Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

چند درصد از کیفیت ساخت انیمه One Piece راضی هستید؟

  • 100%

  • 80%-90%

  • 60%-70%

  • 40%-50%

  • 20%-30%

  • 10%

  • فاقد ارزش گذاری

  • وان پیس نگاه نمی کنم "دیدن نتایج"


Results are only viewable after voting.
با توجه به اینکه تا همین الانشم زیادی صبر کرده بودم دیمن اسلیر رو دیدم :D من با زیرنویس انیمه لیست دیدم و راضی هم بودم از ترجمش
گریه امانم رو بریده دوستان :D من واقعا نمیتونم این حجم از فشار روحی رو تحمل کنم از توان من خارجه
سر مبارزه پایانی این قسمت انقد گریه کردم که تا حالا تو فیلم ها بی سابقه بوده :D
در کل سطحش یه سر و گردن از هر چیزی که تا حالا تو Demon slayer دیده بودم متفاوت بود (بجز اپیزود 19)
از مبارزه اولش با انمو تا نبرد رنگوکو و آکازا و موسیقی و طراحیا و صداپیشه ها و همه چیز به طور شگفت انگیزی عالی بودن
کل داستانم هی امیدواری بود هی نا امیدت میکرد هی امیدوار میشدی هی میزدت زمین اصلا یه چیز عجیبی بود :دی
در حال حاضر این انیمه حتی از اتک آن تایتان هم برام با ارزش تره :D حیف که اشک آدمو در میاره
پ.ن: این تانجیرو بازم شمشیرشو گم کرد فک کنم این سری دیگه آقای LOL face جرش بده :دی
 
بعد اینکه این Shirobako Movie چرا هنوز زیرنویس نشده خلیل دونو اگه زیرنویسشو داری بفرست ممنون @Police _ 110
از وقتی که BD نسخه RAW اون امد، 2ماه طول کشید که زیرنویس انگلیسی ـش بیاد....
تا الان هم بیشتر از 1 ماه گذشته و کسی زیرنویس فارسی ـش نکرده
 
خیلی کم پیش میاد اثری اینقدر هایپ پشتش باشه و موفقیت کسب کنه در عین حال واقعا در حد اون هایپ باشه. الان که فیلم Demon Slayer رو دیدم بنظرم واقعا در حد تمام افتخاراتی که کسب کرده هست!
لعنتی شاهکار بود.
یکی از بهترین مبارزات انیمه ایی که تابحال دیدم داشت. بار احساسی فیلم هم بشدت قوی بود. شخصیت رنکوگو جزو بهترین شخصیت های انیمه ایی که دیدم رفت! اصلا فکرش رو نمیکردم اینطور بمیره.:((:((:((
حتما پیشنهاد میکنم ببینید!
 
آخرین ویرایش:
از وقتی که BD نسخه RAW اون امد، 2ماه طول کشید که زیرنویس انگلیسی ـش بیاد....
تا الان هم بیشتر از 1 ماه گذشته و کسی زیرنویس فارسی ـش نکرده
:| :| :| :| :| :| :|

یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین کارهاست واقعا حیف کسی ترجمش نمی کنه @Z-fan بیا این Shirobako Movie رو ترجمه کن :-" :-"

این Kimetsu no Yaiba هم بدجوری داره منو وسوسه میکنه احتمال زیاد صبرم تموم میشه و میرم می بینمش :-"
 
در این حین که شما دارید فیلم کیمتسو رو می بینید و از او طرف هم یه فیلم مهم تر به اسم Shirobako the Movie اومده و منم هنوز فیلم سوم Heaven's Feel رو ندیدم :D
تصمیم بر این شد که یه مانگای جدید استارت بزنم
که البته اکثرشون کارهای چرتی از آب دراومدن که بعد سه چپتر فاتحه شون رو خوندم
طراحی مانگا خیلی سخته. آدم زورش میاد می بینه یکی این حجم از ممارست و تلاش به خرج میده که یه کار فوق جنریک بکشه :(

بگذریم :D
اکثر این کارها چرت از آب درمیان
یعنی شامل همشون نمیشه و هر از گاهی واقعا به یه سری جواهرات خاص برمیخوری

24.jpg

نمیشه گفت Sousou no Frieren جواهر دست نخورده و Underrated و این چیزاش.
اتفاقا نمراتش خیلی بالان. کلی هم جایزه برده تو این یه سالی که داشته منتشر میشده. منتها هنوز زیر رادار خیلیا مونده لذا صحبت در موردش ضرر نداره
از مانگا فعلا 48 چپتر اومده
من دیروز صبح شروعش کردم، امروز صبح آنگویینگ شدم (Shows how much of a good read it is :D)
قبلش... داستان در مورد چیه (چیزهایی که میگم این زیر مربوط به چپتر 1 داستان اند. عملا اسپویل محسوب نمیشه ولی اگه میخواید خیلی چشم پاک برید سراغ مانگا، همین الان برید، پشیمون نمی شید)

ستینگ داستان، مثل همه کارهای عادی فانتزیه. یه گروه 4 نفره از یه شمشیر زن و مبارز و جادوگر و راهب که میخوان شاه شیاطین رو به خاک سیاه بشونن و دنیا رو نجات بدن. (همینایی که تو عکس بالا می بینید)
با یه فرق ریز البته
داستان از جایی شروع میشه که اینا زدن شاه شیاطین رو ترکوندن، ماموریت شون رو به اتمام رسوندن و حالا با تمام افتخارات شون برگشتن. :> شخصیت اصلی ما Frieren، اون دختر الف ـه است که با موهای سفیدش وسط نشسته (و من رو هی یاد Robin از Fire Emblem Awakening میندازه :| ) فریرن عمرش از مابقی اعضای گروهش بیشتره و طبیعتا به خاطر الف بودنش قراره بازم بیشتر از همه ی همرزم هاش عمر کنه... و داستان در مورد همینه

برای فریرن این حقیقت خیلی تلخی نیست که یارهاش رو با گذر زمان داره جا میذاره. بالاخره قبل از اینم این بشر کلی عمر کرده. منتها داستان جای این که در مورد غم و اندوه باشه بیشتر در مورد میراث و خاطرات اند. پلات اصلی داستان وقتی کلید میخوره که 50 سال بعد از شکست شاه شیاطین، شمشیرزن و لیدر گروه قهرمان ها که Himmel باشه به خاطر عمر زیادش فوت می کنه. مرگ هیمل، الف پیر ما رو تکون میده یخورده و باعث میشه که تصمیم بگیره حداقل به خواسته نهایی دو تا یار دیگه اش قبل از این که اون ها هم فوت کنن عمل کنه و در نتیجه اش دوباره راهی یه سفر طول و دراز دار دیگه میشه. سفری که این دفعه در مورد شکست دادن شاه شیاطین نیست. بلکه در مورد حمل کردن میراث مهم ترین آدماییه که فریرن تو این همه سال از عمرش باهاشون روبرو شده.

19 (1).jpg

داستان در کل به شدت داستان آرامش بخش با یه ریز المان غم و اندوه پشت پرده اصلی داستانه. همین که داستان واسه حساب کردن تعداد سال هایی که گذشته اول هر چپتر میزنه مثلا "25 سال بعد از فوت قهرمان بزرگ، هیمل" خودش همیشه اون نیش خودش رو داره. در کل بهترین چیز مانگا اینه که حساب زمان دستشه. برای فریرن چون خیلی عمر کرده گذر زمان خیلی سریعه. سر همینم کلا یکی از Trait های شخصیتیش اینه که خیلی راحت لفت میده بخواد یه کاری رو انجام بده و هیچ عجله ای نداره واسه هیچ کاری :D
البته بعد از این که تو سفرش آدم های مختلف رو پیدا می کنه به خاطر اون ها هم که شده سعی می کنه زیاد لفت نده هی :D (میگم زیاد یعنی مثلا واسه کمک به یه دهکده یهو دو سال یه جا وایمیسته... در این حد :D)

بیشتر چپترها حول و حوش برخوردهاییه که فریرن با بقیه جاهای دنیا می کنه. جاهایی که قبلا بهشون 70 سال پیش با هیمل و دو تا قهرمان دیگه کمک کرده یا جاهایی که احتیاج به کمک دارن یا حتی داستان های خیلی عادی سطحی تر مثل پیدا کردن یه کتاب خاص یا موارد دیگه. یه حالت Adventure/Slice of Life طوری
البته این میزان آرامش مانگا بیشترش به لطف آرت استایلشه. عدم اتکا به پنل های بزرگ، نشون دادن احساسات شخصیت ها تو مینیمالیستیک و ساده ترین حالت ممکن که یه کاری میکنه همه انگار پوکر فیس باشن تو مانگا و تون خیلی آروم دیالوگ ها کلا باعث میشن یه آرامش خاصی داشته باشه
یه جورایی از این لحاظ عملا کار آنتی شونن محسوب میشه از بس مانگا با هر پیچ و خم داستانی این قدر آروم برخورد می کنه. و خب همینشه که خاصش می کنه.

1.jpg

یکم وقت غر زدنه. یه ترند وحشتناک عجیبی که خیلی وقته بین مانگاها و ویدو گیم میبینم (جوجوتسو کایسن و گیرز 5 علی الخصوص بین کارهای اخیر) و رو مخه اینه که شخصیت های مونث، عملا عین شخصیت های مذکر رفتار می کنن، نوع نوشتار شخصیت و رفتارهاشون کلا یه جوریه که هر چقد Badass تر و Manly تر باشن بهتره (این که مخالف این قضیه برای شخصیت های مذکر هم داره یه جورایی اتفاق می افته خیلی کمک نمی کنه) وقتی تعداد کاراکترهای این شکلی تو یه کار زیاد میشه چیزی که حاصل میشه اینه که اون تعامل بین شخصیت ها خیلی غیر طبیعی میشن و بیشتر از این که آدم حس کنه داره داستان یه سری شخصیت رو میخونه بیشتر حس می کنه یه سری تروپ های کلیشه ای فقط قالب شون عوض شده تا جذاب تر به نظر برسن

بدبختی اینه واقعا جذاب تر هم به نظر میرسن و خیلیا فکر می کنن این حرکت خیلی علیه نورم های کلیشه ای داستان نویسی ـه و به شدت حرکت انقلابی ضدجنسیت زدگی و این چیزاس. ولی خب حرف من اینه وقتی نصف بیشتر کاراکترهای مونث یه داستان این جوری رفتار می کنن عملا داره این سیگنال رو میده که نویسنده نمی تونسته یه کاراکتر مونث درست و حسابی بنویسه که جدا از زن بودن اون حس استقلال و قدرت هم داشته باشن و تهش راه خیلی راحتتر و چیپ تر رو انتخاب کرده.
البته نه که نوشتن این مدل کاراکتر کلا بد باشه ها. ایشالله فصل بعد می فهمید من چه احترامی برای بانو Eris Boreas Greyrat تو موشوکو تنسه قائلم :D و خب به نظرم گینتاما هم با وجود داشتن همچین تروپ کاراکترهایی مثل نوبومه و ... یه سری از بهترین Cast های شخصیت های مونث بین کارهای شونن رو داره که من عاشق شونم :x

ولی یه چیزی هست به اسم افراط و تفریط و میره رو مخم یه خورده وقتی نویسنده ها کامل گند میزنن به این تعادل و خیلی ها هم تشویق شون می کنن. حالا چرا اینا رو گفتم؟
چون فرینن لامصب خیلی شخصیت اصلی خفنیه و کلا یکی از بهترین Lead Female هاییه که بین مانگاها چند وقت اخیر خوندم. با این که قیافه یه الف جوون رو داره ولی تک تک حرکاتش عین پیرزن های صد ساله است. این که کلا تعلقاتش به دنیا به چیزهای ظاهرا چرت و پرت مثل جادوهای گیمیکی وصله، از این که شاگردش بهش بی محلی کنه دلخور میشه، حس شوخ طبعی دمده اش، اهمیت ندادنش به جریان زمان، درک نکردن خیلی چیزهای سطحی، دیدش به همه اطرافیاش به چشم یه سری بچه محتاج به راهنمایی و تایم به هم ریخته خواب هاش و... عین پیرزن هاست :D ولی بازم دوست داشتنیه (مخصوصا وقتی دو سه نفر دیگه هم تو سفر همراهش میشن و تعاملاتشون رو با هم می بینید)
البته
البته... فریرن یکی از قهرمان هاییه که زدن شاه شیاطین رو سقط کرده. تو نادر شرایطی که مانگا درگیر بخش اکشن میشه به شدت ایشون مخوف اند :D >:)

17.png

ولی بحث همینه
نه فقط فریرن. همه شخصیت های مانگا، موقع اکشن یا قدرت نمایی و Badass بودنشون نیستن که شخصیت خودشون رو نشون میدن.
بلکه وقتی میخوان تو یه قسمت برای یکی از شخصیت های داستان هدیه تولد بخرن شخصیت شون معلوم میشه. این به نظرم خیلی قشنگ می کنه کار و جریان سفر محور بودنش رو.
شخصیت های فرعی کار محشرن. Fern و Stark عالین. از Sieg با این که کلا چند چپتر بوده کاراکتر به شدت امیر پسندیه و هیمل و مابقی قهرمان های قدیمی هم با این که فقط تو فلش بک های میبینمشون به شدت شخصیت های دوست داشتنی ای اند :x
کمدی کار هم یکی از نمونه های محشر کمدی خشکه، البته کلا مشخصه مانگاکای کار عاشق شخصیت های Dead Pan ـه :D


در کل اگه دلتون یه کار آرامش بخش فانتزی میخواد که همزمان کمدی خوبی داشته باشه و خسته کننده نباشه حتما به Sousou no Frieren یه نگاه بندازید
پشیمون نمیشید
 
آخرین ویرایش:
لیست رکورد هایی که فیلم Demon Slayer شکونده:|
Demon Slayer: Mugen Train - Record of Slayed Records List

WEEKEND STATISTIC RECORDS:

-Highest Screen Count (TBA, 1,400+?)

-Highest Nationwide Theater Seating Share (57.8%)

-Highest Showtime Count (22.4 avg. per theater)

-Highest Number of Seats Per Screen (254.4) - Third Weekend

-Highest 2-Day Patrons Per Theater Avg. (6,228)

-Highest 3-Day Patrons Per Theater Avg. (8,488)

-Highest 2-Day PTA (¥8.32 million ($78,900))

-Highest 3-Day PTA (¥11.47 million ($108,700))

-Second Highest Nationwide Theater Seating Share (55.6%) -Second Weekend

-Second Highest Showtime Count (21.1 avg. per theater) - Second Weekend

-Second Highest Number of Seats Per Screen (253.1 avg. per showing) - Second Weekend

-Second Highest 2-Day Patrons Per Theater Avg. (5,640) - Second Weekend

-Second Highest 2-Day PTA (¥7.55 million ($72,100)) - Second Weekend

-Third Highest Nationwide Theater Seating Share (53.4%) - Third Weekend

-Third Highest Number of Seats Per Screen (252.4 avg. per showing)

-Third Highest Showtime Count (20.5 avg. per theater) - Third Weekend

-Third Highest 2-Day Patrons Per Theater Avg. (5,032) - Third Weekend

-Third Highest 2-Day PTA (¥6.20 million ($59,300)) - Third Weekend

-All-Time IMAX Record (Running Total Will Be Updated Later)

-Biggest IMAX Opening Weekend [¥238 million ($2.3 million); ¥6.26 million ($59,600) avg. per screen]

-Second Biggest IMAX Weekend [¥216 million ($2.0 million); ¥5.69 million ($54,200) avg. per screen]

-Biggest 4DX Opening Weekend [Figure Not Reported]

-First Japanese Film to Top the Global Weekend Box-Office (Week 42/52, 2020)

-First Japanese Film to Top the Global Weekend Box-Office Twice (Week 45/52, 2020)

-First Japanese Film to Top the Global Yearly Box-Office! (2020)

WEEKEND RECORDS:

-Biggest Weekend Ever (¥3,354,392,750 ($31.9 million))

-Second Biggest Weekend Ever (¥3,041,448,750 ($29.1 million))

-Third Biggest Weekend Ever (¥2,498,667,150 ($23.9 million))

-Biggest 2-Day Opening Weekend (¥3,354,392,750 ($31.9 million))

-Biggest 3-Day Opening Weekend (¥4,623,117,450 ($43.9 million))

-Biggest 2-Day Opening Weekend Admissions (2,509,986)

-Biggest 3-Day Opening Weekend Admissions (3,420,493)

-Biggest Second Weekend (¥3,041,448,750 ($29.1 million))

-Biggest Second Weekend Admissions (2,272,836)

-Biggest Third Weekend (¥2,498,667,150 ($23.9 million))

-Biggest Third Weekend Admissions (2,028,283)

-Biggest Fourth Weekend (¥1,772,925,900 ($17.1 million))

-Biggest Fourth Weekend Admissions (1,295,783)

-Biggest Fifth Weekend (¥1,521,657,050 ($14.5 million))

-Biggest Fifth Weekend Admissions (1,147,404)

-Biggest Sixth Weekend (¥1,032,345,100 ($9.9 million))

-Biggest Sixth Weekend Admissions (748,041)

-Biggest Seventh Weekend (¥1,004,503,750 ($9.6 million))

-Biggest Seventh Weekend Admissions (712,048)

-Biggest Ninth Weekend (¥939,411,200 ($9.1 million))

-Biggest Ninth Weekend Admissions (655,310)

-Biggest Eleventh Weekend (¥907,618,200 ($8.8 million))

-Biggest Eleventh Weekend Admissions (575,643)

-Biggest Twenty-Third Weekend (¥170,040,650 ($1.6 million))

-Biggest Twenty-Third Weekend Admissions (112,000)

-Biggest Twenty-Fourth Weekend (¥237,102,600 ($2.2 million))

-Biggest Twenty-Fourth Weekend Admissions (153,000)

-Biggest Animated Film Opening Weekend

-Biggest October Opening Weekend

-First Film To Ever Achieve Five Weekends Above ¥1 Billion

-First Film To Ever Achieve Six Weekends Above ¥1 Billion

-First Film To Ever Achieve Seven Weekends Above ¥1 Billion

SINGLE-DAY RECORDS:

-Biggest Opening Day

-Biggest Single Day (First Saturday)

-Biggest Second Single Day (First Sunday)

-Biggest Third Single Day (Second Sunday)

-Biggest Fourth Single Day (Second Saturday)

-Biggest Fifth Single Day (Third Tuesday) est.

-Biggest Sixth Single Day (Third Sunday)

-Biggest Seventh Single Day (First Friday)

-Biggest Eighth Single Day (Third Saturday)

-First Film to Sell Over 1 Million Admissions in 1-Day (First Saturday)

-First Film to Sell Over 1 Million Admissions for a Second Day (First Sunday)

-First Film to Sell Over 1 Million Admissions for a Third Day (Second Saturday)

-First Film to Sell Over 1 Million Admissions for a Fourth Day (Second Sunday)

-First Film to Sell Over 1 Million Admissions for a Fifth Day (Third Sunday)

BIGGEST DAY RECORDS:

-Biggest Friday (¥1,268,724,700 ($12.0 million))

-Biggest Saturday (¥1,701,723,350 ($16.2 million))

-Biggest Sunday (¥1,652,669,400 ($15.7 million))

-Biggest Tuesday (¥1,230,000,000 ($11.8 million)) est.

-Biggest Wednesday (¥635,000,000 ($6.0 million)) est.

-Biggest Thursday (¥470,000,000 ($4.5 million)) est.

-Second Biggest Monday (¥820,000,000 ($7.8 million)) est.

-Second Biggest Friday (¥700,000,000 ($6.7 million)) est.

-Second Biggest Saturday (¥1,500,944,600 ($14.3 million))

-Second Biggest Sunday (¥1,540,504,150 ($14.7 million))

-Third Biggest Saturday (¥1,212,312,550 ($11.6 million))

-Third Biggest Sunday (¥1,286,354,600 ($12.3 million))

FASTEST RECORDS (Revenue):

-Fastest to ¥1 Billion (1-Day)

-Fastest to ¥2 Billion (2-Days)

-Fastest to ¥3 Billion (3-Days)

-Fastest to ¥4 Billion (3-Days)

-Fastest to ¥5 Billion (4-Days)

-Fastest to ¥6 Billion (6-Days)

-Fastest to ¥7 Billion (7-Days) est.

-Fastest to ¥8 Billion (9-Days)

-Fastest to ¥9 Billion (9-Days)

-Fastest to ¥10 Billion (10-Days)

-Fastest to ¥11 Billion (11-Days)

-Fastest to ¥12 Billion (13-Days)

-Fastest to ¥13 Billion (15-Days)

-Fastest to ¥14 Billion (16-Days)

-Fastest to ¥15 Billion (17-Days)

-Fastest to ¥16 Billion (18-Days)

-Fastest to ¥17 Billion (19-Days)

-Fastest to ¥18 Billion (20-Days)

-Fastest to ¥19 Billion (23-Days)

-Fastest to ¥20 Billion (24-Days)

-Fastest to ¥21 Billion (26-Days)

-Fastest to ¥22 Billion (30-Days)

-Fastest to ¥23 Billion (31-Days)

-Fastest to ¥24 Billion (34-Days)

-Fastest to ¥25 Billion (38-Days)

-Fastest to ¥26 Billion (40-Days)

-Fastest to ¥27 Billion (44-Days)

-Fastest to ¥28 Billion (49-Days)

-Fastest to ¥29 Billion (54-Days)

-Fastest to ¥30 Billion (59-Days)

-Fastest to ¥31 Billion (66-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥32 Billion (72-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥33 Billion (75-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥34 Billion (79-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥35 Billion (82-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥36 Billion (93-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥37 Billion (112-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥38 Billion (135-Days)

-Fastest (Only Film) to ¥39 Billion (164-Days)

FASTEST RECORDS (Admissions):

-Fastest to 1 Million Admissions (2-Days)

-Fastest to 2 Million Admissions (2-Days)

-Fastest to 3 Million Admissions (3-Days)

-Fastest to 4 Million Admissions (5-Days)

-Fastest to 5 Million Admissions (7-Days)

-Fastest to 6 Million Admissions (9-Days)

-Fastest to 7 Million Admissions (10-Days)

-Fastest to 8 Million Admissions (11-Days)

-Fastest to 9 Million Admissions (13-Days)

-Fastest to 10 Million Admissions (16-Days)

-Fastest to 11 Million Admissions (17-Days)

-Fastest to 12 Million Admissions (18-Days)

-Fastest to 13 Million Admissions (19-Days)

-Fastest to 14 Million Admissions (22-Days)

-Fastest to 15 Million Admissions (24-Days)

-Fastest to 16 Million Admissions (28-Days)

-Fastest to 17 Million Admissions (31-Days)

-Fastest to 18 Million Admissions (34-Days)

-Fastest to 19 Million Admissions (38-Days)

-Fastest to 20 Million Admissions (44-Days)

-Fastest to 21 Million Admissions (50-Days)

-Fastest to 22 Million Admissions (58-Days)

-Fastest to 23 Million Admissions (65-Days)

-Fastest to 24 Million Admissions (73-Days)

-Fastest (Only Film) to 25 Million Admissions (78-Days)

-Fastest (Only Film) to 26 Million Admissions (87-Days)

-Fastest (Only Film) to 27 Million Admissions (115-Days)

-Fastest (Only Film) to 28 Million Admissions (150-Days)
لعنتی تمومی نداره!:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or