Multi Platform Alan Wake II

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
27 October
ناشر
Epic Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی

Alan Wake II

FGNa5MZXwAErZAM.png
This story is a monster. And monsters wear many faces.

پس از 11 سال انتظار سرانجام Remedy Entertainment در طی مراسم The Game Awards 2021 با انتشار تریلر سینماتیک از Alan Wake 2 رونمایی کرد.
بعد از نمایش تریلر Alan Wake 2 سم لیک خالق و نویسنده بازی اعلام کرد که Alan Wake 2 اولین عنوان در سبک وحشت و بقای استودیو Remedy خواهد بود. Sam Lake در ادامه بیان کرد که در حین توسعه قسمت اول همزمان بر روی Alan Wake 2 هم کار میشده، و در طول این سالیان بارها ایده ها و کانسپت دنیای Alan Wake 2 تغیر کرده که هر بار بهتر از ایده قبلی در مسیر مثبتی تغیر کرده. Sam Lake در ادامه افزود، در طی 10 سال گذشته Remedy Entertainment بر روی هر پروژه ای که کار کرده اند همیشه مشتاقانه با یک تیم اصلی کوچک در حال توسعه Alan Wake 2 بوده. از آنجایی Control 2019 و Alan Wake در یک جهان جریان دارند بسته الحاقی AWE دنیای Alan Wake و Control را به هم متصل کرد و اشاره هایی به Alan Wake 2 شد. Sam Lake همچنین اعلام کرد برای لذت بردن از Alan Wake 2 نیازی به تجربه عناوین قبلی (Control و Alan Wake) نیست، ولی کسانی که مشتاق باشند با تجربه عناوین قبلی با پس زمینه Alan Wake 2 بیشتر آشنا خواهد شد. در حالیکه قسمت اول Alan Wake المان های "ترس" داشت ولی یک بازی اکشن ماجراجویی بود، Alan Wake 2 اولین ساخته survival horror ( وحشت و بقا) Remedy Entertainment خواهد بود به گفته Sam Lake عنوان Alan Wake 2 برداشت آنها از ژانر وحشت بقا است که نوید یک تجربه خاص و محصر به فرد را میدهد.
Sam Lake در نهایت اعلام کرد که در تابستان سال 2022 اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
Alan Wake 2 در سال 2023 برای کنسول های نسل 9( PlayStation 5, Xbox Seris X/S) و PC منتشر خواهد شد.

تاپیک آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
هولی شت، تیزر عالی بود. یکی از معدود آرزوهای گیمینگ من بالاخره براورده شد :D.

اونجا که توی تریلر آلن میگه and monster wear many faces و چهره بعدش هم جالب بود. بنظرم ایده Mr.Scratch یا خودش رو یجورایی برگرداند. امیدوارم این تغییر سبک به SH هم توی بهبود گیم پلی و پیشرفتش که یکی از دغدغه های نسخه اول بود تاثیر داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:
یاد داشتی از Sam Lake درباره Alan Wake 2​

Alan Wake اولین بازی Remedy Entertainment بود که ما در حال برنامه ریزی برای ساخت دنباله آن در هنگام کار بر روی نسخه اول بازی بودیم. این درسی بود که از مکس پین، بازی پرطرفدار ما آموختیم، جایی که ایده دنباله‌دار هرگز قبل از پایان بازی به ذهن ما خطور نکرد. با مکس پین، همه چیز در نهایت عالی بود، حتی اگر داستان قسمت اول با برنامه ریزی قبلی توسعه داده نشده بود. اما با Alan Wake ، ما در اوایل زمان توسعه به دنباله آن فکر میکردیم.
وقتی ما در پایان بازی، آلن ویک را در بعد کابوس فراطبیعی مکان تاریک رها کردیم، به نظر پایانی مناسب برای داستان ترسناک ما بود، و همینطور ادامه هیجان انگیزی که اتفاق خواهد افتاد. آلن ویک درباره قوانین درام است، و ما میدانیم برای ادامه داستان، بقای آلن ویک سفر سختی در پیش خواهد داشت. ما نمی دانستیم که در Remedy نیز سفر سختی برای ما خواهد بود. ولی با نگاه به گذشته، واضح است که باید سفر سختی می‌بود، زیرا در هر صورت، آلن ویک در مورد مبارزه برای خلق یک اثر هنری است. آلن ویک درباره مبارزه برای خلق یک اثر هنری است. تخیلی که تبدیل به واقعیت میشود. و همچنین به این دلیل است که بخاطر تم روند توسعه هنرمند، آلن ویک یک دنیا برای من ارزشمند است.
51735578167_b34f8191f2_h.jpg
برای بیش از ده سال بعد از آلن ویک، در بین هر پروژه ای که ساخته ایم، من همیشه مشتاقانه روی Alan Wake 2 با یک تیم اصلی کوچک کار کرده ام. ولی تهیه بودجه کافی برای پروژه عظیم و چراغ سبز یک تلاش پیچیده است که به چیزهای زیادی بستگی دارد، که برخی از آنها خارج از کنترل ما هستند، ولی ما هیچ گاه تسلیم نشده ایم. در هر صورت، و حتی با گذشت سالها مصمم تر شدیم. هر نسخه از کانسپت جدید احساس میشد که از قبلی بهتر است. اکنون که Alan Wake 2 در نهایت بر اساس آخرین لایه از تغیر طراحی ما ساخته میشود احساس شادی و هیجان آسان است. ما بسیار خوشحالیم که در این مرحله، پس از تلاش بسیار سخت، هیجان خود را با شما به اشتراک می گذاریم.
51737290525_21a641d93e_h.jpg
با Control ساخته 2019 ما، ما دنیای متصل Remedy را توسعه دادیم، که جهان هر دو آنها Control و Alan Wake در یک جهان جریان داردند. AWE دومین بسته الحاقی Control این دو عنوان را به متصل میکند. و نکاتی در مورد چیزهای آینده که رخ خواهد داد. Control اولین بازی Remedy Universe در پلی استیشن بود. بعد از آن، ما این فرصت عالی را داشتیم تا Alan Wake Remastered را نیز در پاییز امسال در پلی استیشن منتشر کنیم. دیدن اینکه بسیاری از شما برای اولین بار از شهر کوچک Bright falls دیدن می کنید فوق العاده است.

همچنین می‌خواهم این موضوع را برایتان روشن کنم که انجام بازی‌های قبلی ما به هیچ وجه برای لذت کامل از Alan Wake 2 لازم نیست، اما برای علاقه‌مندان این بازی به پس‌زمینه آن می‌افزاید.

اکنون Alan Wake 2 را معرفی کرده ایم و این یک لحظه به یاد ماندنی برای ما در Remedy است. برای من شخصا. پیش از اعلام، نام رمز داخلی ما برای دنباله پروژه (ماهی بزرگ) Big Fish بود. همانند گفته David Lynch: " ایده مانند ماهی هستند، اگر میخواهید ماهی کوچکی بگیرید، می توانید در آب کم عمق بمانید. اما اگر می‌خواهید ماهی بزرگ را صید کنید، باید عمیق‌تر بروید.» Alan Wake 2 ماهی بزرگ ماست. ما عمیق تر از همیشه در اقیانوسی از تاریکی فرو می رویم.

در حالی که اولین قسمت اول Alan Wake دارای عناصر ترسناک بود، یک بازی اکشن بود. Alan Wake 2 اولین بازی ترسناک بقای Remedy و برداشت ما از ژانر است. فرصت ما برای ارتباط واقعی گیم پلی و داستان. این یک راز عمیق و چند لایه است. بنابراین، Alan Wake 2 تایید شده و در سال 2023 توسط Epic Games عرضه می شود. با تشکر از شما، طرفداران قدیمی ما، این چیزیست که منتظرش بودید، و به کسانی که به تازگی داستان Alan Wake را کشف می کنند خوش آمد میگویم.

51736398821_1e22d8526d_h.jpg
 
خب با اینکه مطمئنا روی استیم نمیاد اما این حرکت Epic باهاش هیچ مشکلی ندارم.
ناشر بازی هست و باعث شده یکی از بهترین عناوین صنعت برگرده، دمش هم گرم.
فقط کاش میشد از این حرکتها بیشتر انجام بده تا اینکه بره مثلا FFVII انحصاری کنه.
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul
دیگه از این رویایی‌تر نمیتونست باشه!

Alan Wake II با اسم رمز Big Fish
Survival Horror تمام عیار
عمیق ترین بازی Remedy

David Lynch has said: “Ideas are like fish. If you want to catch little fish, you can stay in the shallow water. But if you want to catch the big fish, you’ve got to go deeper.” Alan Wake 2 is our big fish. We are diving deeper than ever, into an ocean of darkness.
 
خیلی اتفاق خوبی بود معرفی رسمی نسخه دوم. غیر رسمی که همه میدونستیم ادامه در کار خواهد بود ولی خب شنیدن صدای الن و دیدنش یه حال دیگه داشت. دیدن سم لیک هم طبق معمول خیلی خوب بود. شدیدا کول و باحاله آین آدم. واقعا دوس داشتنیه. با تجربه‌ی کنترل رو PS5 میشد دید که کاملا از مشکلات تکنیکی و پرفورمنس عبور کردن و میتونیم انتظار یه بازی عالی از هر نظر داشته باشیم
 
بهترین نمایش و معرفی دیشب، هم الن ویک 1 و هم american nightmare رو با وجود مشکلاتی که داشتن خیلی دوست میداریم :-"
کنترل هم واقعا فوق العاده بود و قبل از بازی کردنش اصلا فکر نمیکردم انقدر دنیا و نویسندگی بازی برام جذاب بشه، در کل از همین الان رفت توی لیست مورد انتظار ترین بازی های 2023...
 
خبر معرفی قسمت دوم خیلی خوب بود .

یه زمانی تعداد نفرات تیم سازنده قسمت اول فقط ۵۰ نفر بود .

اگر محدودیت نیرو یا محدودیت بودجه نداشته باشن بتونن بازی در حد شرکتهای بزرگ امریکایی بسازن عالی میشه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or