Multi Platform Alan Wake II

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
27 October
ناشر
Epic Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

Alan Wake II

FGNa5MZXwAErZAM.png
This story is a monster. And monsters wear many faces.

پس از 11 سال انتظار سرانجام Remedy Entertainment در طی مراسم The Game Awards 2021 با انتشار تریلر سینماتیک از Alan Wake 2 رونمایی کرد.
بعد از نمایش تریلر Alan Wake 2 سم لیک خالق و نویسنده بازی اعلام کرد که Alan Wake 2 اولین عنوان در سبک وحشت و بقای استودیو Remedy خواهد بود. Sam Lake در ادامه بیان کرد که در حین توسعه قسمت اول همزمان بر روی Alan Wake 2 هم کار میشده، و در طول این سالیان بارها ایده ها و کانسپت دنیای Alan Wake 2 تغیر کرده که هر بار بهتر از ایده قبلی در مسیر مثبتی تغیر کرده. Sam Lake در ادامه افزود، در طی 10 سال گذشته Remedy Entertainment بر روی هر پروژه ای که کار کرده اند همیشه مشتاقانه با یک تیم اصلی کوچک در حال توسعه Alan Wake 2 بوده. از آنجایی Control 2019 و Alan Wake در یک جهان جریان دارند بسته الحاقی AWE دنیای Alan Wake و Control را به هم متصل کرد و اشاره هایی به Alan Wake 2 شد. Sam Lake همچنین اعلام کرد برای لذت بردن از Alan Wake 2 نیازی به تجربه عناوین قبلی (Control و Alan Wake) نیست، ولی کسانی که مشتاق باشند با تجربه عناوین قبلی با پس زمینه Alan Wake 2 بیشتر آشنا خواهد شد. در حالیکه قسمت اول Alan Wake المان های "ترس" داشت ولی یک بازی اکشن ماجراجویی بود، Alan Wake 2 اولین ساخته survival horror ( وحشت و بقا) Remedy Entertainment خواهد بود به گفته Sam Lake عنوان Alan Wake 2 برداشت آنها از ژانر وحشت بقا است که نوید یک تجربه خاص و محصر به فرد را میدهد.
Sam Lake در نهایت اعلام کرد که در تابستان سال 2022 اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
Alan Wake 2 در سال 2023 برای کنسول های نسل 9( PlayStation 5, Xbox Seris X/S) و PC منتشر خواهد شد.

تاپیک آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:

FERYGAMER

کاربر سایت
May 5, 2013
397
نام
فرنود
به نظر من اصلا فرقی نمیکند یادم میاد بازی فوربیدن وست (با اینکه بازی خوبی بود) چطور زیر جو الدن رینگ له شد کافیه اسپایدی نمره عالی بگیره اینم دفن میشه مگر اینکه ایپک بخواد چه مارگتینگی راه بیاندازد که جدا چشمام اب نمیخوره (چون بازی نه به نظر میرسد چنان شاهکاری باشد که صنعت را تکان دهد نه ژانرش انقدر محبوب هست)
من سهام دار ایپک نیستم که نگران پول اپیک باشم صرفا نگران ام این است که رمدی اسیب ببیند که جدا حیفه این استدیو هست
اپیک حتی زحمت نکشید نسخه فیزیکی بازی رو منتشر کنه! اصلا همینه که شما دیسک بازی رو در قفسه فروشگاه و کنار چندتا پوستر "صرفا" ببینی یه جور مارکتینگ حساب میشه.
 

Red Sox

کاربر سایت
Oct 29, 2018
876
برای تهیه اشتراکی بازی آلن ویک 2 : اپیک گیمز فی/ل/تر هست ؟؟؟ یا مثل استیم بدون مشکله
مسدود نیست، ولی ایران تحریمه و اگه بخوای تو کلاینتش لاگین کنی صراحتا میگه چون از ایران هستید نمیتونید از سرویس استفاده کنید. ولی برای من که با یه بار دور زدن تحریم و لاگین شدن مشکل حل میشه و دیگه پیامی بهم نمیده.
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
رفقا اخیرا رمان Alan Wake رو مطالعه کردم،دقیقا روند پیشبرد داستان بازی رو توصیف کرده بود و اکثر خاطرات بازی که گوشه ذهنم بود دوباره زنده شد.فکر می کنم برای تجربه نسخه جدید خوندن این رمان جالب باشد.این رمان توسط انتشارات آذرباد هم ترجمه شده است.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,719
نام
طاها
مسدود نیست، ولی ایران تحریمه و اگه بخوای تو کلاینتش لاگین کنی صراحتا میگه چون از ایران هستید نمیتونید از سرویس استفاده کنید. ولی برای من که با یه بار دور زدن تحریم و لاگین شدن مشکل حل میشه و دیگه پیامی بهم نمیده.
واقعا گیری کردیم اینجا .... ساده ترین تفریح ها هم با اگر و اما و داستان همراه هستش
 
  • Sad
Reactions: rpg321 and Red Sox

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,333
واقعا گرافیکش نسل بعدی ترین عه. خیلی خیلی چیز عجیب غریبیه. نورپردازی و نسبت شخصیت به قاب تصویر و اینارو که نگم اصا. دست مریزاد به رمدی.
کلا رمدی تو گرافیک کم نمیزاره💪
کنترل زمانی که عرضه شد اشک کنسولا نسل هشت درآورد
v5mxcR7QkLpJJqhAzVFbXF.jpg
کوانتوم که ثابت شدس
ss_a5501cff76671066df183949d96e4587a387fdf8.1920x1080.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر