سلام
دفترچه مرگ هم که با وجود یک ایده ناب و شروع فوق العاده در ادامه گند میزنه و نشون میده انسجام در روایت چقدر مهمه .
امتیاز بزرگ زیرو اینه که با وجود اقتباس از منابع زیاد ، انسجام و ریتمش رو از دست نمیده و منطق دنیای خودش رو هم نقض نمیکنه .
اتفاقاً زیرو انیمه تاپیه به خاطر اینکه هیچ چیز یونیکی نداره که بگی تا حالا دیده نشده اما همون دستمایه تکراری رو به بهترین شکل ممکن جلو میبره .
با شاهکار بودن بقیه اسامی هم مشکلی ندارم
داستان کُد که اصلا خاص نیست . اتفاقاً خیلی تکراریه و تو انیمه و فیلمهای زیادی انواع و اقسامش روایت شده . باگ هم زیاد داره . اما شخصیت پردازی و فضاسازیش خیلی خوبه .نگفتم ری زیرو انیمه بدیه ری زیرو از خیلی جهات خوب کار شده و انیمه خوبیه و خودم لذت بردم گفتم شاهکار نیست چون یک انیمه شاهکار انیمه ای که از یک داستان قوی(مثل دث نوت و کد گیاس) یا از یک کارکتر قدرتمند(مثل لولوش) یا صحنه های اکشن جذاب(مثل هانتر و اتک) یا کارگردانی و داستان پردازی بی نقص(مثل فول متال) برخوردار باشه ری زیرو همه این ها رو داره منتها در حد نرمالش و نه به اندازه ی انیمه هایی که گفتم مثلا داستان پردازی ری زیرو در مقایسه با داستان پردازی فول متال کاملا چیز متوسطیه و... با ناناتسو باهات موافقم در مورد کد گیاس نمی دونم بهت چی بگم فقط می تونم بگم: باشد که هدایت شوی اگر هدایت هم نشدی باشد که به عذاب دچار شوی
دفترچه مرگ هم که با وجود یک ایده ناب و شروع فوق العاده در ادامه گند میزنه و نشون میده انسجام در روایت چقدر مهمه .
امتیاز بزرگ زیرو اینه که با وجود اقتباس از منابع زیاد ، انسجام و ریتمش رو از دست نمیده و منطق دنیای خودش رو هم نقض نمیکنه .
اتفاقاً زیرو انیمه تاپیه به خاطر اینکه هیچ چیز یونیکی نداره که بگی تا حالا دیده نشده اما همون دستمایه تکراری رو به بهترین شکل ممکن جلو میبره .
با شاهکار بودن بقیه اسامی هم مشکلی ندارم
یادت نیست عمده مشکلاتی که من با کد گیاس داشتم چی بودن ؟اما خوب به خاطر حرف پرهام که به نکته ی ظریفی اشاره کرد از این قضیه بی سر و صدا میگذریم
آخرین ویرایش: