یوشیدا : عناوین انحصاری معرفی نشده ای در سال 2016 برای کنسول ps4 عرضه خواهد شد

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
10-1024x576.jpg


درود

Shuhei Yoshida مدیرعامل بخش Playstation در مصاحبه با مجله معروف فامیتسو اشاره کرد که تعدادی عناوین انحصاری معرفی نشده در سال 2016 برای کنسول ps4 عرضه خواهند شد.

اقای یوشیدا اشاره کردند که این عناوین در حال توسعه هستند. ایشان در ادامه گفتند که ما عناوینی جون Horizon Zero Dawn, Gravity Daze 2 and The Last Guardian را برای عرضه در سال 2016 تایید کرده ایم اما عناوین انحصاری دیگری هم هستد که در سال 2016 عرضه خواهند شد اما هنوز معرفی نکرده ایم.

سپس ایشان در رابطه با هدست واقعیت مجازی صحبت کردند و اشاره کردند Playstation VR با ۹۰Hz فریم‌ریت با احتمال رسیدن به ۱۲۰Hz اجرا می‌شود.

در رابطه با عنوان Gravity Daze 2 هم اشاره کردند که با فریم‌ریت ۶۰ برروی PS4 اجرا می‌شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,697
نام
علی
سانتا هرچه قدر هم که خوب باشه وقتی هر نسل 2 تا بازی بزرگ نداره و سالها باید نذرونیاز کنیم تا یه بازی بده بیرون همون بهتر با ناتی داگ مقایسه نشه:d(دلیل من دراوردی)
دِ لامصب بده یه GOW دیگه:((
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
از نظر فنی و تکنیکی بهترین استودیو سانتا مونیکا
که حتی به خیلی از استودیو ها فرست پارتی سونی کمک میکنه
و اما بهتون قول میدم بازی جدید سانتا مونیکاا از نظر گرافیکی فنی یه سر و گردن بالاتر
به این حرفم اطمیــــــــــــــــــــــــــــــنان کامل دارم:bighug:
___________________________________________________-
چه خوبه بحث بین خودمون سونی فناست:d
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
gt 7 بیاد دیگه تمومه :d
gow 4 هم 100*100 تاییدی رو گرفته منتها فک نکنم واسه 2016 بیادشاید بره واسه 2017 اینا :d چون اگه ترافیک بالا باشه فک نکنم سونی عرضش کنه :d
در اخر هم از استاد کیج می خواهیم که ی انحصاری ردیف رو کنه :d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,234
نام
ماکان
اون Middleware و API که سانتا باهاش بازی میسازه کاره همین ND ـه (ایس-تیم) . اون سیستم MLAA cell baesdـی که نسل قبل اینا باهاش GOW3 رو ترکوندن کار همین ND بود (ایس-تیم) و...

البته آیس تیم رو خیلی نباید مربوط به ND دونست!:D به هر حال دیگه یه تیم نرم افزاری مستقلن الان!:D

و اینکه ND همیشه گرافیک های فوق غولی داره. اما باز من سر حرف خودم هستم، تو بازی های ND هیچ وقت صحنه های فوق خفن عین GoW نبوده و نیست. اینجوری باشه تو خیلی از موارد گرافیک Beyond میتونه همه اینارو بخوره!:D

البته من فن ND ام کلا و پشت سر UC4 نماز میخونم!:D ولی حقایق رو باید پذیرفت!:D چیزی که SM تو GoWIII ساخت تو نسل قبل تکرار نشد! مبارزه با پوسایدن و کرونوس....
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
و اینکه ND همیشه گرافیک های فوق غولی داره. اما باز من سر حرف خودم هستم، تو بازی های ND هیچ وقت صحنه های فوق خفن عین GoW نبوده و نیست.
نسل هفت ساناتا دوتا GoW ساخت گرافیک فنی/هنری/تکنیکی/تاکتیکی :D و همه چیش از 4 تا jakـه ND بالاتر بود!.
GoW3 و GoW:A گرافیک کلیش که فوق العاده ست در یه مواردی هم از Jaw-Dropping میگزره و کار به جر خوردن فک و دهان بخیه میرسه :D.
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
البته آیس تیم رو خیلی نباید مربوط به ND دونست!:D به هر حال دیگه یه تیم نرم افزاری مستقلن الان!:D

و اینکه ND همیشه گرافیک های فوق غولی داره. اما باز من سر حرف خودم هستم، تو بازی های ND هیچ وقت صحنه های فوق خفن عین GoW نبوده و نیست. اینجوری باشه تو خیلی از موارد گرافیک Beyond میتونه همه اینارو بخوره!:D

البته من فن ND ام کلا و پشت سر UC4 نماز میخونم!:D ولی حقایق رو باید پذیرفت!:D چیزی که SM تو GoWIII ساخت تو نسل قبل تکرار نشد! مبارزه با پوسایدن و کرونوس....
درسته ICE Team گروه اصلی راهنمایی و فراهم کردن ابزار های گرافیکی مورد نیاز به استودیو های داخلی و حتی در برخی موارد خارجی هست اما خونه ی این گروه ناتی داگ هست و اینها توی ND مشغول به کار هستن و جزئی از ناتی داگ هستن اصلا :D

تو بازی های ND صحنه های فوق خفن نداشتیم ماکان ؟!! :D احیاناً مرحله قطار رو یادت رفته زمان خودش چه انقلابی بود؟ مرحله نپال و تعقیب و گریز هلیبک و ریختن ساحتمان رو یادت رفته ؟ مرحله Shipyard انچارتد 3 و کشتی تفریحی و سقوط هواپیما و بیابون و و و... رو فراموش کردی؟ تمام این سکانس ها خیلی فوق خفن تر از هرچیزی هستن که توی GOW3 دیدیم -تکنیکالی- :D!


اشاره DF به همین مراحل داینامیک و Physics based انقلابی که ND توی U2 و U3 پیاده کرد:
Uncharted 2 was the game that changed everything, redefining the third-person genre, setting new standards in technology, production values, characterisation and gameplay.
Uncharted 2 revolutionised third-person action games by being able to stage action on moving objects. In the sequel, these objects now obey the game's laws of physics, allowing for moving platforms on the ocean and containers rattling around the interior of the cargo plane.

هیچ رقمه تو کتم نمیره بخوای سانتا رو در حد ND بدونی چه برسه بالاتر:D.
 
آخرین ویرایش:

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
چندین و چند بار سر سانتا و ناتی بحث شد اما بازم بعضیا میخوان بحث رو شروع کنن
بعضیا :d
اینو سانتا مونیکا 5 سال پیش و اواسط نسل قبل ساخته. با تاکید زیاد میگم( قبلا هم البته زیاد گفتم این رو) تو مسائل تکنیکی و فنی هیچ بنی بشری رو زمین نزدیک اینا هم نمیشه که ND هم جزوشون هست!
سانتا از لحاظ فنی قویه, اما قویتر از ND ?8-| قرار نیست با یه GOW 3 بگیم تمومه آقا تا سال 2500 تیم سانتا از تیم ناتی بهتره چون GOW III ساختن :d
اولاً U2 خیلی خیلی بیشتر از GOW3 منو تحت تاثیر قرار داد :d از لحاظ تکنیکی چیزی که خودم تجربه کردم U2 > GOW III

تازه, تیم سانتا بعد GOW III چه کار خاصی انجام داده ؟ نمیگم GOW A بد بود اما انقلابی نبود. بازی های ND دونه دونه انقلابی هستن. مخصوصاً کار هایی که با PS3 و Cell انجام دادن باید تو تاریخ ثبت شه. الان هم با یه سخت افزار خوش دست تر کل صنعت بازیسازی رو با خاک یکسان کردن با نمایش E3 شون.
سانتا هم نزدیک 1 سال پیش برنامه نویس گرافیکی/انجین سابق CDPR که روی Witcher 3 - Cyberpunk 2070 - Witcher 2 - AC4 - Farcry 4 - AC Unity رو استخدام کرده :d ببینم چیکار میکنن
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,061
نام
آریا
انقدر بحث کِش اومد که دلم نیومد این رو نذارم! :D
این ها فقط بخشی از تعریف های سایت ها در مورد غرافیک GT6 هست، بخشی که از اصطلاحات اغراق آمیز یا نسل بعدی استفاده شده. وگرنه اگه فقط تعریف از گرافیک باشه که خیلی بیشتر از اینا میشه. من هم دونه دونه سایت ها رو نگشتم و اکثر اینا رو با سرچ کردن یه سری کلمات پیدا کردم. :D وگرنه شاید بیشتر از اینا هم باشه.

Eurogamer
A more significant achievement is that Polyphony's engine is quite often the measure of what we're seeing on next-gen consoles. Gran Turismo's attention to detail is legendary, but it's the light the studio's craft is cast in where Gran Turismo 6 shines. Seeing the thin light cast by a car illuminating the forests of the Nurburgring in the late afternoon sun creates an eerily life-like scene, and one that's not without its own beauty: it might not be as striking as the cinematic fantasies delivered up by the likes of Naughty Dog, but it's just as impressive in what it ekes out of Sony's ageing console. As a swansong for the PlayStation 3, it's an appropriately attractive tribute to the power of the departing system

Pushsquare
It’s also worth noting that while many of the game’s assets are reused from previous entries, Gran Turismo 6 does look like an overall more polished game, particularly due to its use of lighting. A necessity of the aforementioned night racing, a lot of work has gone into the lighting effects, and the end result is a game that appears almost next-gen. This really is a rare case of a title looking as good as it plays, and on almost decade old hardware at that

Digitalchumps
As you’re telling your friends about how great Battlefield 4 and Assassin’s Creed 4 look on the PS4 (that’s a lot of 4’s), Sony and Polyphony would like to remind you that the last generation ain’t dead yet

Metro
Gran Tursimo 7 on the PlayStation 4 is apparently years away but you could easily fool the less observant that that’s exactly what this is. The attention to detail and depth of simulation seems almost impossible for seven-year-old hardware

USGamer
At its best, GT6 almost looks next generation, and it’s a frankly astonishing achievement for PS3

GamesRadar
There are a few jagged lines that betray the game’s now last-gen tech, but it could feasibly pass for a PS4 game if you didn’t know better

CheatCC
Stunning graphics will keep you guessing which system you’re actually playing on

Pocket-Lint
Although the gameplay visuals are next-gen worthy, you are given a stark reminder that this is a PlayStation 3 title when you’re faced with loading sections or races
If this is a swan song for current-generation gaming, it is one that asks a mighty question of the next-gen. Gran Turismo 6 is a technical tour de force that Polyphony and Sony can be very proud of. Very proud indeed

Trustedreviews
Graphically, GT6 is to the PS3 what God of War 2 was to the PS2: a late technical triumph that compares to what we’re seeing on Xbox One and PS4

Gameindustry
Gran Turismo 6 is here after a mere three years, ready to breathe fresh life into a console now very much in the shadow of the new generation. Most reviewers seem to agree that, at times, Polyphony Digital's visual work looks like it belongs on a PlayStation 4, but just as many note a striking inconsistency in the standard of execution

حضرت Digital Foundry
there's a sense that GT6's assets were created very much with the future in mind: between the incredibly detailed premium car models, the advanced lighting solution, and the beautiful post-processing utilised in replays, it's fair to say that a boost to image quality and performance alone could make for a convincingly high-end PS4 title. Many of these details were necessarily curtailed by limitations of the PlayStation 3 hardware, but the systems that have been created here seem to be a great fit for its successor

البته حق میدم که بحثی از GT نباشه. چون اولاً خبری از افکت های اغراق شده و جذاب فانتزی نیست، و نکته مهم تر هم اینه که گرافیک فوق العاده بازی با یه سری چیزهای زشت مثل ماشین ها و پیست های استاندارد یا یه سری مشکلات دیگه آسیب دیده. ولی GT6 وقتی توی بهترین حالت خودش قرار میگیره (مثلاً سوار بر یه ماشین پریمیوم در حالی که خورشید در حال غروب یا طلوع هست) جزو تماشایی ترین بازی های نسل قبل میشه.
قبلاً گفتم، اگه GT7 با شرایط منطقی ساخته بشه و محدودیت ها رو درک کنن و از اون طرف چیزهای 2 نسل پیش رو هم توش نچپونن، راحت یکی از خفن ترین جلوه های بصری نسل رو خواهد داشت! همون طور که نسخه های اول تا چهارم زمان خودشون این طوری بودن و GT5: Prologue هم زمان خودش از نظر تکنیکی بی رقیب بود.








 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
انقدر بحث کِش اومد که دلم نیومد این رو نذارم! :D
این ها فقط بخشی از تعریف های سایت ها در مورد غرافیک GT6 هست، بخشی که از اصطلاحات اغراق آمیز یا نسل بعدی استفاده شده. وگرنه اگه فقط تعریف از گرافیک باشه که خیلی بیشتر از اینا میشه. من هم دونه دونه سایت ها رو نگشتم و اکثر اینا رو با سرچ کردن یه سری کلمات پیدا کردم. :D وگرنه شاید بیشتر از اینا هم باشه.

Eurogamer
A more significant achievement is that Polyphony's engine is quite often the measure of what we're seeing on next-gen consoles. Gran Turismo's attention to detail is legendary, but it's the light the studio's craft is cast in where Gran Turismo 6 shines. Seeing the thin light cast by a car illuminating the forests of the Nurburgring in the late afternoon sun creates an eerily life-like scene, and one that's not without its own beauty: it might not be as striking as the cinematic fantasies delivered up by the likes of Naughty Dog, but it's just as impressive in what it ekes out of Sony's ageing console. As a swansong for the PlayStation 3, it's an appropriately attractive tribute to the power of the departing system

Pushsquare
It’s also worth noting that while many of the game’s assets are reused from previous entries, Gran Turismo 6 does look like an overall more polished game, particularly due to its use of lighting. A necessity of the aforementioned night racing, a lot of work has gone into the lighting effects, and the end result is a game that appears almost next-gen. This really is a rare case of a title looking as good as it plays, and on almost decade old hardware at that

Digitalchumps
As you’re telling your friends about how great Battlefield 4 and Assassin’s Creed 4 look on the PS4 (that’s a lot of 4’s), Sony and Polyphony would like to remind you that the last generation ain’t dead yet

Metro
Gran Tursimo 7 on the PlayStation 4 is apparently years away but you could easily fool the less observant that that’s exactly what this is. The attention to detail and depth of simulation seems almost impossible for seven-year-old hardware

USGamer
At its best, GT6 almost looks next generation, and it’s a frankly astonishing achievement for PS3

GamesRadar
There are a few jagged lines that betray the game’s now last-gen tech, but it could feasibly pass for a PS4 game if you didn’t know better

CheatCC
Stunning graphics will keep you guessing which system you’re actually playing on

Pocket-Lint
Although the gameplay visuals are next-gen worthy, you are given a stark reminder that this is a PlayStation 3 title when you’re faced with loading sections or races
If this is a swan song for current-generation gaming, it is one that asks a mighty question of the next-gen. Gran Turismo 6 is a technical tour de force that Polyphony and Sony can be very proud of. Very proud indeed

Trustedreviews
Graphically, GT6 is to the PS3 what God of War 2 was to the PS2: a late technical triumph that compares to what we’re seeing on Xbox One and PS4

Gameindustry
Gran Turismo 6 is here after a mere three years, ready to breathe fresh life into a console now very much in the shadow of the new generation. Most reviewers seem to agree that, at times, Polyphony Digital's visual work looks like it belongs on a PlayStation 4, but just as many note a striking inconsistency in the standard of execution

حضرت Digital Foundry
there's a sense that GT6's assets were created very much with the future in mind: between the incredibly detailed premium car models, the advanced lighting solution, and the beautiful post-processing utilised in replays, it's fair to say that a boost to image quality and performance alone could make for a convincingly high-end PS4 title. Many of these details were necessarily curtailed by limitations of the PlayStation 3 hardware, but the systems that have been created here seem to be a great fit for its successor

البته حق میدم که بحثی از GT نباشه. چون اولاً خبری از افکت های اغراق شده و جذاب فانتزی نیست، و نکته مهم تر هم اینه که گرافیک فوق العاده بازی با یه سری چیزهای زشت مثل ماشین ها و پیست های استاندارد یا یه سری مشکلات دیگه آسیب دیده. ولی GT6 وقتی توی بهترین حالت خودش قرار میگیره (مثلاً سوار بر یه ماشین پریمیوم در حالی که خورشید در حال غروب یا طلوع هست) جزو تماشایی ترین بازی های نسل قبل میشه.
قبلاً گفتم، اگه GT7 با شرایط منطقی ساخته بشه و محدودیت ها رو درک کنن و از اون طرف چیزهای 2 نسل پیش رو هم توش نچپونن، راحت یکی از خفن ترین جلوه های بصری نسل رو خواهد داشت! همون طور که نسخه های اول تا چهارم زمان خودشون این طوری بودن و GT5: Prologue هم زمان خودش از نظر تکنیکی بی رقیب بود.








PD که رسماً روانی ان :D اون چیزایی که اینا نسل قبل روی PS3 پیاده کردن توی این نسل هنوز بعضیاش کلاً پیاده نشده (نمونش tessellation) . سیستم نورپردازی فول ریل-تایم شون خود واقعیت هست لامذهب :D



جالبه رزولوشن GT6 از 900p هم بالاتر بوده که به نظر من اگر روی 720p (استاندارد نسل قبل) فیکس میکردن و ایرادات پرفورمنش رو رفع میکردن به جاش اصلاً جای حرفی نداشت دیگه !


فکر کن با PS4 چه کنن اینا:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,234
نام
ماکان
این بحث و مجادله به نظر بی پایان باشه!:D صبر میکنیم تا معرفی GoW جدید SM! اگه پیش بینی من غلط از آب در امد و ایشون تو همین PSX معرفی شدن فرصت خوبی برای مقایسه این دو تا استدیو هست!:D بعد ادامه دعوا رو به انور منتقل میکنیم!:D

چون الان اینطور بنظر میرسه که مثلا اگه من بگم SM بهتر کار کرد یعنی دارم میگم ND بده که اصلا اینطور نیست!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر