2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
به گزارش خبرگزاری مهر، در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.
اگر حادثه ای مشابه آنچه که در سال 1921 رخ داد تکرار شود تعداد افراد بدون برق به 130 میلیون نفر افزایش خواهد یافت و تکرار حادثه ای مشابه سال 1859 که بسیار قویتر از توفان 1921 بود دو هزار میلیارد دلار خسارت وارد خواهد کرد.
فاسد شدن غذا و ضرر کارخانه ها دو هزار میلیارد دلار میشه!!!
به گفته دانشمندان ناسا، پیک بعدی این توفانهای خورشیدی بین سالهای 2012 و 2013 خواهد بود که جامعه علمی هنوز بر سر شدت فعالیت خورشید در این دوره جدید به توافق نرسیده اند.
حالا نابودی زمین با نابودی انسان های روی زمین چه فرقی داره.
خب سعید جان منم که همینا رو صفحه قبل گفتم ! تنها تآثیر طوفانهای خورشیدی روی برق و وسایل برقی و مخابراتی هست. نتیجه : برق قطع میشه ===> کارخونه ها از کار می افتن و یخچالها خاموش میشن ===> کارخونه ها ضرر میکنن و مواد غذایی فاسد میشن !
خسارت هم به خاطر همون خاموش شدن کارخونه ها و بقیه جاهایی هست که از برق استفاده میکنن.
طوفانهای خورشیدی چیزی نیستن که 100 روز ادامه داشته باشه. همین نمونه 1921 مگه چقدر طول کشیده ؟ فقط چون اون موقع استفاده از برق و وسایلی مثل ماهواره های مخابراتی و موبایل و ... مثل امروز نبوده , زیاد به چشم نیومده وگرنه کی توی سال 1921 مُرده ؟ یا توی سال 1859 که اینجا اشاره شده چند نفر مُردن ؟!
نابودی زمین یعنی مرگ زمین ! یعنی مثلآ یه شهاب سنگ چند صد تُنی بخوره توی زمین و زمین بترکه و نابود بشه.
نابودی انسانها یعنی مرگ انسانها ! ولی ناسا نگفته کسی میمیره. فقط گفته شاید (همون طور که گفته بود شاید سال 2006 و 2007 خبری بشه ولی هیچ خبری هم نشد) خسارتهای میلیاردی به وجود بیاد. الآن آمریکا و خیلی جاهای دیگه یه سالی هست که بحران شدید اقتصادی دارن. ولی مگه کسی نابود شده این وسط ؟! حتی شرکتی مثل جنرال موتورز ورشکسته شد ولی تعریف نابودی این نیست ! چه در مورد زمین چه در مورد انسانهای روی اون !

تو این تیکه داره میگه ما انتظار داریم که در سال های 2006 ، 2007 پیش لرزه هایی داشته باشیم.
نیومده بگه که حتما در سال 2006 یا 2007 پیش لرزه هایی بوجود می آید.
دقیقآ ! همون طور که در مورد سال 2012 گفته احتمالآ , نگفته حتمآ .


یه چیزی هم برام خیلی جالبه. این گزارش ناسا (که البته در مورد نابودی زمین نیست و در مورد یه رخداد طبیعی هست که هر 11 سال اتفاق میفته) سال 2006 نوشته شده , ولی الآن تازه چند ماه هست همه یادشون افتاده سال 2012 قراره خبری بشه ! مایاها که چند هزار سال پیش بودن ! نوستراداموس هم چند صد سال پیش زندگی میکرده. ناسا هم سال 2006 این رو گفته. نمیدونم چرا این همه مدت کسی یادش نبوده و یه دفعه کل اینترنت رو این خبر پُر کرده ! خوش به حال فیلمسازا و مستندسازا که از همین الآن سه سال مونده به واقعه بزرگ (!) دارن الکی پول پارو میکنن ! توی این 3 سال احتمالآ 100 ها فیلم و مستند راجع به این قضیه ساخته میشه (حتی شاید بازی هم ساخته بشه !) و به خاطر هیچ و پوچ میلیاردها دلار سود میکنن !
 
آخرین ویرایش:

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
توی اون نقاشی هم چیز خیلی خاصی دیده نمیشه. دو تا کوه هست به همراه ماه و نشونه ای از کسوف (خورشیدگرفتگی) درسته که برای زمان خودش خیلی جالب بوده ولی چیز غیر طبیعی ای نداره و اونها از چیزهایی که مشاهده کردن نقاشی کشیدن.
این نقاشی رو بنده به دلایل مشکلات شرعی!! نصفه گذاشتم!(توش عکس یه زن بود که تفسیرش مفصله)
اگه تو همون نصفه ای که گذاشتم دقت کنید می بینید مایاها چرخه شبانه روز و 24 ساعت و زمان رخ دادن کسوفها و خسوفها رو می دونستند و آتشفشانها رو هم می شناختند و جزر و مد هم می دونستند چیه .
بعدش اون فرد تو تصویر نقاشی نمی کنه ، اون چیزی که می کشه یه نوع خط سمبلیکه و نقاشی نیست!

اگر بر دیده مجنون نشینی **** به غیر از خوبی لیلی نبینی

این ضرب المثل داره میگه لیلی که پیش چشم اکثر مردم هیچ چیز خاصی نداشته , باعث شده یه نفر مجنونش بشه. چون توی چشم مجنون یه چیز خاصی داشته.
الآن توی عکس پایین که به گفته بعضی دانشمندان (البته من بیشتر نویسنده میدونم تا دانشمند) طرف توی سفینه هست و غوطه ور شده , من و خیلی های دیگه میتونیم یه چیز دیگه ببینیم :
این برای من بیشتر شبیه یه پادشاهی هست که روی تخت سلطنت نشسته و به خاطر مصرف یه ماده توهم زایی در عوالم خودش مست شده. همون طور که آدمای امروزی با مصرف این قرصهای روان گردان (!) به فضا میرن ! این وسیله ای که توی تصویر هست واقعآ به سفینه شبیه تره یا یه تخت سلطنت با شکوه با زر و زیور و تزیینات.
جناب دوست که عکس سفينه ميزاری و فکر ميکنی خيلی تاريخ بلدی هيچ کس تو اين دنيا نميگه مايا ها سفينه طراحی کردن تا باهاش به فضا برن بلکه موجودات فضايی به زمين اومدن و مايا ها هم اونارو ديدن و يه چيزی کشيدن
صدرا جان بنده گفتم که نقاشیش رو کشیده بودند ، نگفتم که سفینه طراحی کرده بودند تا باهاش به فضا برند!! (من کی گفتم مایاها با سفینه رفتن فضا؟:D)
اینم بگم که فردی که تو سفینه است از نظر مایاها به هیچ وجه پادشاه نیست ، بلکه خداست...
قسمت پر رنگ شده نقل قول پایین چیزیه که خود مایاها در مورد این نقاشی گفتن (این نقل قول خطاب به آریا جان هم هست) :
at bottom there is flames. hes sitting down almost like pressing a gas or something. he has tubes in in nose and the shape of it looks like a rocket. this was one of their kinds/gods of beinging time they said this is in his honnor before he went to heaven
ماده توهم زا هم تو زمان آزتکها کشف شد و چنین چیزی تو عصر مایاها وجود نداشته!
پ.ن:جالبه بدونید قرآن هم تایید کرده که انسانهای دیگه ای تو سیارات دیگه زندگی می کنند!
دوستان هنوز یه لینک رسمی و معتبر از اینکه دانشمندای امروزی نمیتونن همچین جمجمه ای بسازن پیدا نکردن.
خب به فرض اینکه دانشمندان امروزی بتونند این جمجمه رو بسازند باز این سوال پیش میاد که مایاها چجوری تو 5000 هزار سال پیش که کاسه سازی و مجسمه سازی با گل در مراحل ابتدایی بوده و مباحث فیزیکی مربوط به نور هم کشف نشده بوده چطور تونستن همچین چیزی رو بسازند؟.
 
آخرین ویرایش:

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
3,010
نام
Milad
اول تشکر هادی جان .اما من اصلا به مایا اعتقاد ندارم بلکه تمدن وشهر افسانه ای آتلانتیس رو خیلی بیشتر قبول دارم تا مایا.چه از لحاظ قوم و چه علم و فناوری.
البته اینکه بشه آینده رو پیش بینی کرد وجود داره اما در خوده اسلام این کار حرام هستش.
به دلیل علاقه بسیارم در این مورد خیلی مطالعه کردم.قوم یهود بیشترین پیشگو ها رو دارند کهحرفاشون هم درست از آب در میاد اونا با استفاده از ستارگان آینده رو پیش بینی میکنن حتی در کتابی در باره احادیث بود روایت جنگی رو مثال زده بود که حضرت علی با قوم یهودی در راه دشات یک پیشگو به اما علی هشدار میده که در این جنگ تمام سربازان تو کشته میشن و 3 نفر زنده میمونن اما اون ها فقط 3 کشته میدن و همه زنده میمونن.اما امام علی جنگید.بعد از جنگ قضیه عوض شد و از اونا 3 تا موند و از ارتش اسلام 3 نفر مرد که البته نوشته شده بود که خداوند این کار رو کرده بوده.
حتی گفته میشه که در بیت المقدس(اون سبزه نه اون زرده که همه فکر میکنن اونه!)یک سنگ بزرگ سبز رنگ وجود داره که الان قرن هاست بین زمین و آسمون معلقه!و یهودیام به شدت ازش محافظ میکنن حتی تاد چند متری زیره بیت المقدس رو کندن ببینن چیزی هست که باعث ایجاد میدان مغناطیسی شدهب اشه یا نه.
اینکه پیش گویی وجود داره کاملا اثبات شدست.حتی وجود نیروهای درونی هم من اعتقاد دارم ه به چشم خودم دیدم!من 3 سال آخردبیرستان مجبور بودم به علت تبعید!برم تیزهوشان شهر ری و همیشه باید مترو سوار میشدم.یکبار صبح زود یک ربع به 6 سوار اولین قطار شدم و 4 ایستگاه مونده به مقصد من با 2 نفر دیگه توی واگن بودیم من سکه ای دارم که بهش میگم شانس:d(همینطوری چون 1 سنتی آمریکاست و علاقه دارم بهش)داشتم نگاش میکردم از دستم افتاد یکی از مردام جلوم نشسته بود.بعد دیدم دستش رو برد به فاصله یک متری سکه و تمرکز کرد و کم کم سکه تکونخورد هی تکون خورد جابجاش میکرد کفه مترو!!!!بعد تا 20 سانتی مترم اونو از زمین جدا کرد بعد گرفت تو دست داد بهم!
بعد یک مردی بوده اسمش و کتابش الان هر کاری میکنم یادم نمیاد پیش گویی میکرده اما چون در زمان خودش پیشگو هخارو دار و آتیش میزدن اونارو به صورت شعر مینوشته!مثلا دوران جنگ سرد شوروی و آمریکا رو پیش گویی کرده و شوروی رو خرس و آمریکا رو عقاب مثال زده و این چیزها!اصلا اسمش یادم نمیاد چرا!1
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
اگه تو همون نصفه ای که گذاشتم دقت کنید می بینید مایاها چرخه شبانه روز و 24 ساعت و زمان رخ دادن کسوفها و خسوفها رو می دونستند و آتشفشانها رو هم می شناختند و جزر و مد هم می دونستند چیه .

واقعا از روی یک تصویر چه چیزهایی رو که کشف نمی کنید، اینا اسمش توهمه برادر من...
چرخه روز و شب :laughing: اینم که مایاها زمان خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی رو میدونستن، میشه بگی چطوری از روی نقاشی فهمیدی؟ آتشفشان هم همینطور.

حالا نابودی زمین با نابودی انسان های روی زمین چه فرقی داره.

شما احیاناً آدم الکتریکی هستی که وقتی بهت برق نرسه از بین بری؟
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
تا چند زنم به روی دریا خشت بیزار شدم ز بت پرستان کنشت

خیام که گفت دوزخی خواهد بود که رفت به دوزخ و که امد زه بهشت

واقعا که شماها نشستید اینجا در مورد قومی صحبت میکنید که هزار سال پیش یه چیزه گفته کل اگر طبیب بود سر خود دوا می نمود تا دلتون بخواد در همین ادیان مختلف پیش بینی شده ولی هیچ کدوم به واقعیت نپیوسته در یک دینی گفته بود تمامی ساختمانهای بلند نابود میشود ادمی از ادم بودن بیرون میاید و از این جور صحبتها قرنهاست که داریم دعا میکنیم بر سر هر چاهی میریم متسفانه هنوز خرافات یخمون رو گرفته به بچهای این سایت هم سرایت کرده


 

MN Prince

کاربر سایت
Apr 13, 2008
775
نام
Nima
من 3 سال آخردبیرستان مجبور بودم به علت تبعید!برم تیزهوشان شهر ری و همیشه باید مترو سوار میشدم.یکبار صبح زود یک ربع به 6 سوار اولین قطار شدم و 4 ایستگاه مونده به مقصد من با 2 نفر دیگه توی واگن بودیم من سکه ای دارم که بهش میگم شانس:d(همینطوری چون 1 سنتی آمریکاست و علاقه دارم بهش)داشتم نگاش میکردم از دستم افتاد یکی از مردام جلوم نشسته بود.بعد دیدم دستش رو برد به فاصله یک متری سکه و تمرکز کرد و کم کم سکه تکونخورد هی تکون خورد جابجاش میکرد کفه مترو!!!!بعد تا 20 سانتی مترم اونو از زمین جدا کرد بعد گرفت تو دست داد بهم!
بعد یک مردی بوده اسمش و کتابش الان هر کاری میکنم یادم نمیاد پیش گویی میکرده اما چون در زمان خودش پیشگو هخارو دار و آتیش میزدن اونارو به صورت شعر مینوشته!مثلا دوران جنگ سرد شوروی و آمریکا رو پیش گویی کرده و شوروی رو خرس و آمریکا رو عقاب مثال زده و این چیزها!اصلا اسمش یادم نمیاد چرا!1

يكي به من گفته بود اين هايي كه اين كارارو ميكنن(مثلا صدلي تكون ميدن يا...) از عمرشون كم ميشه ديگه نميدونم راست يا نه!!!!
بيشتر اين افراد هم از اين ژاپني و چيني هان.نه؟؟؟
از اين كتاب ها كه در مورد نظريه هاي نابودي زمين يا كتاب هاي علمي در اين رابطه يا هر چيز جذابي به ما بگه.
 

tourk

کاربر سایت
Apr 27, 2008
345
نام
سعید
شما احیاناً آدم الکتریکی هستی که وقتی بهت برق نرسه از بین بری؟
"میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند."
حتما به یک پزشک مراجعه کن ، خطای دید داری:smile:
------------------------------------------------------------------------
بعد از کلی جستجو بلاخره پیداش کردم. دوستانی که در مورد جمجمه های کریستالی (Crystal Skulls) شک دارند از جمله آریا حتما این مستند رو ببینند.

Channel Five: Revealed - Legend of the Crystal Skulls

2hygx2b.jpg



2kxnp.jpg


The crystal skulls are one of the most beguiling mysteries of 20th-century archaeology. These relics, allegedly dating from Aztec and Mayan civilisations, are believed to have psychic powers. Now, for the first time ever, scientists are given access to the most famous skull of all, the so-called �Skull of Doom�.


Synopsis:

The historical documentary series continues with this fascinating investigation into the origins of the world-famous crystal skulls. Since the 19th century, a number of lifelike quartz skulls have been discovered and displayed in museums. These relics, allegedly dating from Aztec and Mayan civilisations, are believed to have psychic powers. Now, for the first time ever, scientists are given access to the most famous skull of all, the so-called �Skull of Doom�.

The skulls have been attributed with mysterious powers and it has even been claimed they are artefacts from Atlantis or an extra-terrestrial civilisation. The most famous of these relics is a pure quartz skull known as the �Skull of Doom�. It was first brought to light over 50 years ago by a buccaneering English explorer named Frederick Mitchell-Hedges. A real-life Indiana Jones, Mitchell-Hedges claimed the skull was a sacred Mayan relic of death, made over 3,600 years ago for use by the high priests.

کیفیت مستند DVDRip و حجمش 350 مگابایت هست.

Rapidshare

http://rapidshare.com/files/282696086/Revealed-Legend.of.the.Crystal.Skulls.Skull.Crackers.part1.rar
http://rapidshare.com/files/282696020/Revealed-Legend.of.the.Crystal.Skulls.Skull.Crackers.part2.rar
http://rapidshare.com/files/282699128/Revealed-Legend.of.the.Crystal.Skulls.Skull.Crackers.part3.rar
http://rapidshare.com/files/282697626/Revealed-Legend.of.the.Crystal.Skulls.Skull.Crackers.part4.rar


Filfactory
http://www.filefactory.com/file/a0a...f_the_Crystal_Skulls_Skull_Crackers_part1_rar
http://www.filefactory.com/file/a0a...f_the_Crystal_Skulls_Skull_Crackers_part2_rar
http://www.filefactory.com/file/a0a...f_the_Crystal_Skulls_Skull_Crackers_part3_rar
http://www.filefactory.com/file/a0a...f_the_Crystal_Skulls_Skull_Crackers_part4_rar
 
آخرین ویرایش:

Evil

||| ǝʌıןɐ ןןıʇs ɯ,ı |||
کاربر سایت
Oct 2, 2005
940
نام
هادی
این همه بحث برای چیه؟

اگر از سر دلسوزی و یافتن راه‌حل برای این معضل بزرگ دارید بحث می‌کنید که دنبالش نرید بهتره چون عملا کاری از دست من و شما بر نمیاد :biggrin1:

اگر هم که واقعا دوست دارید همچین اتفاقی بوفته و زمین و زمان با هم یکی بشند که این دیگه بر میگرده به علایق شخصی شماها... :biggrin1:

پس بهتره برید بشینید با همون کنسول مورد علاقتون بازی کنید تا حداقل اگر سال 2012 واقعا مشکلی بوجود اومد غبطه از دست رفتن این روزها رو نخورید.

کالا این موضوع از بین رفتن دنیا در یک زمان خاص اینقدر مزخرفه که حتی فیلمهایی که با همین مضمون ساخته میشن هم کشش داستانی ندارند، و فقط به لطف special effects و با نشون دادن اینکه نقاط مختلف زمین چطور از بین میره سعی می‌کنند مردم رو روی صندلی‌های سینما و یا جلو تلويزيون نگه دارند. یه نمونه قشنگ از این فیلم‌ها Knowing هست.
 
آخرین ویرایش:

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
واقعا از روی یک تصویر چه چیزهایی رو که کشف نمی کنید، اینا اسمش توهمه برادر من...
چرخه روز و شب :laughing: اینم که مایاها زمان خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی رو میدونستن، میشه بگی چطوری از روی نقاشی فهمیدی؟ آتشفشان هم همینطور.
آخه مگه می شده بدون دونستن چرخه ی شبانه روز تاریخ دقیق کسوفها و خسوف ها رو پیش بینی کنند؟:)
اینکه زمان کسوف و خسوف رو می دونستن دوستمون تو پست اول تاپیک گفت و من دیگه نیازی نمی بینم بگم ، ولی آتشفشان رو منظورم این بود که به عنوان یه خطر طبیعی می شناختنش نه اینکه بتونن تاریخ وقوعش رو پیش بینی کنند .
تا چند زنم به روی دریا خشت بیزار شدم ز بت پرستان کنشت

خیام که گفت دوزخی خواهد بود که رفت به دوزخ و که امد زه بهشت

واقعا که شماها نشستید اینجا در مورد قومی صحبت میکنید که هزار سال پیش یه چیزه گفته کل اگر طبیب بود سر خود دوا می نمود تا دلتون بخواد در همین ادیان مختلف پیش بینی شده ولی هیچ کدوم به واقعیت نپیوسته در یک دینی گفته بود تمامی ساختمانهای بلند نابود میشود ادمی از ادم بودن بیرون میاید و از این جور صحبتها قرنهاست که داریم دعا میکنیم بر سر هر چاهی میریم متسفانه هنوز خرافات یخمون رو گرفته به بچهای این سایت هم سرایت کرده



فرهاد جان شما هم که همه چیز رو از دید ناسیونالیستی نگاه می کنی:D
اتفاقا" مایاها خیلی خوبم می تونستند درد خودشون رو دوا کنند ولی متاسفانه اونموقع با تمدنهای دیگه ارتباط نداشتن و بخاطر همین خیلی از کارهایی که انجام دادن رو ما هنوز نمی دونیم .
والا اگه خرافات بود کل دنیا نمیودن بگن ، اینجا هم که قربونش برم آدم میاد در مورد این قوم توضیح بده ذهن ملت می ره سراغ سرخپوستهای سیوکس و آدم خورای جنگل های آمازون یا ذهنشون سرگرم بحثهای فلسفی و س.ی.ا.س.ی و... ست و میان چهار تا هم بارمون می کنند:laughing:
 
آخرین ویرایش:

King-x360

کاربر سایت
Dec 15, 2006
517
نام
بهزاد
بابا بیخیال بشید دیگه...یه روزی زمین نابود میشه...میترکه هممون هم میمیریم این که غصه نداره:biggrin1:
ولی حالا جدا از شوخی خب این مقاله گفته 2012 بر اثر این واقعه برق قطع میشه و مشابه این اتفاق سال 1921
افتاده دیگه حرفی از مردن و پایان زمین نزده شما چتونه این بحث ها رو میکنید...:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر