Multi Platform Alan Wake II

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
27 October
ناشر
Epic Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی

Alan Wake II

FGNa5MZXwAErZAM.png
This story is a monster. And monsters wear many faces.

پس از 11 سال انتظار سرانجام Remedy Entertainment در طی مراسم The Game Awards 2021 با انتشار تریلر سینماتیک از Alan Wake 2 رونمایی کرد.
بعد از نمایش تریلر Alan Wake 2 سم لیک خالق و نویسنده بازی اعلام کرد که Alan Wake 2 اولین عنوان در سبک وحشت و بقای استودیو Remedy خواهد بود. Sam Lake در ادامه بیان کرد که در حین توسعه قسمت اول همزمان بر روی Alan Wake 2 هم کار میشده، و در طول این سالیان بارها ایده ها و کانسپت دنیای Alan Wake 2 تغیر کرده که هر بار بهتر از ایده قبلی در مسیر مثبتی تغیر کرده. Sam Lake در ادامه افزود، در طی 10 سال گذشته Remedy Entertainment بر روی هر پروژه ای که کار کرده اند همیشه مشتاقانه با یک تیم اصلی کوچک در حال توسعه Alan Wake 2 بوده. از آنجایی Control 2019 و Alan Wake در یک جهان جریان دارند بسته الحاقی AWE دنیای Alan Wake و Control را به هم متصل کرد و اشاره هایی به Alan Wake 2 شد. Sam Lake همچنین اعلام کرد برای لذت بردن از Alan Wake 2 نیازی به تجربه عناوین قبلی (Control و Alan Wake) نیست، ولی کسانی که مشتاق باشند با تجربه عناوین قبلی با پس زمینه Alan Wake 2 بیشتر آشنا خواهد شد. در حالیکه قسمت اول Alan Wake المان های "ترس" داشت ولی یک بازی اکشن ماجراجویی بود، Alan Wake 2 اولین ساخته survival horror ( وحشت و بقا) Remedy Entertainment خواهد بود به گفته Sam Lake عنوان Alan Wake 2 برداشت آنها از ژانر وحشت بقا است که نوید یک تجربه خاص و محصر به فرد را میدهد.
Sam Lake در نهایت اعلام کرد که در تابستان سال 2022 اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
Alan Wake 2 در سال 2023 برای کنسول های نسل 9( PlayStation 5, Xbox Seris X/S) و PC منتشر خواهد شد.

تاپیک آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
بازی خوب بود شخصا چون از قسمت ۱ لذت بردم اما متاش زیر ۸۰ باشه هزینه نمیکنم تا تخفیف بخوره
متا واقعا انقدر اهمیت نداره اونم با این موج نویسندهای جدید بیسواد که جز حاشیه های روز چیزی براشون اهمیت نداره
 
آخرین ویرایش:
مثلا، متای گالوم هم بی ارزشه؟
حتی گالوم ، بازی دادمیزد چقدر ضعیفه
نمره استیم بیشتر به تجربم نزدیک بوده تا متا.
..............
از نمایش بازی هم هر چند کوتاه بود ، ولی خوشم اومد، گانپلی و فضا سازی خوبی داشت
گرافیک بازی خوبه نمیدونم کجاش ضعیفه انقدر دوستان ایراد میگیرن .
بازی در نقش شخصیت جدید هم برای آشنایی کسانی که نسخه قبلی رو بازی نکردن احتمالا کمک کنه.
 
این قضیه سوئیچ کردن روی شخصیت ها با صلاح دید بازیباز جالب نیست جون ممکنه خیلی چیزها رو از دست بده و اصلا نمی دونه کی بهتره سوئیچ کنه کی نکنه . باید خود بازی اتومات اینکار رو می کرد . خواستن یکجورایی ارزش تکرار بازی رو بالا ببرند و کم و کاستی های احتمالی رو بپوشونند

گفته بودن بازی حاضره و از اول تا آخر قابل بازی هست . بعد 3 دقیقه گیم پلی نشان می دهند !!!!!!
 
تریلر خیلی چیزی رو نشون نداده ولی قشنگ معلومه بروز شده شوتینگش .
یه سری چیزا رومتوجه شدیم . مثلا اینکه چراغ قوه نقاط ضعف دشمنارو نشون میده نه اینکه بلینک بزنن و کورشن .
باطریهای چراغ قوه شارژ نمیشه و باید عوض کنید :| که خود باتری رو ارزشمندتر کرده .
خب این خودش میتونه نشون دهنده این باشه که مثلا مسیرها به مسیر اصلی و فرعی تقسیم میشه دشمنای جدید و با نقطه ضعف نامعلوم تو مسیرای اصلی باشن و دشمنایی که میشناسی تو فرعیا که بری باطری لوت کنی و اتفاقات بوجود میاد.
اونجایی که ساگا جاخالی داد ، عکس سم لیک با علامت لایک اومدم تو ذهنم :D .
ولی خودمو واسه دیدن یه Walkthrough طولانی تر آماده کرده بودم . میشه تصور کرد سم لیک چه دیوونه بازیهایی سر سناریوی این بازی در آورده . در مورد گرافیک بنظرم باید محیطای بزرگتر با نورپردازیهای مختلف ببینیم تا در موردش نظر بدیم. یا همین جنگل رو تو روز ببینیم ولی که دوستانی Control رو روی PS4 اگه بازی کردن یادشونه با اینکه محیطاش اکثرا بسته بود خیلی افت فریم داشت نمیکشید ولی اینجا محدودیت ندارن هرچی میخوان اتفاق میوفته .
مثلا، متای گالوم هم بی ارزشه؟
اونا استودیوشون تو در و دیوار بود هرکی یه سازی میزد واسه خودش.
رمدی یه جایگاه دیگه ای داره تو این داستان هرچند زیر هشتاد اصلا امکانش نیست :D
 
آخرین ویرایش:
متا واقعا انقدر اهمیت نداره اونم با این موج نویسندهای جدید بیسواد که جز حاشیه های روز چیزی براشون اهمیت نداره
میدونی گاهی گند میزنن و بیخیال میشن
متا بالا باشه بهتره
چون شخصا برای هر بازی ۶۰ ۷۰ دلار هزینه میکنم
 
بازی ۵ روز بعد از Assassin's Creed و ۳ روز قبل از Spider Man منتشر میشه!
امیدوارم ماجرای نسخه اول دوباره تکرار نشه

كلا نظر من اينه مخاطبهاي بازياي رمدي و علاقمندهاش براشون قطعا اين بازي نسبت به اساسينز و اسپايدي اولويت داره

مخصوصا اسپايدي كه كلا يسري مخاطب عام داره

اون چيزي كه به بازي ميتونه لطمه بزنه خود بازيه
چون شما فكر كن تو همين برنامه جاي الن ويك رزيدنت ٤ بود

اونموقع ما نگران رزيدنت بوديم؟
يا نگران اسپايدي و ميراژ؟ :D

كنترل هم مسيرشو پيدا كرد منتهي ميگم نه رمدي اونقدر كارهاش شاهكاره كه جارو كنه رقباشو

و نه اينقدر ضعيف كه محو بشه

يه سبك دارك و معما گونه داره كه اگه سم ليك زياد به كوچه خاكي نزنه و جو گير نشه خوب در مياد در كل.
 
اکتبر امسال هر چقدر هم شلوغ باشه قطعا اولویت من AW2 هست...

این جنبه کاراگاهی که به بازی اضافه کردن خیلی خفن‌تر کرده بازیو. Mind Place بهترین چیزیه که بنظرم به بازی اضافه شده و حین بازی با یه دکمه میتونی بهش منتقل بشی و داخلش قدم بزنی و سرنخ‌های کیس رو کنار هم بچینی و داستان رو پیش ببری. واقعا Control با اون همه Lore خفنی که با متن بهت منتقل میکرد، به شدت یه همچین قابلیتی کم داشت.
بسیار استقبال میکنم که چیز زیادی از بخش Alan اسپویل نکردن. گفتن بازی چندتا هاب مختلف داره که هنوز چیزی از هاب Alan نشون ندادن و کلا حس و حال و گیم پلی بازی قراره بین دو تا شخصیت خیلی متفاوت باشه.

خودشون هم گفتن یکی از دلایلی که Saga رو به بازی اضافه کردن این بوده که یه شخصیت جدید و بدون پیش‌زمینه رو داشته باشن تا پلیرای جدید راحت‌تر بتونن با بازی ارتباط برقرار کنن وارد دنیای بازی بشن و با اون هم پیش زمینه و داستانی که تو Alan Wake و Control و کلا رمدی یونیورس تجربه کردیم، سردرگم نشن.
ساختار بازی هم از چندتا منطقه بزرگ تشکیل میشه که میشه آزادانه گشت و گذار کرد و با پیشروی تو داستان گسترش پیدا میکنن. نور چراغ‌ها هنوزم تو بازی محل امن محسوب میشن ولی گفتن که فقط یه بار میشه Health رو کامل کرد و نمیشه ازش سواستفاده کرد >:)

خلاصه که به طور وحشتناکی منتظر بازیم و تقریبا هر اطلاعاتی از بازی اومده، کاملا با چیزی که از یه بازی رمدی میخوام سازگاره و فراتر از انتظاراتم بوده. فقط کاش تاریخ عرضه‌اش بهتر بود تا خوب میفروخت ولی چندان مهم نیست، بزاریم سرمایه‌گذارا فکر اینو بکنن! :D

انتقادهای بی‌پایه و اساس هم قبل از عرضه کنترل زیاد دیدیم و دیگه هیچ تاثیری روی هایپ ما نمیزاره >:)
 
پیش نمایش ها رو نگاه میکردم اکثرا از دمو خوششون امده و تعریف کردند. مخصوصا Mind Place بنظر قابلیت خیلی جالبی هست. بنظرم این دقیقا چیزی هست که دنباله بهش احتیاج داشت تا به گیم پلی تنوع بیشتری بده. حتی میتونه به داستان هم عمق بیشتری بده. جالبتر از اون اینه که هر زمان که خواستی میشه این قابلیت رو توی بازی بصورت ریل تایم و بدون هیچ لودینگی فعال کرد. حتی وسط کامبت، هر چند احتمالا کار خیلی عاقلانه ای نباشه.

Screenshot_۲۰۲۳-۰۶-۱۰-۰۱-۵۸-۲۰-۷۴۳-edit_com.twitter.android.jpg

خبر خوب این هست که الن هم MP مختص خودش رو داره‌. خیلی دلم میخواد بدونم MP الن به چه شکلی هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or