیادی! :d
در مورد وان پیسم خودش گفت و موافقم! :d
البته من خودم هیچوقت مثلا شیجیبوکای ها رو اصلا یه گروه نمیدونم(چون هیچکدوم با هم کنار نمیان،هیچکدوم هدف یکسانی ندارن! فقط یک مشت مزدورن:-" ) ، توی وان پیس بخوام مثال بزنم مثلا میگم گروه CP9 یا Baroque Works ! :-" که باز چون میدونیم وان پیس تو خفن ترین شرایطشم طنز وجود داره و ملت خودشونم جدی نمیگیرن:-"(اگرم جدی بگیرن،کلاه حصیری ها جدی نمیگیرنشون! :d ) هیچوقت نمیشه با یکی مثل آکاتسوکی یا اسپاداها مقایسشون کرد! :d ولی خوب مثلا توی همین وان پیس محبوب ترین بدمن برای من کروکودایل هستش! اما از زیر دستاش MR1 و MR2 رو دوست دارم فقط!
البته همینطور که گفتی همینا هم نمیشه بدمن حساب کرد کاملا! نمونش MR2 یا میهاوک!( اگر بگیم میهاوک بدمنه،ایشون بدمن محبوبم میباشد:d )

البته آریا،معرفی شیجیبوکای جماعت،اولینشون خفن بودا:-" قوی ترین شمشیرزن دنیا ، تک و تنها سوار بر قایقی به شکل تابوت ، برداشت کشتی به اون گندگی رو از وسط نصف کرد:| هیچ خط و خشی هم روش نیفتاد! با چاقوی میوه خوری هم زورو ساما رو ترکوند:| یه زخمی هم همون اول داستان بهش هدیه داد که جزوی از وجود زورو شده دیگه :d
ولی خوب بازم موافقم اصلا رسالتشون شبیه به بدمن های دیگه نیست! همونجا هم درس زندگی میداد به زورو :d یعنی اصلا به قصد کشتن یا نقشه ی شوم نیمده بود :d

اصلا عکس هایی که گذاشتی،وان پیس در کنار بقیه! آدم اصلا نمیتونه از اینا بترسه:d فکر نکنم هیچ عکس رسمی یا حتی فن آرتی هم بشه پیدا کرد که اینا کنار هم ترسناک به نظر بیان :d

ولی همچنان هیچی آکاتسوکی نمیشه! :x بین همینا هم من از یک سریشون بدم میاد(میدونید کی رو میگم ولی خوب نام نمیبرم:-" )،ولی هیچوقت منکر خفن بودن این گروه و تمام مبارزاتشون نمیشم! آها یک مورد دیگه در مورد آکاتسوکی(تو انیمه البته) اون آهنگ فوق خفن ناکشه که هرکسی یا شنیدنش موهاش سیخ میشه! :d اون کاراکترای خوفناک+این آهنگ! یک معجون عجیب غریبیه! :d


بالاترم گفتی میتونی شخصیت های محبوب آینده ی DGMـم رو نام ببری،تقریبا ایمان دارم به این پیشبینیت! همین چند وقت پیشم در مورد کاراکترهای محبوب صحبت میکردیم،سلایق تا حدود 90% شبیه هم بودن :d (بعد فرشاد میاد به من گیر میده:| )
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Straw Hat Luffy

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خب بحث بهترین گروه آدم بدها شد گفتم منم بیام یه نطقی در این زمینه بکنم! :d
صحبتهای داخل اسپویل یه نگاه کلی به نحوه معرفی و نمایش بدمن‌های داستان یکسری انیمه‌ شوننه... (اینجا بحث راجع به گروه بدمن‌هاست و کاری ندارم که مثلاً تو فلان انیمه یه شخصیت منفی خدا داریم که از همه اینها میتونه بهتر باشه یا نباشه)
همین اول بگم که بنظر من آکاتسوکی بهترین گروه بدمن‌ بین انیمه‌های شونن-اکشن معروفه (کاری به مانگاها و لایت‌ناول‌های شونن و غیر شونن که انیمه نشدن ندارم)... این قضیه هم ازنظرم دلایل زیادی داره که باهم یه نگاهی بهشون میندازیم... اینم اضافه کنم که اینجا اکثر بچه‌ها مثل من با راهی که ناروتو در پیش گرفت مشکل دارن و اصلاً تو این زمینه بحثی نیست، وضع انیمه که افتضاحه و مانگا هم که خیلی قبل از اتمام رفته بود تو باقالی، این بحثی که داریم میکنیم ربطی به کیفیت کلی کار نداره، پس به هم بستش ندید. :d

///مطلب زیر شامل اسپویل از سری اول ناروتو تا قسمت 150 - ناروتو شیپودن تا قسمت 200 - بلیچ تا قسمت 150 - هانترxهانتر تا قسمت 70 - وان‌پیس تا قسمت 300 و از دی-گری.من هم اسپویلی نداره. :d///

اولین و مهمترین مسئله نحوه معرفی و نشون دادن گروهه آدم بدهاست...
Bleach - Espada
j720rft70188op096t93.jpg


مثلاً تو بلیچ اولین باری که اسپاداهارو میبینیم جاییه که اولکیورا و یامی میان زمین، تو همون اولین ملاقات ایچیگو دسته یامی که یکی از اسپاداهاست و قراره قوی‌ترین و خفن‌ترین دشمنهای داستان باشن رو مثل پنیر قطع میکنه و خدانگهدار!
دفعه بعد گریمیجو (اسپادا شماره 6) با کلی لات بازی میاد و بعد از له کردن ایچیگو تو یک لحظه توسط ایچیگو زخمی میشه و ادامه ماجرا.
این دو تا اتفاق بنظرم بزرگترین ضربه رو به این گروه میزنه (مخصوصاً قطع شدن دست یامی) و کاری میکنه که اُبهت و عظمتشون تو همون ملاقات اول تاحدودی از بین بره... حالا هرچقدر جلوتر، داستان کرکتهای خفن و قدرتمند به اسپاداها اضافه میکنه بازم این تاثیر اولیه نه چندان جالب تو ذهن بیننده میمونه و پیش خودش میگه ایچیگو که دست فلانی رو قطع کرد و اون یکی رو هم تونست زخمی کنه، پس خیالی نیست و یه مقدار تمرین کنه میره دک و دهنه همه رو صاف میکنه. :d
این مسئله که اسپاداها به نوعی بازیچه دست آیزن هستن هم یکمقدار از اُبهتشون کم میکنه و بیشتر به خفن جلوه دادن آیزن کمک میکنه تا اسپاداها.

D-Gray.Man - Noah
aj6cpqiaomci3kn53ayo.jpg


یا تو «دی-گری من» گروه Noah که قراره دشمن اصلی باشن معرفی چندان جالبی ندارن، خود Earl هم که اون اوایل کاملاً تو دیواره... کاتسورا (مانگاکا و نویسنده اصلی داستان) هرچقدر تو شخصیت‌پردازی آدم بااستعدادی هست تو معرفی اولیه شخصیتها افتضاحه... برای همینه که امیر آکیبا میاد میگه من از هیچکی تا اینجای کار خوشم نمیاد و من کاملاً بهش حق میدم، برای اینکه تمام شخصیتها معرفی کاملاً ساده و معمولی دارن و چیزی چشم بیننده رو نمیگیره، مخصوصاً اگه کارهای شونن زیادی دیده باشه.
ولی تو طول زمان داستان باعث تغییر و رشد شخصیتها میشه و لایه‌های جدیدی از اونهارو به نمایش میزاره و اینجاست که قدرت اصلی داستان و بزرگترین نقطه قوتش آشکار میشه و باعث میشه دی-گری من تبدیل به این جواهری که الان هست بشه و عاشق یکسری از کرکترها بشین و Noah و Earl و خیلی‌های دیگه براتون تبدیل به یکی از بهترین‌‌ها بشن. (بیشتر منظورم مانگاست، چون انیمه که ناقصه و عملاً خیلی از شخصیتهارو هم نشون نمیده)
مطمئنم اگه امیر انیمه رو تموم کنه و مانگا رو هم بخونه نظرش عوض میشه و یکسری از کرکترها میرن تو لیست شخصیتهای محبوبش (اصلاً شک ندارم و همین الان حتی میدونم عاشق کدوم شخصیتها میشه و میتونم اسم ببرم :d)
فرشاد میدونی که من خودم چقدر فن دی-گری من‌ام و باهم راجع بهش خیلی بحث کردیم(اون اوایل که مانگا نمیومد و یادته؟! :() ولی خارج از فن بازی اساسی‌ترین مشکل داستان همین نحوه معرفی شخصیتها و اون ریتم اولیه و خیلی کند داستانه (هر چند من اون شروع کند و طولانی داستان رو خیلی دوست دارم ولی مشخصاً چیز همه پسندی نیست)

Hunter x Hunter - Phantom Troupe
ppn27n21s6fal632xzp8.jpg


بریم سراغ هانترxهانتر و فانتوم تروپ (:bighug:)
فانتومها هم مشکلشون شکسته شدن زود هنگام اُبهتشونه (ترکیدن پاکو و او-وو)
البته با توجه به روند کلی داستانه هانتر این قضیه یه مسئله‌ اجتناب ناپذیر بوده و منم اینجا بحث اینکه کدوم کار بهتره رو ندارم (چون مسلماً به صورت کلی هانتر کار خیلی باکیفیت‌تری از ناروتوئه)
همین اتفاق و پیچیده‌شدن نسخه دو تا از فانتوم‌ها + اتفاقی که برای کرولو میفته باعث میشه اون حس خوفناکی که اول داستان از فانتومها دارید از بین بره و براتون تبدیل به یه گروه معمولی‌تر (از لحاظ قدرت) بشن.

One Piece - Shichibukai
00zryidg85mcsk77v1m0.jpg


وان پیس هم که به شکل کلی گروه بدمن نداره و همه هم میتونن بد‌ باشن هم خوب! :d
ولی برای مثال بازم یه گروهی مثل شیچیبوکای با اینکه شخصیتهای جالبی داره ولی از همون اول اصلاً حس ترسناک و خفنی به آدم نمیده و بعد از شتل شدن کوروکدایل عملاً آب گروه قطع میشه.
دیگه حسش نیست با جزییات شونن‌های معروف و طولانی دیگه رو هم مثال بزنم (مثل Katekyoshi Hitman Reborn و دراگون بال و...) ولی بصورت کلی میتونم بگم که اکثرشون از مشکله معرفی نه چندان جالب و شکسته شدن اُبهت رنج میبرن.

Naruto - Akatsuki
al3w3sncdsffgvwh0q04.jpg


حالا بریم سراغ اصل جنس یعنی آکاتسوکی و اینکه چرا انقدر این گروه فوق‌العاده ظاهر میشه.
اولین مسئله‌ای که اشاره کردم یعنی نشون دادن گروه برای بار اول که عالی انجام شده.
ایتاچی و کیسامه میان کونوها و تو یه مبارزه خیلی کوچیک 3 تا از بهترین نینجاهای دهکده رو مثل آب خوردن گوجه میکنن... این مسئله و اون نمایش ترسناک از قدرت ایتاچی و بلایی که سر کاکاشی میاره عالی کار شده و نشون‌دهنده فاصله کیلومتری این شخصیتها و گروه (از لحاظ قدرت) با باقی شخصیتهای داستانه، یعنی از همون اول نشون میدن که اینها باقالی نیستن و تو یه level دیگه سیر میکنن و قرار نیست همون جلسه اول دست و پاشون قطع شه!!
مطمئناً هیچ انیمه‌بین و طرفدار شوننی اون شروع طوفانی و قسمتهای اول ناروتو شیپودن رو فراموش نمیکنه، جایی که دوتا دیگه از افراد آکاتسوکی رو نشون میدن (دیدارا و ساسوری)
رفتن این دو تا به دهکده شن و مبارزه دیدارا به صورت تک نفره و بدون دخالت ساسوری با گارایی که الان کازه‌کاگه شده و فوق‌العاده قدرتمنده و در نهایت کتلت کردن گارا با اون وضعیت!
اون خنده‌ها و حالت تمسخر آمیز دیدارا تو کل مبارزه رو که خوب یادتون هست :d یکی دیگه از بهترین حرکاتی که کیشیموتو زد و بیشتر باعث شد تا بیننده/خواننده از این گروه بترسه.
بعد از این اتفاق شاهد بردن بدن گارا به اون غار و کشیده شدن شیره بیجو هستیم! یعنی اولین باری که شما کل گروه رو کنار هم میبینی وقتی هست که دارن یه عمل جنایی انجام میدن (بیرون کشیدن بیجو از بدن گارا) نه اینکه تو جلسه باشن و حرفای خاله‌زنکی بزنن!! :d
تمام اینها تو حالتی اتفاق میفته که شما قیافه سایر اعضای گروه رو نمیبینید و فقط با یه هولوگرام طرفید و این مسئله بیشتر و بیشتر به خوفناک جلوه دادن گروه کمک میکنه، آدمی اصولاً از ناشناخته‌ها میترسه و کیشیموتو اینو خیلی خوب میدونه و راجع به آکاتسوکی قطره قطره اطلاعات میده تا همیشه یه حالت میستری و وهم‌آمیزی دوروبرشون باشه... یا حتی اون لباسهای یکدست و کت مشکی با ابرهای قرمز که خودش یه دلیل دیگه برای غیر‌عادی نشون دادن این گروهه.
البته ناروتو هم تو این قضیه اصلاً بدون‌اشکال نیست... مثلاً ترکیدن ساسوری بوسیله ساکورا و چیو با اینکه خیلی غمناک بود ولی زیاد منطقی جلوه نمیکرد (نسبت قدرتها بهم)، یا مسائل دیگه که طرفدارها خیلی خوب باهاش آشنا هستن، مثل استفاده بیش از حد از اعضای گروه و خراب کردنشون تو اواخر داستان... ولی نکته اینجاست که این اتفاق‌ها (حداقل تا اواخر داستان) ضربه خیلی اساسی مثل سایر کارهای شونن (بلیچ و...) به پیکره و اُبهت آکاتسوکی نمیزنه و بعد از این اتفاقات بازم آکاتسوکی اون حس و حال خوفناک خودشو تا حدودی حفظ میکنه و در ادامه با وارد شدن عالی پین به داستان و مبارزه با جیراییا دوباره اوج میگیره.

ختم کلام، بنظر من با اینکه آکاتسوکی هم مشکلاتی داشته و اصلاً گروه پرفکتی نیست ولی تو بین باقی شونن‌های معروف پرداخت بهتری داره.
بازم میگم که اینجا بحث سر اینکه کدوم انیمه بهتره و داستان جالبتری داره نیست، بحث فقط و فقط سر نمایش گروه بدمن‌های داستانه... بحث سره علاقه بیشتر به فلان گروهم نیست چون من خودم فانتوم‌ها و مخصوصاً Noah رو خیلی بیشتر از آکاتسوکی دوست دارم.
این مقایسه هم در حالت کلی خیلی جوانمردانه نیست برای اینکه تو ناروتو تمرکز داستان رو آکاتسوکی خیلی بیشتر از مثلاً فانتوم‌ها تو هانتره ولی خب از اونجایی که سر صبحی چت کردم، باید به یه چیزی گیر بدم دیگه بالاخره! :d (زیاد جدی نگیرید)

من همیشه تو خیالاتم فکر میکنم اگه کیشیموتو یه کمک نویسنده باتجربه (یا حتی یه ادیتور خیلی بهتر) و درست و حسابی کنار دستش داشت که از کلیت داستان باخبر باشه ناروتو چی میتونست از آب در بیاد؟!
برا اینکه تو خیلی از زمینه‌ها هنوزم بعد از این همه مدت ناروتو بدون رقیبه، اوج داستان ناروتو رو کمتر شوننی داشته و قبل از گند خوردن بهش تو قله کارهای شونن بوده و کیفیتی داشته که خیلی از کارها هیچ‌وقت بهش نزدیک هم نشدن... درسته تو کلیت ممکنه بگیم شونن‌های x و y بهتر از ناروتوئه (که کاملاً درسته) ولی دوره اوج ناروتو لعنتی اصلاً یه چیز فضایی بوده.


:crying1:

خب تو اینکه نحوه معرفی Noah ها خیلی ساده و کند بود شکی نیست اما من هنوزم میگم (مانگا رو هم دخالت میدم تو این نظرم) که Noah ها خیلی خیلی بیشتر از Akatsuki ها دوست داشتنی ترن

برای مثال چندتا از شخصیت های آکاتسوکی هست که خیلی خوشت بیاد ازشون؟ برا خود من فقط پین و ایتاچی و کیسامست و بقیه اصلا برام مهم نبودن :d کاری به مبارزه ندارما مثلا بگی مبارزه دیدارا یا ساسوری باحال بود خود شخصیت پردازی رو میگم

ولی از طرفی تو Noah ها پر کله خر ها و باحال های دوست داشتنیه مثل Earl و تیکی که من بهترینشون میدونم و رود و Neah و Wisely یا مثلا من فکر میکنم آکیبا از لولوبل خوشش بیاد (به خاطر فتیش سن بالا بودن و میسترس دوستیش میگم :d )

تازه هنوز 4 تا از Noah هارو درست و حسابی نشون ندادن

بعد یه چیزی که تو همه اون گروه ها هست ولی تو D.G-m دقیقا مخالفشه که من هردو حالت رو دوست دارم ولی برا D.G-m رو بیشتر, رابطه بین بدمن هاست. تو بقیه همه باهم مشکل دارن و میخوان خودشونو خفن تر نشون بدن که خب نمیشه ایراد گرفت چون گروه بد من هستن دیگه :d اما چیزی که تو D.G-m خیلی قشنگتره اینه که کل بدمن ها اعضای یه خانواده هستن اینکه بهم دیگه اهمیت میدن برای مثال تکلیف های رود رو انجام دادن :)) یا اینکه بعد از اینکه Skin مرد چه حالتی پیدا کردن :(

و یه چیز خوب اینه که کل گروه رو نیومدن یهویی نشون بدن و اصل کاری ها رو تازه بعد از انیمه معرفی کردن دیگه لازم نیست نام ببرم که خودت یکی از Noah های محبوبت تو مانگاست :d

از نظر مبارزات هم هیچکدوم از Noah ها تاحالا ضعیف نشون داده نشدن اصلا همین کاندا و کروری تقریبا مرده بودن با اینکه برده بودن :d

خلاصه اینکه گروهی که من بیشتر باهاشون حال کردم و بیشتر بهشون اهمیت میدم همین Noah ها هستن :d

تو گیر دادن به اسپادا ها شماره داشتن هرکدومشو یادت رفت بگی :d چون هربار که همدیگه رو میبینیم راجع به بدمن ها حرف میزنیم دیگه از قبل میدونستم چی میخوای بنویسی XDDD


- - -ویرایش - - -

@NoctisSasuke
همین که هر هفته میای اینجا هایپ میکنی،تبلیغ برای DGMـه دیگه! :d مخصوصا یادت باشه بعد از اینکه J-Stars زدم هم باز تبلیغ کردی براش :d

---
با حرفای آریا ساما هم موافقم تا حد زیادی! :d
در مورد وان پیسم خودش گفت و موافقم! :d
البته من خودم هیچوقت مثلا شیجیبوکای ها رو اصلا یه گروه نمیدونم(چون هیچکدوم با هم کنار نمیان،هیچکدوم هدف یکسانی ندارن! فقط یک مشت مزدورن:-" ) ، توی وان پیس بخوام مثال بزنم مثلا میگم گروه CP9 یا Baroque Works ! :-" که باز چون میدونیم وان پیس تو خفن ترین شرایطشم طنز وجود داره و ملت خودشونم جدی نمیگیرن:-"(اگرم جدی بگیرن،کلاه حصیری ها جدی نمیگیرنشون! :d ) هیچوقت نمیشه با یکی مثل آکاتسوکی یا اسپاداها مقایسشون کرد! :d ولی خوب مثلا توی همین وان پیس محبوب ترین بدمن برای من کروکودایل هستش! اما از زیر دستاش MR1 و MR2 رو دوست دارم فقط!
البته همینطور که گفتی همینا هم نمیشه بدمن حساب کرد کاملا! نمونش MR2 یا میهاوک!( اگر بگیم میهاوک بدمنه،ایشون بدمن محبوبم میباشد:d )

البته آریا،معرفی شیجیبوکای جماعت،اولینشون خفن بودا:-" قوی ترین شمشیرزن دنیا ، تک و تنها سوار بر قایقی به شکل تابوت ، برداشت کشتی به اون گندگی رو از وسط نصف کرد:| هیچ خط و خشی هم روش نیفتاد! با چاقوی میوه خوری هم زورو ساما رو ترکوند:| یه زخمی هم همون اول داستان بهش هدیه داد که جزوی از وجود زورو شده دیگه :d
ولی خوب بازم موافقم اصلا رسالتشون شبیه به بدمن های دیگه نیست! همونجا هم درس زندگی میداد به زورو :d یعنی اصلا به قصد کشتن یا نقشه ی شوم نیمده بود :d

اصلا عکس هایی که گذاشتی،وان پیس در کنار بقیه! آدم اصلا نمیتونه از اینا بترسه:d فکر نکنم هیچ عکس رسمی یا حتی فن آرتی هم بشه پیدا کرد که اینا کنار هم ترسناک به نظر بیان :d

ولی همچنان هیچی آکاتسوکی نمیشه! :x بین همینا هم من از یک سریشون بدم میاد(میدونید کی رو میگم ولی خوب نام نمیبرم:-" )،ولی هیچوقت منکر خفن بودن این گروه و تمام مبارزاتشون نمیشم! آها یک مورد دیگه در مورد آکاتسوکی(تو انیمه البته) اون آهنگ فوق خفن ناکشه که هرکسی یا شنیدنش موهاش سیخ میشه! :d اون کاراکترای خوفناک+این آهنگ! یک معجون عجیب غریبیه! :d


بالاترم گفتی میتونی شخصیت های محبوب آینده ی DGMـم رو نام ببری،تقریبا ایمان دارم به این پیشبینیت! همین چند وقت پیشم در مورد کاراکترهای محبوب صحبت میکردیم،سلایق تا حدود 90% شبیه هم بودن :d (بعد فرشاد میاد به من گیر میده:| )

تبلیغ نمیکنم. هایپم رو باید یه جا خالی کنم و میام اینجا خالی میکنم :d

خدا خفت کنه منو یادت J-Stars انداختی باز :| مردکا نمیخوان DLC برا قابل بازی کردن آلن بدن؟ :d

اینکه با آریا راجع به کاراکترای محبوبت بحث میکنی و آریا اسم شخصیتایی رو میگه که تو دوسشون داری دلیل نمیشه که سلیقش مثل توئه :d برا اینه که تورو خوب میشناسه و میدونه از چه عتیقه هایی خوشت میاد :d

برای مثال اگر آریا کوچترین علاقه ای به سادو داشته باشه خودم با مشت میزنم به قسمت شریف مردانگیش :d
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
DGM رو هر طور شده تا قسمت 50 تحمل کنید بعد از اون یه جهش کلی تو روند داستان و شخصیت ها پیدا میشه و مطمئنا از ادامه ش چندین برابر بیش تر لذت میبرید.
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
دیشب قسمت 12 مرد تک مشتی رو دیدیم، بهترین انیمه ی سال بود. :D
خیلی اکشن بالایی داشت و این کشته شدن دشمن های ایشون با شیوه ی خاص مردتک مشتی در نگاه اول عجیبه و شاید مسخره. اما توی قسمت 12 میفهمیم سایتما-ساما چقدر تنهایی داره رنجش میده. شما دیالوگ های قسمت 12 رو بخونید. تمام حرفای رییس فضایی ها در اصل دیالوگ هایی هستند از زبان سایتما :D
 
  • Like
Reactions: Straw Hat Luffy

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,124
نام
محمد علی
ایشین اون زمانا نقش نخودی رو داشت :d صرفا برای طنز خوب بود! (10 قسمتی یه بار:-" )
حداقل میگفتی کُن ساما،ایشون یکم نقشش پررنگ تر بود و چندتا صحنه ی ماندگار رقم زد:-"
ایشین به صورت فجیعی منُ یاد خودم می انداخت (البته اون اولاش که گاگول بازی در میاورد:D)
و چون آدم خودپسندی هستم از چیزی که منُ یاد خودم بندازه خوشم میاد.:>
این مخالفت نکردن فرشاد،نشونه ی ایشیدا فن بودنشه! جان خودم این فن ایشیدا بوده صداش رو در نمیاره! :d
---
خوب آخرین قسمت One Punch Man هم دیدم و سال 2015 هم تموم شد یه جورایی! چقدر انیمه های خفن داشتیم امسال! :x تقریبا توی همه ی سبک ها! :x
و خیلی کنجکاوم بدونم امسال کدوم انیمه لقب بهترین انیمه ی سال از نظر کاربرای بازی سنتر رو میگیره! چون اصلا نمیتونم حدس بزنم این مورد رو :d ( @Police _ 110 )

فقط یه چیز دیگه مونده از 2015 ! اونم دست آریا رو میبوسه! پیش نمایش انیمه های زمستونی:( ، موندم این فرشاد که دستش به آریا میرسه چرا هیچ حرکت مثبتی نمیره:|

فکر کنم برای من بهترین انیمه 2015 همین One Punch Man باشه. رسماً تنها انیمه ای بود که هر هفته قسمت جدیدش رو بدون تاخیر میدیدیم.
هنوز از زمستون 2015 انیمه داریم که چند قسمتش باقی مونده. اما این لعنتی رو دیشب تموم کردیم:(

توی رای گیری ANN هم با یه اختلاف رای تخیلی بهترین انیمه 2015 شد.

منم خیلی از D Gray man خوشم نیومد. از چیزی که تو ذهنم بود چیپ تره. فکر میکردم جدی و دارک باشه که نیست.

همینجا دوباره از فرصت استفاده میکنم و میگم بهترین انیمه دنیا Neon genesis هست :D

راستی یه چیزی هم مونده بود تو دلم بگم، این Durarara خیلی مسخره و بی سر و ته بود:D خوب کارگردانی شده بود اما در کل حال نکردم اصلا
در مورد خط اول که نظری ندارم:D

اما در مورد خط دوم تا حدی باهات موافقم. این که خفن ترین انیمه دنیا هست یا نه رو نمی تونم تایید یا رد کنم. حداقل خفن ترین انیمه من نیست.
حداقل برای من انیمه های خفن تری هم هست.
اما به هر حال تک بودنش رو نمیشه انکار کرد.

نکته اصلی دورارارارارارارارا همین مسخره و بی سر و ته بودنش ـه (حداقل در ظاهر). اخوی ایشون (انیمه Baccano) هم دقیقاً همین جوریه.
و باحال بودنش هم به همین خل وضع بودنشه.:D
در مورد دومی،ایتاچی ازدواج نکرده بوده؟ :d
آخه به نظر یکم سن ـش بزرگتر بقیه به نظر میاد! هم اینکه کلا مشکوکه...مشکوک ها هم باید فامیل اوچیها داشته باشن :d (البته این بخش داخلیه کفش سارادا هم افتاده رو بازو بند طرف،قرمزیش این حس رو میداد که طرف علامت اوچیها روی بازو بندش داره! الان دقت کردم دیدم قرمزه مربوط به کفشه :d )

لول! الان متن رو خوندم گویا بچه های دهکده ی شن توی فیلم بودن! و اسم این دخترک،یودو میباشد! اون ماسکیه هم،آدم میباشد! فکر میکردم عروسک باشه:|
ولی هیچی در موردش گفته نشده که دختر گاراست:( (همچنان لعنت به کیشیموتو به مدل موی جدید گارا ، و تک و تنها موندن کاکاشی و ایروکا سنسه :( )
جواب سوال های داخل اسپویلت شامل اسپویل هایی از مانگای ناروتو، رمان ایتاچی و فیلم آخر ناروتو میشه:D
در مورد این که ایتاچی ازدواج کرده یا نه، جواب "نه" ـه.
ازدواج نکرده اما نامزدی داشته که طبیعتاً می تونی سرنوشتش رو حدس بزنی:(
ماجراش توی رمان ایتاچی هست و بهار هم که قراره انیمه بشه.

در مورد شخصیت های توی اون پوستر:
دختری که سمت چپ عکس ایستاده توی فیلم هست اسمش هم Yodo ـه اما نگفتن که دختر گاراست. اما به نظر نمیاد دخترش باشه.
توی فیلم که هیچ ربطی به هم ندارن.
اما اون پسری که توی گوشه سمت راست عکسه توی فیلم نبوده و جدیده.
در مورد کاکاشی هم کیشیموتو نامردی کرد=((
 

soltanmasoud

کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,792
نام
Masoud
یه موضوعی در مورد معرفی DGM هست باید بگم.
فکر کنم DGM انقدر معروف هست و بوده که لازم نیست کسی معرفیش کنه ، حداقل برا من که اینجوری بوده:
حدود 6 ، 7 سال پیش بعد دیدن ناروتو ، دن ، بلیچ و وان پیس ، من با DGM اشنا شدم ولی خب انیمه های خوب دیگه ای هم بود که من هی میرفتم سراغ اونا.
مثلا بین سامورایی چامپلو و DGM میموندم و میرفتم سامورایی میدیدم و ...:d
یه مدتم فراموشش کرده بودم تا این که بلاخره شروعش کردم.
البته یکی دیگه از مهم ترین (شاید مهم ترین) دلایل شروع نگردن DGM نبود کیفیت خوب و هارد ساب بودنش بود)x

راستی اینو نمیدونم دیدید یا نه:
http://www.imdb.com/search/title?at=0&num_votes=5000,&sort=user_rating&title_type=tv_series
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
شیره One punch man :))

ولی به نظر من تنها نکته های مثبتش مبارزات و فقط خود سایتاما بود :d

یعنی هیییییچ شخصیت درست و حسابی دیگه ای نداشت :d چه آدم بدا چه خوبا

یعنی انقدر سایتاما رو خفن نشون دادن که بقیه هرچی هم که باشن بازم مسخره به نظر میان

داستان هم . . . . داستانی تو مانگا داره یا نه؟ :d چون تو انیمه که داستان نداشت :d
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
نام
امیر حسین
دوستان میخوام یه انیمه ی بلند رو شروع کنم و بین bleach و D.gray man موندم شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟
وان پیس :d
بین این 2تا من نظرم روی Bleachـه! :-"
---
[MENTION=68802]NoctisSasuke[/MENTION]
اون حدس زدن خالی بحثش جداست:-" ، توی پروفایل چندی پیش بحث داشتیم در همین موارد :d حالا قرار نیست همشم مثل هم باشه :p ولی کاراکترهای محبوب مشترک زیادی داشتیم :-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر