2012 آغاز نسل بعد کنسول ها یا تحولی بزرگ برای انسان ها یا هیچکدام !!؟

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,132
نام
متوئیدی
ایول دمت گرم چه عجب یکی این موضوع مهم رو مطرح کرد راستش من با تحقیقاتی که کردم کم کم دارم به حقیقت 2012 پی میبرم متاسفانه متاسفانه انسان کم فکر و بی مغز زیاده از توی بازیسنتر گرفته تا شیخهای کله پوک من با هر کس در این مورد توی دانشگاه خارج از دانشگاه صحبت میکردم همه منو مسخره میکردن تا اینکه با یه آدمی آشنا شدم که 13 سال کارش فقط تحقیق درباره همینجور موضوعها و ناحیه 51 بود که واقعا منابع جواهری داشت.
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
چه ربطی به بازی سنتر داره :biggrin1:
در ضمن کنسول بعدی سونی سال 2015 میاد بیرون نه در سال 2010 احتمالا تا اون موقع برق ها درست میشند :laughing:
 

LEVEL-up

کاربر سایت
Sep 26, 2009
86
نام
هادی
هادی اگه یه لینک معتبر و واقعآ درست حسابی از یه سایت شناخته شده برام بذاری که در مورد این جمجمه یا در مورد پیش بینی جنگ های جهانی و این جور چیزا توسط مایاها گفته باشه , من به همه این حرفها ایمان میارم.
مشکل اینجاست که همه این چیزا بدون مدرک و منبع هست. مثلآ دفعه اول یه نفر این رو میگه , بعد دهن به دهن میچرخه و خود به خود رسمی میشه !
البته منکر این چیزا به صورت کلی نمیشم. مثلآ همین Crystal Skull وجود داره ولی اینکه دانشمندای امروزی نتونن بسازنش ... یا مثلآ شاید مایاها جنگ جهانی رو پیش بینی کرده باشن , ولی اینکه دقیقآ در چه سالی (یا حتی چه قرنی) اتفاق میفته ...
منم الآن میتونم پیش بینی کنم جنگ جهانی سوم هم خواهیم داشت ! یا میتونم پیش بینی کنم یه جنگ دیگه هم سر جاهایی غیر از زمین (مثل ماه یا مریخ) وجود خواهد داشت ! یعنی اگه این جنگها اتفاق بیفته من پیش گو میشم ؟!


Crystal-Skull-maya-2012.jpg

عجیبترین برش کریستال در جھان -
ھنگامیکه جمجمه کریستالی وارد لابراتواری در کالیفرنیا شد . ھیچکس باور نمیکرد با یکی از معماھای بی جواب دیگری از دنیایی ناشناخته روبرو خواھیم شد . این جمجمه کریستالی متعلق به اقوام مایا در امریکای مرکزی و شمالی است که متعلق به 3600 تا 5000 سال قبل میباشد .دانشمندان ھنگام مطالعه روی این جمجمه متوجه شدند , برشھائی به روی این جمجمه کریستالی است . اما برشھا به گونه ا ی انجام شده که بر خلاف جھت ھای طبیعی کریستال است , یعنی در واقع این گونه برشھا قاعدتا" باید باعث شکسته شدن و تر ک خوردن کریستال شود . اما این کریستال دارای ویژگی ھای اوپتیکال عجیبی میباشد , که حتا در این دوره مدرنیزه و با تمام امکانات و تجھیزات ووسایلی که دارای دقت بسیار میباشد , ساختن ان امکان پذیر نیست و در نتیجه نه تنھا این کریستال شکسته نشده و ترک نخورده , بلکه کانلھای نوری ان به شکل معجزه اسائی جھت داده شده , برای مثال نور از پایه جمجمه به چشمھا میاید و انھا را مانند چشمان یک انسان زنده نورانی میکند . بسیاری از دانشمندان معتقدند که اینگونه برش در کریستال و جھت بخشی به نور تا یکھزارسال اینده نیز از ذھن و دست بشر معمولی برنخواھد امد , شاید ھم مطابق باور بسیاری ملاقاتی که یک تمدن فضائی پیشرفته از اقوام مایا در ھزاران سال پیش به عمل امده در ساختن این جمجمه کریستالی با ابعاد نورانی عجیب ان موثر بوده است .




sar_6_1d.jpg

به دستان این مرد دقت کنید.


الان تو موزه ازش نگهداری میشه .


منبع معتبر وکامل


منبع از ویکی پدیا.

تو facebook هم هست لینک


یه منبع دیگه این یکی رو نمیدونم معتبر هست یا نه ولی مطالب کا ملی توش هست.

لینک



مایا ها تمام کسوف ها و خسوف ها رو از 3000 سال قبل از میلاد به اینور با دقت باورنکردنی پیش بینی کرده

به زودی منبع میزارم.


*-----------------------------------------------------------------------------------------------------*


خب این درست که هر کسی میتونه پیشبینی کنه مثلا خود شما چیزهایی ی رو پیشبینی کردید که یا وجود قبلا بوده یا از ان علم کافی داشتید و یا دیدید یا شنیدید و البته از همه مهمتر ضمینه ی فکریش رو دارین به همین دلیل این کار زیاد سختی نیست و مطمعنا هر چه زمان طولانی تری رو پیش بینی کنید درصد اشتباه هم بالاتر میره . مثلا قبل از اختراع زیر در یایی جنگ های بین ستاره ای رو پیش بینی کنید. نکته اینجاست مایا ها نمیدونستن جنگ جهانی یعنی چه یا برش کریستالی....حالا چطوری آدم های 5000 سال پیش بدون هیچگونه ضمینه یفکری همچین پیش بینی های دقیقی کردن.. جالب اینجاست که بدون حتی یک اشتباه تمام کسوف ها و خسوف هایی رو که پیش بینی کرده اتفاق افتاده. میمونه اینکه به شما میگن پیشگو یا نه:biggrin1: خب از قدیم هرکی راستگو تر بوده بیشتر روش حساب میکردن . این پیشگوهای عزیز (نوسترا داموس - پیتر ھورکس- جین دیکسون-و....) هر کدوم درصدی از پیشبینی هاشون درست از اب در امده و انی که درصد بیشتری از پیشبینی هاش اتفاق افتاده مردمبیشتر رو حرفاش حساب میکنن و انی که کمتر هست به مرور زمان حذف میشه . و فعلا مایاها ریتنگشون 1 هست.



به زودی یه منبع از یه سایت یا یه سازمان معتبر میزارم.

قرار نیست دنیا نابود بشه
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
یه نظریه ی یه دانشمند بود که چند وقت پیش دیدم که قراره یه شهاب سنگ در اینده ی نزدیک به زمین بخوره و میخان این شهاب سنگ را (نمیدونم چجوری)از کنار زمین انحراف بدند که قدرتش زمین را از مدار اصلیش کمی انحراف بده که از گرمایش زمین جلوگیری کنند حالا نمیدونم با این موضوع ربط داره یا نه
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
دلیل دیگه اینه که اگر قرار بود انقدر جدی باشه ای همه کشور و سازمان صبر نمی کردن تا 2012 بشه ! قطعا یه شوراییی با همکاری هم یا همچین چیزایی درست میکردن ! بعد هم انقدر خونسرد به قضیه نگاه نمی کردن که وایسن تا نابود شن !
انقدر سطح معلومات بالاست که نمی دونم چی بگم:laughing:
بحثی که هیچ پایه علمی نداره ! این مایا و این حرف ها رو هم من چیزای زیادی در موردشون خوندم ولی تا به حال تو هیچ منبع معتبری که بشه بهش استناد کرد ، همچین حرف هایی رو دیدم !! ( به قولی اگه انقدر پیشرفته میبودن اون افتضاحات رو تو جنگ با اسپانیا از خودشون نشون نمیدن ! کاملا نشون میده این جگ ها که چه قدر تو فضا و اینا بودن !!!! )
!!!...
شما که کارشناس مایاها هستید باید بدونید که زمانی که اسپانیاییها وارد آمریکا شدند صدها سال از نابودی تمدن مایاها می گذشت و بجاشون تمدنی کاملا" متفاوت (با تفاوتی در حد تفاوت ایرانیهای امروزی با هخامنشیها) به نام آزتکها تو آمریکای مرکزی زندگی می کردند!!
اما هنوز به شخصه هیچ منبع یا سازمان معتبری رو ندیدم که بیاد به صراحت از این حرف ها بزنه !
یعنی ناسا سازمان معتبر نیست؟؟:((
از نظر من اینا همش شایعه و خرافات هست که هیچ پایه دینی و علمی نداره ! (جالبه که از طرف هر دو این موضوع رد میشه)
زحمت کشیدید که طی سفسطه های تاریخی ، علمی ، دینی ، سیاسیتون این بحث رو رد کردید!!!
تو سال 2012 آدم فضایی ها به زمین میان!!!
مطمئن باشین!
چه ربطی به بازی سنتر داره :biggrin1:
در ضمن کنسول بعدی سونی سال 2015 میاد بیرون نه در سال 2010 احتمالا تا اون موقع برق ها درست میشند :laughing:
در صورتیکه هیچ حرفی برای گفتن ندارید لطفا" اسپم پراکنی نکنید .
ویرایش : تمدن مایا یکی از پیشرفته ترین تمدنهای عصر باستان-در کنار مصر-بود ولی آزتکها تمدنی در بین قرنهای یازدهم تا چهاردهم میلادی بودند (هزار سال بعد از بین رفتن مایاها) که نسبت به تمدنهای معاصرشون بسیار عقب مونده بودند و زبونشون هم فرق می کرد .(البته متمدن و شهرنشین بودند)
پس موقعی که اسم مایاها میاد فکر دوستان نره سراغ بومیان بربر آمریکای شمالی یا بومیان آدم خوار جزایر کارائیب و جنگلهای آمازون .
عکس فضانورد و سفینه ای که مایاها کشیده بودند :
maya%20astronaut.gif
 
آخرین ویرایش:

Ashkan84

کاربر سایت
Sep 19, 2008
460
انقدر سطح معلومات بالاست که نمی دونم چی بگم:laughing:

!!!...
شما که کارشناس مایاها هستید باید بدونید که زمانی که اسپانیاییها وارد آمریکا شدند صدها سال از نابودی تمدن مایاها می گذشت و بجاشون تمدنی کاملا" متفاوت به نام آزتکها تو مکزیک زندگی می کردند!!

یعنی ناسا سازمان معتبر نیست؟؟:((

زحمت کشیدید که طی سفسطه های تاریخی ، علمی ، دینی ، سیاسیتون این بحث رو رد کردید!!!


در صورتیکه هیچ حرفی برای گفتن ندارید لطفا" اسپم پراکنی نکنید .

آخه نه اینکه شما خیلی حرف داشتید!
شما خودتون که کلا" اسپم دادین!
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
برای اونهایی که اطلاع ندارن بگم که مایا به این دلیل نابود شد که هیچ وسیله جنگیی و یا سربازی نداشتن!
این قوم کلا چیز عجیبی بودن!
مایا زیادی دنبال علم بوده و هیچ روشی برای دفاع از خودشون جلوی وحشی ها نداشتن!
 

mahdysh

کاربر سایت
Jun 23, 2007
805
نام
مهدی
آره قومه مایا و آیه قرآن هم حتما آمریکا درست کردن تا مارو سرکار بزارن:biggrin1:
داستان نوح و از این حرفا و...
من زیاد اهل نصیحت و تیلیپایه دینی برداشتن نیستم اما فراموش نکنیم وقتی نوح قومش رو هشدار داد همه مسخرش کردن و گفتن همچین چیزی امکان نداره! یا نمیدونم تو با این کارا میخوای دینتو به ما بخورونی!
اون حضرت نوح بود این ناسا و مایا به نظر شما این دو تا یکی هستن؟
برای اونهایی که اطلاع ندارن بگم که مایا به این دلیل نابود شد که هیچ وسیله جنگیی و یا سربازی نداشتن!
این قوم کلا چیز عجیبی بودن!
مایا زیادی دنبال علم بوده و هیچ روشی برای دفاع از خودشون جلوی وحشی ها نداشتن!
به نظر شما این منطقیه؟ انسان اولیه از هر وسیله(چوبی یا پتکی چیزی) برا دفاع از خودش در برابر حیوانات استفاده می کرده حالا چه طور شده یه قوم با این پیشرفت تکنولوژیک وسیله دفاعی نداشته باشه.


من برام یه سوال پیش اومده اگه این مسیله از طریق ناسا (یا هر سازمان معتبر دیگه ای تایید شده باشه)چرا کشور های آمریکا دست از تحقیقات علمیشون ور نمی دارن؟(بالاخره تا 2012 قراره همه چیز نابود بشه حالا یه موضوع جدید کشف بشه یا نشه)
منظورم اینه که چرا اصلا شوق پیشرفت تو این کشور ها که خودشون این موضوع رو (نابودی زمین) کشف کردن کم نشده؟
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
با این وضع باید یک قانون جدید در بازیسنتر اضافه کنیم، عضویت موجودات فضایی ممنوع.
از فردا همه باید دلیل محکمی بر انسان بودن خود بیاورید، حتی شما دوست آبی با دو آنتن بر بالای سر :D
 

MN Prince

کاربر سایت
Apr 13, 2008
775
نام
Nima
خيلي بحث جالبيه.
عمر كه دست خداست.
با اين ماياها حال ميكنم.
چه تكنولوژي دارن.
اخه اين جمجمه هر جوري فكر ميكنم نميشه اون موقع ساخته باشنش!!!
ولي اگه واقعا اين ها ميدونستن كه كي ميخوان بميرن چرا جلوشو نگرفتن!!
الله و اعلم ...
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
هادی جان این چیزایی که در مورد Crystal Skull نوشتی رو که خودمم با یه سرچ ساده میتونستم بیارم :D من میگم یه منبع معتبر بیارین ! مثلآ در مورد همین ناسا که راجع بهش نوشتی , توی خود سایت رسمی ناسا (نه توی فیس بوک و این جور سایتها) این مطلب نوشته شده که من ترجمه میکنم :


سوال : آیا در سال 2012 تهدیدی برای زمین به وجود خواهد آمد ؟ خیلی از سایتهای اینترنتی میگن در دسامبر 2012 همه چیز در جهان به پایان میرسه !
جواب : هیچ اتفاق بدی در سال 2012 رخ نخواهد داد. سیاره ما مثل 4 بیلیون سالی که تا حالا به زندگی خودش ادامه داده , با سلامتی به زندگیش ادامه میده و دانشمندان معتبر هیچ تهدیدی رو در این سال پیش بینی نکردن.
سوال : منشا این همه بحث در مورد سال 2012 چی هست ؟
جواب : همه چیز از سیاره ای به نام Nibiru شروع میشه که سومری ها فکر میکردن در حال نزدیک شدن به زمین هست. جالبه که اولین بار قرار بود جهان در ماه می سال 2003 به پایان برسه ولی وقتی این طور نشد , همه چیز به دسامبر 2012 موکول شد !!! بعد هم بحث تقویم مایا وسط کشیده شد.
سوال : آیا تقویم مایا در دسامبر 2012 به پایان میرسه ؟
جواب : همون طور که تقویم آشپزخونه شما در 31 دسامبر به پایان میرسه , تقویم مایا هم در 21 دسامبر 2012 تموم میشه. این تقویم بالاخره در جایی تموم میشه ولی دقیقآ مثل تقویم معمولی شما که دوباره از 1 ژانویه شروع میشه , این تقویم هم در دوره ای جدید ادامه پیدا میکنه.
سوال : وقتی مسیر سیارات عوض بشه و تغییر مدار بدن و روی زمین تآثیر بذارن , حادثه عظیمی رخ میده ؟
جواب : هیچ نشانه ای از به هم خوردن نظم سیارات در دهه های آینده به چشم نمیخوره و در سال 2012 هم همچین اتفاقی رخ نخواهد داد و حتی اگه این طور بشه هم آسیبی که زمین میبینه بسیار اندکه. هر سال در ماه دسامبر زمین و خورشید در نزدیک ترین فاصله نسبت به هم قرار میگیرن که اتفاقی عادی هست و همیشه همین طور بوده.
سوال : آیا سیاره یا Brown Dwarf خاصی (توضیح این Dwarf ها خیلی طولانیه و فقط به صورت یه جرم آسمانی در نظر بگیرینش) به نام Nibiru یا Planet X یا Eris وجود داره که در حال نزدیک شدن به زمین و تهدید حیات این سیاره باشه ؟
جواب : Nibiru و سیاره هایی شبیه اون فقط یک Hoax هستن. (Hoax به شوخی های اینترنتی میگن که گاهی اوقات انقدر جدی گرفته میشن که خود به خود رسمی هم میشن !) اگه Nibiru یا اجرام دیگه در حال نزدیک شدن و برخورد با زمین بودند , ستاره شناسها از چند دهه قبل میتونستن زمان تقریبی اون رو بفهمن که مثلآ در سال 2012 اتفاق بیفته. حتی اگه همچین چیزی قرار بود در سال 2012 رخ بده , از همین الآن با چشم غیر مسلح هم میشد اون رو دید ! Eris هم یک Dwarf Planet مثل سیاره پلوتو هست که در خارج از منظومه خورشیدی حرکت میکنه و نزدیکترین فاصله اون از زمین 4 بیلیون مایل هست !
...

بقیه مطلب سایت ناسا رو هم میتونین در اینجا بخونین و دیگه فکر نکنم نیازی به ترجمه بیشتر باشه. منظور از این همه ترجمه این بود که سایت رسمی ناسا چیزی در مورد سال 2012 نگفته و همه شایعات رو کاملآ رد کرده. مهم هم همین سایت هست نه جاهای دیگه که میتونن هرچیزی رو copy paste کنن و از قول ناسا بنویسن.
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,132
نام
متوئیدی
من نمیدونم چه گیری دادین به مایاها فقط تقویم اونا مدرک نیستش که...
نمیدونم مستند doomsday 2012 رو دیدین یا نه توش خیلی مدرک از جاهای دیگه اورده از دنیای ابر کامپیوترها گرفته تا دانشمندای یونانی و رومی!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر