این فریم های دور عملا تو همه انیمه ها ( و وقتی میگم همه... منظورم واقعا "همه" است) تو همین وضعیت مچاله سیر می کنن
هنری کارگردان و تدوین گره که کاری کنن تو دید نباشه و در عین حال منظور خودشو برسونه
عملا تکنیک انیمیشن سازی واسه کاهش وقت ساخته
داداش....بار اولم نیس که انیمه میبینم .....اینو میدونم....عکس کاملش رو میذارم...
خودت بگو...خدایش این شات دور هستش که جزئیات لوفی اینطور ضایع باشه....
بعد به غیر از این تعداد حلقه های زنجیر دست لوفی....هی عوض میشه، یه لحظه 9تاس، میره میاد، میشه11تا...(نمای نزدیک)
کلاً معلوم نیس تو جلسه ی بازبینی، این کارگردان چی کار میکنه.
P.S
اون عکس بالا رو با این پایینی مقایسه کن....تقریباً هر دو شون هم نمای دور هستن.....ولی مثل بالایی داغون نیس
P.SS
این کاری Toei Animation میکنه تکنیک کاهش وقت و هزینه نیس، انیماتورهاشون کلاً کالیبرشون بالاس...عملا تکنیک انیمیشن سازی واسه کاهش وقت ساخته
اگه حرف این بود که وقت، هزینه ی و بودجه اصلی رو صرف صحنه های اکشن و سنگین انیمه میکنن....خوب این یه حرفی بود و میشد سخت نگرفت...
ولی چیزی که تو این 10سال از وان پیس دیدم....خلاف این حرف بودش.
با یه مقایسه سر انگشتی با انیمه های بلند دیگه....مثل بلیچ، دراگون بال، ناروتو و یا حتی HxH.....میشه راحت گفت که Toei Animation داره گند میزنه به ساختار انیمه
آخرین ویرایش: