FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
فروش فیزیکی Control توی اسپانیا واقعا ضعیف بوده و نسخه PS4 کمتر از 1000 واحد فروش داشته! برای مقایسه، QB روی X1 که تو اسپانیا خیلی کم فروش هست، 3500 نسخه فروش داشت. با این وضعیت بهترین اتفاقی که برای رمدی میتونه بیفته این هست که بره زیر مجموعه یه ناشر بزرگ بشه (حالا سونی یا هر کمپانی دیگه ای)، چون با این آمار و ویژگی های خاص بازی های رمدی، بعید هست بتونن ناشری رو پیدا کنن تا بتونن برای ساخت یه بازی بزرگ و پر هزینه باهاشون همکاری کنه.
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
فروش فیزیکی Control توی اسپانیا واقعا ضعیف بوده و نسخه PS4 کمتر از 1000 واحد فروش داشته! برای مقایسه، QB روی X1 که تو اسپانیا خیلی کم فروش هست، 3500 نسخه فروش داشت. با این وضعیت بهترین اتفاقی که برای رمدی میتونه بیفته این هست که بره زیر مجموعه یه ناشر بزرگ بشه (حالا سونی یا هر کمپانی دیگه ای)، چون با این آمار و ویژگی های خاص بازی های رمدی، بعید هست بتونن ناشری رو پیدا کنن تا بتونن برای ساخت یه بازی بزرگ و پر هزینه باهاشون همکاری کنه.

در دنباله خبر فوق، وضعیت سقوط ازاد سهام رمدی هم بعد از عرضه کنترل به شکل جدول زیر هست:
Untitled.png


بازی حدود 30 میلیون یورو بودجه اش بوده و مدیرعامل رمدی گفته باید بین 1 الی 2 میلیون نسخه به فروش برسه که تازه به سودهی برسند (این بازه گسترده ای که گفتند احتمالا بستگی داره به قیمت نسخه های به فروش رفته)

در کل باید ببینیم وضعیت به چه صورت جلو میره ولی امیدوارم اشتباه کرایتک نسل پیش (که میخواستند خودشون ناشر تمام بازیهاشون باشند و ...) رخ نده و قبول کنند باید عضوی از یک مجموعه قدرتمند مالی باشند. حالا میخواد سونی باشه یا مایکروسافت
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.

فروش فیزیکی بد یا خوب کاملا تاثیرگذاره رو درک فروش کلی سری...
اعداد منتشر شده در هر صورت اعداد خیلی مثبتی نیستن

و خب این جوری نیست که اگه اینا الان با کنترل شکست تجاری بخورن دیگه فاتحه شون خوندست و باید زیرمجموعه یه کمپانی بزرگ شن
Platimum Games از پیدایش اش تا عرضه Nier:Automata هیچ وقت به موفقیت تجاری نرسید و هنوزم سازنده مستقله
بستگی داره چجوری پیش بره مدیریت و روابط شون با ناشرها
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,505
نام
محمد
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.
وقتی فروش اینقدر پایین باشه دیگه مشخصه فروش دیجیتالی هم چندان چشم گیر نیست. همون QB هم فروش چندان خوبی نداشت ولی Control وضعش به مراتب بدتر بوده، با توجه به اینکه علاوه بر پلتفرم های قبلی، رو یه پلتفرم پرفروش تر هم عرضه شده. اگه یادت باشه قبلا تو تاپیکش گفتم این قیمت 60 دلاری مناسب بازی نیست، بعدش انگار پابلیشر قحط بوده رفتن سراغ این 505، اصلا بازی رو جایی تبلیغ کردن؟ :D من قبل از عرضه که ریست ارا رو چک می کردم اکثر می گفتن تبلیغات بازی ضعیفه، رمدی هیچ وقت از تبلیغ شانس نیاورده، اون از الن ویک با اون تبلیغات عجیب و غریب مفهومی (!)، اینم از این ناشر عتیقه.

فروش فیزیکی بد یا خوب کاملا تاثیرگذاره رو درک فروش کلی سری...
اعداد منتشر شده در هر صورت اعداد خیلی مثبتی نیستن

و خب این جوری نیست که اگه اینا الان با کنترل شکست تجاری بخورن دیگه فاتحه شون خوندست و باید زیرمجموعه یه کمپانی بزرگ شن
Platimum Games از پیدایش اش تا عرضه Nier:Automata هیچ وقت به موفقیت تجاری نرسید و هنوزم سازنده مستقله
بستگی داره چجوری پیش بره مدیریت و روابط شون با ناشرها
از نظر ساخت بازی AAA فاتحه اشون خونده هست :D مجبور برن سراغ بازی های جمع و جورتر، مثل خیلی از استودیوهای بزرگ دیگه که به این روز افتادن. همین PG یه مدت داشت بازی دری وری می ساخت دیگه :D البته امیدوارم هیچ وقت به این مرحله نرسن و همین که بازی از نظر کیفی تو وضعیت خوبی هست میتونه رو آینده رمدی تاثیر مثبت بزاره.
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.

بازی از نظر دیجیتالی هم همچین حال و روز خوبی نداره :D


تو 20 تا رتبه اول چارت دانلود PS US تو ماه آگوست هم نتونسته بیاد بازی...

====

خدایی حیف بازی به این خوبی که این جوری فیل شه:(
 
آخرین ویرایش:

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,378
نام
محمد
بازی از نظر دیجیتالی هم همچین حال و روز خوبی نداره :D


تو 20 تا رتبه اول چارت دانلود PS US تو ماه آگوست هم نتونسته بیاد بازی...

====

خدایی حیف بازی به این خوبی که این جوری فیل شه:(

این ویژگی هایی که میگن همه عالین،ولی خب باید قبول کرد بیشترین چیزی که باعث این نتیجه شد مارکتینگ بد خودشونه،جوری که خیلی ها تا قبل اومدن نقدا اصلا از بازی خبر نداشتن!
 
  • Like
Reactions: Z-fan

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
گناه دارن بیچاره ها ، آدم دلش میسوزه، ولی حداقل امیدوارم باعث منتفی شدن این داستان های خرید رمدی بشه
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
گناه دارن بیچاره ها ، آدم دلش میسوزه، ولی حداقل امیدوارم باعث منتفی شدن این داستان های خرید رمدی بشه
اتفاقا بر عکس
الان که وضعیت بدی دارن باید حتما زیر مجموعه بشن
دیگه بهتر از اینه که مثل کرایتک بشن حداقل سونی بخرشون به حال روز امثال کرایتک نمیفتن (هرچند اصلا دوست ندارم فرست پارتی سونی بشن:D>:))
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
اتفاقا بر عکس
الان که وضعیت بدی دارن باید حتما زیر مجموعه بشن
دیگه بهتر از اینه که مثل کرایتک بشن حداقل سونی بخرشون به حال روز امثال کرایتک نمیفتن (هرچند اصلا دوست ندارم فرست پارتی سونی بشن:D>:))
منم دقیقا همین رو گفتم که خرید این استودیو برای سونی منتفی بشه!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
تعداد پلیر ها RS6 :

Nov 2016 - 10m
Feb 2017 - 15m
Aug 2017 - 20m
Dec 2017 - 25m
Apr 2018 - 30m
Jun 2018 - 35m
Nov 2018 - 40m
Mar 2019 - 45m
Sep 2019 - 50m

پ.ن :
بازی های لایو سرویس اگه لانچ افتضاحی داشته باشن ولی خوب ساپورت بشن این جوری میترکونن ....
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
تعداد پلیر ها RS6 :

Nov 2016 - 10m
Feb 2017 - 15m
Aug 2017 - 20m
Dec 2017 - 25m
Apr 2018 - 30m
Jun 2018 - 35m
Nov 2018 - 40m
Mar 2019 - 45m
Sep 2019 - 50m

پ.ن :
بازی های لایو سرویس اگه لانچ افتضاحی داشته باشن ولی خوب ساپورت بشن این جوری میترکونن ....
این کلا بحثش جداس با بقیه بازی های مولتی هر بازی نمیتونه این یک چیز اعتیاداوری یوبی فرمول خوبی رو این بازی پیاده کرده حالت کانتر پیدا کرده..
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
استاد بزرگ دوباره شروع کردن به پیچیدن نسخه control خداییش خسته نشدی؟! بازی هنوز نیومده بود امد گفت این qb بازی عرضه شد و مشخص شد از qb چندپله بالا تره فروش یک هفته ای (تازه کمتر) بهانه کرد(:|
بازیی مثل control دو سه میلیون بفروشه راحت به موفقیت میرسه حالا چرا بخاطر انحصاری نبودنش بالا و پایین میپرین نمیدونم:| آقا خود فیل اسپنسر که انقدر قبولش دارید همکاریش با رمدی تموم کرد رمدی چیکار کنه
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
این کلا بحثش جداس با بقیه بازی های مولتی هر بازی نمیتونه این یک چیز اعتیاداوری یوبی فرمول خوبی رو این بازی پیاده کرده حالت کانتر پیدا کرده..
حالا جاش اینجا نیست ولی من بازی تا همین چندوقت پیش داشتم بشدت مشکل داشت هیت باکساش خراب بود نت کداش مشکل داشت فکر کن یکی از مپ هاش یه پنجره داره که کسی بره طرفش فقط سر معلومه طرف هدشات کردم injure شد! یوبی سافت بعد5 سال هنوز نتونسته یا بهتره بگم نخواسته مشکل این بازی حل کنه موندم بعضیا چجوری هنوز بازی میکنن کانتر هرچی هست فان و قابل بازیه اصلا قابل مقایسه نیستن!
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,360
نام
بابک
حالا جاش اینجا نیست ولی من بازی تا همین چندوقت پیش داشتم بشدت مشکل داشت هیت باکساش خراب بود نت کداش مشکل داشت فکر کن یکی از مپ هاش یه پنجره داره که کسی بره طرفش فقط سر معلومه طرف هدشات کردم injure شد! یوبی سافت بعد5 سال هنوز نتونسته یا بهتره بگم نخواسته مشکل این بازی حل کنه موندم بعضیا چجوری هنوز بازی میکنن کانتر هرچی هست فان و قابل بازیه اصلا قابل مقایسه نیستن!
اعتیاد و نوآوری که رینبو داره باعث میشه نشد ازش دل کند،این شوتر تو نسل هشت اومد یه چیز جدید رو کرد،که کمتر بازی قبلاً به این شکل بود،من خودم رو همه پلتفرما بازی کردمش و وقتی با فرند میزنیم بارها ریج میکنیم و گاها شده بچه ها بازی رو پاک کردن اما بعد دو روز باز دانلود و نصب کردن،نوآوری+ساپورت طولانی مدت باعث شد این بازی بترکونه،وگرنه از باگ و ها هیت باکس مسخره اش هیچی نگیم بهتره :D

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر