شایعه ACIV:BF بر روی X1 به صورت 1080p نخواهد بود!

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
گویا پس از صحبت‌های یکی از تسترهای بازی Destiny، عنوان جدید شرکت بانجی، مبنی بر 1080p نبودن این بازی بر روی کنسول X1 اکنون نوبت به بازی بزرگ یوبیسافت، یعنی Assassin’s Creed رسیده است!

منابع مختلفی درباری اختلاف گرافیکی موجود میان دو نسخه PS4‌ و X1 این بازی صحبت کرده‌اند و بنظر می‌رسید ACIV:BF نیز راه BF4 و CoD را در پیش گرفته است.

آقای مارکوس بیر (Marcus Beer)، یکی از منتقدین دنیای بازی‌های رایانه‌ای پس از تجربه هر دو نسخه بازی ورژن X1 را نسخه ضعیف‌تر نامیده و اظهار داشته‌‌اند که بازی بر روی X1 "تفاوت‌های آشکار"ی با نسخه PS4 دارد. آقای بیر نسخه PS4 را خیلی نرم، روان و با Draw Distance بهتر توصیف کرده و گفته‌اند نسخه X1 دندانه دار و کمی کشیده بنظر می‌رسد.

آقای جرمی کونراد، منتقد سابق IGN که پیش‌تر درباری 720p بودن CoD و BF4 بر روی X1 خبر داده بود، نیز به ماجرا اضافه شده و اشاره کرده است از منابعی آگاه شنیده ACIC:BF بر روی X1 با رزولوشن پایین‌تر از 1080p اجرا می‌شود که احتمالا ضعف‌های ذکر شده توسط آقای مارکوس بیر ناشی از همین اختلاف رزولوشن میان دو نسخه از بازی باشد.

با توجه به اینکه این عنوان بر روی فریم ریت 30 ثابت است، بنظر می‌رسد نسخه X1 رزولوشن 900p داشته باشد، اما برخی دیگر نیز معتقدند 720p است.

Multiple sources hint at Assassin's Creed IV: Black Flag being sub-1080p on Xbox One | GearNuke
 

h.esi

کاربر سایت
Jun 20, 2013
142
بعد از 600 صفحه توضیح تو تاپیکهای مختلف میگی هنوز ندونستی چیه ؟!
15 special processors برای فیزیک و گرافیک و قسمیش برای صدا در نظر گرقته شده که حتی خود صدا وقتی دوش اینها می افته خودش باعث میشه تا اونجا که میدونم 10 درصد از قدرت CPU ازاد بمونه .
از شما یه سوالی دارم اینها هم جزو اون 15 چیپ اختصاص که منابع cpu و gpu رو ازاد میکنند هستند؟
چیپ هانا 2 برای اپسکیل xbox one ...پی اس 4 هم چیپ اپسکیل سخت افزاری داره ..فکر کنم cevo باشه اسمش
چیپ صوتی سخت افزاری جفتشون دارن...
چیب دیکامپرس جفتشون دارن"یادمه قبلا اشاره کرده بودن یکی از اون 15 تراشه کارش اینه"
چیپ برای کپچر dvb و کارهای Tv فکر کنم جفتشون سخت افزاری دارن
چیپ برای قابلیتها انلاین جفتشون دارن
احتمالا xbox وان یه پردازنده جدا برای کینکت داره
مطمنا با توجه به فضای کم esram یه چیپ برای مدیریتش به صورت سخت افزاری باشه که تا حالا از اون استفاده نشده ..
اگر بله 7 تا از چیپها فعلا مستقیما تو پردازش گرافیک دخالت ندارن بجر اخری که رو فرم ریت تاثیر داره...
اصلا ما جور دیگه در نظر میگیریم ...15 تا چیپ برای گرافیک و موارد بالا اصلا ربطی به 15 چیپ ندارن...

به گفته مارک سرنی بازی سازی ps4 تنها در اوایلش راحت و روتینه ..و ps4 هم بعد یکی دو سال باید براش برنامه نویسی اختصاصی و دشوارتر می شه...قبلا هم گفتم پردازنده های Amd توان بلقوه زیادی دارند چون به علت دانش و تجربه کمتر نسبت به nvidia کارتهاشون بهینه نیست و توانشون هدر میره و تراشه های گرمتری دارند...ولی تو کنسولها می یان همین توان هدر رفته رو راهی پیدا میکنند و میکشند بیرون..


از طرف دیگه هم خود تراشه ps4 بخشی داره به نام spurs که سعی شده spe های چیپ سل رو تو اونها پیاده کنند و به گفته سرنی تو اینده به کار می یاد..البته به تعداد spur ها اشاره نکرده ولی فکر میکنم اونها رو به صورت سخت افزاری تو ps4 قرار داده " توی ps3 هفت spe/spu وجود داشت "....منتها مدیریتشون اینبار بجای cpu به عهده gpu هستش

This concept grew out of the software Sony created, called SPURS, to help programmers juggle tasks on the CELL's SPUs -- but on the PS4, it's being accomplished in hardware.
The team, to put it mildly, had to think ahead. "The time frame when we were designing these features was 2009, 2010. And the timeframe in which people will use these features fully is 2015? 2017?" said Cerny.
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
کی گفته کارکردن با X1 سخته ولی با PS4 آسونه ؟! X1 نه CPU عجیب و غریب و متفاوتی داره ( مثل Cell ) و نه GPU ش خیلی خاصه ، اتفاقا خیلی خیلی شبیه هم هستن این 2 تا هر دوتا هم AMD هستند . این وسط فقط یه ESRAM میمونه که قبلا هم مشابه ش در 360 بوده و هیچ مشکلی نداشته . اگر هم خیلی خاص باشه دیگه پردازنده که نیست که بخواد کنفیکون کنه ! نهایتا به RAM کمک میکنه دیگه ... بیشتر از اینه ؟!

از همه اینا گذشته ، مگه 360 کنسول رله ای نبود ؟ مگه Dev ها همه راضی نبودن ازش ؟ خب مگه مایکروسافت خوددرگیری داره که بیاد این نسل کنسول پیچیده بسازه ؟!!! یا اینکه سونی از نسل قبل خودش درس گرفته و تغییر رویه داده ولی MS خواسته جای سونی رو پر کنه ؟!

هر موقع یه دلیل منطقی آوردید برای اینایی که گفتم من قبول میکنم X1 پیچیده ست و قراره بعدا شق القمر کنه ...
در کل میخوای بگی کار کردن با X1 سخت نیست ؟ اکی فقط قبول داری اگه کار کردن با X1 سخت نباشه کار با ps4 واسه سازنده ها احتمالاً یه چی تو مایه های آب خوردنه؟

من فقط از یه سوال دارم اونم اینکه تو موج چندم انحصاری ها ما قراره این اختلاف 40، 50 ، 60 ، 70 حالا هر چند درصدی که هست رو ببنیم؟ تو E3 2014 ؟ 15 ؟ و . . اگه واقعاً اختلاف در این حد زیاده که COD رو X1 با رزولوشن 720 اجرا شه و رو ps4 با رزولوشن 1080p خوب سوال اینکه چرا همین اختلاف رو تو بین عناوین انحصاری نمی بینیم مگه سخت افزار ها پیچیدگی خاصی دارن؟ مگه به قول تو کار کردن باهاشون آسون نیست؟ چرا تو عناوین مولتی پلتفرم اینقدر اختلاف زیاده ولی تو انحصاری ها نه؟

ببین من یه بار با یکی از دوستان ps فن سره این موضوع بحث کردم که ج درست حسابی نداد الان همون سوال از تو میپرسم ، قبول داری Guerrilla Games یکی از بهترین استدیوهای سونی از لحاظ گرافیکی بوده و هست؟ یعنی اگه ما قرار باشه از بین FP های سونی چندتاشون گلچین کنیم و بگیم اینا از لحاظ گرافیکی تو سالی که بازیشون رلیز میشه فوق العاده عمل میکنن و بنچمارک ارائه میدن احتمالاً در کنار Santa Monica و ND باید اسم GG هم بیاریم ، قبول داری اینو؟

گرافیک Killzone :SF فوق العادست تو بین لانچ تایتل ها جزو بهترین هاست ولی فکر میکنم همگی قبول داشته باشیم بازی نیست که واسه برتر نشون دادن قدرت چندین درصدی ps4 بشه بهش استناد کرد ؛ خوب دلیلش چیه؟ بنظرت دلیلش ضعفه GG هست؟ آدمای بی استعدادی تو استدیوشون دارن؟ سخت افزار ps4 پیچیدگی خاصی داشته که نتونستن برتریش رو نشون بدن ؟ زمان کمی داشتن ؟ دلیلش چیه ؟ چرا استدیویی که تو نسل قبل تو اولین بازیش خیلی راحت بهترین گرافیک رو (در زمان عرضه ) اونم با سخت افزار پیچیده ps3 نشون میده جوری که تریلرهاش مو به اندام سیخ میکرد الان با سخت افزار فوق العاده آسون ps4 ، با قدرت نسبتاً بیشتری که نسبت به XO داره نمی تونه اون مهم رو تکرار کنه؟ اگه میخوای بندازی گردن لانچ تایتل بودن خوب من میگم این دلیل خوب و قابل قبولی هست ولی در مورد عناوین XO هم این مورد صادقه یعنی کرایتک هم همین شرایط بلکه ـمم بدترش رو داشته (بازی رو اول واسه 360 طراحی کردن بعد انتقالش دادن به نسل بعد، سخت افزار X1 هم پیچیدگی بیشتری نسبت به ps4 داشته) یه دلیل منطقی بیار بحث ادامه بدیم.
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
گرافیک Killzone :SF فوق العادست تو بین لانچ تایتل ها جزو بهترین هاست ولی فکر میکنم همگی قبول داشته باشیم بازی نیست که واسه برتر نشون دادن قدرت چندین درصدی ps4 بشه بهش استناد کرد
بله فریم ریت بالاتر از 30 در سینگل پلیر با 1080P
و در مولتی پلیر هم که 1080P و 60 فریم چیز خاصی نیست.:|
خیلی از بازی ها تو همین 1080P دارن ریپ می زنن, بعد GG اومده همچین کاری کرده,اون هم با گرافیک فوق العاده
این اصلا برتری خاصی رو نشون نمی ده.:(
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
دوستان X1 فن تو رویای این هستن که اتفاقی که واسه PS3 تو این نسل افتاد واسه اونا هم تکرار بشه و هی از پیچیده بودن سخت افزار کنسول حرف میزنن.:d
PS3 نسل قبل سخت افزارش پیچیده بود اما یه اژدهای خفته درونش بود که باعث شد از سال 2009 به بعد جانی دوباره بگیره و افرادی مث گیب نویل که دشمن سرسخت این کنسول بود بیاد به سمت این کنسول و از قدرت این کنسول تعریف کنه.

اما هیچ گاه این اتفاق واسه X1 نخواهد افتاد چون سخت افزار علی رغم پیچیده بودن نسبت به PS4 ضعیف تر هم هست در حالی که در نسل قبل PS3 علی رغم پیچیده بودن روی کاغذ هم مشخصات سخت افزاریش نسبت به X360 برتری داشت.
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
PS3 نسل قبل سخت افزارش پیچیده بود اما یه اژدهای خفته درونش بود که باعث شد از سال 2009 به بعد جانی دوباره بگیره و افرادی مث گیب نویل که دشمن سرسخت این کنسول بود بیاد به سمت این کنسول و از قدرت این کنسول تعریف کنه.

اوووف اژدهای خفته (!) :|
Really ؟/:)
حتما دیگه XO هم یک موشه lol
 

Yukimura

کاربر سایت
Aug 15, 2013
1,094
وقتی همه سایتها تفاوت دو کنسول رو از 40 50 درصد بیشتر ارزیابی میکردن بعضیا میگفتن اینا همش رو کاغذه ... و بازیا نشون میدن که همچین چیزی نیست
حالا هم که بازیا دارن نشون میدن همه شدن متخصص سخت افزار ! جون=))
 
آخرین ویرایش:

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
برای بعضیها که فقط از سازنده جواد یرلی (ع) و از سخت افزار ESRAM رو قبول دارن درحالی که هیچ نوع اطلاعاتی تخصصی از سخت افزار ندارن بجز یه سری خبر و تبلیغات و طوری حرف میزنن انگار عضو گروه طراحی چیپ های کنسول های نسل بعد بودن
من خواهش میکنم از آقا نیما سعی نکنه جواب بده جدا فایده ای نداره فقط باز میان یه سری حرفای تکراری رو دوباره کوت ریپلای میکنن طوریکه معلومه محض خالی نبودن عریضه گفته میشه
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
من موندم چی تو کله مایکروسافت گذشته که اومده رو کنسولش رم DDR3 گذاشته!. منسوخ ترین و عقب افتاده ترین کارتهای گرافیک الان همگی روشون DDR 5 هست(حتی GTX 460 SE یا 5770 )... حتی یادم میاد کارت گرافیک قدیمی ای مثل Radeon 4770 رمش از نوع GDDR5 بود ... کلا مایکرو با این کارش گندی زده که تهش ناپیداس! :-&
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
در کل میخوای بگی کار کردن با X1 سخت نیست ؟ اکی فقط قبول داری اگه کار کردن با X1 سخت نباشه کار با ps4 واسه سازنده ها احتمالاً یه چی تو مایه های آب خوردنه؟

من فقط از یه سوال دارم اونم اینکه تو موج چندم انحصاری ها ما قراره این اختلاف 40، 50 ، 60 ، 70 حالا هر چند درصدی که هست رو ببنیم؟ تو E3 2014 ؟ 15 ؟ و . . اگه واقعاً اختلاف در این حد زیاده که COD رو X1 با رزولوشن 720 اجرا شه و رو ps4 با رزولوشن 1080p خوب سوال اینکه چرا همین اختلاف رو تو بین عناوین انحصاری نمی بینیم مگه سخت افزار ها پیچیدگی خاصی دارن؟ مگه به قول تو کار کردن باهاشون آسون نیست؟ چرا تو عناوین مولتی پلتفرم اینقدر اختلاف زیاده ولی تو انحصاری ها نه؟

ببین من یه بار با یکی از دوستان ps فن سره این موضوع بحث کردم که ج درست حسابی نداد الان همون سوال از تو میپرسم ، قبول داری Guerrilla Games یکی از بهترین استدیوهای سونی از لحاظ گرافیکی بوده و هست؟ یعنی اگه ما قرار باشه از بین FP های سونی چندتاشون گلچین کنیم و بگیم اینا از لحاظ گرافیکی تو سالی که بازیشون رلیز میشه فوق العاده عمل میکنن و بنچمارک ارائه میدن احتمالاً در کنار Santa Monica و ND باید اسم GG هم بیاریم ، قبول داری اینو؟

گرافیک Killzone :SF فوق العادست تو بین لانچ تایتل ها جزو بهترین هاست ولی فکر میکنم همگی قبول داشته باشیم بازی نیست که واسه برتر نشون دادن قدرت چندین درصدی ps4 بشه بهش استناد کرد ؛ خوب دلیلش چیه؟ بنظرت دلیلش ضعفه GG هست؟ آدمای بی استعدادی تو استدیوشون دارن؟ سخت افزار ps4 پیچیدگی خاصی داشته که نتونستن برتریش رو نشون بدن ؟ زمان کمی داشتن ؟ دلیلش چیه ؟ چرا استدیویی که تو نسل قبل تو اولین بازیش خیلی راحت بهترین گرافیک رو (در زمان عرضه ) اونم با سخت افزار پیچیده ps3 نشون میده جوری که تریلرهاش مو به اندام سیخ میکرد الان با سخت افزار فوق العاده آسون ps4 ، با قدرت نسبتاً بیشتری که نسبت به XO داره نمی تونه اون مهم رو تکرار کنه؟ اگه میخوای بندازی گردن لانچ تایتل بودن خوب من میگم این دلیل خوب و قابل قبولی هست ولی در مورد عناوین XO هم این مورد صادقه یعنی کرایتک هم همین شرایط بلکه ـمم بدترش رو داشته (بازی رو اول واسه 360 طراحی کردن بعد انتقالش دادن به نسل بعد، سخت افزار X1 هم پیچیدگی بیشتری نسبت به ps4 داشته) یه دلیل منطقی بیار بحث ادامه بدیم.

نه من قبول ندارم ! به نظر من تا به حال خفن ترین گرافیک چه از لحاظ پارتیکل افکتها و چه از لحاظ گرافیک بصری با اختلاف برای SF هست ! ضمنا بازی داره رو 1080 رندر میشه...
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
در کل میخوای بگی کار کردن با X1 سخت نیست ؟ اکی فقط قبول داری اگه کار کردن با X1 سخت نباشه کار با ps4 واسه سازنده ها احتمالاً یه چی تو مایه های آب خوردنه؟

من فقط از یه سوال دارم اونم اینکه تو موج چندم انحصاری ها ما قراره این اختلاف 40، 50 ، 60 ، 70 حالا هر چند درصدی که هست رو ببنیم؟ تو E3 2014 ؟ 15 ؟ و . . اگه واقعاً اختلاف در این حد زیاده که COD رو X1 با رزولوشن 720 اجرا شه و رو ps4 با رزولوشن 1080p خوب سوال اینکه چرا همین اختلاف رو تو بین عناوین انحصاری نمی بینیم مگه سخت افزار ها پیچیدگی خاصی دارن؟ مگه به قول تو کار کردن باهاشون آسون نیست؟ چرا تو عناوین مولتی پلتفرم اینقدر اختلاف زیاده ولی تو انحصاری ها نه؟

ببین من یه بار با یکی از دوستان ps فن سره این موضوع بحث کردم که ج درست حسابی نداد الان همون سوال از تو میپرسم ، قبول داری Guerrilla Games یکی از بهترین استدیوهای سونی از لحاظ گرافیکی بوده و هست؟ یعنی اگه ما قرار باشه از بین FP های سونی چندتاشون گلچین کنیم و بگیم اینا از لحاظ گرافیکی تو سالی که بازیشون رلیز میشه فوق العاده عمل میکنن و بنچمارک ارائه میدن احتمالاً در کنار Santa Monica و ND باید اسم GG هم بیاریم ، قبول داری اینو؟

گرافیک Killzone :SF فوق العادست تو بین لانچ تایتل ها جزو بهترین هاست ولی فکر میکنم همگی قبول داشته باشیم بازی نیست که واسه برتر نشون دادن قدرت چندین درصدی ps4 بشه بهش استناد کرد ؛ خوب دلیلش چیه؟ بنظرت دلیلش ضعفه GG هست؟ آدمای بی استعدادی تو استدیوشون دارن؟ سخت افزار ps4 پیچیدگی خاصی داشته که نتونستن برتریش رو نشون بدن ؟ زمان کمی داشتن ؟ دلیلش چیه ؟ چرا استدیویی که تو نسل قبل تو اولین بازیش خیلی راحت بهترین گرافیک رو (در زمان عرضه ) اونم با سخت افزار پیچیده ps3 نشون میده جوری که تریلرهاش مو به اندام سیخ میکرد الان با سخت افزار فوق العاده آسون ps4 ، با قدرت نسبتاً بیشتری که نسبت به XO داره نمی تونه اون مهم رو تکرار کنه؟ اگه میخوای بندازی گردن لانچ تایتل بودن خوب من میگم این دلیل خوب و قابل قبولی هست ولی در مورد عناوین XO هم این مورد صادقه یعنی کرایتک هم همین شرایط بلکه ـمم بدترش رو داشته (بازی رو اول واسه 360 طراحی کردن بعد انتقالش دادن به نسل بعد، سخت افزار X1 هم پیچیدگی بیشتری نسبت به ps4 داشته) یه دلیل منطقی بیار بحث ادامه بدیم.
شما مشکل اولت اینه که رایز رو با کیلزون مقایسه میکنی که اصلا درست نیست . رایز تقریبا تو گرافیک خلاصه شده با یخورده گیمپلی . من در مقابل رایز میتونم Dark Sorcerer رو به شما پیشنهاد کنم که خودتون متوجه اختلاف بشین با دیدن قیافه ی اون پیرمرد و شدت جزئیات هوش از سر آدم میپره :D اونم تازه سازنده هاش گفتن کمترین چیزی هست که میشه ساخت .

الان نمیدونم مشکل شما با کیلزون چیه ولی باید بگم با توجه به گیمپلیش گرافیک محشری داره و اگه با بقیه FPS های PS4 مقایسه کنین میبینین که یه نسل بالاتر از اوناست .

بعد از اون Infamous Second Son هست که Open World هست ولی سطح جزئیاتش به طرز باور نکردنی ای بالاست . حالا The Order بماند که کلا قیامتی هست واسه خودش :D

در کل میخام بگم که شما وقتی رایز رو وارد بحث میکنی نباید با کیلزون و بقیه بازیای معرفی شده واسه PS4 مقایسه کنی . باید با Dark Sorcerer و حتی Beyond مقایسه کنی .

ما زیاد عادت نداریم با شاتهای مختلف چشم دنیا رو کور کنیم چون فعلا لازم نیست واسه همین شما فک کردی بازیای PS4 گرافیک مالی ندارن :D بزار چند تا شات بزارم جیگرت حال بیاد :D

حتما میدونی کیلزون با این گرافیک 1080 هم هست و این رزولوشن چه قدرتی از پردازش رو میطلبه !











این از مولتی پلیر کیلزون هست که 1080p و 60 fps هست :D
 
آخرین ویرایش:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,034
نام
نیما
در کل میخوای بگی کار کردن با X1 سخت نیست ؟ اکی فقط قبول داری اگه کار کردن با X1 سخت نباشه کار با ps4 واسه سازنده ها احتمالاً یه چی تو مایه های آب خوردنه؟

من فقط از یه سوال دارم اونم اینکه تو موج چندم انحصاری ها ما قراره این اختلاف 40، 50 ، 60 ، 70 حالا هر چند درصدی که هست رو ببنیم؟ تو E3 2014 ؟ 15 ؟ و . . اگه واقعاً اختلاف در این حد زیاده که COD رو X1 با رزولوشن 720 اجرا شه و رو ps4 با رزولوشن 1080p خوب سوال اینکه چرا همین اختلاف رو تو بین عناوین انحصاری نمی بینیم مگه سخت افزار ها پیچیدگی خاصی دارن؟ مگه به قول تو کار کردن باهاشون آسون نیست؟ چرا تو عناوین مولتی پلتفرم اینقدر اختلاف زیاده ولی تو انحصاری ها نه؟

ببین من یه بار با یکی از دوستان ps فن سره این موضوع بحث کردم که ج درست حسابی نداد الان همون سوال از تو میپرسم ، قبول داری Guerrilla Games یکی از بهترین استدیوهای سونی از لحاظ گرافیکی بوده و هست؟ یعنی اگه ما قرار باشه از بین FP های سونی چندتاشون گلچین کنیم و بگیم اینا از لحاظ گرافیکی تو سالی که بازیشون رلیز میشه فوق العاده عمل میکنن و بنچمارک ارائه میدن احتمالاً در کنار Santa Monica و ND باید اسم GG هم بیاریم ، قبول داری اینو؟

گرافیک Killzone :SF فوق العادست تو بین لانچ تایتل ها جزو بهترین هاست ولی فکر میکنم همگی قبول داشته باشیم بازی نیست که واسه برتر نشون دادن قدرت چندین درصدی ps4 بشه بهش استناد کرد ؛ خوب دلیلش چیه؟ بنظرت دلیلش ضعفه GG هست؟ آدمای بی استعدادی تو استدیوشون دارن؟ سخت افزار ps4 پیچیدگی خاصی داشته که نتونستن برتریش رو نشون بدن ؟ زمان کمی داشتن ؟ دلیلش چیه ؟ چرا استدیویی که تو نسل قبل تو اولین بازیش خیلی راحت بهترین گرافیک رو (در زمان عرضه ) اونم با سخت افزار پیچیده ps3 نشون میده جوری که تریلرهاش مو به اندام سیخ میکرد الان با سخت افزار فوق العاده آسون ps4 ، با قدرت نسبتاً بیشتری که نسبت به XO داره نمی تونه اون مهم رو تکرار کنه؟ اگه میخوای بندازی گردن لانچ تایتل بودن خوب من میگم این دلیل خوب و قابل قبولی هست ولی در مورد عناوین XO هم این مورد صادقه یعنی کرایتک هم همین شرایط بلکه ـمم بدترش رو داشته (بازی رو اول واسه 360 طراحی کردن بعد انتقالش دادن به نسل بعد، سخت افزار X1 هم پیچیدگی بیشتری نسبت به ps4 داشته) یه دلیل منطقی بیار بحث ادامه بدیم.

من نگفتم تا انتها قراره اختلاف 50 - 60 - 100 درصدی وجود داشته باشه ، موضوع اینه که این اختلاف به هر حال وجود داره حالا چه الان چه 10 سال دیگه ، PS4 قویتر از X1 هست و سخت افزار بهتری داره ، حالا چه 10 درصد چه 100 درصد . از نظر من KZ: SF چیزی از Ryse کم نداره با توجه به اینکه هم Full HD ه هم فریم ریتش بهتره و هم محیطش بزرگتره .

من از الان میگم بهتره صبر پیشه کنی وگرنه خودتون سوژه میشید نه ما !

آره مثل الان که ما سوژه شدیم ، شما اصلا سوژه نشدید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر