آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)

فروش فیزیکی Control توی اسپانیا واقعا ضعیف بوده و نسخه PS4 کمتر از 1000 واحد فروش داشته! برای مقایسه، QB روی X1 که تو اسپانیا خیلی کم فروش هست، 3500 نسخه فروش داشت. با این وضعیت بهترین اتفاقی که برای رمدی میتونه بیفته این هست که بره زیر مجموعه یه ناشر بزرگ بشه (حالا سونی یا هر کمپانی دیگه ای)، چون با این آمار و ویژگی های خاص بازی های رمدی، بعید هست بتونن ناشری رو پیدا کنن تا بتونن برای ساخت یه بازی بزرگ و پر هزینه باهاشون همکاری کنه.
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.
 
فروش فیزیکی Control توی اسپانیا واقعا ضعیف بوده و نسخه PS4 کمتر از 1000 واحد فروش داشته! برای مقایسه، QB روی X1 که تو اسپانیا خیلی کم فروش هست، 3500 نسخه فروش داشت. با این وضعیت بهترین اتفاقی که برای رمدی میتونه بیفته این هست که بره زیر مجموعه یه ناشر بزرگ بشه (حالا سونی یا هر کمپانی دیگه ای)، چون با این آمار و ویژگی های خاص بازی های رمدی، بعید هست بتونن ناشری رو پیدا کنن تا بتونن برای ساخت یه بازی بزرگ و پر هزینه باهاشون همکاری کنه.

در دنباله خبر فوق، وضعیت سقوط ازاد سهام رمدی هم بعد از عرضه کنترل به شکل جدول زیر هست:
Untitled.png


بازی حدود 30 میلیون یورو بودجه اش بوده و مدیرعامل رمدی گفته باید بین 1 الی 2 میلیون نسخه به فروش برسه که تازه به سودهی برسند (این بازه گسترده ای که گفتند احتمالا بستگی داره به قیمت نسخه های به فروش رفته)

در کل باید ببینیم وضعیت به چه صورت جلو میره ولی امیدوارم اشتباه کرایتک نسل پیش (که میخواستند خودشون ناشر تمام بازیهاشون باشند و ...) رخ نده و قبول کنند باید عضوی از یک مجموعه قدرتمند مالی باشند. حالا میخواد سونی باشه یا مایکروسافت
 
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.

فروش فیزیکی بد یا خوب کاملا تاثیرگذاره رو درک فروش کلی سری...
اعداد منتشر شده در هر صورت اعداد خیلی مثبتی نیستن

و خب این جوری نیست که اگه اینا الان با کنترل شکست تجاری بخورن دیگه فاتحه شون خوندست و باید زیرمجموعه یه کمپانی بزرگ شن
Platimum Games از پیدایش اش تا عرضه Nier:Automata هیچ وقت به موفقیت تجاری نرسید و هنوزم سازنده مستقله
بستگی داره چجوری پیش بره مدیریت و روابط شون با ناشرها
 
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.
وقتی فروش اینقدر پایین باشه دیگه مشخصه فروش دیجیتالی هم چندان چشم گیر نیست. همون QB هم فروش چندان خوبی نداشت ولی Control وضعش به مراتب بدتر بوده، با توجه به اینکه علاوه بر پلتفرم های قبلی، رو یه پلتفرم پرفروش تر هم عرضه شده. اگه یادت باشه قبلا تو تاپیکش گفتم این قیمت 60 دلاری مناسب بازی نیست، بعدش انگار پابلیشر قحط بوده رفتن سراغ این 505، اصلا بازی رو جایی تبلیغ کردن؟ :دی من قبل از عرضه که ریست ارا رو چک می کردم اکثر می گفتن تبلیغات بازی ضعیفه، رمدی هیچ وقت از تبلیغ شانس نیاورده، اون از الن ویک با اون تبلیغات عجیب و غریب مفهومی (!)، اینم از این ناشر عتیقه.

فروش فیزیکی بد یا خوب کاملا تاثیرگذاره رو درک فروش کلی سری...
اعداد منتشر شده در هر صورت اعداد خیلی مثبتی نیستن

و خب این جوری نیست که اگه اینا الان با کنترل شکست تجاری بخورن دیگه فاتحه شون خوندست و باید زیرمجموعه یه کمپانی بزرگ شن
Platimum Games از پیدایش اش تا عرضه Nier:Automata هیچ وقت به موفقیت تجاری نرسید و هنوزم سازنده مستقله
بستگی داره چجوری پیش بره مدیریت و روابط شون با ناشرها
از نظر ساخت بازی AAA فاتحه اشون خونده هست :دی مجبور برن سراغ بازی های جمع و جورتر، مثل خیلی از استودیوهای بزرگ دیگه که به این روز افتادن. همین PG یه مدت داشت بازی دری وری می ساخت دیگه :دی البته امیدوارم هیچ وقت به این مرحله نرسن و همین که بازی از نظر کیفی تو وضعیت خوبی هست میتونه رو آینده رمدی تاثیر مثبت بزاره.
 
آخرین ویرایش:
اینم در نظر بگیر که فروش بازیهای فیزیکی نسبت به چند سال قبل خیلی کمتر شده و درصد خیلی بیشتری رو فروش دیجیتالی در بر میگیره...پس اینجا نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد. علاوه بر این فروش رو بهتره نسبت به بودجه ساخت بازی هم بسنجیم که مشخصا بودجه و هزینه های QB خیلی بیشتر بوده.

بازی از نظر دیجیتالی هم همچین حال و روز خوبی نداره :D


تو 20 تا رتبه اول چارت دانلود PS US تو ماه آگوست هم نتونسته بیاد بازی...

====

خدایی حیف بازی به این خوبی که این جوری فیل شه:(
 
آخرین ویرایش:
بازی از نظر دیجیتالی هم همچین حال و روز خوبی نداره :D


تو 20 تا رتبه اول چارت دانلود PS US تو ماه آگوست هم نتونسته بیاد بازی...

====

خدایی حیف بازی به این خوبی که این جوری فیل شه:(

این ویژگی هایی که میگن همه عالین،ولی خب باید قبول کرد بیشترین چیزی که باعث این نتیجه شد مارکتینگ بد خودشونه،جوری که خیلی ها تا قبل اومدن نقدا اصلا از بازی خبر نداشتن!
 
  • Like
Reactions: Z-fan
گناه دارن بیچاره ها ، آدم دلش میسوزه، ولی حداقل امیدوارم باعث منتفی شدن این داستان های خرید رمدی بشه
اتفاقا بر عکس
الان که وضعیت بدی دارن باید حتما زیر مجموعه بشن
دیگه بهتر از اینه که مثل کرایتک بشن حداقل سونی بخرشون به حال روز امثال کرایتک نمیفتن (هرچند اصلا دوست ندارم فرست پارتی سونی بشن:D>:))
 
اتفاقا بر عکس
الان که وضعیت بدی دارن باید حتما زیر مجموعه بشن
دیگه بهتر از اینه که مثل کرایتک بشن حداقل سونی بخرشون به حال روز امثال کرایتک نمیفتن (هرچند اصلا دوست ندارم فرست پارتی سونی بشن:D>:))
منم دقیقا همین رو گفتم که خرید این استودیو برای سونی منتفی بشه!
 
تعداد پلیر ها RS6 :

Nov 2016 - 10m
Feb 2017 - 15m
Aug 2017 - 20m
Dec 2017 - 25m
Apr 2018 - 30m
Jun 2018 - 35m
Nov 2018 - 40m
Mar 2019 - 45m
Sep 2019 - 50m

پ.ن :
بازی های لایو سرویس اگه لانچ افتضاحی داشته باشن ولی خوب ساپورت بشن این جوری میترکونن ....
این کلا بحثش جداس با بقیه بازی های مولتی هر بازی نمیتونه این یک چیز اعتیاداوری یوبی فرمول خوبی رو این بازی پیاده کرده حالت کانتر پیدا کرده..
 
  • Like
Reactions: Ali Venom
استاد بزرگ دوباره شروع کردن به پیچیدن نسخه control خداییش خسته نشدی؟! بازی هنوز نیومده بود امد گفت این qb بازی عرضه شد و مشخص شد از qb چندپله بالا تره فروش یک هفته ای (تازه کمتر) بهانه کرد(:|
بازیی مثل control دو سه میلیون بفروشه راحت به موفقیت میرسه حالا چرا بخاطر انحصاری نبودنش بالا و پایین میپرین نمیدونم:| آقا خود فیل اسپنسر که انقدر قبولش دارید همکاریش با رمدی تموم کرد رمدی چیکار کنه
 
آخرین ویرایش:
این کلا بحثش جداس با بقیه بازی های مولتی هر بازی نمیتونه این یک چیز اعتیاداوری یوبی فرمول خوبی رو این بازی پیاده کرده حالت کانتر پیدا کرده..
حالا جاش اینجا نیست ولی من بازی تا همین چندوقت پیش داشتم بشدت مشکل داشت هیت باکساش خراب بود نت کداش مشکل داشت فکر کن یکی از مپ هاش یه پنجره داره که کسی بره طرفش فقط سر معلومه طرف هدشات کردم injure شد! یوبی سافت بعد5 سال هنوز نتونسته یا بهتره بگم نخواسته مشکل این بازی حل کنه موندم بعضیا چجوری هنوز بازی میکنن کانتر هرچی هست فان و قابل بازیه اصلا قابل مقایسه نیستن!
 
حالا جاش اینجا نیست ولی من بازی تا همین چندوقت پیش داشتم بشدت مشکل داشت هیت باکساش خراب بود نت کداش مشکل داشت فکر کن یکی از مپ هاش یه پنجره داره که کسی بره طرفش فقط سر معلومه طرف هدشات کردم injure شد! یوبی سافت بعد5 سال هنوز نتونسته یا بهتره بگم نخواسته مشکل این بازی حل کنه موندم بعضیا چجوری هنوز بازی میکنن کانتر هرچی هست فان و قابل بازیه اصلا قابل مقایسه نیستن!
اعتیاد و نوآوری که رینبو داره باعث میشه نشد ازش دل کند،این شوتر تو نسل هشت اومد یه چیز جدید رو کرد،که کمتر بازی قبلاً به این شکل بود،من خودم رو همه پلتفرما بازی کردمش و وقتی با فرند میزنیم بارها ریج میکنیم و گاها شده بچه ها بازی رو پاک کردن اما بعد دو روز باز دانلود و نصب کردن،نوآوری+ساپورت طولانی مدت باعث شد این بازی بترکونه،وگرنه از باگ و ها هیت باکس مسخره اش هیچی نگیم بهتره :دی

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or